Co dla smokolorda
Moderator: Yudokuno
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Co dla smokolorda
Co dla Smokolorda? Nasze dyskusje o ekwipunku jego lordowskiej mości. Nie o to co najlepsze a może i też ale nie tylko.
Zalety wady poszczególnych kombinacji i preferencje nasze.
mamy ciekawe możliwosci
nr 1
Moja chyba ulubiona
Rekawica+koronamamy siłę 8 w szarży i no sv oraz wardzika na 5+ i ew odpornnosc na high i light magic ochrona powiedzmy w miarę przeciętna i doskonały atak wada że bijemy ostatni chyba że szarżujemy ale z tym na latającym smoku nie ma problemu. Bez trudu rozbijamy rydwany jednostki rydwanów , łatwo czołga rozkręcić tą kombinacją już i parę innych ciekawostek.
nr 2
Draich+heart stone
silny ward+silne uderzenie z możliwoscią KB. Troszke chyba gorsze w ataku od powyższej ale lepsza w obronie. Nadal +2 za siłe z tym draichem i bijemy najczęsciej pierwsi z naszą inicjatywą. Nieźle i przyzwoity wybór.
nr 3
armour of ethernal damination + korona
przy użyciu reszty zwykłego ekwipunku mamy nawet dobry atak z lancy zwykłej w szarży lub halabardy ale za to jesteśmy hehe pancerni że tak powiem zwykły sv na 3+(2+od strzel) ward na 5+ i regenka na 4+
Pewnie wytrzyma i co większych pakerów. ALe chyba raczej wybór dla co bardziej paranoicznych władców niemniej przywoite. Pojedynkowałem sięraz tym z blood dragon lordem na ichnim smoku i przezyłem kilka tur a potem wampir spadł.
nr 4
blood armour+crimson death+heart stone
jestesmy niezle pancerni i po paru ranach zadanych wrogowi jestesmy mocno pancerni z wardem na 4+ mając przyzwoite uderzenie jak nr 2 tyle ze bez kb. Tu wybór między nr 4 i nr 2 sprowadza się do killing blow albo mozliwy sv na 1+
Zalety wady poszczególnych kombinacji i preferencje nasze.
mamy ciekawe możliwosci
nr 1
Moja chyba ulubiona
Rekawica+koronamamy siłę 8 w szarży i no sv oraz wardzika na 5+ i ew odpornnosc na high i light magic ochrona powiedzmy w miarę przeciętna i doskonały atak wada że bijemy ostatni chyba że szarżujemy ale z tym na latającym smoku nie ma problemu. Bez trudu rozbijamy rydwany jednostki rydwanów , łatwo czołga rozkręcić tą kombinacją już i parę innych ciekawostek.
nr 2
Draich+heart stone
silny ward+silne uderzenie z możliwoscią KB. Troszke chyba gorsze w ataku od powyższej ale lepsza w obronie. Nadal +2 za siłe z tym draichem i bijemy najczęsciej pierwsi z naszą inicjatywą. Nieźle i przyzwoity wybór.
nr 3
armour of ethernal damination + korona
przy użyciu reszty zwykłego ekwipunku mamy nawet dobry atak z lancy zwykłej w szarży lub halabardy ale za to jesteśmy hehe pancerni że tak powiem zwykły sv na 3+(2+od strzel) ward na 5+ i regenka na 4+
Pewnie wytrzyma i co większych pakerów. ALe chyba raczej wybór dla co bardziej paranoicznych władców niemniej przywoite. Pojedynkowałem sięraz tym z blood dragon lordem na ichnim smoku i przezyłem kilka tur a potem wampir spadł.
nr 4
blood armour+crimson death+heart stone
jestesmy niezle pancerni i po paru ranach zadanych wrogowi jestesmy mocno pancerni z wardem na 4+ mając przyzwoite uderzenie jak nr 2 tyle ze bez kb. Tu wybór między nr 4 i nr 2 sprowadza się do killing blow albo mozliwy sv na 1+
- Offspringman
- Kretozord
- Posty: 1670
- Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa
ja od czasów SoCu używam wariantu 2. czasami słaby save boli, ale nie jest źle 

