Ponieważ za czeka mnie starcie z trzema armiami elfów, padło zatem na moje TK, format 1000 punktów, oto rozpa
Unnamed Tomb Kings Army
1 Tomb Prince @ 154 Pts
General; Great Weapon
Armour of the Ages [35]
Talisman of Protection [15]
1 Liche Priest @ 173 Pts Hierophant
Hieratic Jar [25]
Dispel Scroll [25]
1 Skeletal Steed
14 Skeleton Heavy Horsemen @ 259 Pts (FCG)
2 Tomb Swarm @ 90 Pts
14 Tomb Guard @ 223 Pts (FCG)
Banner of the Undying Legion [25]
1 Tomb Scorpion @ 85 Pts
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 3
Models in Army: 33
Total Army Cost: 984
Co myślicie? Z racji tego że gramy for fun, przypuszczam że przeciwnik bedzie grał na mniej więcej następujących rozpach (bo ostatnio tak grali, a lubią się trzymać pewnych oklepanych schematów) WE: dwóch magów, 8 driad, 10 GG, 5 scoutów, 10 WD, Drzewo; HE: bohater, mag, 2x10 archersów, 10 SM, 5 DP, Balista; DE: bohater, mag, 5 COK, balista, 2x10 korsarzy, 16 kuszników, 6 Shadesów. Szczerze powiem, że TK to jeszcze nie grałem na tak małe punkty, a przeciwnicy z reguły grają bardzo defensywnie, szczególnie gracz WE, więc zmuszony jestem atakować. Wiem, że przydałaby się również SSC, ale już punktowo mi się nie zmieści, pozatym przeciwnicy lubią bardzo grać na scautach, wiec za długo by sobie nie postrzelała, Wole zamiast niej dwie wykopki, które są co prawda losowe, ale zazwyczaj coś mi wywalczały na duże punkty.
TK 1 kafel na DE, WE i Haje
szczeze to ja tego nie widze żebyś miał coś tym ugrać, ja bym wzucił łuczników i klope moze a na licza moze staff of ravening ja zawsze to biore na elfy świetnie działa na tego ich tafa 3:D:D
a moze weź trójeczke rydwanów?? są całkiem dobre przeciwko HE bo impakty są przed ich ASF
aha ty robisz jedną rozpe na wszystkie 3 armie czy na każda mozesz mieć inną rozpe??
a moze weź trójeczke rydwanów?? są całkiem dobre przeciwko HE bo impakty są przed ich ASF
aha ty robisz jedną rozpe na wszystkie 3 armie czy na każda mozesz mieć inną rozpe??
Dzięki za wnioski. Gram z wszystkimi tą samą rozpiską, bez żadnych zmian, dlatego szukam jakiegoś w miare uniwersalnego rozwiązania. Myślałem początkowo o rydwanach, ale o ile będą one skuteczne na Haje, to z leśniakmi mogę mieć pod górkę, z DE też może być ciekawie, bo choć kumpel nie ma jeszcze harpi, to całkiem sprawnie używa Shadsów i robi nam na tyłach niezłe spustoszenie. Mając pewność, że bede miał do czynienia ze skautami w dużej ilości, raczej nie widzę miejsca dla katapy i łuczników.
