Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski WE
Po prostu nie jestem przekonany do skautów, wolałbym wystawić zamiast nich 2x glade ridersów. Przy dwóch oddziałach wayów dwa kolejne w skaucie to troszkę rzeźbienie w... Zdaje sobie sprawę, że skauci fajnie odginają, ale jeszcze fajniej odginają fasty, a strzelają dokładnie tak samo albo i lepiej bo po marszu.
Za łatwo ścierwa giną. Dodatkowo pozostaje jeszcze jedna głupia kwestia - mam 10 figurek starych glade riderów z włóczniami. Ani myślę dokupować kolejnych 10 - tak więc albo wildzi, albo glade riderzy
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Bardzo jestem ciekaw co będziesz w stanie tym wykręcić. Dla mnie to grube zaskoczenie - scoutx4
Blight of terrors
Stone of crystal mere
Helm of the hunt
lub
anoyence of netlings
helm of the hunt
Jedno zastrzeżenie mam tylko - to jest lord, który weźmie na klatę smoka, który zechce do niego podlecieć, a to różnica. Problemem ogromnym jest to, że nie można zrobić sensownego altera z ITP - a to byłby prawdziwy łapacz smoków. Chyba, że tak:Piotras pisze:jak chcesz lorda do klepiania smoków to siatki, stone i hoda. 242 pkt z GW i możesz smoki brac na klatę.
Blight of terrors
Stone of crystal mere
Helm of the hunt
lub
anoyence of netlings
helm of the hunt
Niestety obie opcje mocno warzywią. Pierwsza sprawia, że taki alter w dzisiejszych czasach jest trafiany na 4+ przez oddziały, a 3+ przez coponiektorych (aka duze demonki).ksch pisze: Blight of terrors
Stone of crystal mere
Helm of the hunt
lub
anoyence of netlings
helm of the hunt
Co do mojej opcji. Po to jest spory ostrzał w rozpisce Żeby zmusić smoka do szarży, żeby nie spadł od strzelania, tak samo keeper / blodek. Hoda czasami do sprzątnięcia niewygodnych wrightów, a dobrze się sprawuje w reakcju s&s.
Pozdrawiam!
która konfiguracja najlepiej pasuje do bycia razem z 10 wayów
NUMER 1
Highborn @ 257 Pts
Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Stone of the Crystal Mere [30]
Annoyance of Netlings [25]
Hunter's Talon [25]
Elynett's Brooch [20]
Noble @ 140 Pts
Battle Standard
Pageant of Skrikes [25]
War Banner [25]
NUMER 2
Highborn @ 249 Pts
Great Weapon; Longbow; Shield
Armour of the Fey [35]
Amaranthine Brooch [35]
Annoyance of Netlings [25]
Noble @ 140 Pts
Battle Standard
Resplendence of Luminescents [25]
War Banner [25]
NUMER 3
Highborn @ 249 Pts
Great Weapon; Longbow; Light Armour
Annoyance of Netlings [25]
Hail of Doom Arrow [30]
Stone of the Crystal Mere [30]
Enchanted Shield [10]
Noble @ 140 Pts
Battle Standard
Resplendence of Luminescents [25]
War Banner [25]
NUMER 1
Highborn @ 257 Pts
Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Stone of the Crystal Mere [30]
Annoyance of Netlings [25]
Hunter's Talon [25]
Elynett's Brooch [20]
Noble @ 140 Pts
Battle Standard
Pageant of Skrikes [25]
War Banner [25]
NUMER 2
Highborn @ 249 Pts
Great Weapon; Longbow; Shield
Armour of the Fey [35]
Amaranthine Brooch [35]
Annoyance of Netlings [25]
Noble @ 140 Pts
Battle Standard
Resplendence of Luminescents [25]
War Banner [25]
NUMER 3
Highborn @ 249 Pts
Great Weapon; Longbow; Light Armour
Annoyance of Netlings [25]
Hail of Doom Arrow [30]
Stone of the Crystal Mere [30]
Enchanted Shield [10]
Noble @ 140 Pts
Battle Standard
Resplendence of Luminescents [25]
War Banner [25]
W sobotę będzie truniej. Trzon zostaje ten sam (waywatcher z hailem, caddy, 3xGG, 2xdriady, 2xwardancers, waywatchers i skauci). Zostaje mi ok. 150 pts, które mogę przeznaczyć na wardancera (albo inego bohatera z teleportem), biegacza albo wild riderów. Jak patrzę na możliwości jednostek, to biegacz chyba pod każdym względem przegrywa z wild riderami. Z drugiej strony, teleport może i będzie ciekay, ale nie wiem, czy nie zbyt okazyjny i czy warte jest to 150 pts (wardancer hero potrafi coś tam zrobić, ale nie jest to nic nadzwyczajnego). Jak spożytkować te 150 pts? Jakieś pomysły?
