...Pilnie potrzebne opinie - WoCh 2250...
Re: ...Pilnie potrzebne opinie - WoCh 2250...
Jeśli Ci się chce podaj dwa wyjścia
klajmat
smok walczący tęczowy, Słomka, collar enczant sheld reszte według woli
caddy 2 poziom konik
caddy 2 poziom konik ewentualnie BSB slaa na stedzie z regentką
marudy piesze tak z 20 z muzykiem i slaaneshem La i tarcza
marudy piesze tak z 20 z muzykiem i slaaneshem La i tarcza
marudy konni cep muzyk slaa
marudy konni cep muzyk slaa
psy tak ze 3-4 oddziały
rycerze 6 z muzykiem slaa
ze dwa rydwany slaa
ogry slaa dwuraki charmor
gigant slaanesha / helka
a jak PG to zmień armie na demony tudzież zagraj na full magii
smok walczący tęczowy, Słomka, collar enczant sheld reszte według woli
caddy 2 poziom konik
caddy 2 poziom konik ewentualnie BSB slaa na stedzie z regentką
marudy piesze tak z 20 z muzykiem i slaaneshem La i tarcza
marudy piesze tak z 20 z muzykiem i slaaneshem La i tarcza
marudy konni cep muzyk slaa
marudy konni cep muzyk slaa
psy tak ze 3-4 oddziały
rycerze 6 z muzykiem slaa
ze dwa rydwany slaa
ogry slaa dwuraki charmor
gigant slaanesha / helka
a jak PG to zmień armie na demony tudzież zagraj na full magii
Jak czytam takie posty to zastanawiam się dlaczego w Polsce zakazana jest aborcja i eutanazja.Szymon94 pisze:3 razy koni grasanci
3 razy ogary
3 razy Rycerz chaosu
czarnokziężkin tzeentcha na smoku
2 herosów do walki
1 do czarowania
hellcanona
2 pomioty
@Chaos_Warrior
Na wstępie dobra rada, nie słuchaj za bardzo forumowych mądrali, którzy podają wg nich jedyny słuszny schemat armii. Nie wiem co chcą co prawda tym osiągnąć, może by wszyscy grali identycznymi jednostkami? Chociaż może dzięki temu myślą, że gdziekolwiek mogą się spełnić.
Jak już Ci Rafix napisał, armia raczej do gry towarzyskiej bo rzeczywiście najmocniejsza to nie jest.
Proponuję Ci conajmniej wrzucić obu herosów na wierzchowce. Oczywiście mogą biegać w piechocie. Będą mieli dzięki temu +2 do sejwa i możliwość wyszarżowania na 14''.
Przedmioty na bohaterze rzeczywiście do najmocniejszych komb nie należą więc tu przemyślałbym na Twoim miejscu po co dałeś dane przedmioty i jakie mają mieć zastosowanie. Pomyśl jakie przedmioty przydałyby się na nich naprawdę.
Do tego 10ciu pieszych Chosenów za 280 pkt to masakrycznie drogo, za to już wolałbym zamienić razem z jednym oddziałem pieszych marauderów na większy oddział chaos warriorów. Będzie miał większe szanse na utrzymanie się a nawet łamanie oddziałów wroga.
Jeśli zostaną jakieś punkty z zaoczędzenia chosenów to proponuję większe oddziały marauderów bo oni to tylko szeregi i sztandar mają, za dużo nie zabiją.
Mariusz 'Marios' Krakowczyk
Inkwizytor Warszawa
Niekończąca się krucjata przeciw "wujkowi dobra rada".
Inkwizytor Warszawa
Niekończąca się krucjata przeciw "wujkowi dobra rada".
trikk pisze:Z głupotą można żyć.
