Zielona Góra 19 Września - Pułapka Niedźwiedzia VIII

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
kurka_z_podworka
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra

Zielona Góra 19 Września - Pułapka Niedźwiedzia VIII

Post autor: kurka_z_podworka »

________________________________ZKF AD ASTRA ZAPRASZA NA TURNIEJ WFB
_______________________________________________"Pułapka Niedźwiedzia VIII"
__________________________________________________Format 1500, 3 bitwy

Turniej jest organizowany w ramach Bachanalii Fantastycznych 2009, każdy uczestnik będzie także mógł do woli korzystać z dobrodziejstw konwentu, więcej informacjo o samym konwencie można znaleźć na http://www.bachanalia.zgora.pl/index.php

Miejsce:
Uniwersytet Zielonogórski
Campus A, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska
Ul. Szafrana 1
Plan dojazdu wkrótce

Czas: Sobota 19 września

Plan turnieju:
10.00 Zapisy i takie tam
10.30 Start
2,5 h na bitwę

Informacje ogólne:

- Turniej klasy - Lokal
- Wstęp na turniej i sobotnie Bachanalia kosztuje 15 zł
- Turniej został zgłoszony do ligi
- Można proksować, ale tylko innymi figurkami o podobnej roli (w razie wątpliwości proszę pytać przy zgłoszeniu) W szczególnych przypadkach możemy dopuścić armie w jakiejś części "kartonikowe" - uzgadniajcie to najlepiej osobiście ze mną
- Rozpiski jako załącznik do maila nadsyłać na adres: kurka.z.podworka@gmail.com do dnia 16 września
- Pełniący obowiązki sędziego: tradycyjnie Mateusz Kurowski
- Scenariusze wkrótce!

Zasady turnieju:
- Gramy 3 bitwy
- Gramy na jawne rozpiski
- Stoły 48”x48”
- Jeden rzut - strona lub rozpoczęcie. Gracz który wygrał rzut rozstawia pierwszą jednostkę.
- Obowiązuje Balancing Patch 1.4 http://strony.aster.pl/ba...ncing_patch.pdf
-Zasadą specjalną turnieju jest "Pułapka Niedźwiedzia". Jeśli komuś uda się wykonać pułapkę woła sędziego, który przyznaje mu wtedy +300 małych punktów.
Dla tych co nie wiedzą czym jest pułapka niedźwiedzia. Jest to manewr wymyślony dla krasnoludów przez Gava Thorpe. Manewr polega na przyjęciu odziałem szarży przeciwnika. W następnej turze dwa inne oddziały szarżują na wyeksponowane flanki wroga. Aby otrzymać punkty należy wykonać dokładnie taki manewr. Przeciwnik musi zaszarżować na nasz centralnie wystawiony oddział a w następnej turze oddziały ustawione po bokach, posiadające możliwość otrzymywania bonusu za ranki (czyli fasty, monstery itp. odpadają) muszą zaszarżować na ten w środku. Pułapki niedźwiedzia nie można wykonać zasadą kontrszarży detachmentów - to nie jest pułapka!

Punkty do zdobycia:
60 z bitew.
14 z oceny armii
1 za zgłoszenie wraz z rozpiską w terminie
Razem do zdobycia 15 dodatkowych punktów.

Ocena przygotowania armii do turnieju

-Ogólny wygląd armii 0-6, Wedle uznania sędziego.
-Traye 0-3 Wymagane pod każdy odział z wyjątkiem fastów i skirmishy Oceniany będzie fakt posiadania tego jakże ułatwiającego grę dodatku a nie sposób wymodelowania.
Brak takowych 0
Pudełko po CD pod jednym oddziałem 1
Prawie cała armia na trayach 2
Każdy wymagany odział na trayu 3
-WYSIWYG 0-3
Na oddziałach: 1 za drobne uchybienia, 2 za kompletny WYSIWYG
Na bohaterach 1
Rozpiska 0-2
Brak, 0 i gratis rozstrzyganie na niekorzyść
Czytelny wydruk, 1
Czytelny wydruk z miejscem na wpisanie czarów, przedmiotów jednokrotnego użycia itd., 2

Progi punktowe:
0-150=10:10
151-300=11:9
301-450=12:8
451-600=13:7
601-750=14:6
751-900=15:5
901-1050=16:4
1051-1200=17:3
1201-1350=18:2
1351-1500=19:1
1500+=20:0

