WoCh 2250 mag na smoku

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
michus
Wałkarz
Posty: 66
Lokalizacja: Szczecin/ Wrocek

WoCh 2250 mag na smoku

Post autor: michus »

1 Sorcerer Lord of Nurgle @ 790 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 4; Chaos Armour
Sword of Might [20]
Enchanted Shield [15]
Crown of Everlasting Conquest [50]
Spell Familiar [15]
Word of Agony [40]
1 Chaos Dragon @ [360] Pts

1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 221 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
Biting Blade [5]
Favour of the Gods [5]
Infernal Puppet [35]
Conjoined Homunculus [20]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts

1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 206 Pts
Mark of Nurgle; General; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91 Pts
Mark of Slaanesh; Spear; Throwing Spears; Musician

2 x 5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 86 Pts
Mark of Slaanesh; Throwing Spears; Musician

6 Chaos Knights of Nurgle @ 300 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician

6 Chaos Knights of Nurgle @ 300 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician

1 Chaos Warshrine of Slaanesh @ 140 Pts
Mark of Slaanesh

Casting Pool: 10
Dispel Pool: 6
Models in Army: 37
Total Army Cost: 2250

Smok jest fajny, a jak ma na sobie maga to nawet jest fajniejszy:) Tak serio to mag 4 lvl z 5 czarami Jak ma 6 z nurgla to jest mega, jak nie to i tak rzuca regenerację, punktuje bohaterów/ championów, zabija kawy 3d6 S1 (jak trafi) lub wciąga w bagienko co toporniejsze oddziały. Magowie mniejsi do zwalczania innych bohaterów, zmniejszania kości dispela przeciwnika, a jak mają coś typu regeneracja to w ogóle bomba. Mały mag jest generałem żeby nie dawać za dużo pkt za zestrzelenie smoka który jest przeważnie celem. Marudy robią co robić mają, a knighci straszą i sieją zagładę ( z pomocą smoka, który też może powalczyć mimo iż ma maga na sobie, bo jak widać mag ma 3 ataki z siłą 5 magiczne, 2+Sv i regenkę). Shrine daje gifta oddziałowi który ma w sobie maga z favourem, co daje efekty.

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

nawet fajne...

ale czy przypadkiem generałęm nie zostaje ten kto ma największą liderke?

I gdzie są psy??? Najmocniejszy oddział chaosu :D
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

michus
Wałkarz
Posty: 66
Lokalizacja: Szczecin/ Wrocek

Post autor: michus »

Lord Sorcerer ma 8 Ld:D A naed psami to myślę czy nie zamienić jednego fasta na 2x psy i coś:) Jeszcze potestuję:)

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

michus pisze:Lord Sorcerer ma 8 Ld:D
wow :D
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

zamien fasta na marudy slaanesha za 50 pkt i psy....
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

wywal warshrine'a i wstaw 4 oddziały psów

michus
Wałkarz
Posty: 66
Lokalizacja: Szczecin/ Wrocek

Post autor: michus »

Shrine działa sprawnie dając Knightą +1 T,S lub At. Nawet jak wylosują wyżej, to i tak nie jest to tragedia (terror czy WSv). I 5x psy to naprawdę zbytek, tak mi się wydaje. Za to 10 maruderów i psy zamiast fasta bardziej do mnie trafia.

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

jest gdzie magow trzymac
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
Kosmo
Kradziej
Posty: 947
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój/Kraków

Post autor: Kosmo »

Sztandary na knightach useless, warshrine to też kupa. Psy to owszem chyba najmocniejszy oddzial warriorow jezeli chodzi o cena - jakosc wiec ich brak tez uwazam za błąd :)

I tak mnie nikt nie słucha :D
Pozdro

ODPOWIEDZ