DE 1500p

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

DE 1500p

Post autor: Stan »

DE na chaos warriorów z domenami nurgla(-1 do trafienia z ostrzału i w combacie), wszystko tam ma savy na 3+ i mniej, stąd exeki zamiast BG.

Hero, cold one, sdc, ha, shield, klinga zniszczenia(znosi armor save) - 160p
Czarka, 2 lvl, tom furiona, zwój - 175p
Hag&kocioł - 200p
5 DR, kusze - 110p
10 warriorów, tarcze - 70p
5 shades+great wepon - 90p
15 exe, FCG, sztandar mordu(przebicie pancerza) - 235p
5 cold one - 135p
hydra - 175p
assasin, dodatkowa broń ręczna, runa khaina(+k3 ataków), człowiecza zguba - 146p

1496/1500p
Komentarze mile widziane.

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Nie lepiej killing blow na asku?

Awatar użytkownika
Druchii
Kretozord
Posty: 1878

Post autor: Druchii »

demony nurgle'a nie mają save'a...tylko ward na 5+ i regenkę od herosów......on do Ciebie idzie i Ty do niego idziesz...Więc grałbym samą piechotą....Jeżeli Twój przeciwnik gra czystym nurgle'm...W core'ach DR na flanki bez kusz...W specach 2 razy BG...bonusy z kotła, assasini...i czoko....Chyba, że walnąłeś się i grasz na warriorów chaosu nurgla....to już ciut zmienia...ale tylko ciut ;)

P.S: Patrząc jeszcze raz na rozpiskęto chyba jednak WOCH (AP na exekach...) Ale i tak wystawiłbym pewnie 2 duże klocki piechoty...harpie do screenu przed jedynkami i assassina w drugim klocku bez ASF...Takie 2 x 20 z minimalną ilością herosów nawet myślę, że dadzą radę....Bo co on Ci zrobi knightami...

P.S: Ksum, ja zacząłem dawać manbane na assassinie zamiast KB. Grając na kotle i tak jak go potrzebujesz to masz...A często zdarza się, że ten S=T+1 przydaje się o wiele bardziej...imo of course ;)

the_lilith
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 35

Post autor: the_lilith »

osobiscie polecalbym jednostke walec, tzn 6 cok ze std (moze byc std z AP) z champem (do chronienia bsb przed challangem i w razie obawy przed wroga magia mozna dac mu null talisman -MR1) i do nich sie wsadza bsb z banner of hydra, taki master moze i kosztuje 214p ale jak taki kloc wiedzie w cokolwiek (juz nie mowie jakby poszedl +1A z kotla) to wszystko znika, bo masz 21 atakow od jezdzcow, 5 atakow od mastera (czyli 26A z S6 i AP) i 14A od zimnych z S4, wiec nawet te ich save na 2+ czy 1+ przy modyfikatorze na -4as to az milo jak wszystko pada (pamietaj ze masz jeszcze przerzuty z hate)
nawet jak nie zginie co do modelu to zrobisz taki CR ze tylko insane courage go uratuje (jeszcze zrobisz fear outnumber)

takim oddzialem cokow wbilem sie w 16 dwarfowych warriorow z tarczami (save na 3+) znikl kazdy model i zrobilem overrun (pomoc kotla tez byla), mina przeciwnika - bezcenna ;d

Awatar użytkownika
Młody Pajak
Kradziej
Posty: 945
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Młody Pajak »

the_lilith pisze:osobiscie polecalbym jednostke walec, tzn 6 cok ze std (moze byc std z AP) z champem (do chronienia bsb przed challangem i w razie obawy przed wroga magia mozna dac mu null talisman -MR1) i do nich sie wsadza bsb z banner of hydra, taki master moze i kosztuje 214p ale jak taki kloc wiedzie w cokolwiek (juz nie mowie jakby poszedl +1A z kotla) to wszystko znika, bo masz 21 atakow od jezdzcow, 5 atakow od mastera (czyli 26A z S6 i AP) i 14A od zimnych z S4, wiec nawet te ich save na 2+ czy 1+ przy modyfikatorze na -4as to az milo jak wszystko pada (pamietaj ze masz jeszcze przerzuty z hate)
nawet jak nie zginie co do modelu to zrobisz taki CR ze tylko insane courage go uratuje (jeszcze zrobisz fear outnumber)

takim oddzialem cokow wbilem sie w 16 dwarfowych warriorow z tarczami (save na 3+) znikl kazdy model i zrobilem overrun (pomoc kotla tez byla), mina przeciwnika - bezcenna ;d
po pierwsze błogosławieństwa od kotła nie dają bonusów wierzchowcom :P i hydra banner to samo... Więc nie masz prawa mieć 14 ataków na jaszczurkach :P

po drugie najpierw musisz dojechać a później się okaże co dalej :P.

Co do rozpiski to:bezsensowne jest dawać tą klinge zniszczenia :D iż to tylko siła 4 ja bym dał standardową wersję bosa: słomka, pendant.Ehh... mi tu brakuje mimo wszystko harpii ale nie ma za co je wpakować...

