Imperium 2350 - niestandardowe

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
olo1
Mudżahedin
Posty: 260

Imperium 2350 - niestandardowe

Post autor: olo1 »

1 Wizard Lord @ 326 Pts
General; Barding; Magic Level 4; Warhorse
Luckstone [25]
Dispel Scroll [25]
The Orb of Thunder [30]
Sigil of Sigmar [15]
Warhorse

1 Battle Wizard @ 150 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Battle Wizard @ 150 Pts
Magic Level 2
Rod of Power [30]
Ring of Volans [20]

1 Captain @ 197 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Imperial Banner [100]
Warhorse @ [0] Pts

10 Crossbowmen @ 80 Pts
11 Handgunners @ 88 Pts


5 Knightly Orders @ 123 Pts
Musician

5 Knightly Orders @ 123 Pts
Musician

20 Swordsmen @ 145 Pts
Standard; Musician; Duellist

1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts

1 Helblaster Volley Gun @ 110 Pts

15 Mengil Manhide's Manflayers @ 458 Pts
1 Mengil Manhide @ [192] Pts

Casting Pool: 10

Dispel Pool: 6

Models in Army: 90


Total Army Cost: 2350

Myśle że mocne.
Ewentualnie można cannona jednych strzelców i hellblatera wymienić na czołg.
co myślicie?

Awatar użytkownika
Kołek
Falubaz
Posty: 1147
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: Kołek »

szczerze to jest słabe i nawet nieklimatyczne :P

Awatar użytkownika
dziekanotr
Wodzirej
Posty: 716
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dziekanotr »

moim zdaniem bierz czolg;)

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

No, minimum jeden czołg (jak ja nienawidzę imperialnych czołgów).
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

ODPOWIEDZ