VC vs Steam Tank ?
Moderator: misha
Re: VC vs Steam Tank ?
A czy krzyk banshee działa na tanka? Nie do końca na temat ale nasunęło mi się czytając.
Wszystkie oprócz incjatywy, owszem, ale czy krzyk jest traktowany jako test statystyki? Bo opis jest inny niż przy klasycznych testach, po prostu dostaje tyle woundów o ile przebiliśmy jego Ld, poza tym rzuca za to gracz VC a testy wykonuje właściciel jednostki.
Czy gaze of nagash moze zranic ST?
Jak to jest z tymi 5 wraithami vs tank... jesli nie zadadza rany to sie sypia bo tank ma przewage US? (mozliwe ze tego zupelnie nie kumam ale jestem zuplnie nowym graczem i prosze o spokojne wyjasnienie)
Ktos moze wyjasnic o co chodzilo Barbarossie mowiac kuznia?
Jak to jest z tymi 5 wraithami vs tank... jesli nie zadadza rany to sie sypia bo tank ma przewage US? (mozliwe ze tego zupelnie nie kumam ale jestem zuplnie nowym graczem i prosze o spokojne wyjasnienie)
Ktos moze wyjasnic o co chodzilo Barbarossie mowiac kuznia?
Tak. Kazdy czar z podana sila moze uszkodzic ST.rashar pisze: Czy gaze of nagash moze zranic ST?
Jest tak jak mowisz. Choc jesli to jest 5 wraithow, to z 15 atakow, ktore automatycznie trafiaja i rania na 5+, wchodzi jakies 5 ran. Czolg rzuca save na 3+. Z jednej, albo dwoch ran nie wybroni. Dlatego duchy raczej nie przegrywaja z ST a raczej powoli go rozkrecaja.rashar pisze: Jak to jest z tymi 5 wraithami vs tank... jesli nie zadadza rany to sie sypia bo tank ma przewage US? (mozliwe ze tego zupelnie nie kumam ale jestem zuplnie nowym graczem i prosze o spokojne wyjasnienie)
"Mala kuznia" to pierwszy czar z lore of metal, "duza kuznia" to 6 czar z lore of metal. Nazwa "kuznia" wziela sie od nazwy 6 czaru: "duch kużni".rashar pisze: Ktos moze wyjasnic o co chodzilo Barbarossie mowiac kuznia?
A czy nie można zaatakować Lordem z Frostblade i Beugle? 4 ataki automatycznie trafiają, rani na 5+, może przeżucić rany jak ten nie zda LD na 7, tank broni się na 3+, jak wejdzie chociaż jedna rana to traci pozostałe pkt. Ż...

Czołg automatycznie zdaje testy współczynników, za wyjatkiem INicjatywy, więc Beguile nie działa.DiabliQ pisze:może przeżucić rany jak ten nie zda LD na 7
Przy odpowiedznim niefarcie imperialisty to Ghule tez sobie radza ze ST.
Na dobrą sprawe nie ma na niego recepty. Ja osobiscie jak gram z Imperium to czolgiem sie nie przejmuje, bo biedactwo samo sie boi wyjechac coby nie dostac duzej kuzni z IF.
Taka jest prawda - ST vs VC generalnie obsysa palke.
Na dobrą sprawe nie ma na niego recepty. Ja osobiscie jak gram z Imperium to czolgiem sie nie przejmuje, bo biedactwo samo sie boi wyjechac coby nie dostac duzej kuzni z IF.
Taka jest prawda - ST vs VC generalnie obsysa palke.
- 4 karabiny
- Beast from the East
- Posty: 1188
- Lokalizacja: Moria Green Team
E tam Śmiechu przesadzasz, że nie ma recepty.
Dwa wampiry z siłą 7 w klocku stykną. Utopić w zombich, gulach, nakarmić fastem można. Wraciaki rozkręcają go w dwie, trzy tury w tym momencie praktycznie się spłacając. Jest kuźnia jak masz forbidena. Grejvi z dwurękami też sobie z nim poradzą. Ja Ci wejdzie uduchowienie, spirytami można go przyblokować. Generalnie jak są dwa, trzeba tylko bardzo uważać, żeby na pełnej kurwie nie wjechały w coś ważnego.

