NAGIE KOBIETY!!!!!!!!!!
NAGIE KOBIETY!!!!!!!!!!
Rozpa na mój pierwszy turniej (w Sopocie), 2 characterów, bp (max. 6 kości power i dispel).
1350 Pts - Skaven Army
1 Warlock Engineer @ 135 Pts
General; Magic Level 1; Supercharged WP Accumulator; Upgraded Warp-Energy
Condenser; Warp Blades
#1 Warpstone Token [0]
Warpstone Charm [25]
Dispel Scroll [25]
1 Warlock Engineer @ 135 Pts
Magic Level 1; Supercharged WP Accumulator; Upgraded Warp-Energy
Condenser; Warp Blades
#1 Warpstone Token [0]
Death Globes [20]
Warpscroll [30]
28 Clanrats @ 215 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Weapon Team @ [60] Pts
Ratling Gun
24 Clanrats @ 195 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Weapon Team @ [60] Pts
Ratling Gun
20 Clanrats @ 160 Pts
Light Armour; Shield
1 Weapon Team @ [60] Pts
Ratling Gun
4 Poison Wind Globadiers @ 40 Pts
Poison Wind Globe
4 Poison Wind Globadiers @ 40 Pts
Poison Wind Globe
4 Poison Wind Globadiers @ 40 Pts
Poison Wind Globe
21 Clanrat Slaves @ 42 Pts
21 Clanrat Slaves @ 42 Pts
4 Gutter Runners Tunnelling Team @ 68 Pts
Tunnelling Team; 2ndWeapon; Poisoned Hand Weapons
4 Gutter Runners Tunnelling Team @ 68 Pts
Tunnelling Team; 2ndWeapon; Poisoned Hand Weapons
4 Gutter Runners Tunnelling Team @ 68 Pts
Tunnelling Team; 2ndWeapon; Poisoned Hand Weapons
1 Warp-lightning Warp Cannon @ 100 Pts
Warp Lightning Cannon Misfires
Zagrałem na próbę z kawaleryjskim Imperium (mały ksiądz i mały mag, 2*knightly orders, czołg, greatswordzi do trzymania maga i 5*outriders) i było słabo... nabiłem 3 rany czołgowi (1 globadierzy, 2 ratlingi) i 3 rany nabił czołg sobie, greatswordzi ładnie schodzili z piorunów, guttersi przeszkadzali. Globadierzy salwą nabili ranę czołgowi, zero ran kawalerii i ranę sobie, potem dali flee żeby zapewnić mi turę bicia w kawalerię, ale słabo poszło, ogólnie globadierzy zassali. Latarka raz S2, potem S10 i nie zwoundziła czołgu, potem uciekła. Kawaleria raz się zbreakowała, potem wróciła i zbreakowała mój klocek z magiem. Przegrałem 12-8 ostatecznie, nie wydaje mi się bym podczas samej gry popełnił jakieś istotne błędy, a wręcz przeciwnie.
Wnioski:
- wyrzucić itemki z drugiego warlocka, są strasznie głupie
- zamienić czerwone unity na coś innego (jezzaile, 5/9? ale trzeba mieć jak je dobrze ustawić, a łatwo wieją i dla niektórych armii to darmowe punkty)
- zwiększyć tunnelingi do 5, może wywalić poisony
- jak pokroić kawalerię (może więcej śmieci, jakichś NR, żeby zapewnić sobie jeszcze więcej prucia do konnych)?
- może jacyś czempioni w klockach z magami
Co sądzicie, jak ogólnie wzmocnić rozpę?
