Woch na 1500

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Mythren
Pseudoklimaciarz
Posty: 30
Lokalizacja: Wrocław

Woch na 1500

Post autor: Mythren »

Powiedzcie, co myślicie o czymś takim:

1 Chaos sorcerer @ 225 Pts
General;
2 lvl mage [35]
Mark of Tzeentch [20]
Disc of Tzeentch [20]
Enchanted Shield [15]
Rending sword [30]
Bloodcurdling roar [20] (Gift of the Gods)

1 Chaos sorcerer @ 196 Pts
2 lvl mage [35]
Mark of Nurgle [20]
Chaos steed [16]
Spell Familiar [15]
Dispel Scroll [25]

1 Chaos sorcerer @ 206 Pts
2 lvl mage [35]
Mark of Nurgle [20]
Chaos steed [16]
2 Dispel Scroll [50]

Core:

5 Mounted Maruders with flails & mark of Khorne @ 110

5 Mounted Maruders with flails & mark of Khorne @ 110

5 Warhounds of Chaos @ 30

5 Warhounds of Chaos @ 30


Special:

6 Chaos Knights with standard bearer, musician & mark of Nurgle @ 270

6 Chaos Knights with standard bearer & mark of Nurgle @ 270


Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 35

Total Army Cost: 1497

To moja pierwsza rozpiska, więc prosiłbym o konstruktywną krytykę. Będę wdzięczny za opinie i propozycje zmian.
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2009, o 19:56 przez Mythren, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
MichaLZgierz
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 103
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: MichaLZgierz »

Nie możesz powtarzać magicznych itemów ani giftów.
Obrazek

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

Myślę, że nurgl na wszystkich magach byłby lepszy. Jak dla mnie ma lepsze czary, które napewno będą bardziej przydatne niż Tzeentchowe. Po co poison na psach? Strata punktów. Dla maruderów lepszy jest Slanesz przynajmniej nie uciekną od paniki i zaszarżują wszystko z fearem i terrorem. Za punkty z marek na Marudach i z poisonów z psów dałbym muzyków i sztandary na najtach, przydają się :wink:

O przedmiotach na magach i giftach się nie wypowiadam, bo zrobił to przedmówca :)
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

Awatar użytkownika
Mythren
Pseudoklimaciarz
Posty: 30
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Mythren »

W takim razie drugiego maga zrobie nurglowego, jakie itemce i gifta byście wrzucali na niego? Do tego kwestii dispell scrolli, to rozumiem, że mogę wrzucić dwa trzeciemu magowi, zgadza się? No i jeszcze co myślicie tak ogólnie o rozpisce? Powinno działać, czy raczej mniej magów wrzucać?

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

jeżeli chodzi o itemy to nie możesz mieć w armii 2x spell familiar i 2x krzyku. Dary są pojedyńcze, tak samo jak arkana, poza skrolami i kamieniami mocy.

Ja bym dał trzech magów nurglowych (uwielbiam ich) na chabetach wtedy mają 2+sv i wsadził ich do jazd.

sprzęt dla generała: słomka, enchanted shield. Przy takim wyposarzeniu jest niezłym wsparciem dla oddziału, no i save 0+ na magu :twisted:

Pozostali magowie to skrole do oporu (oczywiście limitu DD) żebyś napewno dojechał. Może slaneszowy lub tęczowy klepacz na maszynki i coś lekkiego zamiast jednego maga? powinno starczyć.

Podlicz ile zostanie Ci punktów po ewentualnych zmianach (najlepiej nanieś je na rozpę, albo zamieść nową w kolejnym poście), wtedy będziesz wiedział na co możesz sobie pozwolić.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

Awatar użytkownika
Mythren
Pseudoklimaciarz
Posty: 30
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Mythren »

Wyedytowałem rozpiskę. W kwestii słomki na generale, planowałem, by to był taki dynamiczny dyskowiec trzymający bezpieczną odległość cały czas i nie wchodzący w close combat. Ma walicz czarami i swoim giftem i mieć mase rerollów z miecza by był efektywniejszy. U maruderów narazie zostawię khornowego marka, by zobaczyć jak to się sprawdza, jak mi się nie spodoba to wtedy zmienię na slaneshowe i uzupełnie command groupy u knightów. Takie coś już powinno się sprawdzać, czy dalej coś zmieniać? Ktoś mi podpowiadał kiedyś, by bsb wrzucić, ale magia by na tym mocno ucierpiała.

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

bsb-ka używam dopiero na 2k+, ale to wg. uznania.

Próbuj tym zagrać, ale będzie ciężko.

1. Maruderów bez problemu wyciągną jakieś śmieci przeciwnika. Bedziesz zmuszony do szarży i to na 100% spalonej :evil:
2. Masz zamiar zasłaniać marudy psami? A czym zasłonisz kawę?