Dwa wampiry z siłą 7 w klocku stykną. Utopić w zombich, gulach, nakarmić fastem można. Wraciaki rozkręcają go w dwie, trzy tury w tym momencie praktycznie się spłacając. Jest kuźnia jak masz forbidena. Grejvi z dwurękami też sobie z nim poradzą. Ja Ci wejdzie uduchowienie, spirytami można go przyblokować. Generalnie jak są dwa, trzeba tylko bardzo uważać, żeby na pełnej kurwie nie wjechały w coś ważnego.
- 4 karabiny
- Beast from the East
- Posty: 1188
- Lokalizacja: Moria Green Team
No to fakt.
Ale generalnie dobry meczap imho. Tylko nie wystawiać się głupio na look`outy.
Ale generalnie dobry meczap imho. Tylko nie wystawiać się głupio na look`outy.
oddział 6+1 od przodu rozkręca w 10 tur combatu - bez rewelacji.4 karabiny pisze:Wraciaki rozkręcają go w dwie, trzy tury w tym momencie praktycznie się spłacając.
oddział 6+1 od boku rozkręca w 5 tur combatu - tu już fajnie.
Nekromancja przydaje się bardziej niż metal w przypadku Imperium.Jest kuźnia jak masz forbidena.
pozdrawiam
Furion
- 4 karabiny
- Beast from the East
- Posty: 1188
- Lokalizacja: Moria Green Team
Metal jest jednym z wielu przykładów miszczu
Zresztą dużo zależy od rozpy imperialnej.
Z wraciakami to zajebiście losowe jest. Ale zdejmiesz mu 3 4 rany możesz dosłać wmpa z s7 i pozamiatane

Z wraciakami to zajebiście losowe jest. Ale zdejmiesz mu 3 4 rany możesz dosłać wmpa z s7 i pozamiatane

Niestety jeżeli chodzi o imperium to nie ma innej alternatywy dla nekromancji niż metal
więc nic sensownego raczej nie znajdziesz. Wszystko rozbija się o czołgi, a tu z kolei: Pitka nie działa, beast covers nie działa, pociski bez sejwa są niegroźne.
Nekromancję uważam za lepszy lore z prostej przyczyny. Ma 2 groźne dla czołgów czary (wicher i przyspieszenie) a nie 1 (duża kuźnia)
pozdrawiam
Furion

Nekromancję uważam za lepszy lore z prostej przyczyny. Ma 2 groźne dla czołgów czary (wicher i przyspieszenie) a nie 1 (duża kuźnia)
pozdrawiam
Furion
Zaraz, zaraz. Na ostatnim DMP, sędziowie orzekli że wicher na czołg nie działa jako zaklęcie bez wskazanej siły. Czyżby coś się zmieniło?
Mi się metal na Imperium również nie podba. Wystarczy, że Imperium zniszczy dużą kuźnię z seal'a i cały lore się robi nieprzydatny. A jest to przedmiot przynajmniej w szczecińskich rozpiskach Imperium powszechny. Lore of Vampire ma poza popchnięciem jeszcze rewelacyjne rise dead, które idealnie blokuje czołgi. A w razie utraty leczenia z seal'a (zwykle to się próbuje w VC zniszczyć) zawsze pozostaje jeszcze duże leczenie.
Mi się metal na Imperium również nie podba. Wystarczy, że Imperium zniszczy dużą kuźnię z seal'a i cały lore się robi nieprzydatny. A jest to przedmiot przynajmniej w szczecińskich rozpiskach Imperium powszechny. Lore of Vampire ma poza popchnięciem jeszcze rewelacyjne rise dead, które idealnie blokuje czołgi. A w razie utraty leczenia z seal'a (zwykle to się próbuje w VC zniszczyć) zawsze pozostaje jeszcze duże leczenie.
nic się nuie zmieniło; chodzi o to co napisał EvilbeeingAugust pisze:Zaraz, zaraz. Na ostatnim DMP, sędziowie orzekli że wicher na czołg nie działa jako zaklęcie bez wskazanej siły. Czyżby coś się zmieniło?

Furionie zgadzam sie z Tobą, ale jak napisał Karabin - wszystko zalezy od rozpy imp.
Jezeli nie ma Seala to biore metal i pozamiatane, jak ma to zostaje orzy swojej.
Rise deada zawsze moze miec inny vamp, a ja Lordem moge zombich zawsze dorabiac z kosci ktore itak mi zostaja po zuceniu Kuzni.
Jezeli nie ma Seala to biore metal i pozamiatane, jak ma to zostaje orzy swojej.
Rise deada zawsze moze miec inny vamp, a ja Lordem moge zombich zawsze dorabiac z kosci ktore itak mi zostaja po zuceniu Kuzni.