1350 Pts - Skaven Army
1 Warlock Engineer @ 135 Pts
General; Magic Level 1; Supercharged WP Accumulator; Upgraded Warp-Energy
Condenser; Warp Blades
#1 Warpstone Token [0]
Warpstone Charm [25]
Dispel Scroll [25]
1 Warlock Engineer @ 135 Pts
Magic Level 1; Supercharged WP Accumulator; Upgraded Warp-Energy
Condenser; Warp Blades
#1 Warpstone Token [0]
Death Globes [20]
Warpscroll [30]
28 Clanrats @ 215 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Weapon Team @ [60] Pts
Ratling Gun
24 Clanrats @ 195 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Weapon Team @ [60] Pts
Ratling Gun
20 Clanrats @ 160 Pts
Light Armour; Shield
1 Weapon Team @ [60] Pts
Ratling Gun
4 Poison Wind Globadiers @ 40 Pts
Poison Wind Globe
4 Poison Wind Globadiers @ 40 Pts
Poison Wind Globe
4 Poison Wind Globadiers @ 40 Pts
Poison Wind Globe
21 Clanrat Slaves @ 42 Pts
21 Clanrat Slaves @ 42 Pts
4 Gutter Runners Tunnelling Team @ 68 Pts
Tunnelling Team; 2ndWeapon; Poisoned Hand Weapons
4 Gutter Runners Tunnelling Team @ 68 Pts
Tunnelling Team; 2ndWeapon; Poisoned Hand Weapons
4 Gutter Runners Tunnelling Team @ 68 Pts
Tunnelling Team; 2ndWeapon; Poisoned Hand Weapons
1 Warp-lightning Warp Cannon @ 100 Pts
Warp Lightning Cannon Misfires
Zagrałem na próbę z kawaleryjskim Imperium (mały ksiądz i mały mag, 2*knightly orders, czołg, greatswordzi do trzymania maga i 5*outriders) i było słabo... nabiłem 3 rany czołgowi (1 globadierzy, 2 ratlingi) i 3 rany nabił czołg sobie, greatswordzi ładnie schodzili z piorunów, guttersi przeszkadzali. Globadierzy salwą nabili ranę czołgowi, zero ran kawalerii i ranę sobie, potem dali flee żeby zapewnić mi turę bicia w kawalerię, ale słabo poszło, ogólnie globadierzy zassali. Latarka raz S2, potem S10 i nie zwoundziła czołgu, potem uciekła. Kawaleria raz się zbreakowała, potem wróciła i zbreakowała mój klocek z magiem. Przegrałem 12-8 ostatecznie, nie wydaje mi się bym podczas samej gry popełnił jakieś istotne błędy, a wręcz przeciwnie.
Wnioski:
- wyrzucić itemki z drugiego warlocka, są strasznie głupie
- zamienić czerwone unity na coś innego (jezzaile, 5/9? ale trzeba mieć jak je dobrze ustawić, a łatwo wieją i dla niektórych armii to darmowe punkty)
- zwiększyć tunnelingi do 5, może wywalić poisony
- jak pokroić kawalerię (może więcej śmieci, jakichś NR, żeby zapewnić sobie jeszcze więcej prucia do konnych)?
- może jacyś czempioni w klockach z magami
Co sądzicie, jak ogólnie wzmocnić rozpę?
Ostatnio zmieniony 2 paź 2010, o 19:55 przez Kervyn, łącznie zmieniany 6 razy.
Queek.
imo 3ci elektryk byłby wskazany... w konfigurecji DS +Storm Deamon, pozostali jeden goły 2gi z rozpuszczalnym amuletem i scrolem ; ), do tego jedna wykopka wystarczy na te punkty ; ) 2x jezzaile badz jedna 9tka, globki w 3x2 i wiecej przeszkadzajek typu night runnersi tak aby odgiac jakies szarze czy cos clanbracia w klockach po 25 ale to graj jak chchesz ;P
jezeli gracie nia ograniczeniu 8 PD na BP to bez SD a z przerzutem kostki a scrole po jednym na elektryku
jezeli gracie nia ograniczeniu 8 PD na BP to bez SD a z przerzutem kostki a scrole po jednym na elektryku
Ostatnio zmieniony 13 wrz 2009, o 14:00 przez Gremlin, łącznie zmieniany 1 raz.
