Indy CHD 2250p.
Indy CHD 2250p.
High Priest of Hashut 335p.
4th lvl, Black Gem of Gnar (jednorazowe wyłączenie usera i jednego modelu przeciwnika z walki), 2 Dispel Scrolls
Bull Centaur BSB 181p.
Great Weapon, Hell Armour (Chaos Armour, WS 3+ przeciw atakom magicznym i ognistym), Shield
Daemonsmith 152p.
Daemon Bane (BS 4, rzuca 1 z Lighta), Shield
Daemonsmith 137p.
Dispel Scroll, Shield
20 Warriors 290p.
Chaos Armours, Shields, FCG (War Banner)
15 Annihilators 180p.
15 Annihilators 180p.
5 Wolf Riders 60p.
5 Wolf Riders 60p.
20 Obsidian Guard 334p.
Shields, Darklon, Standard Bearer (Banner of the Daemonic Tides (BS 3, rzuca Unseen Lurkera))
4 Bolce 140p.
2 Shakery 200p.
Total: 2249p.
Models: 108
PD: 6 + 4 BS, DD: 6, DS: 3
Spora magia (Nie wiem jak będą liczeni Smithi w BP), dobra antymagia, dużo maszyn, wystarczające strzelanie, fasty i dodatkowo 2 kloce z savem w walce na 2+.
Podoba mi się ten bsb bo jest przegięty na demony a poza tym to dalej typek z 5T i savem na 2+ jak nie będzie można użyć GW.
Ogólnie CHD w tym wydaniu są bardzo ciekawe. Kilka rzeczy z początku wydaje się straszna ( maszyny - odporność na fasty i lataczy to jest to! ) ale już na poziomie składania rozpiski nie wygląda to aż tak różowo. Przede wszystkim ciężko wcisnąć to, co się chce
4th lvl, Black Gem of Gnar (jednorazowe wyłączenie usera i jednego modelu przeciwnika z walki), 2 Dispel Scrolls
Bull Centaur BSB 181p.
Great Weapon, Hell Armour (Chaos Armour, WS 3+ przeciw atakom magicznym i ognistym), Shield
Daemonsmith 152p.
Daemon Bane (BS 4, rzuca 1 z Lighta), Shield
Daemonsmith 137p.
Dispel Scroll, Shield
20 Warriors 290p.
Chaos Armours, Shields, FCG (War Banner)
15 Annihilators 180p.
15 Annihilators 180p.
5 Wolf Riders 60p.
5 Wolf Riders 60p.
20 Obsidian Guard 334p.
Shields, Darklon, Standard Bearer (Banner of the Daemonic Tides (BS 3, rzuca Unseen Lurkera))
4 Bolce 140p.
2 Shakery 200p.
Total: 2249p.
Models: 108
PD: 6 + 4 BS, DD: 6, DS: 3
Spora magia (Nie wiem jak będą liczeni Smithi w BP), dobra antymagia, dużo maszyn, wystarczające strzelanie, fasty i dodatkowo 2 kloce z savem w walce na 2+.
Podoba mi się ten bsb bo jest przegięty na demony a poza tym to dalej typek z 5T i savem na 2+ jak nie będzie można użyć GW.
Ogólnie CHD w tym wydaniu są bardzo ciekawe. Kilka rzeczy z początku wydaje się straszna ( maszyny - odporność na fasty i lataczy to jest to! ) ale już na poziomie składania rozpiski nie wygląda to aż tak różowo. Przede wszystkim ciężko wcisnąć to, co się chce
dałbym duzemu magowi zamiast scrolli +1 do casta albo +1 kość i atak. hell armor dla mnie za mało uniwersalny (w sumie tylko na demony i ewentualnie we to działa), wolałbym standardową 1+ sejwa i do tego hexacon+drugi scroll na ężynierze i herosi ok. wymienilbym tez klocek warriorow na dyche blunderów plus niewolnikow do oporu (trzy oddziały+speary i muzycy na fastach).
poza tym fajne.
poza tym fajne.
na SD też dość działa ten ward
Pomyślałem sobie, że jest mała różnica ewentualnie pomiędzy save na 1+ i save na 2+. Ten koleś jest w stanie przetrzymać naprawdę wiele i w sumie w każdej armii znajdzie się coś, co ma magiczne ataki i przydałoby się to zatrzymać
Dodatkowo Hexacon do mnie nie przemawia. Zbyt duża szansa, że wypadną 2 jedynki na 6 kościach a i tak obronę magiczną mam sporą.
+1 do casta i +1PD są według mnie słabe. Szczególnie dodatkowa kość - zdecydowanie zbyt drogi przedmiot.
Jeśli chodzi o corey... Pewnie masz rację. Więcej śmiecia (duuuużo więcej ), więcej wystawień, więcej opcji. Ale 2 twarde kloce mi się podobają. Sprawdzi się.
Dodatkowo Hexacon do mnie nie przemawia. Zbyt duża szansa, że wypadną 2 jedynki na 6 kościach a i tak obronę magiczną mam sporą.
+1 do casta i +1PD są według mnie słabe. Szczególnie dodatkowa kość - zdecydowanie zbyt drogi przedmiot.
Jeśli chodzi o corey... Pewnie masz rację. Więcej śmiecia (duuuużo więcej ), więcej wystawień, więcej opcji. Ale 2 twarde kloce mi się podobają. Sprawdzi się.
