Taktyki i początki gry Tomb Kings
Moderator: Shino
Re: Taktyki i początki gry Tomb Kings
no ba 
:D ale tak na prawde to miałem troszke szczęścia bo tak salwa 20 to trafiało ze 4-5 w zasadzie zazwyczaj w stedzia się rozlosowało z czego rzucałem dwie szóstki no a przeciwnik nie zdawał jednego save'a 
 jego pech:P a potem salwa z drugiej 20 stki  i trzeciej a jak jeszcze inkantacja weszła to i czwarka salwa i tak stedzie po jednej ranie traciły:P
            
			
									
									
						Jak sprawdza sie L.kawalerka z łukami i w czasie bitew chodzi mi oto jakiem ma możliwości bojowe w stosunku do porównywalnych oddziałów innych armii ,oprócz bycia mięsem armatnim dalekiego zasięgu i co im i kogo w składzik najlepiej dać interesuje mnie ofens.
jaka jest metoda TK na wrajty i SH z armii VC?
            
			
									
									jaka jest metoda TK na wrajty i SH z armii VC?
Myślisz że jesteś niezłym zawodnikiem mylisz się---> http://patrz.pl/filmy/koszykarskie-triki-xxxx
Myślisz że że wszystko wiesz o kościach, mylisz się---> http://patrz.pl/filmy/niesamowite-triki-z-koscmi-do-gry
Brak komorki tylko priv na BP
						Myślisz że że wszystko wiesz o kościach, mylisz się---> http://patrz.pl/filmy/niesamowite-triki-z-koscmi-do-gry
Brak komorki tylko priv na BP
l. kawaleria z łukami - 7 z championem i łapiesz smoka na czelendż, innego zastosowania nie widze
na wrajty i hosty masz klope, magiczne ataki gwardii oraz king z flailem/destroyerem
            
			
									
									na wrajty i hosty masz klope, magiczne ataki gwardii oraz king z flailem/destroyerem
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
						********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
ja łapie smoka ?? on mnie łapie chyba 
 
i jak 7 LH i jaki baner w razie czego?
TG ma tomb bledy i one sa magiczne??
            
			
									
									i jak 7 LH i jaki baner w razie czego?
TG ma tomb bledy i one sa magiczne??
Myślisz że jesteś niezłym zawodnikiem mylisz się---> http://patrz.pl/filmy/koszykarskie-triki-xxxx
Myślisz że że wszystko wiesz o kościach, mylisz się---> http://patrz.pl/filmy/niesamowite-triki-z-koscmi-do-gry
Brak komorki tylko priv na BP
						Myślisz że że wszystko wiesz o kościach, mylisz się---> http://patrz.pl/filmy/niesamowite-triki-z-koscmi-do-gry
Brak komorki tylko priv na BP
Przeczytaj rb i ab jeszcze dwa razy to będzie więcej rzeczy jasnych.
Nie ważne czy ty w smoka czy on w ciebie wpadnie, rzucasz challenge championem i przegrywasz maksymalnie o 5, zostanie 1 LH, który zatrzyma smoka na kolejną turę. Możesz wtedy dopchać co tam sobie chcesz.
LH nie może mieć magicznego bannera RTFAB
Magiczne + killing blow
            
			
									
									Nie ważne czy ty w smoka czy on w ciebie wpadnie, rzucasz challenge championem i przegrywasz maksymalnie o 5, zostanie 1 LH, który zatrzyma smoka na kolejną turę. Możesz wtedy dopchać co tam sobie chcesz.
LH nie może mieć magicznego bannera RTFAB
Magiczne + killing blow
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
						********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
- dziekanotr
 - Wodzirej
 - Posty: 716
 - Lokalizacja: Warszawa
 
nie o 6?MUKER pisze: rzucasz challenge championem i przegrywasz maksymalnie o 5
Nie żebym kiedyś przeciwko starym VC przez to nie spierdzielił bitwy. Bo wszystko ładnie poustawiałem, szarża na lorda na winged nightmarze, chalenge i okazuj się, że ma moc +1 do CR  
   
            
			
									
									And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
						********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
- dziekanotr
 - Wodzirej
 - Posty: 716
 - Lokalizacja: Warszawa
 
katapuly i gwardie, napewno skorpy i rydwany
            
			
									
									
						Wszystko. W TK nie ma kiepskich unitów (z wykluczeniem Ushabti - ale i tak nie są takie złe).
Na Defensie będziesz grał aż Ci się znudzi i zagrasz czymś innym więc pamiętaj, że to bardzo krótkoterminowa obietnica.
Najlepiej przerzuć dział rozpiski i zobacz jak ludzie składają rozpiski a już w ogóle najlepiej usiądź nad tym kilka godzinek i sam dojdź do wniosków. Takie są najlepsze bo dogłębnie je rozumiesz.
            
			
									
									Na Defensie będziesz grał aż Ci się znudzi i zagrasz czymś innym więc pamiętaj, że to bardzo krótkoterminowa obietnica.
Najlepiej przerzuć dział rozpiski i zobacz jak ludzie składają rozpiski a już w ogóle najlepiej usiądź nad tym kilka godzinek i sam dojdź do wniosków. Takie są najlepsze bo dogłębnie je rozumiesz.
Pozdrawiam
-Jakub Wienzek
						-Jakub Wienzek
niema kiepskich co, polemizował bym 
  nie wiadomo tak naprawde co sie zmieni w nowem ab ale raczej mozna być pewnym przydatności katapult, charakterów czy szkieletow z łukami (licze w 7ed na wykupywany poison;p)
Skorpiony + carriony również jedne z lepszych jednostek. Weź pod uwage też że najpirw wyjda bestie wiec troche jeszcze pograsz na starej ed
            
			
									
									
						Skorpiony + carriony również jedne z lepszych jednostek. Weź pod uwage też że najpirw wyjda bestie wiec troche jeszcze pograsz na starej ed
Takie pytanko z mojej strony, jak wyglada w praniu magia tk i jej ogolna sila, bawiac sie rozpiskami na 1650p z 2ma priestami i princem, przynajmniej z mojego punktu widzenia wyglada to dosc biednie: 5 kostek pd i 4dp. Tacy skaveni na priescie i 2 inzynierach potrafia wyciagnac 8 nie wliczajac tokenow do tego wystarczajaca ilosc dp zeby zablokowac mi magie na cala gre.
            
			
									
									
						W TK magia zaczyna się od 2k. Poniżej ta armia sobie słabo radzi a w magię to nie ma co iść. Zwróć uwagę, że niezależnie jakiego bierzesz Lorda to ma on dodatkowe 2 czary. Jest takie mądre przysłowie, że kropla skałę drąży nie siłą a częstym padaniem. To samo powiedzenie można zastosować do magii TK. Dużo czarów, nie da się wszystkich zatrzymać.
Każdy czar wychodzi i wiadomo co robi. To solidna magia.
            
			
									
									Każdy czar wychodzi i wiadomo co robi. To solidna magia.
Pozdrawiam
-Jakub Wienzek
						-Jakub Wienzek
- dziekanotr
 - Wodzirej
 - Posty: 716
 - Lokalizacja: Warszawa
 
na male pkt sobie nie pocvzarujesz.. ta armia nie jest zbyt swietna na <2k, bo:MichalW pisze:Takie pytanko z mojej strony, jak wyglada w praniu magia tk i jej ogolna sila, bawiac sie rozpiskami na 1650p z 2ma priestami i princem, przynajmniej z mojego punktu widzenia wyglada to dosc biednie: 5 kostek pd i 4dp
-musisz miec princa, ktory niestety rzuca jedna inkantacje z jednej kosci i to tylko na swoj oddzial, wiec chyba jedyna sensowna opcja jest danie go do klopy
-z 2x hiero masz 4 kosci kiepsko..
na te pkt dobre jest to ze masz 4 wykopki (3xscorp i 2xswarmy) no ale co dalej....?
tak jak Wienzu napisal od 2k jest spoko, pozdrawiam