- Roman Lord of the Druchii
- Chuck Norris
- Posty: 600
- Lokalizacja: Z miasta, w którym ludzie wolą grać Dark Elfami i Mortalami Chaosu niż Bretką
ja też nie używam smoka, ale kiedys brałem opcję nr 1. wszystkie sa dobre ale S8 to S8 a nie 6 i dwuręczna pałka
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Sił brak, by tępić takie posty.Roman Lord of the Druchii pisze:ja też nie używam smoka, ale kiedys brałem opcję nr 1. wszystkie sa dobre ale S8 to S8 a nie 6 i dwuręczna pałka
Każda z wymienionych tu "dwuręcznych pałek" bije po inicjatywie.
Jedynym "dwurakiem" jest akurat "rękawiczka" bo bije jako ostatnia.
Jeśli już masz AS 1+ (jak łatwo w wersji 4 osiągnąć) i bijesz po inicjatywie, to po co tarcza i broń jednoręczna?
I tak na Smoku lepszego AS nie osiągniesz.
Jak ktoś się wybiera DE na turniej GW np EEGT - niech uważa - obowiązują tylko przedmioty z podręcznika.
Prawie wszystkie popularne kombosy (poza opcją 3- w tej edycji beznadziejną) - są nielegalne.
(Ani rękawiczki, ani warda na 4+ nie wolno używać)
Lekka paranoja.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Nie wolno może na "giete" GT a na gt ja, a na pewno dużo innych osób leje ciepłym moczem. Na reszcie turniejów w Polsce te kombinacje są dozwolone.
No tak, bo te przedmioty dodatkowe dla DE to tak podkręcają tę armię, że wg. GW nawet się chowają Karl Franze, Grimgory i tankiJedy Knight pisze:Sił brak, by tępić takie posty.Roman Lord of the Druchii pisze:ja też nie używam smoka, ale kiedys brałem opcję nr 1. wszystkie sa dobre ale S8 to S8 a nie 6 i dwuręczna pałka
Każda z wymienionych tu "dwuręcznych pałek" bije po inicjatywie.
Jedynym "dwurakiem" jest akurat "rękawiczka" bo bije jako ostatnia.
Jeśli już masz AS 1+ (jak łatwo w wersji 4 osiągnąć) i bijesz po inicjatywie, to po co tarcza i broń jednoręczna?
I tak na Smoku lepszego AS nie osiągniesz.
Jak ktoś się wybiera DE na turniej GW np EEGT - niech uważa - obowiązują tylko przedmioty z podręcznika.
Prawie wszystkie popularne kombosy (poza opcją 3- w tej edycji beznadziejną) - są nielegalne.
(Ani rękawiczki, ani warda na 4+ nie wolno używać)
Lekka paranoja.

- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Na imbecyli z GW nie mamy wpływu.Scimitar pisze:No tak, bo te przedmioty dodatkowe dla DE to tak podkręcają tę armię, że wg. GW nawet się chowają Karl Franze, Grimgory i tanki
Możemy na naszych turniejach te przedmioty dopuszczać i to robimy.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
No i słusznie. Przykro tylko, że inni muszą myśleć za twórców tej gryJedy Knight pisze:Na imbecyli z GW nie mamy wpływu.Scimitar pisze:No tak, bo te przedmioty dodatkowe dla DE to tak podkręcają tę armię, że wg. GW nawet się chowają Karl Franze, Grimgory i tanki
Możemy na naszych turniejach te przedmioty dopuszczać i to robimy.

- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
DaBossa pisze:Na imbecyli z GW nie mamy wpływu.
Cóż za mowa nienawiścią przesiąknięta:)
GW lubię i życzę dobrze.
Imbecyle są mi obojętni, chyba, że jestem od nich zależny. A ci z GW psują mi mój czas wolny. Tak, nie cierpię kiedy idiota ma wpływ na sposób w który spędzam swój czas.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
ja też wole grać na magii 

