Czym grać, przeciw komu?

Dark Elves

Moderator: Yudokuno

ODPOWIEDZ
Pedros
Oszukista
Posty: 856

Re: Czym grać, przeciw komu?

Post autor: Pedros »

Jak grac przeciwko lizakom na 3 oddzialach terkow i slanie w templach posiadajac magiczno-strzeleckie darki (4 bolce, 3 czrodziejow, 2 DR z kuszami)

Wprawdzie obessalem z Crusem, ale z gorszymi graczami rowniez nie wydaje sie za rozowo. 3*4 terki + magia powoduje, ze jak zginie kolo 6 wariorow to nie mam lorda ;/

Ktos mi radzil (Duke), by stac na krawedzi i czekac + czarowac. Warto?

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Dobrze Ci poradził ;) koniecznie daj lifetakera jednej z czarek do ściągania terków, wybij terki a potem juz bedzie z górki ;)
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Pedros
Oszukista
Posty: 856

Post autor: Pedros »

Po DMP, bo teraz juz nie chce zmieniac kompozycji i ogrania (w sumie nie dostalem poza jedna maska wiecej niz 12 w plecy na 3 turniejach) sprobuje chyba na kompozycji magia + walka. Bo jednak to co kiedys Jankiel powiedzial w DE jest mega prawda. Radzil maksowac 2 fazy w rundzie.

Awatar użytkownika
Jarlaxle
Kretozord
Posty: 1651
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jarlaxle »

Jak grac przeciwko lizakom na 3 oddzialach terkow i slanie w templach posiadajac magiczno-strzeleckie darki (4 bolce, 3 czrodziejow, 2 DR z kuszami)
Na terki są dobre harpie 3x6/7, albo duże składy shades 2x8+(trafiasz na 5+) jeśli idziesz w strzelanie. Generalnie musisz mieć coś do przywalenia w temple w CC ;] (gwardia z AP albo cok +kociołek)

terki nie są problemem... slann w templach i engines to jest coś.

poza tym co masz w swojej rozpisce ?

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Ma ktoś pomysł jak rozwalic O&G?
3 skład goblinów, w każdym po 3 fanatyków, duży kloc Black orków, klocek troli, dzikie orki(te z ward save'm na 6), szaman i jakiś wypakowany bohater.
Na 1,5k ostatnio wywalczyłem remis, ale tylko dzięki temu, że przeciwnik miał fatalne rzuty na liczbę trafień fanatykami...

Awatar użytkownika
Zbyslaw
Mudżahedin
Posty: 283

Post autor: Zbyslaw »

Magia, Fasty, Hydra, ew. Kusznicy, coki, Harpie. Wyciągasz fanioli, magujesz black orci black horrorem itp., kusznicy nawalają as always, Hydra jeździ po goblinach i różnych takich, Coki tak samo

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Przede wszystkim wyciągnij fanatyków harpiami i potem już łatwiutko.

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Problem jest taki ze to przeciwnik decyduje kiedy wystawia fanatyków, a nie ja.
Ogólnie strasznie ciężko gra się na taką ilość fanoli, z black orkami nie ma problemu, bo BG szybko ich koszą, tylko big boss przeciwnika jest strasznie wypakowany i nie idzie go zabić...

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

A jest saqmotnym strzelcem?? :)
Jak tak to z bolca mozna go potraktowac :twisted:
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

|RaV|
Wałkarz
Posty: 68

Post autor: |RaV| »

Stan pisze:Problem jest taki ze to przeciwnik decyduje kiedy wystawia fanatyków, a nie ja.
Ogólnie strasznie ciężko gra się na taką ilość fanoli, z black orkami nie ma problemu, bo BG szybko ich koszą, tylko big boss przeciwnika jest strasznie wypakowany i nie idzie go zabić...
nie przeciwnik decyduje tylko fanole wychodzą gdy ktoś podejdzie do goblinów na 8 cali

Awatar użytkownika
Kotar
Chuck Norris
Posty: 531
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kotar »

Fanatyków harpiami wyciągnąć - zgadzam się, ale harpie też jakoś potem musza doleciec do machin (jedynego strzelania jakie mają orki).

Awatar użytkownika
Pitagoras
Falubaz
Posty: 1443
Lokalizacja: Okolice Warszawy

Post autor: Pitagoras »

takiego bohatera z łatwością rozwala assasin skoro już grasz na BG. Trochę bardziej ryzykowne, ale jeśli nie ma genia z liderką, to można przestraszyć NG zanim wywalą fanole cokami. na orki zawsze najlepsze to panika.9słabe ld)
Obrazek

Awatar użytkownika
Zbyslaw
Mudżahedin
Posty: 283

Post autor: Zbyslaw »

Benek pisze:Fanatyków harpiami wyciągnąć - zgadzam się, ale harpie też jakoś potem musza doleciec do machin (jedynego strzelania jakie mają orki).
3x Harpie i 2x Fast.