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Chyba wildzi przydadzą się najbardziej - alter wiadomo, że potrafi zdziałać sporo, ale umieściłbym go w Twoim spisie na trzecim miejscu, wszak wardancer noble to bardzo spoko opcja, ale poza teleportem nic mu się nie zmieści, więc tak jak napisałeś - zbyt okazjonalny.
Czemu uwazacie ze Wildzi najbedziej by sie tej armi Jankiela przydaly?. Cos tam potrafia ubic ale armia Jankiela na tym opzreciez nie polega, praktycznie wszystko w armi ma ruch 5 cali, wiec same wildzi z 9 i tak moga tego nie wykorzystac gdyz chyba nie poleca samopas gdzies bez wsparcia tym bardizje ze nie moga dac flee. A Jankiel nie zastanawailes sie moze nad WR?? mysle ze do Twojej armi by dosc pasowali bo stzrelaja, wiadomo ze nie maja sily pzrebicia jak wildzi ale za to sa dobrzi ze wzgledu taktycznego, dobrze obcinaja marsz i takie tam. 3 WR to chyba 120 pkt jelsi mnie pamiec nie myli.
Ogolnie to ja tma grac nie umiem tak tylko sobie myslalem .
Ogolnie to ja tma grac nie umiem tak tylko sobie myslalem .
Warhawki słabe są. Drogie w cholerę, łatwo giną, a siła przebicia żadna. Natomiast WR, jako oddział do kontry wydają się bardzo w porządku opcją.
Nie polecą. Będą sobie grzecznie stali koło łuczników i szarżowali na jakichś lataczy czy inne fasty.nie poleca samopas gdzies bez wsparcia
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
zadna.runepriest pisze:...
potrzebujesz lorda maga do obrony tych wayow przed magia. strasznioe droga i delikatna to jednostka.
2 malych ze scrollami nie da rady...
dobrym pomyslem by bylo zainwestowanie w WW nobla...
sam pokombinuj w jakiej konfiguracji.
do 10 wayow jak znalazl.
-Laik- BS z glupota nieoplacalny w obecnych czasach... 75% armii na turniejach to ITP...
brakuje altera mimo wszystko do kontrolowania i szarz laczonych...
-Helkar- Wildzi sa 100 razy lepsze niz warchawki.
magiczne ataki, ward, s5 w szarzy, 2 ataki z s4 w kazdej rundzie poza szarza [ konie tez dodatkowy maja ]
odpornosc na psych [czasem to minus], strach w szarzy. ward na 5 [ prawie zawsze ] mr1, obinaja szeregi, potrafia naprawde namieszac.
a reszta jak kto woli a te jednostke cenie wysoko... tuz za lucznikami
-Jankiel- dobrze kombinujesz z wayami, dawno juz to odkrylem ale nie mam wolnego slotu erki...niestey cannon to prawie mus teraz bo LT za bardzo hasaja po stole bez tej realnej grozby na chocby 2 woundy [ wiadomo ze reszte moga wbic lucznicy] a drugi to drzewko [ bo mimo wszystko jest naszym najlepszym wyborem]
co do scoutow to niestety za malo efektywni do ceny i mozliwosci.
wildzi czysci czy ze sztandarem?
Wardancer lord najlepiej zlozony niestety... szkoda ze nie ma wiekszego wyboru broni dla niego... jednak jego oddzial powinien liczyc 8 panow z FCG...
Sphere sie nie sprawdza... bo teleportowanie go z unitem zbyt ryzykowne jest a do jego lasu po prostu sie nie wchodzi...
WE to nie DE i potrzebuja 4 scrolli albo przezutow... niestety...
Wayowi daj jeszcze Rageth's Wildfire Blades. magiczne ataki zawsze sie przydadza w razie czego.[ ogniste tez ]
zamiast scoutow to lepiej 10 lucznikow i moze dopakowac troche reszte unitow. chyba ze stawiasz na mobilnosc to GR.