Awatar użytkownika
Celedor
Kretozord
Posty: 1534
Lokalizacja: Komorów

Post autor: Celedor »

nie dają bonusów wierzchowcom :P i hydra banner to samo...
Pewny jesteś...? :wink:
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/

the_lilith
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 35

Post autor: the_lilith »

Młody Pajak pisze: po pierwsze błogosławieństwa od kotła nie dają bonusów wierzchowcom :P i hydra banner to samo... Więc nie masz prawa mieć 14 ataków na jaszczurkach :P

po drugie najpierw musisz dojechać a później się okaże co dalej :P.
blogoslawienstwa kotla, oczywiscie ze nie daja...ale hydra banner to juz calkiem co innego [AB p.103 "All models in unit gain +1 Attack in the first round of any hand-to-hand combat (including mounts)." ] takze mam prawo miec 14A na zimnych...

a raczej dojechac nie powinno byc problemu, bo chaosniacy maja 14" marszowania/szarzy, wiec tyle samo co coki, tylko trzeba ogarnac, pozatym to jeszcze lepiej sie sprawdza na klocki (w tym wypadku Chaos Warriorsow) bo normalnie trudno w jednej turze wybic np 15 z nich, tymbardziej ze maja 4" mova

Awatar użytkownika
Młody Pajak
Kradziej
Posty: 945
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Młody Pajak »

dobra sorki zwykłe nie doczytanie. Ale on pewnie bd miał przeszkadzajki takie jak pieski a Ty nie bardzo masz z czego je kosić..

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Myślałem ze jak w pierwszym poście napiszę że chaos warriorzy to wszyscy się domyślą że to WoCH.
Broni na masterze na razie nie zmienię, zwłaszcza że bohater przeciwnika ma save na 0+, więc nawet z S7 tak strasznie mu go nie obniżę.
Przetestuje i zobaczę, pentant mnie niezbyt przekonuje, jako że gościu i tak ma armor save na 1+.
Podobnie knighci, w combacie mają savy na 1+, czyli -3 od coków tak abrdzo ich nie uderza.
Zresztą na knightów chcę się wbić hydrą z killing blow od kotła, co powinno wystarczyć.
Exeki i CoK mają za zadanie wyeliminować wszelkiej maści piechotę, shades są na magów itp.
Zastanawiałem się nad wystawieniem harpii, ale po tym jak w 1 turę zeszło mi 10 harpii z magii zrezygnowałem.

Awatar użytkownika
Druchii
Kretozord
Posty: 1878

Post autor: Druchii »

a wolał byś zamiast tych harpii stracić dziesiątkę czegokolwiek innego?

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Główny problem polega na tym, że 10 czegoś innego mogło by chociaż rzucić na armor save, a nie od razu zginąć.

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Poćwicz :wink:

Awatar użytkownika
rychu022
Chuck Norris
Posty: 398
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rychu022 »

OMG bohater przeciwnika ma 0+ save :shock: :shock: :shock: !!!!! Taki bohater jest nie zabijalny... a nie na 1 nie zaleznie jakiego sava masz i tak giniesz :wink: ....
Tak jak ksuM powiedzial pocwicz, bo madrzysz sie z graczami ktorzy lepiej graja od Ciebie.

pozdr
Ostatnio zmieniony 24 sie 2009, o 12:52 przez rychu022, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Rychu nie rób im rozpisek bo gotowcami się grać nie nauczą. Muszą palnąć pare gaf ( heh... :roll: ) i się przekonać ze racji nie mieli tak jak to uwzgędniłeś w pierwszej części swojego posta.

Stan a nie pomyślałeś ze lepiej by było wjechać w niego chociażby DR od boku z KB od kotła? Albo grać na magii i rzucać jedynki z metalu?

Harpie to jeden z najlepszych odziałów na Woch bo tniesz im marsz, wyciągasz pod swoje szerze odziały z frenzy itd. Jednostka zeby być dobrą nie musi mieć wcale wysokich wspołczyników, wazne by umieć ją wykozystać.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
rychu022
Chuck Norris
Posty: 398
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rychu022 »

masz racje GarG juz usuwam to usuwam :wink:

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Wiem że na 1 i tak nie zdaje, ale jakoś tych jedynek nie rzucał...
Poza tym przeciwnik okazał się niezłym taktykiem, który dobrze zna zasady swojej armii.

Po radach:
Hero, cold one, sdc, ha, shield, sztych śmierci(kopia, killing blow), pierścień hoteka - 160p
Czarka, koń, 2xzwój - 162p
Hag&kocioł - 200p
5 DR, kusze - 110p
10 warriorów, tarcze, muzyk - 73p
5 harpii - 55p
5 harpii - 55p
15 exe, kapitan, sztandar, sztandar mordu(przebicie pancerza) - 229p
5 cold one - 135p
hydra - 175p
assasin, dodatkowa broń ręczna, runa khaina(+k3 ataków), człowiecza zguba - 146p
Ostatnio zmieniony 24 sie 2009, o 15:52 przez Stan, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Masterowi jak juz to daj hoteka a czarodziejce 2 scrolle ( ustawiaj ją tak zeby nie była w jego zasiegu). Ogolnie masz za mało strzelania do ograniania śmieci.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Dobra, poprawione. Co do śmieci liczę na terror hydry i strach CoK, zresztą maruderzy ładnie schodzą z magii (kula ognia lub mroźny wiatr).

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Chciałem napisać, że jedną czarką nic nie rzucisz ale w sumie... Rzucając z czterech kości chillwinda/horrora/doombolta/słowo mocy oślepienie co turę sporo będzie wchodzić nawet jak przeciwnik ma 4 dd.

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

W ostatecznej wersji magiczka ma tylko 3 kości, ale zawsze można rzucić ,,potęgę mroku"(k3+1 kości mocy).
Nawet rzucając na 2 kostkach(dla pewności ze wejdzie) zwykle się opłaca.

ODPOWIEDZ