Woch na 1500
Woch na 1500
Powiedzcie, co myślicie o czymś takim:
1 Chaos sorcerer @ 225 Pts
General;
2 lvl mage [35]
Mark of Tzeentch [20]
Disc of Tzeentch [20]
Enchanted Shield [15]
Rending sword [30]
Bloodcurdling roar [20] (Gift of the Gods)
1 Chaos sorcerer @ 196 Pts
2 lvl mage [35]
Mark of Nurgle [20]
Chaos steed [16]
Spell Familiar [15]
Dispel Scroll [25]
1 Chaos sorcerer @ 206 Pts
2 lvl mage [35]
Mark of Nurgle [20]
Chaos steed [16]
2 Dispel Scroll [50]
Core:
5 Mounted Maruders with flails & mark of Khorne @ 110
5 Mounted Maruders with flails & mark of Khorne @ 110
5 Warhounds of Chaos @ 30
5 Warhounds of Chaos @ 30
Special:
6 Chaos Knights with standard bearer, musician & mark of Nurgle @ 270
6 Chaos Knights with standard bearer & mark of Nurgle @ 270
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 35
Total Army Cost: 1497
To moja pierwsza rozpiska, więc prosiłbym o konstruktywną krytykę. Będę wdzięczny za opinie i propozycje zmian.
1 Chaos sorcerer @ 225 Pts
General;
2 lvl mage [35]
Mark of Tzeentch [20]
Disc of Tzeentch [20]
Enchanted Shield [15]
Rending sword [30]
Bloodcurdling roar [20] (Gift of the Gods)
1 Chaos sorcerer @ 196 Pts
2 lvl mage [35]
Mark of Nurgle [20]
Chaos steed [16]
Spell Familiar [15]
Dispel Scroll [25]
1 Chaos sorcerer @ 206 Pts
2 lvl mage [35]
Mark of Nurgle [20]
Chaos steed [16]
2 Dispel Scroll [50]
Core:
5 Mounted Maruders with flails & mark of Khorne @ 110
5 Mounted Maruders with flails & mark of Khorne @ 110
5 Warhounds of Chaos @ 30
5 Warhounds of Chaos @ 30
Special:
6 Chaos Knights with standard bearer, musician & mark of Nurgle @ 270
6 Chaos Knights with standard bearer & mark of Nurgle @ 270
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 35
Total Army Cost: 1497
To moja pierwsza rozpiska, więc prosiłbym o konstruktywną krytykę. Będę wdzięczny za opinie i propozycje zmian.
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2009, o 19:56 przez Mythren, łącznie zmieniany 1 raz.
- MichaLZgierz
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 103
- Lokalizacja: Zgierz
Myślę, że nurgl na wszystkich magach byłby lepszy. Jak dla mnie ma lepsze czary, które napewno będą bardziej przydatne niż Tzeentchowe. Po co poison na psach? Strata punktów. Dla maruderów lepszy jest Slanesz przynajmniej nie uciekną od paniki i zaszarżują wszystko z fearem i terrorem. Za punkty z marek na Marudach i z poisonów z psów dałbym muzyków i sztandary na najtach, przydają się
O przedmiotach na magach i giftach się nie wypowiadam, bo zrobił to przedmówca
O przedmiotach na magach i giftach się nie wypowiadam, bo zrobił to przedmówca
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
W takim razie drugiego maga zrobie nurglowego, jakie itemce i gifta byście wrzucali na niego? Do tego kwestii dispell scrolli, to rozumiem, że mogę wrzucić dwa trzeciemu magowi, zgadza się? No i jeszcze co myślicie tak ogólnie o rozpisce? Powinno działać, czy raczej mniej magów wrzucać?
jeżeli chodzi o itemy to nie możesz mieć w armii 2x spell familiar i 2x krzyku. Dary są pojedyńcze, tak samo jak arkana, poza skrolami i kamieniami mocy.
Ja bym dał trzech magów nurglowych (uwielbiam ich) na chabetach wtedy mają 2+sv i wsadził ich do jazd.
sprzęt dla generała: słomka, enchanted shield. Przy takim wyposarzeniu jest niezłym wsparciem dla oddziału, no i save 0+ na magu
Pozostali magowie to skrole do oporu (oczywiście limitu DD) żebyś napewno dojechał. Może slaneszowy lub tęczowy klepacz na maszynki i coś lekkiego zamiast jednego maga? powinno starczyć.
Podlicz ile zostanie Ci punktów po ewentualnych zmianach (najlepiej nanieś je na rozpę, albo zamieść nową w kolejnym poście), wtedy będziesz wiedział na co możesz sobie pozwolić.
