Kombinowalem troche ostatnio z armia warriorów mogaca natluc dwarfom na 1650.
koles z ktorym gram często wystawia dwa duze kloce longbeardsow i hammerersow (po 20), 2 thaneów, warriorów, jacys thunderersi, katapulte, dzialo, organki i dragon slayera (z GW i runą dająca ASF), ktorego lubi dawac przed szereg, by ograniczal mobilność mojej armii. rzadko gra na runesmithach.
wykminiłem cos takiego:
Warriors of Chaos Army
1 * Exalted Chaos Champion of Tzeentch @ 194 Pts
Mark of Tzeentch; General; Flail; Chaos Armour; Shield
BloodCurdling Roar [20]
Golden Eye of Tzeentch [25]
1 Disc of Tzeentch @ [0] Pts
1 * Exalted Chaos Champion of Khorne @ 259 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
Crown of Everlasting Conquest [50]
1 Juggernaut of Khorne @ [0] Pts
1 * Exalted Chaos Champion of Slaanesh @ 159 Pts
Mark of Slaanesh; Halberd; Chaos Armour
Enchanted Shield [15]
1 Steed of Slaanesh @ [0] Pts
5 Marauder Horsemen of Khorne @ 122 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Light Armour; Standard
5 Warhorse @ [0] Pts
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91 Pts
Mark of Slaanesh; Throwing axes; Musician
5 Warhorse @ [0] Pts
5 Chaos Knights of Tzeentch @ 280 Pts
Mark of Tzeentch; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard
Blasted Standard [40]
5 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
5 Chaos Knights @ 255 Pts
No Mark; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Standard
Banner of Rage [35]
5 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
4 Chaos Ogres of Nurgle @ 230 Pts
Mark of Nurgle; Chaos Armour
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 37
Total Army Cost: 1650
mimo tego, że rzadko uzywa runesmithów nie zdecydowalem sie na magiczne pierdalnięcie. Słuchajcie uważnie, bo nie bede powtarzal;) plan jest taki: dyskowiec jak najszybciej wbija sie w maszyny, krzycząc przy tym gdzie sie da;). BSB na juggerze w knightach khorne'a czelendżuje slayera (dalem regenke bo boje sie tego ASF w polaczeniu z S6 i ewentualnego zblakanego strzalu z dziala po czelendzu,a poza tym dobra regenka zawsze sie przyda), potem wraz z knechtami wchodzi w jeden z wielkich klocow longbeardsow albo hammerersów, marudy khorna maja mu tu zapewnic spore pierdykniecie pomocnicze z flank. ogry ida w drugim rzucie na ew. pomoc...itd. nie zdecydowalem sie na duza ilość psow, bo maszynki dwarfów zwykle stoja na gorce, a thunderersów zdejmuje "po drodze" knightami z 4+ WS, a szarż raczej zbyt wielu odginal nie bede;)
łot du ju fink??????
Warriors of chaos vs. Dwarfs 1650
Kochany a ma na tej GW Master Rune of Karagg the Grimm? Jeśli nie to cię wałuje bo broń runiczna traci swoje "bazowe" właściwoci takie jak +2 do S i strike last, tylko MRoKG je przywraca..Demon SLayera z GW i runą dająca ASF
Rozpiska nieczytelna trochę, formatuj tekst jakoś inaczej.
Jak na te pkt to wrzuć jakiegoś szamana.