Danony 2250 pod BP

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Danony 2250 pod BP

Post autor: ksuM »

Hej, odważyłem się wreszcie zagrać BT bez immortal fury i z satysfakcją stwierdzam, że i tak daje radę, a zachowuję flamery dzięki temu.

-----------------------------------------------------------------------------

BLODEK -> 2d6+2 ataki, spell breaker, armor of khorne.

Herald Khorna na dżagerze -> BSB, flameaxe, armor of khorne.

Herald Slaanesha na steedzie -> siren song.

-----------------------------------------------------------------------------

5 furii.

5 furii.

5 furii.

10 horrorów.

-----------------------------------------------------------------------------

12 demonetek + alluress.

4 seekerki + alluress -> siren standard.

5 flamerów.

5 psów.

5 psów.

11 bloodletterów -> F/C, icon of endless war.

-----------------------------------------------------------------------------

Co mnie cieszy:

- lettery i demonetki mają pełne dwa szeregi z bohaterami
- 11 wystawień
- to, że zmieściłem seekerki, które co prawda obsysają ale z siren standard i siren song mają ogromny potencjał więc chcę się nimi nauczyć grać; poza tym i tak nie mogę włożyć nic innego przez restrykcje
- blodek ciągle rozwala smoki i nie boi się stara
- piechota ma jakiś sens i nabija punkty

Co mnie smuci:

- losowość blodka
- 3dd i jeden scroll, ale w sumie nie jest tak źle przez magic resistance

Narazie grałem tylko na wood elfy tak więc poza tą jedną bitwą bez historii nie mogę napisać żadnego raportu. Może jutro.

Jakieś pomysły na dalsze wymaksowanie?

Awatar użytkownika
Cauliflower
Ciśnieniowiec
Posty: 7659
Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat

Post autor: Cauliflower »

Jedna bitwa z WE....
We to byle jak złożone demony kroją...


Jak dla mnie to ta armia jest słaba, pieski i flamery sa w 5, mimo że znalazłbyś na luzie punkty na 6ki, ten jeden czasem dużo daje
Te klocuszki po 11/12 są słabe, mają 3T i zaraz będą społowione i gówno zrobią
ochrona magincza jest malusieńka, wiec po 2 turach magii, strzelania nie bedziesz miał najważniejszych oddziałów, syrena, seekerki, demonetki, horrory bez heralda też lątwo schodzą.
ochrona magiczna to raptem 3 kostki, jedna stracisz po pierwszej turze, wsyatrczy zabic 5 horrorów bez heralda...
Nie jestem też zwolennikiem blodzia bez przerzutów, bo jego efektywność zmniejsza się 2 razy, może trafisz, może nie trafisz, gra w kostki.....

jestem na nie :roll: :wink:
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
Obrazek

Awatar użytkownika
Żaba
Masakrator
Posty: 2957

Post autor: Żaba »

co sprawia że DoCh i VC są jakie są - STABILNOŚĆ i PRZEWIDYWALNOŚĆ... blady ma tylko 75 pkt. na przedmioty, jeden ma wbudowany.
sikerki ze sztandarem są słabe - jak na standardy DoCh :wink:
11 letterów z banerem :?: [-X - łatwe punkty - a BSB-ka lepiej trzymać w psach
horrory tylko 1 raz :?: :!: przecież to najlepszy core w grze... jak mawia Barb, taki niebrejkowalny czarodziej z 30 W na trochę większej podstawce :wink:
na koniec pytanie: dlaczego nie ma WE - bo wyszły demony...
osobiście nie widzę tej rozpy, ale standardowo czas pokarze + to Twój cyrk, Twoje małpy :D

pzdr,
Ż.

Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Fisch »

kolega zmienił ze standaru raptem cztery modele i dwa przedmioty i już powstała słaba rozpiska 8)

ktoś mądry powiedział w demonach nawet klocki 30 demonetek są bardzo mocne, a bladzio z potencjalnie 14 atakami z siłą 6 czy 11 bloodletterów FCG to przecież byłoby przegięcie pały w kazdej innej armii, wiec o czym jest ta dyskusja?
Obrazek

ODPOWIEDZ