Pomyśl nad klepaczem. Magia tęczy sssie przy papie NURGLU :twisted:
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

w temacie forum warrior fo chaos masz całą dyskusje o rending sword z której wynika że niedaje magą przerzutu na ranienie z czarów, podrugie jest zasłabo wyposażony bez eye's of tzeench zejdzie prędzej niż puźniej, zamoł rostawień jak na takie pkt... zamiast dyskowca wystaw BSB w tej armii to bardzo pomaga ( wystarczy że przegrasz o 1 i już kiepsko ) dwaj magowie nugrla powini być wyposażeni w book of secret i power familiara ( co daje już maksymalną liczbe kostek na te pkt. ), 1 / 2 dispel scrolle... wrućmy do jednostek nie wiem czy marudersi khorna się sprawdzą tutaj bo mają troche zamało screenu, więc lepiej daj slaanecha i więcej psów, knightów można zostawić jak jest :)

pozdrawiam

Awatar użytkownika
Mythren
Pseudoklimaciarz
Posty: 30
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Mythren »

A magom nurgla na koniach dawałbyś jakieś gifty, czy szkoda punktów? Myślę nad 3rd eye of tzeentch i conjoined homunculus.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

co najwyżej roa... tamte 2 są niezbyt przydatne... bo nurgle ma świerne czary, a ten 2 d3 to casta nie jestem przekonany, bo jednak głupotan na 8ld i gdy mag jest w rycerzach może zabolić

Awatar użytkownika
Mythren
Pseudoklimaciarz
Posty: 30
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Mythren »

Zmodyfikowana wersja rozpiski, z zastosowaniem wskazówek

1 Exalted Hero @ 260 Pts
Battle Standard [25]
Mark of Tzeentch [20]
Disc of Tzeentch [20]
Golden Eye of Tzeentch [25]
Shield [5]
Sword of Might [20]
Bloodcurdling roar [20] (Gift of the Gods)

1 Chaos sorcerer @ 206 Pts
2 lvl mage [35]
Mark of Nurgle [20]
Chaos steed [16]
Book of Secrets [25]
Dispel Scroll [25]

1 Chaos sorcerer @ 206 Pts
General
2 lvl mage [35]
Mark of Nurgle [20]
Chaos steed [16]
Power Familiar [25]
Dispel Scroll [25]

Core:

5 Mounted Maruders with flails, musician & mark of Slanesh @ 91

5 Mounted Maruders with flails, musician & mark of Slanesh @ 91

6 Warhounds of Chaos @ 36

5 Warhounds of Chaos @ 30

5 Warhounds of Chaos @ 30

5 Warhounds of Chaos @ 30


Special:

5 Chaos Knights with standard bearer, musician & mark of Nurgle @ 260

5 Chaos Knights with standard bearer, musician & mark of Nurgle @ 260


Casting Pool: 8
Dispel Pool: 4
Models in Army: 44

Total Army Cost: 1500
Ostatnio zmieniony 27 wrz 2009, o 15:22 przez Mythren, łącznie zmieniany 5 razy.

Awatar użytkownika
MichaLZgierz
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 103
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: MichaLZgierz »

1 Exalted Hero @ 235 Pts
General;
Battle Standard [25]
Zapraszamy do lektury zasad :wink:
Obrazek

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

Przy takich punktach to i tak tylko nazewnictwo :) Generałem może zostać któryś z magów :wink: Ale fakt generał nie może być BSBkiem.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

Awatar użytkownika
Mythren
Pseudoklimaciarz
Posty: 30
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Mythren »

Robiłem copy paste, zapomniałem tego zmienić poprostu :oops:

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

hmm... rospa fajna tylko BSB jest zamoało chroniony... powinienieś jakoś go bardziej uodpornić na strzelanie ( gold eye of the tzeench )... i może tych knihgt'ów zmiejszyć do 5 ( i tak magowie będą tam siedzieć ) i walnąć więcej psów ( jak wywalisz LA z maruderów będzie na 3x 5x psy )

Awatar użytkownika
Mythren
Pseudoklimaciarz
Posty: 30
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Mythren »

Zmienione. Mam nadzieję, że będzie działać. Dzięki za pomoc.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

tak sobie jeszcze pomyślałem że mugłbyś dać BSB flail i ench shield zamiast sword of might, jeszcze go bardziej chronisz i będzie zabujczym wsparciem bo CC. wtedy ztego co troszke policzyłem znajdziesz pkt na LA dla fastów, coś takiego:

Exalted Hero @ 260 Pts
Battle Standard [25]
Mark of Tzeentch [20]
Disc of Tzeentch [20]
Golden Eye of Tzeentch [25]
ench shield [15]
flail [4]
Bloodcurdling roar [20] (Gift of the Gods)

Chaos sorcerer @ 206 Pts
2 lvl mage [35]
Mark of Nurgle [20]
Chaos steed [16]
Book of Secrets [25]
Dispel Scroll [25]

Chaos sorcerer @ 206 Pts
General
2 lvl mage [35]
Mark of Nurgle [20]
Chaos steed [16]
Power Familiar [25]
Dispel Scroll [25]

Core:

5 Mounted Maruders with flails, LA, musician & mark of Slanesh @ 91

5 Mounted Maruders with flails, LA, musician & mark of Slanesh @ 91

5 Warhounds of Chaos @ 30

5 Warhounds of Chaos @ 30

5 Warhounds of Chaos @ 30

5 Warhounds of Chaos @ 30

Special:

5 Chaos Knights with standard bearer, musician & mark of Nurgle @ 260

5 Chaos Knights with standard bearer, musician & mark of Nurgle @ 260

Awatar użytkownika
Pigwa
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 41

Post autor: Pigwa »

Marka tęczy kosztuje 10 pts na exalcie :wink: co zmienia jego koszt na 229pts
a horsemani kosztuja po 96
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

dego to nie liczyłem, dałem kopiuj wklej, by zaprezentować zmiany 8)

Awatar użytkownika
Pigwa
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 41

Post autor: Pigwa »

no, to exalt dostanie jeszcze FoTG i np. po 1 maraudzie dochodzi/champ do nich+ rzucajki jakies..
Obrazek
Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