Ja bym dał trzech magów nurglowych (uwielbiam ich) na chabetach wtedy mają 2+sv i wsadził ich do jazd.
sprzęt dla generała: słomka, enchanted shield. Przy takim wyposarzeniu jest niezłym wsparciem dla oddziału, no i save 0+ na magu
Pozostali magowie to skrole do oporu (oczywiście limitu DD) żebyś napewno dojechał. Może slaneszowy lub tęczowy klepacz na maszynki i coś lekkiego zamiast jednego maga? powinno starczyć.
Podlicz ile zostanie Ci punktów po ewentualnych zmianach (najlepiej nanieś je na rozpę, albo zamieść nową w kolejnym poście), wtedy będziesz wiedział na co możesz sobie pozwolić.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
Wyedytowałem rozpiskę. W kwestii słomki na generale, planowałem, by to był taki dynamiczny dyskowiec trzymający bezpieczną odległość cały czas i nie wchodzący w close combat. Ma walicz czarami i swoim giftem i mieć mase rerollów z miecza by był efektywniejszy. U maruderów narazie zostawię khornowego marka, by zobaczyć jak to się sprawdza, jak mi się nie spodoba to wtedy zmienię na slaneshowe i uzupełnie command groupy u knightów. Takie coś już powinno się sprawdzać, czy dalej coś zmieniać? Ktoś mi podpowiadał kiedyś, by bsb wrzucić, ale magia by na tym mocno ucierpiała.
bsb-ka używam dopiero na 2k+, ale to wg. uznania.
Próbuj tym zagrać, ale będzie ciężko.
1. Maruderów bez problemu wyciągną jakieś śmieci przeciwnika. Bedziesz zmuszony do szarży i to na 100% spalonej
2. Masz zamiar zasłaniać marudy psami? A czym zasłonisz kawę?
Pomyśl nad klepaczem. Magia tęczy sssie przy papie NURGLU
Próbuj tym zagrać, ale będzie ciężko.
1. Maruderów bez problemu wyciągną jakieś śmieci przeciwnika. Bedziesz zmuszony do szarży i to na 100% spalonej
2. Masz zamiar zasłaniać marudy psami? A czym zasłonisz kawę?
Pomyśl nad klepaczem. Magia tęczy sssie przy papie NURGLU
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
w temacie forum warrior fo chaos masz całą dyskusje o rending sword z której wynika że niedaje magą przerzutu na ranienie z czarów, podrugie jest zasłabo wyposażony bez eye's of tzeench zejdzie prędzej niż puźniej, zamoł rostawień jak na takie pkt... zamiast dyskowca wystaw BSB w tej armii to bardzo pomaga ( wystarczy że przegrasz o 1 i już kiepsko ) dwaj magowie nugrla powini być wyposażeni w book of secret i power familiara ( co daje już maksymalną liczbe kostek na te pkt. ), 1 / 2 dispel scrolle... wrućmy do jednostek nie wiem czy marudersi khorna się sprawdzą tutaj bo mają troche zamało screenu, więc lepiej daj slaanecha i więcej psów, knightów można zostawić jak jest
pozdrawiam
pozdrawiam
Zmodyfikowana wersja rozpiski, z zastosowaniem wskazówek
1 Exalted Hero @ 260 Pts
Battle Standard [25]
Mark of Tzeentch [20]
Disc of Tzeentch [20]
Golden Eye of Tzeentch [25]
Shield [5]
Sword of Might [20]
Bloodcurdling roar [20] (Gift of the Gods)
1 Chaos sorcerer @ 206 Pts
2 lvl mage [35]
Mark of Nurgle [20]
Chaos steed [16]
Book of Secrets [25]
Dispel Scroll [25]
1 Chaos sorcerer @ 206 Pts
General
2 lvl mage [35]
Mark of Nurgle [20]
Chaos steed [16]
Power Familiar [25]
Dispel Scroll [25]
Core:
5 Mounted Maruders with flails, musician & mark of Slanesh @ 91
5 Mounted Maruders with flails, musician & mark of Slanesh @ 91
6 Warhounds of Chaos @ 36
5 Warhounds of Chaos @ 30
5 Warhounds of Chaos @ 30
5 Warhounds of Chaos @ 30
Special:
5 Chaos Knights with standard bearer, musician & mark of Nurgle @ 260
5 Chaos Knights with standard bearer, musician & mark of Nurgle @ 260
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 4
Models in Army: 44
Total Army Cost: 1500
1 Exalted Hero @ 260 Pts
Battle Standard [25]
Mark of Tzeentch [20]
Disc of Tzeentch [20]
Golden Eye of Tzeentch [25]
Shield [5]
Sword of Might [20]
Bloodcurdling roar [20] (Gift of the Gods)
1 Chaos sorcerer @ 206 Pts
2 lvl mage [35]
Mark of Nurgle [20]
Chaos steed [16]
Book of Secrets [25]
Dispel Scroll [25]
1 Chaos sorcerer @ 206 Pts
General
2 lvl mage [35]
Mark of Nurgle [20]
Chaos steed [16]
Power Familiar [25]
Dispel Scroll [25]
Core:
5 Mounted Maruders with flails, musician & mark of Slanesh @ 91
5 Mounted Maruders with flails, musician & mark of Slanesh @ 91
6 Warhounds of Chaos @ 36
5 Warhounds of Chaos @ 30
5 Warhounds of Chaos @ 30
5 Warhounds of Chaos @ 30
Special:
5 Chaos Knights with standard bearer, musician & mark of Nurgle @ 260
5 Chaos Knights with standard bearer, musician & mark of Nurgle @ 260
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 4
Models in Army: 44
Total Army Cost: 1500
Ostatnio zmieniony 27 wrz 2009, o 15:22 przez Mythren, łącznie zmieniany 5 razy.