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
Marios wiem że możesz się złościć na szymona94 ale tak naprawdę to Chaos_warrior zadał niezbyt dobrze pytanie i dostał taką odpowiedzi a nie inna, to że podał tylko i wyłącznie jedyną słuszna koncepcje do wygrywania WoCh ( teoretycznie ), to nie jego wina tylko twórców podręcznika i polskiego środowiska battla... jak pojedzie się gdzieś zagranice to na regionalnych turniejach można spodkać VC na kociny bez regenki czy hełmu, demony na samym nurglu czy inne ciekawe i klimatyczne rospiski, a w tym pięknym kraju ludzie nie uznają nic co niegrywalne bo po co się pomęczyć i zagrać czymś kompletnie "debilnym", przecie się nie wygra, z własnego doświadczenia te wnioski wyciągam, jak wystawiam rospe to 3 posty się pojawiają w tym 2 moje... na ostatnim turnieju we Wrocławiu top 6 wyglądało tak 1demony/2lizaki/3he/4demony/5demony/6de... nudno i żałośnie ale co daje więcej dowartościowania, wygranie czy granie czymś przyjemnym(?)
pozdrawiam
pozdrawiam
Oczywiście, że granie czymś przyjemnym niemuszę wygrać, ale chcę postawić na jednostki które klimatycznie mi pasują do armii na 2250pkt. Robię również rozpę na 2500 pkt. z Archaonem na czele, Rycerzami, a także Regimentami Wojowników A na turniej właśnie chcę mieć coś innego niż na private battle
kuman glowa muru nie przebijesz. a moze by tak zrobic turnieje z dodatkowymi naciskiem na "ciekawość" rozpiski bo bylo nie bylo to te rozpy na patrolach sa sztampowe a haos skubiego w szczególnosci (choc skuteczny). tylko pojecia nie mam jakby to mialo wygladac
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
z tego co napisałeś, nie bój się to "normalne"Chaos_Warrior pisze:Z czego to Twoim zdaniem wynika?
no to się zastanów już mam dość wymyślania bo odrazu są wielki halo, czemu mam odwagę grać totalnie innym na patrolu ( np. klocki maruderów nurgla, albo spawny nurgla ) czy też w innych turniejach? o skubim nie będę się nawet wyrażał.loko pisze:kuman glowa muru nie przebijesz. a moze by tak zrobic turnieje z dodatkowymi naciskiem na "ciekawość" rozpiski bo bylo nie bylo to te rozpy na patrolach sa sztampowe a haos skubiego w szczególnosci (choc skuteczny). tylko pojecia nie mam jakby to mialo wygladac
kuman ja tam nie zauważyłem w wypowiedzi Chaos_warriora przemożnego pragnienia wygrywania, wręcz przeciwnie.
@Chaos_warrior nie można wystawiać bohaterów/lordów imiennych.
@Chaos_warrior nie można wystawiać bohaterów/lordów imiennych.
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
ANtY pisze:kuman ja tam nie zauważyłem w wypowiedzi Chaos_warriora przemożnego pragnienia wygrywania, wręcz przeciwnie..
"przemożnego" może nie ale sam fakt, że che mieć inna armie bo "wygrywania" mówi o chęci zaspokojenia ów pragnienie... nie mówię jednak że jego system wartości ceni wyżej zwycięstwo od miłej gry.
Sorry, każdy w końcu powinien marzyć o przegranej, to w końcu normalne, wygrywanie dla nabsów.
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
źle mię zrozumiałeś, marzenie ( czy chęć ) o wygranej to normalne chyba że ma się depresje albo jest się pesymistą, ale po co w takim razie grać jeśli wynik się zna od początku, bo przecie człowiek jak nie chce wygrać i nie wieży w dany cel to nie wygra nawet grając DoCh, przegrywając uczymy się, to bardzo pozytywne brew pozorom ( no to zależy jaki kto ma charakter, wychowanie moralne itp. )
Owszem, choć wstyd się przyznać nigdy jeszcze nie grałem w WFB i nieznam zasad Dopiero zbieram armię... Najważniejsze dla mnie jest to by klimatową armią dobrze zagrać, czy wygram czy przegram zależy po części od przeciwnika. Nie napisałem, że armia Archaona ma wygrywać... Chodzi o to by jedna była oparta na innym klimacie od drugiej
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
to żaden wstyd że nie grałeś jeszcze w tą czy tamtą grę... czy dużo zależy od przeciwnika, tak i dlatego w to gramy, chęć "zdrowej rywalizacji", chodzi niektórzy będę naginać zasady na max a inni nie ( najprawdopodobniej dlatego że nie mają tyle wiele czasu by rozmyślać albo nie znają na tyle angielskiego )... pozostaje życzyć Powodzenia