Fasty luzem skoszą maszynki, Harpie na Fanoli

Awatar użytkownika
Zeppelin
Falubaz
Posty: 1390
Lokalizacja: Górny Śląsk - Katowice

Post autor: Zeppelin »

dobra , dobra te fasty , będą miały i tak przesrane , bo gracze O&G dają machinki do rogu i NG pięknie ich kryją , a orkasów i goblinów jest tak przydupiasto dużo , że bardzo trudno czasem ich wyminąć , najważniejsze skosić katapy i BG rozwala wszystko , zawsze można pokusić się o widma , lub dobrą magię i 3k6 ataków z WW4 i S4
I believe in Honour.!

Awatar użytkownika
kamelot
Kradziej
Posty: 941

Post autor: kamelot »

zawsze musisz najpierw wylosować to 3D6 A z WS4 i S4 :wink:
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.

Awatar użytkownika
kamelot
Kradziej
Posty: 941

Post autor: kamelot »

ja mam pytanie co wystawić na VC na 1555pkt., generalnie chodzi mi o to jakie jednostki...

bitwa jest ligowa ze specjalnymi zasadami:
- przed bitwą (PRZED ZROBIENIEM ROZPISEK!!!) gracze nawzajem zabraniają sobie wystawić na daną bitwę 2 rodzajów jednostek z dostępnych w danej armii, NIE mogą to być jednostki CORE, można zabronić natomiast np. 2 SPECIALI, 2 RARÓW lub po 1 SPECJALU i 1 RARZE
- w przypadku, gdy w danej armii są tylko dwa rodzaje jednostek RARE (np. w High elfach) i zostaną one zabronione do użycia, ta armia na daną bitwę dostaje rekompensatę w postaci dodatkowego jednego slotu jednostki SPECIAL

tak więc poradźcie czego najlepiej zabronić i co wystawić
ja wstępnie planuję zabronić grave guardów oraz black nightów
napiszcie proszę kilka opcji bo nie wiem jeszcze co zostanie mi zabronione

pozdro
kamelot
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.

Awatar użytkownika
Pitagoras
Falubaz
Posty: 1443
Lokalizacja: Okolice Warszawy

Post autor: Pitagoras »

ja zamiast GG zabroniłbym wraighty :D . bolałby mnie brak coldów i shades
Obrazek

Awatar użytkownika
Zeppelin
Falubaz
Posty: 1390
Lokalizacja: Górny Śląsk - Katowice

Post autor: Zeppelin »

przygotuj się na brak BG i pewnie hydry , więc zrób rozpę na CoKach i ja na wampiry lubię herosa na pegazie , mają bardzo trudno go złapać. Zabroń wrighty i black nightów . Jeśli niezabroni hydry ,albo BG to bierz ich , zrób duży klocek BG i przerżniesz sie przez wszystko. Dobrym pomysłem są harpie , bo rżną i wilki i nietoperki , i chyba przystopowują odziały przeciwnika . Pamiętaj , straj się atakować i rozwalać odziały pojedyńczo ( to nie jest proste ,ale skuteczne ) i staraj się zawsze mieć DR na flankę lub na tyły.
I believe in Honour.!

Awatar użytkownika
kamelot
Kradziej
Posty: 941

Post autor: kamelot »

zabronił mi cold one-y i hydrę, ja mu zabroniłem jednej i drugiej kawalerii
mam dwie magiczki które mają dispellować, rozwalać wraithy i ewentualnie co się nawinie, do tego mam klocek warriorów co by ich jedna magiczka wyrzynała, mam 10 kuszników do zajęcia ćwiartki i wystrzeliwania gullspamu, mam 2x5 harpii, kloc 17 black guardów z asf, fcg i assassinem posiadającym rune of khaine i klinig blowa, oprócz tego mam kociołek i 200pkt. do spożytkowania, zastanawiałem się nad bolcami straszącymi jego wampiry, ale nie zawsze taki bolec będzie widział szczególnie bez górki w deploymencie
jak myślicie czy wystawić te bolce czy może jakiś shade-ów, dark riderów albo może charioty???
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Jeszcze jedni BG albo WE albo korsarze z Frenzy... masa ataków. Proponował bym wiedzmy chyba najlepiej się spiszą :wink:
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

ODPOWIEDZ