Prawie jak PGA - Katowice, 3 października 2009, 2350 pts.

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Prawie jak PGA - Katowice, 3 października 2009, 2350 pts.

Post autor: Jankiel »

Klub Szybki Szpil serdecznie zaprasza na turniej "Prawie jak PGA"

Data: 3 października 2009 r.

Miejsce: Klub Marchołt, ul. Warszawska 37 w Katowicach

Format - 2350 punktów

Wejściówka 5-10 zł (jeszcze zależy od ewentualnych nagród), w cenie jeden browar

Terminarz

- 9.30- 10.00 - Zapisy i rozpoczęcie turnieju
- 10.00-13.00 I Bitwa
- 13.15-16.15 II Bitwa
- 16.30-19.30 III Bitwa


- Rozpiski (w formacie txt, doc, html lub tekstem w mailu) + dane kontaktowe WRAZ Z PODANIEM ID ze strony http://www.adeon.livenet.pl/players.php proszę nadsyłać na adres: addicted@poczta.onet.pl do dnia 1 października 2009

PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ROZPISEK W FORMACIE RST!!!

REGULAMIN

Kompozycja armii zgodna z aktualnym Balancing Patch:
http://strony.aster.pl/barbaros/balancing_patch.pdf

Obowiązują wszystkie FAQi i erraty GW, obowiązują polskie uściślenia sędziowskie http://strony.aster.pl/barbaros/ (nadrzędne wobec FAQ GW)

Do wszystkich oddziałów należy posiadać zasady! Jeśli gracz zasad nie posiada, wszelkie wątpliwości mogą być rozstrzygnięte na jego niekorzyść.

SCENARIUSZE

Wszystkie scenariusze są obowiązkowe (o ile w opisie nie zamieszczono inaczej):

1. Crazy (Green) Frog
Jeden, dowolnie wybrany przez właściciela oddział nielatającej piechoty otrzymuje dwóch darmowych fanatyków. Działają oni na normalnych zasadach fanatyków, i nie wpływają na wartość punktową oddziału. Zasady fanoli będą rozmieszczone na hali turnieju aby każdy mógł sprawdzić wątpliwości na bieżąco.

2. Green Gloomy Gobo Magic!
Jeden czarodziej w armii MOŻE używać Little lub Big Waaagh. Jesli zdecyduje się na to, w przypadku miscasta używa tabelki zielonych.
Elektrycy na full wypasie znają 2 losowe czary ale NIE znają pioruna.
Khemri może dać magie małej lub dużej liczce. Staje się ona zwykłym magiem, mała - 2 poziom (maks 3 kosci na czar, 2 losowe czary, generuje 2 kości magii), duża - 4 poziom (zna 4 losowe czary, maksimum 5 kości na czar, generuje 4 kości). Zielone liczki MOGĄ korzystać z kości armijnych, ale normalnie rzucają miskasty, czary mogą im sie nie udać, nie moga być `przyspieszone` Hieratic Jarem etc.
Armia Zielonych - Zielony szaman moze wybrac dowolny z 8 podstawowych lorów z booka, ale jesli to zrobi to rzuca na NORMALNEJ tabelce miskastów

3. Big Black Armed To Da Teef Boss!
Jeden bohater w armii posiada zasadę "Big Black Armed To Da Teef Boss", która pozwala przerzucać testy LD oddziałowi do którego jest dołączony. Test może być przerzucony tylko raz, drugi rezultat pozostaje, a dodatkowo oddział w momncie przerzutu dostaje k6 hitów z S5. Zasadę można wykorzystywać wielokrotnie. Mozna przerzucać Break Testy.

PUNKTACJA I OCENA MALOWANIA

201-400=11:9 Prawie remis
401-600=12:8 Plewne zwycięstwo
601-800=13:7 Małe zwycięstwo
801-1000=14:6 Prawie duże zwycięstwo
1001-1200=15:5 Duże zwycięstwo
1201-1400=16:4 Zdecydowane Zwycięstwo
1401-1600=17:3 Mega zwycięstwo
1601-1800=18:2 Mega duże zwycięstwo
1801-2000=19:1 Prawie masakra
2001+ =20:0 Masakra

Malowanie i inne:
Cała armia pomalowana - 3 pts
Pół armii pomalowanej - 1 pts
Zgłoszenie w terminie - 2 pts
Miarki, kostki, wzorniki, armybook - 2 pts
Brak proksów - 2 pts

Proksy dozwolone w granicach rozsądku (nie gramy pustymi podstawkami, nie wystawiamy armii undeadów mających udawać skaveny)
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

ODPOWIEDZ