chaos 2250
chaos 2250
2250 Pts - Warriors of Chaos Army No Name
Exalted Chaos Sorcerer of Tzeentch 410
Spell Familiar
Rod of Torment
Dispel Scroll
Talisman of Protection
Disc of Tzeentch
Chaos Sorcerer of Nurge 206
Book of Secrets
Dispel Scroll
Barded Chaos
Exalted Chaos Champion of Tzeentch188
General
Great Weapon
Armour of Morrslieb
Favour of the Gods
Disc of Tzeentch
Exalted Chaos Champion of Khorne 235
Battle Standard
Sword of Might
Enchanted Shield
Juggernaut of Khorne
Marauder Horsemen of Slaanesh 103
Flail;Musician
Chieftain
Marauder Horsemen 87
Flail
Chieftain
Marauder Horsemen of Slaaneseh103
Flail;Musician
Chieftain
Dragon ogres 231
Great Weapon
6Chaos Knights of Nurgle 345
Standard;Musician
War Banner
Champion
5Chaos Knights of Nurgle 280
Standard;Musician
Champion
Chaos Warhounds 30
Chaos Warhound 30
Myslicie ze ci bohaterowie dzadza rady?
nie wiem czy niue lepiej dawac 3 magow
ale teoretycznie ten champion khorna jest naprwade dobry w walce wrecz i w pojedynke moze cos zlamac,
drugi champion na dysku do sprzatania szkoda ze nie ma magicznej broni bo moglby z eterami walczyc ale dalem 2 raka bo z 7 sily moze sie pokusic na grubasow albo kawalerie
Will of Chaos
Total Army Cost: 2248 Pts.
Notes:
Exalted Chaos Sorcerer of Tzeentch 410
Spell Familiar
Rod of Torment
Dispel Scroll
Talisman of Protection
Disc of Tzeentch
Chaos Sorcerer of Nurge 206
Book of Secrets
Dispel Scroll
Barded Chaos
Exalted Chaos Champion of Tzeentch188
General
Great Weapon
Armour of Morrslieb
Favour of the Gods
Disc of Tzeentch
Exalted Chaos Champion of Khorne 235
Battle Standard
Sword of Might
Enchanted Shield
Juggernaut of Khorne
Marauder Horsemen of Slaanesh 103
Flail;Musician
Chieftain
Marauder Horsemen 87
Flail
Chieftain
Marauder Horsemen of Slaaneseh103
Flail;Musician
Chieftain
Dragon ogres 231
Great Weapon
6Chaos Knights of Nurgle 345
Standard;Musician
War Banner
Champion
5Chaos Knights of Nurgle 280
Standard;Musician
Champion
Chaos Warhounds 30
Chaos Warhound 30
Myslicie ze ci bohaterowie dzadza rady?
nie wiem czy niue lepiej dawac 3 magow
ale teoretycznie ten champion khorna jest naprwade dobry w walce wrecz i w pojedynke moze cos zlamac,
drugi champion na dysku do sprzatania szkoda ze nie ma magicznej broni bo moglby z eterami walczyc ale dalem 2 raka bo z 7 sily moze sie pokusic na grubasow albo kawalerie
Will of Chaos
Total Army Cost: 2248 Pts.
Notes:
Ostatnio zmieniony 24 sie 2009, o 23:18 przez flintbb, łącznie zmieniany 1 raz.
Usuń ten odstęp.
Dałbym na wszystkich marudach slanesha i muzyków, a wywalił czempionów.
Coś nowego, tylko dwaj magowie i tylko 2 oddziały rycerzyków.
Ale nie wiem, czy 2 czarowników w ogóle coś poczaruje.
Dałbym też 2nd weapon na do, bo siły i tak sporo, a tak zawsze te 3 ataki więcej.
Dałbym na wszystkich marudach slanesha i muzyków, a wywalił czempionów.
Coś nowego, tylko dwaj magowie i tylko 2 oddziały rycerzyków.
Ale nie wiem, czy 2 czarowników w ogóle coś poczaruje.
Dałbym też 2nd weapon na do, bo siły i tak sporo, a tak zawsze te 3 ataki więcej.
nie uwazasz ze z 5 sily beda mialy ciezko z oddzialami z dobrym savem?
w sumie mam 9 pd 5 dd i tylko 2 scrolle...
wiec tez sie zastanawiam
ale w 3 ostatnich bitwach majac 5 czarow na magu ani razu nie wylosowalem gatewaya wiec na tej magii nie moge tak bardzo polegac zmienilem 2 maga nurgla na khornowca zobaczymy jak sie spisze.
w sumie mam 9 pd 5 dd i tylko 2 scrolle...
wiec tez sie zastanawiam
ale w 3 ostatnich bitwach majac 5 czarow na magu ani razu nie wylosowalem gatewaya wiec na tej magii nie moge tak bardzo polegac zmienilem 2 maga nurgla na khornowca zobaczymy jak sie spisze.
Bierz 3 magów serferow + BSB , magia musi sie przebijac.
Dyskobojowi daj Kakaowe Oko Tzeentcha zamiast ToP, inaczej szczeznie jak gnida.