- MichaLZgierz
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 103
- Lokalizacja: Zgierz
Przy takich punktach to i tak tylko nazewnictwo Generałem może zostać któryś z magów Ale fakt generał nie może być BSBkiem.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
hmm... rospa fajna tylko BSB jest zamoało chroniony... powinienieś jakoś go bardziej uodpornić na strzelanie ( gold eye of the tzeench )... i może tych knihgt'ów zmiejszyć do 5 ( i tak magowie będą tam siedzieć ) i walnąć więcej psów ( jak wywalisz LA z maruderów będzie na 3x 5x psy )
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
tak sobie jeszcze pomyślałem że mugłbyś dać BSB flail i ench shield zamiast sword of might, jeszcze go bardziej chronisz i będzie zabujczym wsparciem bo CC. wtedy ztego co troszke policzyłem znajdziesz pkt na LA dla fastów, coś takiego:
Exalted Hero @ 260 Pts
Battle Standard [25]
Mark of Tzeentch [20]
Disc of Tzeentch [20]
Golden Eye of Tzeentch [25]
ench shield [15]
flail [4]
Bloodcurdling roar [20] (Gift of the Gods)
Chaos sorcerer @ 206 Pts
2 lvl mage [35]
Mark of Nurgle [20]
Chaos steed [16]
Book of Secrets [25]
Dispel Scroll [25]
Chaos sorcerer @ 206 Pts
General
2 lvl mage [35]
Mark of Nurgle [20]
Chaos steed [16]
Power Familiar [25]
Dispel Scroll [25]
Core:
5 Mounted Maruders with flails, LA, musician & mark of Slanesh @ 91
5 Mounted Maruders with flails, LA, musician & mark of Slanesh @ 91
5 Warhounds of Chaos @ 30
5 Warhounds of Chaos @ 30
5 Warhounds of Chaos @ 30
5 Warhounds of Chaos @ 30
Special:
5 Chaos Knights with standard bearer, musician & mark of Nurgle @ 260
5 Chaos Knights with standard bearer, musician & mark of Nurgle @ 260
Exalted Hero @ 260 Pts
Battle Standard [25]
Mark of Tzeentch [20]
Disc of Tzeentch [20]
Golden Eye of Tzeentch [25]
ench shield [15]
flail [4]
Bloodcurdling roar [20] (Gift of the Gods)
Chaos sorcerer @ 206 Pts
2 lvl mage [35]
Mark of Nurgle [20]
Chaos steed [16]
Book of Secrets [25]
Dispel Scroll [25]
Chaos sorcerer @ 206 Pts
General
2 lvl mage [35]
Mark of Nurgle [20]
Chaos steed [16]
Power Familiar [25]
Dispel Scroll [25]
Core:
5 Mounted Maruders with flails, LA, musician & mark of Slanesh @ 91
5 Mounted Maruders with flails, LA, musician & mark of Slanesh @ 91
5 Warhounds of Chaos @ 30
5 Warhounds of Chaos @ 30
5 Warhounds of Chaos @ 30
5 Warhounds of Chaos @ 30
Special:
5 Chaos Knights with standard bearer, musician & mark of Nurgle @ 260
5 Chaos Knights with standard bearer, musician & mark of Nurgle @ 260