Ocena przygotowania armii do turnieju
-Ogólny wygląd armii 0-6, Wedle uznania sędziego.
-Traye 0-3 Wymagane pod każdy odział z wyjątkiem fastów i skirmishy Oceniany będzie fakt posiadania tego jakże ułatwiającego grę dodatku a nie sposób wymodelowania.
Brak takowych 0
Pudełko po CD pod jednym oddziałem 1
Prawie cała armia na trayach 2
Każdy wymagany odział na trayu 3
-WYSIWYG 0-3
Na oddziałach: 1 za drobne uchybienia, 2 za kompletny WYSIWYG
Na bohaterach 1
Rozpiska 0-2
Brak, 0 i gratis rozstrzyganie na niekorzyść
Czytelny wydruk, 1
Czytelny wydruk z miejscem na wpisanie czarów, przedmiotów jednokrotnego użycia itd., 2

Punkty do zdobycia:
60 z bitew.
14 z oceny armii
1 za zgłoszenie wraz z rozpiską w terminie
Razem do zdobycia 15 dodatkowych punktów.

Regulamin:
× Armie limited
× Obowiązują wszystkie wydane księgi armii
× Obowiązują wszystkie FAQi i erraty Games Workshop
× Obowiązują polskie uściślenia sędziowskie [ur]http://strony.aster.pl/barbaros/uscpl.pdf[/url] chyba, że poniżej wskazano odmiennie
× Nie wolno używać bohaterów specjalnych z końca podręcznika
× Nie wolno używać bohaterów specjalnych z wewnątrz listy armii (armybook O&G, Imperium i następne...)
× Nie wolno używać alternatywnych armii z końca podręcznika
× Wolno używać Regiments of Renown za wyjątkiem tych, które będąc pojedynczym modelem zajmują jednocześnie slot bohatera
× Wolno używać jednostek Dogs of War jako wyboru rzadkiego we wszystkich armiach z VII edycji (armybook Dwarfs, O&G, Empire i następne...) oraz w tych, które mają taką wyraźną adnotacje (także u Chaos Dwarfów)
× Dogs of War jak samodzielna armia dozwolone
× Dozwolone są nieoficjalne przedmioty do armii Dogs of War
× Działa Dogs of War mogą brać tylko armie Dogs of War
× Wolno używać jednostek Kislevu zgodnie z zasadami w Chronicles 2004. Wolno także używać Kislevu jako samodzielnej armii.
× Chaos Dwarfs Ravening Hordes dozwolone
× Kawaleria Rhinoxów dozwolona
× Do wszystkich oddziałów spoza AB należy posiadać zasady! Nieposiadanie zasad może skutkować rozstrzygnięciem wszelkich wątpliwości na niekorzyść właściciela, a w skrajnych przypadkach może zostać ukarane karniakami.

Zgłoszenia:
Filip O&G

Zapraszamy!
Ostatnio zmieniony 14 wrz 2009, o 13:25 przez kurka_z_podworka, łącznie zmieniany 1 raz.
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash

Awatar użytkownika
Szmajson
Postownik Niepospolity
Posty: 5109
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"
Kontakt:

Post autor: Szmajson »

Ekipa z GW raczej powinna się zjawić.
Spokój to kłamstwo, jest tylko pasja. Dzięki pasji, osiągam siłę. Dzięki sile, osiągam potęgę. Dzięki potędze, osiągam zwycięstwo.

Obrazek

kurka_z_podworka
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra

Post autor: kurka_z_podworka »

Supcio :)
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Świebodzin również.

Buszman
Wodzirej
Posty: 712
Lokalizacja: murzynowo leśne
Kontakt:

Post autor: Buszman »

a na ile to pktow, bo nie widze

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Na samej górze Busz - 1500 punkcików ciśniemy!!!!!!
W sumie to juz dawno nie było turnieju w ZG który połączyłby wszystkich graczy lubuskiego.

Awatar użytkownika
Szmajson
Postownik Niepospolity
Posty: 5109
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"
Kontakt:

Post autor: Szmajson »

z gorzowa jak narazie 7 osob jedzie.

Ja
Busz
Piszczalka
Grzelus
Wertyg
Kedzior
Niewiadom
Spokój to kłamstwo, jest tylko pasja. Dzięki pasji, osiągam siłę. Dzięki sile, osiągam potęgę. Dzięki potędze, osiągam zwycięstwo.

Obrazek

ODPOWIEDZ