LORDS/HEROES:
Exalted Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 310 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4; Lore of Tzeentch;
Disc of Tzeentch
Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 156 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 2; Lore of Tzeentch; Barding
Barded Chaos Steed
Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 181 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 2; Lore of Tzeentch; Barding
Dispel Scroll [25]
Barded Chaos Steed
Chaos Sorcerer @ 161 Pts
No Mark; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
Dispel Scroll [25]
Barded Chaos Steed
CORE:
10 Chaos Warriors of Nurgle @ 230 Pts
Mark of Nurgle; 2ndWeapon; Chaos Armour; Shield; Standard; Musician
Champion @ [12] Pts
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 90 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Shield
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 80 Pts
Mark of Slaanesh; Shield
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
SPECIAL:
5 Chaos Knights of Slaanesh @ 240 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcered Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
5 Chaos Knights of Slaanesh @ 240 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcered Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
5 Chaos Knights of Slaanesh @ 240 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcered Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
5 Chaos Knights of Nurgle @ 260 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcered Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Casting Pool: 12
Dispel Pool: 7
Models in Army: 54
Total Army Cost: 2248
Łoriorsi kejosu 2250
fajna rozpiska tylko zaoszczedzanie pkt na modelu ktorego strata kosztuje Cie 410 pkt to troche glupie,nie uwazasz?daj mu chociaz to oczko za 25 pkt,no i uwazam ze jak maga teczy to tylko z dodatkowym czarem,tu chodzi o bramke a Ty masz 1/3 szansy ze jej nie wylosujesz.Punkty mozesz zaoszczedzic na sztandarach ze slaneszowych najtow,co tez jest bardziej bonusem dla przeciwnikow,no i przy takiej ilosci kawalerii przydalyby sie jeszcze chociaz jedne psy,zaslonic,odgiac szarze itp itd -bardzo uzyteczny sposob wykorzystania 30 pkt
pzdr i powodzienia
pzdr i powodzienia
Maruderzy posłużą się jako psy, chyba faktycznie zabiorę im tarcze i flaile i dam ten dodatkowy spell i coś tam jeszcze. No i może z dwóch oddziałów knightów wywale muzyka to też będą punkty. Ogólnie to już dużo przyciąłem punktów, żeby zmieścić 4 oddziały knightów i full magię.
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
worriorsi troche tu są zbędni ale pewnie chcesz trzymać klimat wywal z nich fcg i zamiast 2hw daj halabardy, mark of slaanesh też wywal, po co na knight'ah? mają feara i przerzut paniki, to wystarczy, z maruderów wywal tarcze i daj flail'e tylko. zdejmując wcześniej wymienione rzeczy będziesz miał punkty na: spell familiara na lordzie i oko, marka na 3 magu, chyba na kolejnego scrolla, a napewno da rade jak zrezygnujesz z dwóch opcji broni na warriorsach albo mark of nurgl.
Nie no, 4 mag ma być bez marka.
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
trochę nierozumiem, czemu tak? fire nie jest lepszy od tzeenchowego i masz +1 do casta, chyba że chodzi o death, ten lore jest troche niedoceniany, może zagraj na lordzie tęczy i 3 małych pobratyńcach śmierci
Ale fire ma dalszy zasięg. Muszę obczaić death, bo nigdy za bardzo się nie przyglądałem.
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
fire i death mają taki sam zasięg...
loer of death:
1. 24" d6 S4
2. 12" wyciągasz cherosa nawet jak go niewidzisz, traci wonda (no SV) a mag zyskujesz
3 24" 2d6 S4
4. 12" niemusisz widzieć i można do CC, dajesz na odział feara, a jak ma feara robi terror
5. 24" dajesz na wrogą jednostke -3LD, ten modifikator trzyma się do puki oponent zda LD (z tym -3) na początku swej tury
6. 12" obszarówka D6 S3 no SV
prawie tak dobry jak nurglowy lore
loer of death:
1. 24" d6 S4
2. 12" wyciągasz cherosa nawet jak go niewidzisz, traci wonda (no SV) a mag zyskujesz
3 24" 2d6 S4
4. 12" niemusisz widzieć i można do CC, dajesz na odział feara, a jak ma feara robi terror
5. 24" dajesz na wrogą jednostke -3LD, ten modifikator trzyma się do puki oponent zda LD (z tym -3) na początku swej tury
6. 12" obszarówka D6 S3 no SV
prawie tak dobry jak nurglowy lore