na HE i DE mozna dac sobie rade z jedną rozpą to WE są niestety inne, ja zazwyczaj na HE i DE biore jedną trójkę rydwanów ze mirage sztandarem i czasem wzucam do nic prinsa na rydwanie z Mr 2 i fleilem zwykłym i zazwyczaj takie coś daje rade przejechac większość (ciężkie jazdy od boku rozjezdzasz itp a na do masz dużą szansę z popychaczkami) i jest odporny na bolce i magię jak na razie takimi rydwanami grająć z tymi armiami nie rozwaliłem tylko chyba hydry:P ale na nią jest klopa z płonącymy atakami, ale z kolei na WE to musisz pokombimowac bo i na nie klopa jest dobra (drzewiec się jej boi ze względu na te płonące ataki) i ja na WE zawsze brałem duzo szczelania (bo nie mam minusów za szczelanie do lasu) i właśnie też rydwany bo niestety nawet nasza gwardia ma problemy z driadami a rydwany z boczku ładnie je jadą (tylko przeba je wywabić z lasu)
ale tak prawde mówiąc w TK nie da się na tak małe punkty wygrać z wszystkimi armiami więc moja rada to ustaw się pod dwie aby nabić jak najwięcej a z trzecią staraj się coś ugrac
pozdro
ale tak prawde mówiąc w TK nie da się na tak małe punkty wygrać z wszystkimi armiami więc moja rada to ustaw się pod dwie aby nabić jak najwięcej a z trzecią staraj się coś ugrac
pozdro
No to Symek natchnąłeś mnie
Oto rozpa po zmianach:
1 * Tomb Prince @ 191 Pts
General; Flail; Light Armour; Shield
Blue Khepra [40]
1 Chariot @ [45] Pts
1 Liche Priest @ 165 Pts
Hierophant
Hieratic Jar [25]
Dispel Scroll [25]
10 Skeleton Warriors @ 80 Pts
Bow
10 Skeleton Warriors @ 80 Pts
Bow
10 Skeleton Warriors @ 80 Pts
Bow
3 Skeleton Chariots @ 180 Pts
Standard
Mirage Standard [40]
2 Tomb Swarm @ 90 Pts
1 Screaming Skull Catapult @ 110 Pts
Skulls of the Foe
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 3
Models in Army: 42
Chyba bedzię bardziej uniwersalna, mam pierdolnięcie w postaci princa i rydwanów, mam strzelanie łucznicy i klopa, i mam tanią wykopkę, która też potrafi namieszać. Mam nadzieje, że już lepiej to wyglada Musze się przekonać do rydwanów na małe punkty.
Oto rozpa po zmianach:
1 * Tomb Prince @ 191 Pts
General; Flail; Light Armour; Shield
Blue Khepra [40]
1 Chariot @ [45] Pts
1 Liche Priest @ 165 Pts
Hierophant
Hieratic Jar [25]
Dispel Scroll [25]
10 Skeleton Warriors @ 80 Pts
Bow
10 Skeleton Warriors @ 80 Pts
Bow
10 Skeleton Warriors @ 80 Pts
Bow
3 Skeleton Chariots @ 180 Pts
Standard
Mirage Standard [40]
2 Tomb Swarm @ 90 Pts
1 Screaming Skull Catapult @ 110 Pts
Skulls of the Foe
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 3
Models in Army: 42
Chyba bedzię bardziej uniwersalna, mam pierdolnięcie w postaci princa i rydwanów, mam strzelanie łucznicy i klopa, i mam tanią wykopkę, która też potrafi namieszać. Mam nadzieje, że już lepiej to wyglada Musze się przekonać do rydwanów na małe punkty.
rydwany na małe punkty są o tyle fajne że żadko co ma siłe 7 żeby to rozwalić ale zastanowiłbym się czy nie zamienić swarmów na skorpiona, lepiej się sprawdza do zdejmowania zapuszkowanych bohaterów i moze nawet bym wsadził liczke na konia co by był mobilniejszy i w krytycznym momecie mogł podjechac bliżej rydwanów żeby móc je popchnąć
ale to i tak tylko rady które moge dać z mojego doświadczenia ale najlepiej nabierać własne poprzez gre, gre i jeszcze raz gre a już zwłaszcza przy TK które to samograjem bynajmniej nie są
ale to i tak tylko rady które moge dać z mojego doświadczenia ale najlepiej nabierać własne poprzez gre, gre i jeszcze raz gre a już zwłaszcza przy TK które to samograjem bynajmniej nie są
Wiesz Symek, ja zawyczaj gram TK na 3000 wzwyż wiec tam mogę sobie bardziej poszaleć, niż na mniejsze punkty. A o tym, że ta armia samograjem nie jest to doskonale wiem, nie raz przekonałem się o tym na własnej skórze (szczególnie w straciu z teoretycznie słabymi w 7 edycji krasiami, gdzie miałem ewidentnie pecha i półarmii poszło się pieprzyć od ognia ich maszyn, podczas gdy z HE żadnych problemów nie było i mimo tego ASF się ich świetnie kroiło), ale za tą nieobliczalnośc kocham tą grę .