Dokładnie tak... I dlatego WoChem bardzo podoba mi się gra na 1650 pkt. Nie ma gwiezdnej maszkary, papieża, wielkiego złego czerwonego itp. maszkar... Można pomanewrować a nie tylko walić z dział do dużych celów i modlić się do boga kostek o bramę na ifce...
Dlatego napisałem, że na mniej niż 2k... a rydwany przeciw krasnalom to chyba najbardziej poroniony pomysł o jakim słyszałem xD wiem ze bolce to fajna sprawa i strzelanie od boku to tez fajna rzecz, a 5 w niebiańskim tez jest ekstra ale to raczej trzeba się już ustawiać na 2 magów z BoS aby moc się przebić, bo WoCh na porno magię w dodatku karasie z BSB z master rune of vallayia i jeszcze maste rune of spell binding to nagle mamy 5 kości w puli DD z +3 do disspella chyba nie muszę mówić jak upierdliwe jest to combo
Jak tak lubisz grać to spróbuj na 1950, wtedy jest mniej herohammera a więcej zwykłego napierdzielania, dla którego ta gra powstała bo w końcu jak się chce grać tylko na Bohaterach to może lepiej grać w RPG ( kupić sobie "mało" p0r0niony podręcznik pt. Księga spaczenia, w przypadku wielbicieli chaosu )
Przy grze poniżej 2k upierdliwe, przy grze z Arcy tylko kładziesz pitki (trzeba wylosować i nie rzucać 2x1) ale równie dobrze można mówić, że BoS jest upierdliwy, BB, HoF, BoH. Każda armia ma coś upierdliwego. Z krasiami przynajmmniej nie musisz się zabezpieczać antymagicznie
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
No tak, ale niestety zabezpieczać się i tak muszę ponieważ nie wiem czy będę grał akurat z brodatym ludem gdyż, zawsze losujemy kto z kim gra więc trzeba być wszechstronnym. Tyle jeżeli chodzi o off top
Może wydać się to śmieszne ale O&G w moim odczuciu na 1650pkt też są ciężkim przeciwnikiem dla HE, przykładowo gracz orków wystawia
(zaznaczam, że chodzi mi o rozpę nie - uniwersalną turniejową, a rozpę pod daną Armię)
1x BoBB na rydwanach
2x rydwany goblińskie
2xNG Szaman (1 czar małego łaaa zjada kawalerię
3x21NG każdy po 2 fanoli
2x fasty z łukami
2x error boyzów
2xSpear Chukka. Rock Lober'a i Doom Divera
Impact hity z siłą 5 bolą, trzy charioty i co tu w przeciągu 2-3 tur zrobić by nie dojechały.
Park maszynowy robi niezłe czoko DoomDiver i rock lober kosi ostro piechotę, a chukki otwierają zapuszkowaną kawalerię
Fanatycy... wspaniale nadają się do szachowania HE
Magia małego łaa szczególnie pierwszy czar doskonały na kawalerię elficką, dodatkowo ta konfiguracja szamanów stopuje magię HE do 3 tury, kiedy charioty biorą się za zamiatanie podwórka
łuki na maly taf i save są doskonale (choć zajmują sporo miejsca) np by wyeliminować fasty, orły i archersów.
Ostatnio zmieniony 2 lis 2009, o 22:35 przez Beny, łącznie zmieniany 2 razy.
To straszliwie masakrująca mnie prawda..
w bitwie na 2k ja miałem 6 power kości a kumpel orkami 9 do tego dostawał bonusy jak dużo walczył.. grzybki.. no rzesz i co jeszcze?!?! posrane bardziej niż majty 2 latka!!
gobliny i orki potrafią tak napierdzielać magią że szok!!
lecz sa plusy..jakikolwiek oddział gobasów musi zdawać fear jeśli chcą zaatakować elfy
lecz boar charioty, paskudne.. trza bolcami i magią zdejmować..
a maszyny fastami lub silwerami wykończyć
w ogólnym rachumku daje radę powalczyć choć to zdecydowanie twardy przeciwnik
OnG to praktycznie gwarantowane minimum 17-3 dla HE, Lukami golbinow robisz masakre ? trafiając na 5 w dalekim ? powodzenia... ja sobie bd stac i strzelac w spokoju ducha do ciebie z 2 konca planszy po tych twoich chariotach, fastem maszyny zajade z boczku i zjem w 2 tury, a cala reszta padnie na swordach/dp. + jeszcze nasza magia(ktora jest niebo fajniejsza od goblinskiej) glupi drain wchodzi, zwyczajne 2d6s4. ok moja rozpa na OnG na 1650
myślałem też o 2 noblach z bronią zdejmującyą armour save wtedy bydlakowi zostaje tylko +5 warda.. ma ASF lecz inicjatywę noble wygrają i jeśli dadzą radę go dorwać to przy dobrym ranieniu mogą go zdjać
taki grimgor kasuje star dragona w 2-3 tury jeśli walczą 1vs1
czary to dobra opcja.. szukam właśnie najleszego Lora na tego typ koxów.. bo grimgor to masakra jest..
Prince: dragon armor, shield
- talisman of Saphery
- Temakador gountles
- Sword of might/great weapon ( i takie pytanie jak w Army Builderze ustawiłem sobie tą broń i dodałem gw to pokazało ze prince ma sile 4/7 czyli wychodzi na to ze SoM to great weapon może być eee to chyba jakiś błąd czy możliwość stworzenia turbo koxa?
Star Dragon ( talisman of saphery chroni także smoka? )
dzięki talizmanowi Grimgor moze swoją magiczna broń z ASF i +2 wsadzić w łyse portki
Z zasad wynika że możesz używać tylko 1 broni, a jak masz magiczną to tylko jej chyba że to jest lanca jechałeś na smoku i go ci ubili to wtedy lancą nie powalczysz.
Możesz wziąć GW na wypadek gdyby ci zniszczyli SoM.
A nawet jeśli to jest jakis super przkoksany kox to i tak wezme Elthariona bo on zmiata wszystko w pierwszej turze (chodzi mi o tego slepego - prawdziwego )
Pomimo tego że jestem fanem Elthariona to się nie zgodze. Grimgor to 7A z S7 i ASF i hatem. Eltharion odpada na starcie.
Ten talisman of Saphery to nie głupi pomysł