Na tym turnieju nie można mieć 3 hero.
to moze tak:ANtY pisze:Na tym turnieju nie można mieć 3 hero.
elektryk z talizmanem +elektryk ze scrolem i sd/2gim scrolem
z 3 oddziały clanbraci(po 25) z ratlingiem
po 2 oddziały slavów(polecał bym 23 z muzykiem, zawsze to dłużej ten Cr4)/ night runnerów i globków - mysle ze 6 oddziałów do odginania szarz na takie punkty to az nad to, a zawsze to jakas ćwiartke zajac moze
jakis oddział jezyków oraz gutterów, i latarka ; )
Bardziej PG chyba nie moze byc ;P, pokombinuj, powinno Ci sie wszystko ładnie zmiescic ; ) na te punkty
nie wiem czy doczytales...
PD i DD 6... SD sie nie miesci.
PD i DD 6... SD sie nie miesci.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
to bez sd , scroll wejdzie, jak tez napisąłem wyzej, ewentualnei kolejne globki/nightrunerzybigpasiak pisze:nie wiem czy doczytales...
PD i DD 6... SD sie nie miesci.
Daj na elektro: ds+charm, ds+ ward.
Wywal jedne wykopki: zrob 2x5
Zmniejsz troche globki
I za zaoszczedzone punkty dodaj smietnik. Jakichs NRow. moze myzkow na slavach.
Albo:
ds+ charm // ds
wywal jedne globki
wywal jeden wykop
I za reszte doloz jedne jezaille?
Wywal jedne wykopki: zrob 2x5
Zmniejsz troche globki
I za zaoszczedzone punkty dodaj smietnik. Jakichs NRow. moze myzkow na slavach.
Albo:
ds+ charm // ds
wywal jedne globki
wywal jeden wykop
I za reszte doloz jedne jezaille?
Wykopki po 2x5 bo 4 to w sumie ... 5 jest lepsze tak samo jak napisali koledzy na te zawody nie mieścisz się z magią bo warlock enginner po ulepszeniach jest jak 2 lvl ja bym wziął 1xwarlocka bez Supercharged WP Accumulator + storm deamon i dispell a drugi bohater to chieftain z bsb lub jeśli chcesz troche więcej pts. wydać to assany i najwyżej do dodatkowego oddziału go wrzucić guttersów, może spójrz na rozpę którą wcześniej wrzuciłem, a clanratą daj taką liczbę żeby były pełne szeregi np 25 a jeśli myślisz o bohaterach to daj np 24,24,25 i z 2x5 n runnersów albo chociaż jeden żeby przeciwnikowi marsz blokować albo żeby na nich mógł jedną salwę poświęcić .
Tak w sumie mi przykro że na spoto nie pojadę na skavenach
Pozdro
Tak w sumie mi przykro że na spoto nie pojadę na skavenach
Pozdro
Dzięki wszystkim za rady Zastanawiam się jeszcze nad wardem 4+ na generale, ale to tylko drobnostka (przy 4 grach w końcu mi wybuchnie, heh), a generalnie moja rozpa będzie wyglądać tak:
1 Warlock Engineer @ 110 Pts
General; Magic Level 1; Supercharged WP Accumulator; Upgraded Warp-Energy
Condenser; Warp Blades
#1 Warpstone Token [0]
Warpstone Charm [25]
1 Warlock Engineer @ 110 Pts
Magic Level 1; Supercharged WP Accumulator; Upgraded Warp-Energy
Condenser; Warp Blades
#1 Warpstone Token [0]
Dispel Scroll [25]
28 Clanrats @ 215 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Weapon Team @ [60] Pts
Ratling Gun
28 Clanrats @ 215 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Weapon Team @ [60] Pts
Ratling Gun
21 Clanrat Slaves @ 46 Pts
Musician
21 Clanrat Slaves @ 46 Pts
Musician
