Łoriorsi kejosu 2250

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ANtY
Kretozord
Posty: 1610
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Łoriorsi kejosu 2250

Post autor: ANtY »

LORDS/HEROES:

Exalted Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 310 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4; Lore of Tzeentch;
Disc of Tzeentch

Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 156 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 2; Lore of Tzeentch; Barding
Barded Chaos Steed

Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 181 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 2; Lore of Tzeentch; Barding
Dispel Scroll [25]
Barded Chaos Steed

Chaos Sorcerer @ 161 Pts
No Mark; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
Dispel Scroll [25]
Barded Chaos Steed


CORE:

10 Chaos Warriors of Nurgle @ 230 Pts
Mark of Nurgle; 2ndWeapon; Chaos Armour; Shield; Standard; Musician
Champion @ [12] Pts

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 90 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Shield

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 80 Pts
Mark of Slaanesh; Shield

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts



SPECIAL:

5 Chaos Knights of Slaanesh @ 240 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcered Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician

5 Chaos Knights of Slaanesh @ 240 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcered Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician


5 Chaos Knights of Slaanesh @ 240 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcered Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician


5 Chaos Knights of Nurgle @ 260 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcered Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician




Casting Pool: 12

Dispel Pool: 7

Models in Army: 54


Total Army Cost: 2248

Awatar użytkownika
Siemek
Chuck Norris
Posty: 479
Lokalizacja: :P

Post autor: Siemek »

fajna rozpiska tylko zaoszczedzanie pkt na modelu ktorego strata kosztuje Cie 410 pkt to troche glupie,nie uwazasz?daj mu chociaz to oczko za 25 pkt,no i uwazam ze jak maga teczy to tylko z dodatkowym czarem,tu chodzi o bramke a Ty masz 1/3 szansy ze jej nie wylosujesz.Punkty mozesz zaoszczedzic na sztandarach ze slaneszowych najtow,co tez jest bardziej bonusem dla przeciwnikow,no i przy takiej ilosci kawalerii przydalyby sie jeszcze chociaz jedne psy,zaslonic,odgiac szarze itp itd -bardzo uzyteczny sposob wykorzystania 30 pkt :)

pzdr i powodzienia

Awatar użytkownika
ANtY
Kretozord
Posty: 1610
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: ANtY »

Maruderzy posłużą się jako psy, chyba faktycznie zabiorę im tarcze i flaile i dam ten dodatkowy spell i coś tam jeszcze. No i może z dwóch oddziałów knightów wywale muzyka to też będą punkty. Ogólnie to już dużo przyciąłem punktów, żeby zmieścić 4 oddziały knightów i full magię.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

worriorsi troche tu są zbędni ale pewnie chcesz trzymać klimat :wink: wywal z nich fcg i zamiast 2hw daj halabardy, mark of slaanesh też wywal, po co na knight'ah? mają feara i przerzut paniki, to wystarczy, z maruderów wywal tarcze i daj flail'e tylko. zdejmując wcześniej wymienione rzeczy będziesz miał punkty na: spell familiara na lordzie i oko, marka na 3 magu, chyba na kolejnego scrolla, a napewno da rade jak zrezygnujesz z dwóch opcji broni na warriorsach albo mark of nurgl. :)

Awatar użytkownika
ANtY
Kretozord
Posty: 1610
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: ANtY »

Nie no, 4 mag ma być bez marka.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

trochę nierozumiem, czemu tak? fire nie jest lepszy od tzeenchowego i masz +1 do casta, chyba że chodzi o death, ten lore jest troche niedoceniany, może zagraj na lordzie tęczy i 3 małych pobratyńcach śmierci 8)

Awatar użytkownika
ANtY
Kretozord
Posty: 1610
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: ANtY »

Ale fire ma dalszy zasięg. Muszę obczaić death, bo nigdy za bardzo się nie przyglądałem.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

fire i death mają taki sam zasięg...

loer of death:

1. 24" d6 S4

2. 12" wyciągasz cherosa nawet jak go niewidzisz, traci wonda (no SV) a mag zyskujesz

3 24" 2d6 S4

4. 12" niemusisz widzieć i można do CC, dajesz na odział feara, a jak ma feara robi terror

5. 24" dajesz na wrogą jednostke -3LD, ten modifikator trzyma się do puki oponent zda LD (z tym -3) na początku swej tury

6. 12" obszarówka D6 S3 no SV

prawie tak dobry jak nurglowy lore

ODPOWIEDZ