Wywal czempionow z horsmenow, przemysl na nich marke Slanesza/Khorna jesli maja walczyc.
Zmien rycerzy nurgla na Slanesza, zdejmij sztandar z piatki (latwe punkty dla przeciwnika).
Marka Nurgla po uscisleniach obsysa na calej linii przy tym koszcie punktowym.
Dogry i BSB daja rade, 2 scrolle przy trzech magach teczy tez powinny wystarczyc.
Przemysl wrzucenie Krzykaczki na Generala kosztem np. Roda, oraz Papeta - miazdzy system.
To tak na poczatek.
Dyskobojowi daj Kakaowe Oko Tzeentcha zamiast ToP, inaczej szczeznie jak gnida.
Wywal czempionow z horsmenow, przemysl na nich marke Slanesza/Khorna jesli maja walczyc.
Zmien rycerzy nurgla na Slanesza, zdejmij sztandar z piatki (latwe punkty dla przeciwnika).
Marka Nurgla po uscisleniach obsysa na calej linii przy tym koszcie punktowym.
Dogry i BSB daja rade, 2 scrolle przy trzech magach teczy tez powinny wystarczyc.
Przemysl wrzucenie Krzykaczki na Generala kosztem np. Roda, oraz Papeta - miazdzy system.
To tak na poczatek.
A jakie to dokładnie uściślenie z tym markiem nurgla, bo nie mogę nic znaleść :/
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
uściślenie dotyczące mark of nurgle tyczy się zapisu związanego z CC, czyli jeżeli przeciwna jednostka atakuje kogoś w CC to ma -1WS, a jeżeli Twoje jednostki z mark of nurgle atakują to cel niema -1WS (i tu jest zmiana)
np.:
coś atakuje knight'ów z 6WS to trafiają ich na 4+, bo mają kare -1WS (latające muszki, niezbyt miły zapach czy jakieś robaki pod nogami)
knight'y atakują coś z 5WS to trafiają ich na 4+, bo już nie dostajesz bonusu -1WS jak atakujesz
wydaje mi się że mark of nurgle to i tak jeden z najbardziej użytecznych mark'ów, chodź mogli też obniżyć koszt o te 5pkt.![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
np.:
coś atakuje knight'ów z 6WS to trafiają ich na 4+, bo mają kare -1WS (latające muszki, niezbyt miły zapach czy jakieś robaki pod nogami)
knight'y atakują coś z 5WS to trafiają ich na 4+, bo już nie dostajesz bonusu -1WS jak atakujesz
wydaje mi się że mark of nurgle to i tak jeden z najbardziej użytecznych mark'ów, chodź mogli też obniżyć koszt o te 5pkt.
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Exalted Chaos Sorcerer of Tzeentch
General
Golden Eye of Tzeentch
Spell Familiar
Rod of Torment
BloodCurdling Roar
Disc of Tzeentch
Chaos Sorcerer of Tzeentch 210
Power Familiar
Dispel Scroll
Disc of Tzeentch
Chaos Sorcerer of Tzeentch 210
Book of Secrets
Dispel Scroll
Disc of Tzeentch
Exalted Chaos Champion of Khorne 250
Battle Standard
Enchanted Shield
Sword of Might
Favour of the Gods
Necrotic Phylactery
Juggernaut of Khorne
Chaos Warhounds
Chaos Warhounds
Marauder Horsemen of Slaanesh
Flail,musician,champion
Marauder Horsemen of Slaanesh
Flail,M,CH
Marauder Horsemen of Slaanesh
Flail,M,CH
3Dragon ogres
GW
6Chaos Knights of Nurgle
FCG war banner
5Chaos Knights of Slaanesh
Total Army Cost: 2250 Pts.
Casting Pool: 12
Dispel Pool: 6
Models in Army: 43
ta mniej mi sie podoba ale prawdopodobnie jest lepsza chociaz hero na dysku wyjasnial w bitwach!!
co to krzykaczka?
magaia teczy poza 1,6 srednio mi podchodzi..
ktore z pozostalych czarow maja wedlug was dobre zastosowanie??
pogram troche jedna i druga i zobacze ktora bardziej mi spasi..
pierwsza troszke zmodyfikuje bo na 5 knightow fcg nie jest madre i uzupelnie marka na maruderach.
General
Golden Eye of Tzeentch
Spell Familiar
Rod of Torment
BloodCurdling Roar
Disc of Tzeentch
Chaos Sorcerer of Tzeentch 210
Power Familiar
Dispel Scroll
Disc of Tzeentch
Chaos Sorcerer of Tzeentch 210
Book of Secrets
Dispel Scroll
Disc of Tzeentch
Exalted Chaos Champion of Khorne 250
Battle Standard
Enchanted Shield
Sword of Might
Favour of the Gods
Necrotic Phylactery
Juggernaut of Khorne
Chaos Warhounds
Chaos Warhounds
Marauder Horsemen of Slaanesh
Flail,musician,champion
Marauder Horsemen of Slaanesh
Flail,M,CH
Marauder Horsemen of Slaanesh
Flail,M,CH
3Dragon ogres
GW
6Chaos Knights of Nurgle
FCG war banner
5Chaos Knights of Slaanesh
Total Army Cost: 2250 Pts.
