Testowanie LD dla potworów

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Testowanie LD dla potworów

Post autor: Mac »

O ile dobrze nam wiadomo jak trzeba testować Leadership potworów, gdy stracą one swojego jeźdźca (testują zawsze na swoim leadership'ie, nawet jeśli generał jest w promieniu 12"), jak to się odnosi do potworów, które nie mają jeźdźca i nigdy go nie miały. W konkretnym przykładzie: mamy Hellcannon'a, który stracił swoja załogę. By móc strzelać, musi on testować Leadership na poziomie 4. Czy jeśli w promieniu 12" od Hellcannona jest generał, czy Hellcannon może używać jego LD, do zdawania testu czy może on w ogóle strzelać? (Domyślam się że Hellcannon będąc z załogą podlega zasadom Monsters&Handlers, ale będąc sam jest już tylko Monsterem).

I pytanie ogólnie odnoszące się do problemu: Czy jakikolwiek potwór, nie będący wierzchowcem (np. orzeł u HE), może używać LD Generała, będąc w promieniu 12" od niego?
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
marcus_cheater
Oszukista
Posty: 838
Lokalizacja: Karak Drazh

Post autor: marcus_cheater »

Może używać liderki i może strzelać.
"Chcecie ustrzelić na milę goblina, poproście inżyniera o muszkiet, a zapyta, w które oko chcecie trafić."
Kadrin Redmane

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

Dziękuje za szybką odpowiedź i wyjaśnienie problemu
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

ODPOWIEDZ