![Obrazek](http://img23.imageshack.us/img23/9871/logoot200x200.jpg)
ma zaszczyt zaprosić na turniej
"WFB-reanimacja"
REGULAMIN :
- wstęp 10zł
- turniej odbędzie się 17 października 2009 roku w klubie „Kameleon” przy ul. Tuwima 9. Na terenie lokalu obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu oraz palenia
- dojazd z dworca PKP: autobus 27 lub 22, wysiadamy na drugim przystanku (pl. Rapackiego), na pasach przechodzimy na drugą stronę ulicy, skręcamy w prawo, idziemy cały czas prosto obok niewielkiego parku, przechodzimy przez jedne pasy (ze światłami), następnie przez drugie (bez świateł) i docieramy do dużego skrzyżowania. Przechodzimy na pasach na drugą stronę (na wprost) i obok pętli autobusów idziemy cały czas prosto (po prawej mamy cinema city). Dochodzimy do skrzyżowania, skręcamy w lewo i zaraz potem, naprzeciwko cmentarza jeszcze raz w lewo. Wejście do klubu jest tuż obok kiosku.
- gramy singiel na 2250 punktów
- gramy 3 bitwy ( 6 tur lub 2h45min każda bitwa)
- limit graczy 30
- turniej zaliczany jest do Rankingu Ligi Ogólnopolskiej
- gramy na zasadach BP
- gramy wg. wszystkich errat, dire wolfów i uściśleń sędziowskich. Pamiętamy jednak, że Rulebook + faq jest podstawową wykładnią zasad.
- sędziowie:
1.Tomasz "Kemot" Węgrzyn
2.
- decyzje sędziego są niepodważalne ( to nie znaczy , że nie można spytać sędziego czemu taką podjął decyzję , chodzi tu o wykłócanie się , wymądrzanie się itd...)
- na początku gry gracze wykonują rzut kostką K6 – wygrywający wybiera kto zaczyna bądź stronę przy czym pierwszy wystawia swój oddział
- za ćwiartki, generałów, sztandary liczymy 100 punktów
- gramy na stołach 72” na 48’’ ( tereny na stołach są ustawione przez organizatorów przed turniejem i są niezmienne).
- NIE MA WYMOGU POMALOWANIA ARMII.
TERENY:
- wszystkie domki są dwupiętrowe
- przez ruiny widać normalnie
OCENA MALOWANIA:
- 0-4 malowanie
1: 50% modeli jest pomalowane
2: 75% modeli jest pomalowane
3: 90-100% modeli jest pomalowane
4: 100% modeli jest pomalowanych na bardzo przyzwoitym poziomie
- 0-1 konwersje / unikatowe modele
0,5: widoczne konwersje w postaci małych elementów (zmiana rączek, głowek od innych modeli) / 50+% modeli unikatowych
1: widoczne konwersje, wymagające użycia mas modelarskich / 70+% modeli unikatowych
- 0-1 WYSIWYG
0,5: 75%-99% WYSIWYG
1: 100% WYSIWYG
- 0-1 Podstawki
0,5: wymodelowane podstawki
1: wymodelowane podstawki + movement traye
+ przewidziany jest test wiedzy ze świata WFB za 3 punkty
DODATKOWE:
-5pts.: za nie odniesienie stołu po ostatniej bitwie
-5pts. za chamstwo i drobnomieszczaństwo
Gracze proszeni są o utrzymywanie wokół siebie porzadku (wyrzucanie śmieci do kosza itp.)
KOMPOZYCJA ARMII:
1. BP - patrz tutaj http://strony.aster.pl/barbaros/balancing_patch.pdf
PUNKTACJA :
0-220 10:10
221-480 11:9
481-700 12:8
701-920 13:7
921-1240 14:6
1141-1360 15:5
1361-1580 16:4
1581-1700 17:3
1701-1920 18:2
1921-2140 19:1
2140+ 20:0
HARMONOGRAM
9:00-9:30 zapisy
9:30-12:15 I Bitwa
12:25-15:10 II Bitwa
15:20-18:05 III Bitwa
18:20 - ogłoszenie wynikow i wręczenie ewentualnych nagrod
SCENARIUSZE:
3x Pitched Battle
Zgłoszenia:
1. Jose
2. Straznikcytadeli
3. Pitas
4. Knight
5. Silverman
6. Gokish
7. Asarnil
8. Kemot
9. Byro
10. Filup
11. Loobean
12. Baniak
13. Kosa
14. Yahoo
15. Noir
16.