A jeśli tak to co innego
W sumie ciekawa opcja. Ale dalej Hell Armour bardziej do mnie przemawia:
Demony całe, WE w sporej części, Krasnoludy z magicznymi maszynami, Rycerze Chaosu, Grale, Wraithy i Black Knights, bohaterowie z magicznymi zabawkami. Przeciwko tym kozakom mam spore szanse w połączeniu z T5 (przynajmniej przetrzymać).
W sumie ciekawa opcja. Ale dalej Hell Armour bardziej do mnie przemawia:
Demony całe, WE w sporej części, Krasnoludy z magicznymi maszynami, Rycerze Chaosu, Grale, Wraithy i Black Knights, bohaterowie z magicznymi zabawkami. Przeciwko tym kozakom mam spore szanse w połączeniu z T5 (przynajmniej przetrzymać).
Nowa wersja. Jeden klocek mniej, więcej śmiecia i przede wszystkim 12 ataków z S6 przy M8 :>
High Priest of Hashut 310p.
4th lvl, Black Gem of Gnar, Dispel Scroll
Bull Centaur BSB 181p.
Great Weapon, Hell Armour, Shield
Daemonsmith 152p.
Daemon Bane, Shield
Daemonsmith 137p.
Dispel Scroll, Shield
15 Annihilators 180p.
10 Annihilators 120p.
10 Annihilators 120p.
5 Wolf Riders 65p.
Spears
5 Wolf Riders 65p.
Spears
2x Rabble 100p.
20 Obsidian Guard 334p.
Shields, Darklon, Standard Bearer (Banner of the Daemonic Tides)
6 Bull Centaurs 144p.
Great Weapons, Shields, Standard Bearer, Musician
4 Bolce 140p.
2 Shakery 200p.
Total: 2248p.
Models: 139
PD: 6 + 4 BS, DD: 6, DS: 2
High Priest of Hashut 310p.
4th lvl, Black Gem of Gnar, Dispel Scroll
Bull Centaur BSB 181p.
Great Weapon, Hell Armour, Shield
Daemonsmith 152p.
Daemon Bane, Shield
Daemonsmith 137p.
Dispel Scroll, Shield
15 Annihilators 180p.
10 Annihilators 120p.
10 Annihilators 120p.
5 Wolf Riders 65p.
Spears
5 Wolf Riders 65p.
Spears
2x Rabble 100p.
20 Obsidian Guard 334p.
Shields, Darklon, Standard Bearer (Banner of the Daemonic Tides)
6 Bull Centaurs 144p.
Great Weapons, Shields, Standard Bearer, Musician
4 Bolce 140p.
2 Shakery 200p.
Total: 2248p.
Models: 139
PD: 6 + 4 BS, DD: 6, DS: 2
High Priest of Hashut 325p.
4th lvl, Black Gem of Gnar, Daemon Bane
Bull Centaur BSB 181p.
Great Weapon, Hell Armour, Shield
Daemonsmith 137p.
Dispel Scroll, Shield
Daemonsmith 137p.
Dispel Scroll, Shield
15 Annihilators 180p.
15 Annihilators 180p.
10 Warriors 90p.
Shields
5 Wolf Riders 65p.
Spears
5 Wolf Riders 65p.
Spears
2x Rabble 100p.
20 Obsidian Guard 322p.
Shields, Standard Bearer (Banner of the Daemonic Tides)
6 Bull Centaurs 126p.
Great Weapons, Shields
4 Bolce 140p.
2 Shakery 200p.
Total: 2248p.
Models: 144
PD: 6 + 4 BS, DD: 6, DS: 2
Ostateczne zmiany przed testami. Co sądzicie?
4th lvl, Black Gem of Gnar, Daemon Bane
Bull Centaur BSB 181p.
Great Weapon, Hell Armour, Shield
Daemonsmith 137p.
Dispel Scroll, Shield
Daemonsmith 137p.
Dispel Scroll, Shield
15 Annihilators 180p.
15 Annihilators 180p.
10 Warriors 90p.
Shields
5 Wolf Riders 65p.
Spears
5 Wolf Riders 65p.
Spears
2x Rabble 100p.
20 Obsidian Guard 322p.
Shields, Standard Bearer (Banner of the Daemonic Tides)
6 Bull Centaurs 126p.
Great Weapons, Shields
4 Bolce 140p.
2 Shakery 200p.
Total: 2248p.
Models: 144
PD: 6 + 4 BS, DD: 6, DS: 2
Ostateczne zmiany przed testami. Co sądzicie?
muzyk na bullach, koniecznie.
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Nie mam za bardzo za co go wrzucić. Myślałem o tym, ale ostatecznie stwierdziłem, że nie jest aż tak potrzebny. Nie mam zamiaru nimi uciekać (co przy Ld 9 od generała i tak nie byłoby takie bolesne). Nie widzę też za bardzo walk, w których muzyk byłby decydujący.
Wolę jednak włócznie na drugim faście.
Wolę jednak włócznie na drugim faście.
ciekawe co powiesz jak jakims cudem przegrasz combata wlasnie o tego brakujacego muzyka... niby mala szansa ale mi sie kilka razy na kilku "pewniakach" zdarzylo