Talisman of Loec vs Wand of Wych Elm
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Talisman of Loec vs Wand of Wych Elm
Czy uzywajac Wand of Wych Elm do przezucania dispeli moge wybrac ktore kostki kulam powtornie?
skoro talizman tak napisany pozwala przezucac dowolne to Wand tym bardziej...
Tak/Nie
Dlaczego?
skoro talizman tak napisany pozwala przezucac dowolne to Wand tym bardziej...
Tak/Nie
Dlaczego?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The staff allows any Dispel attempt to be re-rolled. Jak dla mnie nie mozesz , bo tu nie chodzi o any dice from dispel attempt , tu chodzi o cala probe zdispelowania. Albo wszystko re-rollujesz albo nic.
przepraszam ziemko ale po czym to wnioskujesz?
kazda kostka ktora uzyje do dispelowania jest skladowa "dispel attempt"
nigdzie nie jest napisane ze musze wszystkie za to w talizmanie bylo wyraznie ze mozesz "all" przezucic [ dla mnie to dalej wszystkie ale widac inni mysla inaczej...]
skoro to oznacza jakakolwiek no to sorry...
jezeli cos tak klarownego zostalo tak zinterpretowane tym bardziej wand jest otwarta kwestia.
kazda kostka ktora uzyje do dispelowania jest skladowa "dispel attempt"
nigdzie nie jest napisane ze musze wszystkie za to w talizmanie bylo wyraznie ze mozesz "all" przezucic [ dla mnie to dalej wszystkie ale widac inni mysla inaczej...]
skoro to oznacza jakakolwiek no to sorry...
jezeli cos tak klarownego zostalo tak zinterpretowane tym bardziej wand jest otwarta kwestia.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Spoko - widze , ze masz parcie na RAWowanie przedmiotow i zasad - jak wiele osob obecnie , wiec sie juz nie wypowiadam...
nie o to chodzi ziemo...
albo jest jak napisane albo jak komu wygodniej...
chodzi o rowne traktowanie zapisow.
albo jest jak napisane albo jak komu wygodniej...
chodzi o rowne traktowanie zapisow.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
for fcuk sake
I nie sugeruj sie talizmanem, bo "uscislenia" to jest polhamerowy wymysl bo komus cos nie pasi.
Jezyk angielski pomimo ze uzywany przez amerykanow, nie jest dla idiotow. Zgodnie z tym zapisem mozesz caly rzut. Przeczytaj RB o dispellu, twoj dispell attemt to rzut 1, 2, 3 itd kostkami, deklarowany przy rzucie, i wynosi tyle ile powiesz, wiec zasadowo, przezucasz te kosci ktorymi juz kulnoles. Dlaczego nie tylko 1 , bo masz reroll proby dispella.The staff allows any Dispel attempt to be re-rolled
sam sobie odpowiadasz , skoro kazda kostka ktorej uzyjesz jest czescia proby rozproszenia, to kazda musisz przezucic.kazda kostka ktora uzyje do dispelowania jest skladowa "dispel attempt"
I nie sugeruj sie talizmanem, bo "uscislenia" to jest polhamerowy wymysl bo komus cos nie pasi.
Shaman says:
-There is no evil spirits, but some just not like you.
-Spirit lives in de temple of flesh, if u devor flesh you devor spirit and get stronge', now pass me im human leg der is some meat left between der toes.
-There is no evil spirits, but some just not like you.
-Spirit lives in de temple of flesh, if u devor flesh you devor spirit and get stronge', now pass me im human leg der is some meat left between der toes.
no tak...
jednak jesli przezucam 1 z 3 to dalej jest dispel attempt.
podstawocwy rzut sie nie udal, tak?
dopuki przezucam chocby jedna to przezucam dispel attempt.
jednak jesli przezucam 1 z 3 to dalej jest dispel attempt.
podstawocwy rzut sie nie udal, tak?
dopuki przezucam chocby jedna to przezucam dispel attempt.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
polprawda to nie prawda. Dispel attempt to 3, wiec, aby go przerzucic trzeba przerzucic 3. Zreszta Aves juz to napisal, nie wiem co wiecej trzeba dodac...
Może warto nadmienić, że talizmanu używa się w walce, i po bożemu rzuca się za każdy atak osobno zarówno na trafienie jak i na zranienie, to nie jest pula kości, z której sobie wybierasz pojedyncze kosteczki, ta "pula" wynika z fast dice rolling, który per se, zasadą nie jest.
Zmierzam do tego, że w wypadku talizmanu mamy do czynienia zawsze z przerzutem co najwyżej jednej kości (bo każdy atak wedle zasad rozpatrywany jest indywidualnie), każdy test składa się z jednej kości, stąd tu słowo "all" pozwala na "wybieranie" co chcemy re-rollnąc.
W dispelowaniu, próba (attempt) rozproszenia może składać się z X kości i w tym kontekście "all" to właśnie X.
Zmierzam do tego, że w wypadku talizmanu mamy do czynienia zawsze z przerzutem co najwyżej jednej kości (bo każdy atak wedle zasad rozpatrywany jest indywidualnie), każdy test składa się z jednej kości, stąd tu słowo "all" pozwala na "wybieranie" co chcemy re-rollnąc.
W dispelowaniu, próba (attempt) rozproszenia może składać się z X kości i w tym kontekście "all" to właśnie X.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
rozpatrywany osobno a jednak razem.
najpierw wszystkie rzuty na trafienie, potem na zranienie.
na tej samej zasadzie jest z dispelem.
takze rzucasz kostkami po kolei.
pierwsza, druga, trzecia...
skoro polprawda w jednym przypadku jest jak najbardziej dobra to czemu w innym karygodna?
najpierw wszystkie rzuty na trafienie, potem na zranienie.
na tej samej zasadzie jest z dispelem.
takze rzucasz kostkami po kolei.
pierwsza, druga, trzecia...
skoro polprawda w jednym przypadku jest jak najbardziej dobra to czemu w innym karygodna?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Nie, to nie tak. Właśnie sęk w tym, że rzuty na trafienie są rzucane razem jak wynika z "rady" (w przeciwieństwie do zasady) fast dice rolling. W rzeczywistości każdy atak czy rana jest indywidualnym rzutem. Tylko i wyłącznie z tego bierze się wybieranie, które przerzucamy. Imaginuj sobie, że każdy atak rzucasz osobno, wtedy nie ma problemu w wybieraniem kości. Nie trafisz? Przerzucasz. I tak z każdym (all) rzutem na trafienie i zranienie.
Rozpraszanie z definicji wykonuje się tyloma kostkami ile się zadeklaruje (i to już reguła, a nie fast dice rolling), możesz se kulać po kolei co nie zmienia faktu, że wszystkie są traktowane jako jeden rzut na rozproszenie i to ich suma jest wynikiem, rezultatem i tą sumę możesz przerzucić.
Rozpraszanie z definicji wykonuje się tyloma kostkami ile się zadeklaruje (i to już reguła, a nie fast dice rolling), możesz se kulać po kolei co nie zmienia faktu, że wszystkie są traktowane jako jeden rzut na rozproszenie i to ich suma jest wynikiem, rezultatem i tą sumę możesz przerzucić.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
zgadza sie.
suma jest wynikiem ale poszczegolne rzuty sa jego skladowa.
nawet jesli przezuce 2 z 3 to i tak calosc jest traktowane jako dispel attemt.
rerolowalem 2 kostki wiec byl reroll dispel attempt.
nie zauwazylem zapisu "przezuc wszystkie kostki z dispel attempt"
suma jest wynikiem ale poszczegolne rzuty sa jego skladowa.
nawet jesli przezuce 2 z 3 to i tak calosc jest traktowane jako dispel attemt.
rerolowalem 2 kostki wiec byl reroll dispel attempt.
nie zauwazylem zapisu "przezuc wszystkie kostki z dispel attempt"
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Pasiak po co zadajesz pytanie w kwestii zasad skoro i tak slepo bronisz swojej opcji i zaden argument do Ciebie nie dociera obojetnie ileby osob milo odwrotnie jak ty?