Oj Gobos, Gobos...
Jest dla mieczakow - dlaczego?
Kazdy moze zagrac w DE na smoku. Jest to o wiele latwiejsza "rozpiska" niz np na:
4lv magu
Lordzie na CoK
Lordzie na mantikorze
Latwiejsza nie znaczy lepsza, ale to inna sprawa.
Trudno jest zagrac na magu poniewaz musisz wazyc kazdy ruch i kazdy czar.
Trudno jest grac na Lordzie innym niz smok, bo naprawdze nie ma w armii De procz smoka b. silnej jednostki przebijajacej sie przez oddzialy (ok jest gorszy niz w 6ed., bo wyszlo kupe rzeczy na niego, jednak to nadal najsilniejsza jednostka w DE).
Nie wmawiaj mi, ze granie na sorcce 4lv (ja gram na soci z pegazem) nie wymaga kunsztu, bo to smieszne. Wypracowac, wiecej niz remis taka rozpiska jest trudno (nietrudno o remis, chyba ze We, krasie, lizaki). Za to jak wypracujesz 13-7, 17-3 to jestes wniebo wziety.
Znudzil mi sie smok, wiekszosc graczy De, mysle ze jest podobnego zdania. De to armia poslugujaca sie w przewadze magia (do dzis nie moge zrozumiec jak bardzo z podrecznika na podrecznik zuborzaja, jej podwaline)
Jest dla mieczakow - dlaczego?
Kazdy moze zagrac w DE na smoku. Jest to o wiele latwiejsza "rozpiska" niz np na:
4lv magu
Lordzie na CoK
Lordzie na mantikorze
Latwiejsza nie znaczy lepsza, ale to inna sprawa.
Trudno jest zagrac na magu poniewaz musisz wazyc kazdy ruch i kazdy czar.
Trudno jest grac na Lordzie innym niz smok, bo naprawdze nie ma w armii De procz smoka b. silnej jednostki przebijajacej sie przez oddzialy (ok jest gorszy niz w 6ed., bo wyszlo kupe rzeczy na niego, jednak to nadal najsilniejsza jednostka w DE).
Nie wmawiaj mi, ze granie na sorcce 4lv (ja gram na soci z pegazem) nie wymaga kunsztu, bo to smieszne. Wypracowac, wiecej niz remis taka rozpiska jest trudno (nietrudno o remis, chyba ze We, krasie, lizaki). Za to jak wypracujesz 13-7, 17-3 to jestes wniebo wziety.
Znudzil mi sie smok, wiekszosc graczy De, mysle ze jest podobnego zdania. De to armia poslugujaca sie w przewadze magia (do dzis nie moge zrozumiec jak bardzo z podrecznika na podrecznik zuborzaja, jej podwaline)
tak...smok już nudzi wszystkich z tego co widze...a teraz w 7ed magia deatha i shadowa nieźle zostały podrasowane także więc jak ktoś umie w miare dobrze zagrać DE na HS to wygra nie jedną bitwe...
i nie mozna bylo tak od razu, a nie z epitetami?zafael pisze:Oj Gobos, Gobos...
Jest dla mieczakow - dlaczego?
Kazdy moze zagrac w DE na smoku. Jest to o wiele latwiejsza "rozpiska" niz np na:
4lv magu
Lordzie na CoK
Lordzie na mantikorze
Latwiejsza nie znaczy lepsza, ale to inna sprawa.
Trudno jest zagrac na magu poniewaz musisz wazyc kazdy ruch i kazdy czar.
Trudno jest grac na Lordzie innym niz smok, bo naprawdze nie ma w armii De procz smoka b. silnej jednostki przebijajacej sie przez oddzialy (ok jest gorszy niz w 6ed., bo wyszlo kupe rzeczy na niego, jednak to nadal najsilniejsza jednostka w DE).
Nie wmawiaj mi, ze granie na sorcce 4lv (ja gram na soci z pegazem) nie wymaga kunsztu, bo to smieszne. Wypracowac, wiecej niz remis taka rozpiska jest trudno (nietrudno o remis, chyba ze We, krasie, lizaki). Za to jak wypracujesz 13-7, 17-3 to jestes wniebo wziety.
Znudzil mi sie smok, wiekszosc graczy De, mysle ze jest podobnego zdania. De to armia poslugujaca sie w przewadze magia (do dzis nie moge zrozumiec jak bardzo z podrecznika na podrecznik zuborzaja, jej podwaline)

jeszcze nie mialem okazji zagrac smokiem, wiec na pewno sprobuje - za to magii mam dosyc na dlugi czas

poza tym nie wierze w lordow-magow z zasady
