Czym grać, przeciw komu?
Moderator: Yudokuno
Re: Czym grać, przeciw komu?
Jak grac przeciwko lizakom na 3 oddzialach terkow i slanie w templach posiadajac magiczno-strzeleckie darki (4 bolce, 3 czrodziejow, 2 DR z kuszami)
Wprawdzie obessalem z Crusem, ale z gorszymi graczami rowniez nie wydaje sie za rozowo. 3*4 terki + magia powoduje, ze jak zginie kolo 6 wariorow to nie mam lorda ;/
Ktos mi radzil (Duke), by stac na krawedzi i czekac + czarowac. Warto?
Wprawdzie obessalem z Crusem, ale z gorszymi graczami rowniez nie wydaje sie za rozowo. 3*4 terki + magia powoduje, ze jak zginie kolo 6 wariorow to nie mam lorda ;/
Ktos mi radzil (Duke), by stac na krawedzi i czekac + czarowac. Warto?
Dobrze Ci poradził koniecznie daj lifetakera jednej z czarek do ściągania terków, wybij terki a potem juz bedzie z górki
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Po DMP, bo teraz juz nie chce zmieniac kompozycji i ogrania (w sumie nie dostalem poza jedna maska wiecej niz 12 w plecy na 3 turniejach) sprobuje chyba na kompozycji magia + walka. Bo jednak to co kiedys Jankiel powiedzial w DE jest mega prawda. Radzil maksowac 2 fazy w rundzie.
Na terki są dobre harpie 3x6/7, albo duże składy shades 2x8+(trafiasz na 5+) jeśli idziesz w strzelanie. Generalnie musisz mieć coś do przywalenia w temple w CC ;] (gwardia z AP albo cok +kociołek)Jak grac przeciwko lizakom na 3 oddzialach terkow i slanie w templach posiadajac magiczno-strzeleckie darki (4 bolce, 3 czrodziejow, 2 DR z kuszami)
terki nie są problemem... slann w templach i engines to jest coś.
poza tym co masz w swojej rozpisce ?
Ma ktoś pomysł jak rozwalic O&G?
3 skład goblinów, w każdym po 3 fanatyków, duży kloc Black orków, klocek troli, dzikie orki(te z ward save'm na 6), szaman i jakiś wypakowany bohater.
Na 1,5k ostatnio wywalczyłem remis, ale tylko dzięki temu, że przeciwnik miał fatalne rzuty na liczbę trafień fanatykami...
3 skład goblinów, w każdym po 3 fanatyków, duży kloc Black orków, klocek troli, dzikie orki(te z ward save'm na 6), szaman i jakiś wypakowany bohater.
Na 1,5k ostatnio wywalczyłem remis, ale tylko dzięki temu, że przeciwnik miał fatalne rzuty na liczbę trafień fanatykami...
Problem jest taki ze to przeciwnik decyduje kiedy wystawia fanatyków, a nie ja.
Ogólnie strasznie ciężko gra się na taką ilość fanoli, z black orkami nie ma problemu, bo BG szybko ich koszą, tylko big boss przeciwnika jest strasznie wypakowany i nie idzie go zabić...
Ogólnie strasznie ciężko gra się na taką ilość fanoli, z black orkami nie ma problemu, bo BG szybko ich koszą, tylko big boss przeciwnika jest strasznie wypakowany i nie idzie go zabić...
nie przeciwnik decyduje tylko fanole wychodzą gdy ktoś podejdzie do goblinów na 8 caliStan pisze:Problem jest taki ze to przeciwnik decyduje kiedy wystawia fanatyków, a nie ja.
Ogólnie strasznie ciężko gra się na taką ilość fanoli, z black orkami nie ma problemu, bo BG szybko ich koszą, tylko big boss przeciwnika jest strasznie wypakowany i nie idzie go zabić...
dobra , dobra te fasty , będą miały i tak przesrane , bo gracze O&G dają machinki do rogu i NG pięknie ich kryją , a orkasów i goblinów jest tak przydupiasto dużo , że bardzo trudno czasem ich wyminąć , najważniejsze skosić katapy i BG rozwala wszystko , zawsze można pokusić się o widma , lub dobrą magię i 3k6 ataków z WW4 i S4
I believe in Honour.!
ja mam pytanie co wystawić na VC na 1555pkt., generalnie chodzi mi o to jakie jednostki...