czekam na argumenty i podaje swoje misiu

chodzi o to ze na podstawie ostatniego uscislenia z ToL moge miec sporo racji...
a jesli mam to kilka dziwnych sytuacji moze wyniknac z innymi przedmiotami...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
stosowanie ToL zostało zmienione tylko dlatego że trzymanie się literalnego brzmienia opisu przedmiotu NIE MA ŻADNEGO SENSU
(jedynym celem jego istnienia byłoby tylko poturlanie kostek) - nie wyciągajmy z tej jednostkowej, ale niezbędnej zmiany wniosków dot. innych przedmiotów.
dispel roll jest jeden a jego wynikiem jest suma wszystkich kości - możesz je przerzuć wszystkie na raz
Ż.

dispel roll jest jeden a jego wynikiem jest suma wszystkich kości - możesz je przerzuć wszystkie na raz
Ż.
no tak...
jednak zobacz jaki tani jest ten przedmiot...
czego sie spodziewac za 10 pkt?
jak rozumiem to jest jednostkowe rozwiazanie i nie stanie sie precedensem do udowadniania w innych przypadkach o bardzo podobnym lub jednakowym brzmieniu?
jednak zobacz jaki tani jest ten przedmiot...
czego sie spodziewac za 10 pkt?
jak rozumiem to jest jednostkowe rozwiazanie i nie stanie sie precedensem do udowadniania w innych przypadkach o bardzo podobnym lub jednakowym brzmieniu?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Jankiel pisze:Autowounda i +1 CR dla przeciwnikaczego sie spodziewac za 10 pkt?

The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned