Bohaterowie:
1)Paladyn 145 pkt.
Ślub Rycerzy Graala(+21)
Gwiazda Zaranna Fracassa (+25)
Zbroja Agilufa(+25)
Bretoński Rumak Bojowy(+14)
2)Paladyn (BSB) 181pkt.
Ślub Rycerzy Graala(+21)
Sztandar Pani(+100)
Bretoński Rumak Bojowy(+14)
3)Służka Pani Jeziora 155pkt.
2 poziom Magii Życia (+35)
2 x Zwój Rozproszenia (+50)
Jednostki podstawowe:
1)Rycerze Królestwa (8) 216pkt.
FCG
2)Rycerze Królestwa (8) 216pkt.
FCG
3)Łucznicy (16) 129pkt.
+Sierżant
+Koksownik (+5)
16 x Lekka Zbroja
4)Łucznicy (16) 140pkt.
+Sierżant
Harcownicy
16 x Lekka Zbroja
Jednostki specjalne:
1)Rycerze na pegazach (5) 335pkt.
FCG + Sztandar Obrony (+30)
Jednostki rzadkie:
1)Trebusz 100pkt.
+Inżynier
Armia na 1617 pkt. Na turnieje 1650, co Wy na to?
Bretonnia 1650 pkt. (Klimat bardzo ważny)
-
- Warzywo
- Posty: 10
Bretonnia 1650 pkt. (Klimat bardzo ważny)
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2009, o 11:32 przez Lord_Bretonni, łącznie zmieniany 1 raz.
Skoro na 1650, to szkoda zostawiać tyle punktów!! Zbroja na łucznikach i championi to strata punktów. Imo zamiast jedych realmów wziąłbym errantów, jakieś sztandarki może na nich.
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Wykupiłeś pegazom sztandar z 4+ wardem. Bardzo sprytne i na pewno zwiększy ich przeżywalność. Że też ja na to nie wpadłem przez te wszystkie lata.
A tak na serio:
Herosi lepiej działają kiedy operują sami. Pchanie ich do lanc jest w moim skromnym zdaniem marnowaniem ich potencjału i przerostem formy nad treścią, nie wspominając już o ryzyku, które wiąże się z oblaną paniką.
Generała wystawił bym po taniości (knightly vow, lanca, tarcza i odporność na panikę dla oddziału), obok niego magiczka, ale lev 1 i 2 Scrolle (z jedną 2 poziomową czarką i tak się nie przebijesz więc szkoda tych 35 pkt).
Do nich 7 Kotrów (bo widzę, ze preferujesz ten unit) Jak starczy punktów to daj im warbanner.
Skoro chcesz mieć 2 duże lance to ja polecam 9 errantów FCG z Errantry bannerem. Koszt podobny co twoja 8 kotrów, ale z racji ich zasad specjalnych mogą stanowić dobrą alternatywę (zwłaszcza gdy potrzebna będzie pewna szarża bez konieczności zdania feara).
Wracając do herosów to wykorzystałbym oba sloty i to na kolesi, którzy mogą jeździć samopas:
- Paladyn Gralowy (lanca, V. of Duty, enchanted schield)
- BsB Gralowy (Gromril great Helm, V of discipling) - Banner of the lady to moim zdaniem trochę przeżytek bo coraz mniej jednostek jest wystawianych z rankbonusem).
Tak czy inaczej zyskujesz 2 typów z magicznymi atakami, którzy w pojedynkę wygrywają prawie z wszystkim.
Nie musisz wygrywać brejka o 20, wystarczy o 5-6, a to zazwyczaj gwarantuje ci szarża pełnej lancy.
Ci dwaj paladyni dają wiele możliwości taktycznych, o których przekonasz się w miarę coraz odważniejszego ich wykorzystywania.
Łuki zostaw bo to świetny wybór. Ja bym zmniejszył ich do 2x10, olał championów i lekkie zbroje i za zaoszczędzone punkty wystawił jeszcze skirmiszerów (np. 13). Dostajesz dodatkowe - bezcenne wystawienie i mobilny screen dla lanc. Braziersy według uznania, ale dla mnie do wywalenia.
Pegazy: Ja bym wystawił 4 FCG, ale 5 też ma swoje zalety (trzeba zabić 2by była panika), więc tu moim zdanie wszystko gra. Tylko skasuj ten magiczny sztandar bo wychodzi, ze słabo znasz kodeks, albo bazujesz na jakimś wadliwym Army Builderze.
Trebek: tu wywal inżyniera. Nie będę Cię przekonywał do grali, bo masz 2 duże lance i pegazy więc jest wystarczający hit power.
Po podliczeniu wszystkiego i uwzglednieniu zaproponowanych zmian masz jeszcze ok 100 pkt, z które idealnie wchodzi goła piątka errantów, która idealnie pełni rolę fasta i przeszkaszajki.
A tak na serio:
Herosi lepiej działają kiedy operują sami. Pchanie ich do lanc jest w moim skromnym zdaniem marnowaniem ich potencjału i przerostem formy nad treścią, nie wspominając już o ryzyku, które wiąże się z oblaną paniką.
Generała wystawił bym po taniości (knightly vow, lanca, tarcza i odporność na panikę dla oddziału), obok niego magiczka, ale lev 1 i 2 Scrolle (z jedną 2 poziomową czarką i tak się nie przebijesz więc szkoda tych 35 pkt).
Do nich 7 Kotrów (bo widzę, ze preferujesz ten unit) Jak starczy punktów to daj im warbanner.
Skoro chcesz mieć 2 duże lance to ja polecam 9 errantów FCG z Errantry bannerem. Koszt podobny co twoja 8 kotrów, ale z racji ich zasad specjalnych mogą stanowić dobrą alternatywę (zwłaszcza gdy potrzebna będzie pewna szarża bez konieczności zdania feara).
Wracając do herosów to wykorzystałbym oba sloty i to na kolesi, którzy mogą jeździć samopas:
- Paladyn Gralowy (lanca, V. of Duty, enchanted schield)
- BsB Gralowy (Gromril great Helm, V of discipling) - Banner of the lady to moim zdaniem trochę przeżytek bo coraz mniej jednostek jest wystawianych z rankbonusem).
Tak czy inaczej zyskujesz 2 typów z magicznymi atakami, którzy w pojedynkę wygrywają prawie z wszystkim.
Nie musisz wygrywać brejka o 20, wystarczy o 5-6, a to zazwyczaj gwarantuje ci szarża pełnej lancy.
Ci dwaj paladyni dają wiele możliwości taktycznych, o których przekonasz się w miarę coraz odważniejszego ich wykorzystywania.
Łuki zostaw bo to świetny wybór. Ja bym zmniejszył ich do 2x10, olał championów i lekkie zbroje i za zaoszczędzone punkty wystawił jeszcze skirmiszerów (np. 13). Dostajesz dodatkowe - bezcenne wystawienie i mobilny screen dla lanc. Braziersy według uznania, ale dla mnie do wywalenia.
Pegazy: Ja bym wystawił 4 FCG, ale 5 też ma swoje zalety (trzeba zabić 2by była panika), więc tu moim zdanie wszystko gra. Tylko skasuj ten magiczny sztandar bo wychodzi, ze słabo znasz kodeks, albo bazujesz na jakimś wadliwym Army Builderze.
Trebek: tu wywal inżyniera. Nie będę Cię przekonywał do grali, bo masz 2 duże lance i pegazy więc jest wystarczający hit power.
Po podliczeniu wszystkiego i uwzglednieniu zaproponowanych zmian masz jeszcze ok 100 pkt, z które idealnie wchodzi goła piątka errantów, która idealnie pełni rolę fasta i przeszkaszajki.
-
- Warzywo
- Posty: 10
Ale u mnie bohaterzy są osobno (nie w jednostkach), jak myślicie można coś ugrać tą rozpą na turniejach? Bo stawiałem raczej na klimat niż na wydajność.
Skoro to ma być rozpa klimaciarska to zaznacz to na wstępie, żeby się mogli klimaciarze wypowiedzieć. Wtedy i ja bym sobie darował mój wywód.
3x Bohaterowie, 2 pudła jazdy (8), 2 pudła łuczników (16), trebek i 5 pegazów. Stąd ten pomysł na zbroje na łucznikach i niewykorzystane pkt w rozpisce.
Wrzucasz rozpę na forum i prosisz o komentarz, potem okazuje się, że obracamy się tylko w ramach figurek, które masz.
Powiedz jak można Ci w takiej sytuacji coś doradzić?
Stawiasz na klimat. Ok więc gdzie "klimatyczne" proporcje. Daj 3 klocki piechoty, 1-2 lance, i łuczników to będziemy mówić o średniowiecznym klimacie, który jednak nie idzie w parze z typową turniejową skutecznością.
Pozdr.
Ja ich raczej nie widzę w takiej roli. Słaby sejw, mało "uniwersalnego" statica. Mogą nie przeżyć spotkania z głupimi driadami.Ale u mnie bohaterzy są osobno (nie w jednostkach)
A mi się wydaje, że stawiałeś raczej na wykorzystanie modeli, które udało ci się kupić.jak myślicie można coś ugrać tą rozpą na turniejach? Bo stawiałem raczej na klimat niż na wydajność.
3x Bohaterowie, 2 pudła jazdy (8), 2 pudła łuczników (16), trebek i 5 pegazów. Stąd ten pomysł na zbroje na łucznikach i niewykorzystane pkt w rozpisce.
Wrzucasz rozpę na forum i prosisz o komentarz, potem okazuje się, że obracamy się tylko w ramach figurek, które masz.
Powiedz jak można Ci w takiej sytuacji coś doradzić?
Stawiasz na klimat. Ok więc gdzie "klimatyczne" proporcje. Daj 3 klocki piechoty, 1-2 lance, i łuczników to będziemy mówić o średniowiecznym klimacie, który jednak nie idzie w parze z typową turniejową skutecznością.
Pozdr.