5 Night Runners @ 35 Pts
2ndWeapon
5 Night Runners @ 35 Pts
2ndWeapon
4 Poison Wind Globadiers @ 40 Pts
Poison Wind Globe
4 Poison Wind Globadiers @ 40 Pts
Poison Wind Globe
9 Warplock Jezzail teams @ 180 Pts
Jezzail; Pavise
5 Gutter Runners Tunnelling Team @ 85 Pts
Tunnelling Team; 2ndWeapon; Poisoned Hand Weapons
5 Gutter Runners Tunnelling Team @ 85 Pts
Tunnelling Team; 2ndWeapon; Poisoned Hand Weapons
1 Warp-lightning Warp Cannon @ 100 Pts
Warp Lightning Cannon Misfires
1 Warlock Engineer @ 110 Pts
General; Magic Level 1; Supercharged WP Accumulator; Upgraded Warp-Energy
Condenser; Warp Blades
#1 Warpstone Token [0]
Warpstone Charm [25]
1 Warlock Engineer @ 110 Pts
Magic Level 1; Supercharged WP Accumulator; Upgraded Warp-Energy
Condenser; Warp Blades
#1 Warpstone Token [0]
Dispel Scroll [25]
28 Clanrats @ 215 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Weapon Team @ [60] Pts
Ratling Gun
28 Clanrats @ 215 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Weapon Team @ [60] Pts
Ratling Gun
21 Clanrat Slaves @ 46 Pts
Musician
21 Clanrat Slaves @ 46 Pts
Musician
5 Night Runners @ 35 Pts
2ndWeapon
5 Night Runners @ 35 Pts
2ndWeapon
4 Poison Wind Globadiers @ 40 Pts
Poison Wind Globe
4 Poison Wind Globadiers @ 40 Pts
Poison Wind Globe
9 Warplock Jezzail teams @ 180 Pts
Jezzail; Pavise
5 Gutter Runners Tunnelling Team @ 85 Pts
Tunnelling Team; 2ndWeapon; Poisoned Hand Weapons
5 Gutter Runners Tunnelling Team @ 85 Pts
Tunnelling Team; 2ndWeapon; Poisoned Hand Weapons
1 Warp-lightning Warp Cannon @ 100 Pts
Warp Lightning Cannon Misfires
Queek.
Można jeszcze wystawiać monków, censerow i priesta, fajni są.
Wyrzuciłbym po 4 clanraty z oddziałów, jeden tunneling team i po 2 globki. Zwalnia się 125 punktów, czyli możesz wsadzić dwa nastepne scrolle, czempionów na klanratach (chociaz to jak chcesz, naprawde przydatni zaczynają być na 2000 lub więcej) i cośtam za 50 punktów.
Wyrzuciłbym po 4 clanraty z oddziałów, jeden tunneling team i po 2 globki. Zwalnia się 125 punktów, czyli możesz wsadzić dwa nastepne scrolle, czempionów na klanratach (chociaz to jak chcesz, naprawde przydatni zaczynają być na 2000 lub więcej) i cośtam za 50 punktów.
kanister pisze:Fajnie jest cytować siebie.
jawora pisze:Ja tam w lidze online nie startuję, bo za daleko od mojego miasta.
Czemu monkowie są dosyć fajni w ilości 25 z umbbannerem i 2 bronią a skavy maja tyle śmiecia że spokojnie można ich zasłonić .
ja tez nir gram na monkach za to na 3ech ratlingach ^^Kervyn pisze:Scrolle się nie zmieszczą (bp). Może czempioni, ale to też kosmetyczna zmiana. Nie gram na monkach
Nie wiem czy na takie male punkty jest potrzebne az tyle ciezkiego ostrzalu (globy, jezz, WLC). Szczerze mowiac to wywalilbym po dwoch globadierow, kilka jezzaili, drugie bronie na NR, uszczuplic slavy, paru claratow i wchodzi trzeci klocek z ratlingiem. Trzymalbys go na flance do wsparcia, wiec 20 chipkow by wystarczy. A trzeci ratling na male punkty robi duza roznice.