Spellweaver
Lvl 4
Wand of Wych Elm
Moonstone of Hidden Ways
Spellsinger Lvl 2
2x scroll
Spellsinger Lvl 2
Scroll+Deepwood Sphere (ewentualnie Calaignor)
Bsb Asyendi+HoD
2x8 Dryad
3x10 Glade Guards
Champions
13 Glade Guards
Champion
5 Glade Riders
Musician
2x8 Wardancers
Musician
5 Wild Riders
Standard
Great Eagle
7 Waywatcherow
WE 2350, alternatywa dla WoCh
WE 2350, alternatywa dla WoCh
Release the Przemcio!
Jeśli jest na BP, a wszystkie rozpy teraz są na BP to za dużo o 1 scrola.
Oddziały tancerzy w za dużej ilości, na pewno będziesz chciał zostawić 1 oddział do trzymania bohaterów, a do tego wystarczy 6 goła. Drugi oddział w liczbie 7 by styknął.
Zalety czampionów wszyscy znamy, ale nie wiem czy gg są oddziałami, w których będziesz z nich korzystał? Zdejmujesz scrola, 3 łuczników i czempionów, 2 tancerzy i muzyka z pierwszego oddziału i 1 tancerza z drugiego, muzyka z GR i masz punkty na następne wystawienie. Nawet powinno starczyć na drugi oddział wildów.
Oddziały tancerzy w za dużej ilości, na pewno będziesz chciał zostawić 1 oddział do trzymania bohaterów, a do tego wystarczy 6 goła. Drugi oddział w liczbie 7 by styknął.
Zalety czampionów wszyscy znamy, ale nie wiem czy gg są oddziałami, w których będziesz z nich korzystał? Zdejmujesz scrola, 3 łuczników i czempionów, 2 tancerzy i muzyka z pierwszego oddziału i 1 tancerza z drugiego, muzyka z GR i masz punkty na następne wystawienie. Nawet powinno starczyć na drugi oddział wildów.
No faktycznie, jest 12. Chyba policzyłem, że masz 4 scrole.
Wystawienia zawsze w cenie, zwłaszcza takie jak wildzi, bo Twoja rozpa nie ma praktycznie nic do pierdolnięcia poza 1 wildami i 1 tancerzami, a nie jest to za mocne pierdolnięcie i tak.
Wystawienia zawsze w cenie, zwłaszcza takie jak wildzi, bo Twoja rozpa nie ma praktycznie nic do pierdolnięcia poza 1 wildami i 1 tancerzami, a nie jest to za mocne pierdolnięcie i tak.
sztandary na gołych 5 wildów to darmowe ptk. dla pczeciwnika
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
na 6 z WB to rozumiem ale na 5? To się nie sprawdza wiem bo bardzo często gram z WE
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
chcesz sprawdzic te teze w praktyce?GarG pisze:na 6 z WB to rozumiem ale na 5? To się nie sprawdza wiem bo bardzo często gram z WE
inaczej nie gram.
wildzi bez sztandaru to sa darmowe pkt.
trikk, slaba opcja do wygrywania.
nasza magia to nie magia WoCH ktora niszczy unity.
u nas wspiera unity ktorych Ty [ uderzeniowych ] raczej masz za malo...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
proponuję troszke to odchudzić znaczy się wywalić 3 łuczników jednych tancerzy do 5 zmniejszczyć (to będą ci do trzymania magów) z drugich wywalić jednego 7 powinna wystarczyć, wywal 2 wayów i tak będą straszyć tych kowboi czy biegaczy do wyjścia na jakiś strzał a dzięki temu masz kolejnych wildów z bannerem