Magic resistance 1+1=2?

Dwarfs

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jab
Kradziej
Posty: 924
Lokalizacja: Warszawa

Magic resistance 1+1=2?

Post autor: Jab »

Problem jest następujący, ponieważ mamy Oath stone który daje nam 1 MR na oddziale, wiadomo MR się nie kumuluje ale co się dzieję jeśli mamy MR 1 a do tego dodamy kumulatywny MR 1 np z rune of warding. Więc czy bazowe MR (1) +1 =2? czy może 1??

Pozdro
Paskudny uśmiech power gamera

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

w tym przypadku kumulatywny oznacza że runy się kumulują ze sobą.

Czyli

2x rune of warding MR 2
1x rune i stołn - MR 1

itp

Awatar użytkownika
Jab
Kradziej
Posty: 924
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jab »

szkoda ale dzięki za pomoc #-o
Paskudny uśmiech power gamera

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Mr 4..takie rzeczy tylko u DE :mrgreen:

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

A w ogóle to z jakiej racji DE mogą stackować Null Stone'a ponad 3 razy, mając więcej niż 3MR, według uściśleń sędziowskich:
a) Można mieć więcej niż MR3 dzięki nullstone'om
Czy DE przypadkiem nie mają już i tak ostrej ochrony magicznej z pomocą Ring of Hotek? Czemu akurat oni mają być wyjątkiem od zasad (bezpośrednio zapisanych w Rulebooku, w którym jest zapisane, że niż 3MR mieć nie można)? Czy może to błąd słowny w uściśleniach?
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
Kołek
Falubaz
Posty: 1147
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: Kołek »

A w ogóle to z jakiej racji DE mogą stackować Null Stone'a ponad 3 razy
pewnie dlatego że nikt tego nie bierze i zasady im na to pozwalają :wink:

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

Raczej nie chodzi mi o użycie Null Stone'a (-ów) w grze, bo wiadomo - rzadko kiedy ten item się stackuje by skorzystać z tego wyjątku.

Chodzi mi raczej o zasadę - dlaczego w ogóle podjęto się wprowadzania kolejnego wyjątku od reguły, wyraźnie zapisanych w Rulebooku? No i dlaczego akurat dla Dark Elfów?

I pytanie trochę bardziej na temat, tak żeby się upewnić:
Czy jako, że zapisek runy na sztandar - Rune of Sanctuary - nie mówi nic o stackowaniu się runy (nie ma słówka "cumulative), to czy nakładając więcej niż jedną z tych run na jeden sztandar zyskuje się Magic Resistance 2 lub 3?
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Szmyt
Chuck Norris
Posty: 545
Lokalizacja: Schwarze Pferd, S(a)tanica

Post autor: Szmyt »

Occ pisze:Mr 4..takie rzeczy tylko u DE :mrgreen:
[-X

w Bretonni też

Awatar użytkownika
Jab
Kradziej
Posty: 924
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jab »

Tak czy inaczej jest to po prostu głupie, kłódkę na ten temat proszę =P~
Paskudny uśmiech power gamera

ODPOWIEDZ