Casting Pool: 12
Dispel Pool: 6
Models in Army: 43
ta mniej mi sie podoba ale prawdopodobnie jest lepsza chociaz hero na dysku wyjasnial w bitwach!!
co to krzykaczka?
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
magaia teczy poza 1,6 srednio mi podchodzi..
ktore z pozostalych czarow maja wedlug was dobre zastosowanie??
pogram troche jedna i druga i zobacze ktora bardziej mi spasi..
pierwsza troszke zmodyfikuje bo na 5 knightow fcg nie jest madre i uzupelnie marka na maruderach.
Jeśli grasz na bpr to rospa nielegalna... Przekraczasz kostki ataku... Jeśli nie grasz na bpr to wywalasz 14 kostek plus boundy i wtedy jest wesoło... Do momentu gdy nie trafisz na delfy na hoteku...
A krzykaczka to zapewne bloodcurling roar... Bardzo skuteczna Dragon Prince'ów i Knightów wszelkiej maści...
Z magii Tzeentcha liczy się wyłącznie 1 i 6 chyba że wejdzie zdrada na swordmasterów albo tym podobną jednostkę...
A krzykaczka to zapewne bloodcurling roar... Bardzo skuteczna Dragon Prince'ów i Knightów wszelkiej maści...
Z magii Tzeentcha liczy się wyłącznie 1 i 6 chyba że wejdzie zdrada na swordmasterów albo tym podobną jednostkę...
Ostatnio zmieniony 25 sie 2009, o 21:25 przez Grolshek, łącznie zmieniany 2 razy.
bez ograniczen tutaj graja..
dlaczego magowie latwo spadaja ?
gralem do tej pory kilka razy przeciwko ofensywnym demona, woch, O&G, raz przeciwko krasnoluda i zawsze
magowie na dyskach pozostawali w miare bezpieczni..
nie madrze sie tylko pytam!!
i o co chodzi z tym kotlem dlaczego tak bardzo wyjasnia?
gralem sporo na 5 i 6 edycji,
wrocilem do gry i staram sie nadrobic zaleglosci
ostatnie pytanie co myslicie o magu lordzie na smoku?
przypakowac go chaos runesword i regeneracja albo wardem??
i dodac 2 moagow?
dlaczego magowie latwo spadaja ?
gralem do tej pory kilka razy przeciwko ofensywnym demona, woch, O&G, raz przeciwko krasnoluda i zawsze
magowie na dyskach pozostawali w miare bezpieczni..
nie madrze sie tylko pytam!!
i o co chodzi z tym kotlem dlaczego tak bardzo wyjasnia?
gralem sporo na 5 i 6 edycji,
wrocilem do gry i staram sie nadrobic zaleglosci
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ostatnie pytanie co myslicie o magu lordzie na smoku?
przypakowac go chaos runesword i regeneracja albo wardem??
i dodac 2 moagow?
Pandemonium też przydatny czar i again po co ci czempioni w marudach?
U maruderów raczej nie ma. Tym bardziej, że np wpadasz marudami w samotnego maga, on krzyczy challenge na twojego czempiona, czempion dostaje w dupe i w tym czasie reszta nie może zaatakować, ogólnie nieprzyjemnie.
Za to na knightach slanesha na pewno się przyda fcg, w tym czempion. Albo na DO dodatkowy atak od czempiona mógłby się przydać, ale drogo, już lepiej 2nd hand weapon, ale jak kto woli![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Za to na knightach slanesha na pewno się przyda fcg, w tym czempion. Albo na DO dodatkowy atak od czempiona mógłby się przydać, ale drogo, już lepiej 2nd hand weapon, ale jak kto woli
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
na dragon ograch sie ostatnio z championow wyleczylem.
ostatnio wpadlem w regiment krasnludow,gosc mnie zczelendzowal i nie moglem uerzyc po bohaterze innymi ogrami..
gdybym nie mail chmpiona to wyplacilbym 6 atakow z sila 7 w bohatera i pewnie by nie zyl tak to zostal z jedna rana i jeszcze sukin kot pozadnie oddal..
ale z tymi maruderami to racja i tak nie czesto nimi walcze raczej podjezdzam uciekam, wyciagam fanatykow,
choc na krasnoludzkie dziala sa bezcenni.BTW czy enginer krasnoludzki moze wyzywac na pojedynek?
ostatnio wpadlem w regiment krasnludow,gosc mnie zczelendzowal i nie moglem uerzyc po bohaterze innymi ogrami..
gdybym nie mail chmpiona to wyplacilbym 6 atakow z sila 7 w bohatera i pewnie by nie zyl tak to zostal z jedna rana i jeszcze sukin kot pozadnie oddal..
ale z tymi maruderami to racja i tak nie czesto nimi walcze raczej podjezdzam uciekam, wyciagam fanatykow,
choc na krasnoludzkie dziala sa bezcenni.BTW czy enginer krasnoludzki moze wyzywac na pojedynek?