bitwa jest ligowa ze specjalnymi zasadami:
- przed bitwą (PRZED ZROBIENIEM ROZPISEK!!!) gracze nawzajem zabraniają sobie wystawić na daną bitwę 2 rodzajów jednostek z dostępnych w danej armii, NIE mogą to być jednostki CORE, można zabronić natomiast np. 2 SPECIALI, 2 RARÓW lub po 1 SPECJALU i 1 RARZE
- w przypadku, gdy w danej armii są tylko dwa rodzaje jednostek RARE (np. w High elfach) i zostaną one zabronione do użycia, ta armia na daną bitwę dostaje rekompensatę w postaci dodatkowego jednego slotu jednostki SPECIAL
tak więc poradźcie czego najlepiej zabronić i co wystawić
ja wstępnie planuję zabronić grave guardów oraz black nightów
napiszcie proszę kilka opcji bo nie wiem jeszcze co zostanie mi zabronione
pozdro
kamelot
bitwa jest ligowa ze specjalnymi zasadami:
- przed bitwą (PRZED ZROBIENIEM ROZPISEK!!!) gracze nawzajem zabraniają sobie wystawić na daną bitwę 2 rodzajów jednostek z dostępnych w danej armii, NIE mogą to być jednostki CORE, można zabronić natomiast np. 2 SPECIALI, 2 RARÓW lub po 1 SPECJALU i 1 RARZE
- w przypadku, gdy w danej armii są tylko dwa rodzaje jednostek RARE (np. w High elfach) i zostaną one zabronione do użycia, ta armia na daną bitwę dostaje rekompensatę w postaci dodatkowego jednego slotu jednostki SPECIAL
tak więc poradźcie czego najlepiej zabronić i co wystawić
ja wstępnie planuję zabronić grave guardów oraz black nightów
napiszcie proszę kilka opcji bo nie wiem jeszcze co zostanie mi zabronione
pozdro
kamelot
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
przygotuj się na brak BG i pewnie hydry , więc zrób rozpę na CoKach i ja na wampiry lubię herosa na pegazie , mają bardzo trudno go złapać. Zabroń wrighty i black nightów . Jeśli niezabroni hydry ,albo BG to bierz ich , zrób duży klocek BG i przerżniesz sie przez wszystko. Dobrym pomysłem są harpie , bo rżną i wilki i nietoperki , i chyba przystopowują odziały przeciwnika . Pamiętaj , straj się atakować i rozwalać odziały pojedyńczo ( to nie jest proste ,ale skuteczne ) i staraj się zawsze mieć DR na flankę lub na tyły.
I believe in Honour.!
zabronił mi cold one-y i hydrę, ja mu zabroniłem jednej i drugiej kawalerii
mam dwie magiczki które mają dispellować, rozwalać wraithy i ewentualnie co się nawinie, do tego mam klocek warriorów co by ich jedna magiczka wyrzynała, mam 10 kuszników do zajęcia ćwiartki i wystrzeliwania gullspamu, mam 2x5 harpii, kloc 17 black guardów z asf, fcg i assassinem posiadającym rune of khaine i klinig blowa, oprócz tego mam kociołek i 200pkt. do spożytkowania, zastanawiałem się nad bolcami straszącymi jego wampiry, ale nie zawsze taki bolec będzie widział szczególnie bez górki w deploymencie
jak myślicie czy wystawić te bolce czy może jakiś shade-ów, dark riderów albo może charioty???
mam dwie magiczki które mają dispellować, rozwalać wraithy i ewentualnie co się nawinie, do tego mam klocek warriorów co by ich jedna magiczka wyrzynała, mam 10 kuszników do zajęcia ćwiartki i wystrzeliwania gullspamu, mam 2x5 harpii, kloc 17 black guardów z asf, fcg i assassinem posiadającym rune of khaine i klinig blowa, oprócz tego mam kociołek i 200pkt. do spożytkowania, zastanawiałem się nad bolcami straszącymi jego wampiry, ale nie zawsze taki bolec będzie widział szczególnie bez górki w deploymencie
jak myślicie czy wystawić te bolce czy może jakiś shade-ów, dark riderów albo może charioty???
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
Jeszcze jedni BG albo WE albo korsarze z Frenzy... masa ataków. Proponował bym wiedzmy chyba najlepiej się spiszą
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...