-Jacek_Azael- smok nie bedzie walczyl nigdy z Twoim lordem tancerzem... bo po co? coldy ich przejada albo hydra.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Przyszedł Pasiak i nie ma już czego dodać do tematu - nosz kurde
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Nigdy? Manii jakoś się udawało gonić dragony Star, black i inne.-Jacek_Azael- smok nie bedzie walczyl nigdy z Twoim lordem tancerzem... bo po co? coldy ich przejada albo hydra.
Coki zatrzyma treeman, a hydrę...drugi
Ale, ok nie licytuję się, dużo zależy od ogrania, wiadomo.
P.S. Ja rzuciłem tylko luźną propozycję, bo widziałem w akcji tego lorda, sam gram rozpiską, którą umieściłem na 112 stronie, a więc na przerzucaniu dispela.
Pozdrawiam, Jacek.
Ot takie coś kombinuje. Oddział z magami to potencjalne 775pkt nie najłatwiejsze do ruszenia (kamyk plus kampienie). Wiem, że dodatkowe punkty na levelach kontrowersyjne, kontropcja to oczywiście scouci, ale w dobie furii, harpii czy innych batów rzadko się gdzieś mieszczą. Dwa działka jako kontra dla LT, 40 GG dla dobicia. Wildzi, Gladzi i dwa razy driady mają być cofnięci i kontrować atakujących rywali. Antymagia sycąca, wardancerzy do straszenia kawalerii i bohaterów przeciwnika.
Odnośnie scenariuszy - mag 2lvl bierze lore zielonych, fanatycy i choppy chyba w łucznikach, ale do animozji chyba najlepiej podrożyć GR, żeby to oni mieli animozje a nie wildzi Przerzut ld muszę rozkminić, bo średnio znam tą zasadę
Nie przetestowane, ale być może nie najgorsze.
Allmighty 2350 Pts - Wood Elves Army
Spellweaver @ 340 Pts
General; Lore of Beasts; Magic Level 4; Longbow
Wand of wynch elm [55]
Moonstone of the Hidden Ways [35]
Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2;
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2;
Dispel Scroll [25]
Calaingor's Stave [25]
Alter Noble @ 158 Pts
Alter; Great Weapon; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20]
Hail of Doom Arrow [30]
10 Glade Guard @ 126 Pts
Musician
10 Glade Guard @ 126 Pts
Musician
10 Glade Guard @ 126 Pts
Musician
10 Glade Guard @ 120 Pts
Musician
5 Glade Riders @ 129 Pts
Musician
9 Dryads @ 108 Pts
9 Dryads @ 108 Pts
7 Wardancers @ 133 Pts
Musician
7 Wardancers @ 133 Pts
Musician
5 Wardancers @ 90 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
Cannon @ 85 Pts
Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 10
Dispel Pool: 6
Models in Army: 99
Total Army Cost: 2347
Odnośnie scenariuszy - mag 2lvl bierze lore zielonych, fanatycy i choppy chyba w łucznikach, ale do animozji chyba najlepiej podrożyć GR, żeby to oni mieli animozje a nie wildzi Przerzut ld muszę rozkminić, bo średnio znam tą zasadę
Nie przetestowane, ale być może nie najgorsze.
Allmighty 2350 Pts - Wood Elves Army
Spellweaver @ 340 Pts
General; Lore of Beasts; Magic Level 4; Longbow
Wand of wynch elm [55]
Moonstone of the Hidden Ways [35]
Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2;
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2;
Dispel Scroll [25]
Calaingor's Stave [25]
Alter Noble @ 158 Pts
Alter; Great Weapon; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20]
Hail of Doom Arrow [30]
10 Glade Guard @ 126 Pts
Musician
10 Glade Guard @ 126 Pts
Musician
10 Glade Guard @ 126 Pts
Musician
10 Glade Guard @ 120 Pts
Musician
5 Glade Riders @ 129 Pts
Musician
9 Dryads @ 108 Pts
9 Dryads @ 108 Pts
7 Wardancers @ 133 Pts
Musician
7 Wardancers @ 133 Pts
Musician
5 Wardancers @ 90 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
Cannon @ 85 Pts
Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 10
Dispel Pool: 6
Models in Army: 99
Total Army Cost: 2347
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2009, o 18:43 przez ksch, łącznie zmieniany 1 raz.
Racja - magia Zmienione.