Tur lokalny, wiec trzeba cos wysmalic no i oto ona.
Unnamed1600 Pts - High Elves Army
1 Mage @ 185 Pts
General; Magic Level 2
Seerstaff of Saphery [30]
Dispel Scroll [20]
1 Mage @ 150 Pts
Magic Level 1
Silver Wand [10]
Ring of Fury [40]
1 Noble @ 168 Pts
Great Weapon; Battle Standard
Armour of Caledor [25]
Guardian Phoenix [25]
10 Archers @ 110 Pts
10 Archers @ 110 Pts
5 Dragon Princes @ 220 Pts
Barding; Lance; Dragon Armour; Shield; Standard
Banner of Sorcery [50]
10 White Lions @ 220 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Standard; Musician
Lion Standard [25]
1 Guardian @ [12] Pts
11 White Lions @ 235 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Standard; Musician
1 Guardian @ [37] Pts
Skeinsliver [25]
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
Casting Pool: 5
Dispel Pool: 4
Models in Army: 57
Total Army Cost: 1598
Tur zwykle BP+R zabawa jest taka ze sobie strzelam i czaruje w przeciwnika a jak podejdzie to go chlasnac WL z BSB, i flankowac DP, myslalem nad zamiana jednego bolca na cannona, i to dalo by mi brakujace 15pkt na jednego WL.
He 1600
tych WL bez magicznej szmaty wymieniłbym na 5 DP i 5 fasta
Ja bym tą 12 dociągnął do 14 a drugi oddział WL podobnie jak Kosa wymienił na DP (ewentualnie Lion Chariot). IMO Silver Wand na pierwszo-poziomowym magu zbyteczna. A tak to fajna rozpa
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
to tymbardziej te jednostki się przydadzą.
ofens na odwrót, otóż to
DP sobie czekają, ustawiają na flance, ogólnie kontrolują sytuacje i w razie czego kontra. Łatwiej nimi się bronić przed latającymi śmieciami i innymi szybkimi jednsotkami wroga, które wyminą piechote.
Fasty kluczowe w defensie HE. Nie masz orłów, wiadomo czemu, dlatego fast powinien być, gdyż nie masz czym odgiąć niechcianej szarży. Do tego mogą ściąć marsz co też jest istotne w defensywnej armi.
Jeden, porządny oddział WL styknie na przyjęcie najgorszej szarży, ale aby mogli to zrobić, potrzeba jest tak pokierowania wrogiem, aby przeciwnik był zmuszony stanać na przeciw nim, a bez jednostek wsparcia tego nie da się zrobić.
DP sobie czekają, ustawiają na flance, ogólnie kontrolują sytuacje i w razie czego kontra. Łatwiej nimi się bronić przed latającymi śmieciami i innymi szybkimi jednsotkami wroga, które wyminą piechote.
Fasty kluczowe w defensie HE. Nie masz orłów, wiadomo czemu, dlatego fast powinien być, gdyż nie masz czym odgiąć niechcianej szarży. Do tego mogą ściąć marsz co też jest istotne w defensywnej armi.
Jeden, porządny oddział WL styknie na przyjęcie najgorszej szarży, ale aby mogli to zrobić, potrzeba jest tak pokierowania wrogiem, aby przeciwnik był zmuszony stanać na przeciw nim, a bez jednostek wsparcia tego nie da się zrobić.
ok gralem przeciwko skavenom(w pizdu oddzialow chyba 4x 25 clanratow i 4x slavy + 2 elektryki 2x6 jezzili i latara, 19-1 do przodu. Ale po 1 to przez bledy przeciwnika(jest w miare poczatkujacy no ale ja tez z 4 miechy nie gralem a zwlaszcza na takie pkt) po 2 czasami mial naprawde tragiczne rzuty. w sumie z magii wyszlo mu tylko raz i to na IF co zaskutkowalo anihilacja 9wl, co jakos nie stanowilo problemu bo wiecej nic sie nie zdazylo, jedne clany ucielky od flame of fenix przez co spanikowaly jezzile, 2 jezzile dostaly 2 rany od bolca a potem samo strzelalo, 1 potem znowu 1 i od wybuchu same sie spanikowaly i ucielky xD latara zawsze konczyla 2-3 cale przed celem a cala reszta, no zostala rozjechana przez strzelanie lub DP, DP z ellyrionem zjedli lacznie klocek slavow, globki, klocek clanow a potem elektyka i chyba cos jeszcze, natomiast 2 klocek 2 elektryka z klockiem clanow i mieli pecha, bo bylo ich 4 i dostali z dziala(jedyna ofiara z niego) no to panika, i wyturlalem 10... uciekam na 15 4" od krawedzi nastepna sie zbieram i znowu dostaje z dziala, tyle ze teraz mam sava! bo przedtem s10 a teraz save na 5! bo s6! i co ? i kufa wyturlalem i nie ma polowki za dp. Koncem koncow on mi zbil tylko polowke archersow(skurwiel jeden mi zostal po tym jak ratling w nich strzelil, i ucieklem nim w las) no i te WL(jebany nie dosc ze na IF to jeszcze 9 na 2k6 potoczyl). Rozpa jest fajna, wymaga myslenia i kombinowania, dopiero w 3 turze mniej wiecej wiedzialem co na tak licznego przeciwnika zrobic.