Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski WE
braihearth samo nie podniesie przeżywalności tego altera - dobrze by mu było dać jakiegoś warda.
Glade Riders to słaba jednostka - jakkolwiek Twoje strzelanie powinno ich nieco osłonić to jednak płyną panowie od wszystkiego...
Glade Riders to słaba jednostka - jakkolwiek Twoje strzelanie powinno ich nieco osłonić to jednak płyną panowie od wszystkiego...
Heh Imho, ale oczywiscie tylko tyle, GR to niezastąpiona jednostka. Odgina szarże, robi wjazdy na parki maszyn, strzela po marszu, obcina marsz i robi dużo więcej rzeczy... Płyną, to fakt, ale przeciwnik bardzo często ich lekceważy. Na DMP był to oddział, ktory w każdej bitwie spłacił się co najmniej dwukrotnieLaik pisze:Glade Riders to słaba jednostka - jakkolwiek Twoje strzelanie powinno ich nieco osłonić to jednak płyną panowie od wszystkiego...
Alter z hodą... Dla mnie to bardzo kontrowersyjny pomysł. Facet bez save'a, warda, dostaje cokolwiek na klatę i pada. W sumie łatwe 150 pkt jak nie umiesz nim zagrać. Co innego pewnie Ksch, który alterów ma już oklepanych
Co do reszty to standard. Choc ja bym dał 1 oddział tancerzy, a 2 wildów. No, ale wiadomo, gusta i guściki...
P.S. 1 caddy w zupełności wystarcza poniżej 2k. Nigdy wiecej nie używałem
Drzewo jest przereklamowane...
To samo robią u mnie WRHeh Imho, ale oczywiscie tylko tyle, GR to niezastąpiona jednostka. Odgina szarże, robi wjazdy na parki maszyn, strzela po marszu, obcina marsz i robi dużo więcej rzeczy... Płyną, to fakt, ale przeciwnik bardzo często ich lekceważy. Na DMP był to oddział, ktory w każdej bitwie spłacił się co najmniej dwukrotnie
Zgadzam się w 100%Drzewo jest przereklamowane...
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Mi tam sie drzewko podoba i gram nim, dusi, terroryzuje i skubany jest twardy, jak sie ma ladne rzuty to potrafi razem w lukami wygrac cale spotkanie ponizej 2k.
A waywatcherzy jakas mala panika czy cos i poszedl rare poza gre. Do tego wg mnie na wayach tzreba miec dobra reke do kostek i wykorzystywac te szostki bo inaczej to jakis zawsze czuje niedosyt. No i treeman jest bardzo dobry dla poczatkujacych bo wayami tzreba juz umiec operowac, wiem bo sam zaczynam i jest o wiele lepszy niz waye .
A waywatcherzy jakas mala panika czy cos i poszedl rare poza gre. Do tego wg mnie na wayach tzreba miec dobra reke do kostek i wykorzystywac te szostki bo inaczej to jakis zawsze czuje niedosyt. No i treeman jest bardzo dobry dla poczatkujacych bo wayami tzreba juz umiec operowac, wiem bo sam zaczynam i jest o wiele lepszy niz waye .
No ja mam malego skilla wiec wole drzewca. Wayami mozna namieszac ale juz nie raz widzialem jak sie nie splacali.
A drzewiec jednak daje rade i pelni role straszaka. Zamiast oddzialu wayow wole wystawic herosa z lukiem snajperskim i spritem snajperskim.
Pozdrawiam
Pelzak
A drzewiec jednak daje rade i pelni role straszaka. Zamiast oddzialu wayow wole wystawic herosa z lukiem snajperskim i spritem snajperskim.
Pozdrawiam
Pelzak
"Lepszy mały ale własny i z przodu, niż duży ale cudzy i z tyłu..."
Waye sa napweno dobre i jak ktos umie grac jest dosiwadczonym graczem sa zapewne masakryczni tylko wlasnie trzeba nimi dobrze grac, mi szczerze sie nie udaje ich wykorzystywac jako poczatkujacy wiec caly czas staram sie grac na drzewku. Waye zawsze jakos glupio strace czegos nie zauwaze a treeman dzieki swojemu 6 T 6 W potrafi wybaczyc jakies bledy jakies przeoczenia . W sam raz rare dla nowicjuszy bo imo waye to juz wyzsza szkola jazdy.
Ciekawe jak Twoi WR robią flee?Jankiel pisze:To samo robią u mnie WRHeh Imho, ale oczywiscie tylko tyle, GR to niezastąpiona jednostka. Odgina szarże, robi wjazdy na parki maszyn, strzela po marszu, obcina marsz i robi dużo więcej rzeczy... Płyną, to fakt, ale przeciwnik bardzo często ich lekceważy. Na DMP był to oddział, ktory w każdej bitwie spłacił się co najmniej dwukrotnieZgadzam się w 100%Drzewo jest przereklamowane...
Miło, że się zgadzamy.
Cóż, co do tego, że powyżej 2k mało rzeczy go wciągnie... Rozczaruje was chłopcy, ale im większe pkt, tym wiecej zagrożeń dla drzewka.
A Waye... Wiadomo, kwestia ogrania.
Pozdro!
Nie robią - bohatersko giną. U mnie odginanie szarży zawsze polega na przyjęciu przeciwnika na klatę i zginięciuCiekawe jak Twoi WR robią flee?
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
A to mój błądKokesz pisze:Laikowi chodziło o mniej niż 2kPiotras pisze:[
Cóż, co do tego, że powyżej 2k mało rzeczy go wciągnie... Rozczaruje was chłopcy, ale im większe pkt, tym wiecej zagrożeń dla drzewka.
A Waye... Wiadomo, kwestia ogrania.
Pozdro!
@ Jankiel: No, chyba że tak... Ale czasami chyba lepiej odgiąć i żeby przeciwnik spalił tą szarżę... Choć każdy gra jak lubi. WE to nie jest armia do masakrowania (mówmy, gdy przeciwnik ma choć trochę skilla, nie o początkujących graczach...).
pozdro
nie jest do masakrowania, to wiem, bo pierwszą bitwę z koleżką pyknąłem po doświadczeniach imperialno-hajelfickich, czyli poleciałem do przodu i szybko opanowałem, że to błąd
granie-kombinowanie, to jest na tyle fajna esencja, że mi się nawet nie chce odpalać figsów he, bo mi po zabawie z leśnikami zbrzydły po prostu, ale pewnie je będę odkurzał
tylko boli mnie, że nie mogę jakoś się przekonać do wayów, raczej mam pecha, bo mi prawie zawsze po flee się nie zbierają, lub raz terroru nie ustały, jak giguś w pobliżu się zjawił...
a drzewko nie miało takiego problemu, na większe punkty 2250 na przykład poćwiczę dwie kombinacje, czyli podwójne drzewka z bsb, lub waye, tylko nie wiem jaka jest na takie pkt optymalna ich ilość, żeby był sens wystawienia. Czy ktoś testował wystawienie dwa oddziały wayów ?
granie-kombinowanie, to jest na tyle fajna esencja, że mi się nawet nie chce odpalać figsów he, bo mi po zabawie z leśnikami zbrzydły po prostu, ale pewnie je będę odkurzał
tylko boli mnie, że nie mogę jakoś się przekonać do wayów, raczej mam pecha, bo mi prawie zawsze po flee się nie zbierają, lub raz terroru nie ustały, jak giguś w pobliżu się zjawił...
a drzewko nie miało takiego problemu, na większe punkty 2250 na przykład poćwiczę dwie kombinacje, czyli podwójne drzewka z bsb, lub waye, tylko nie wiem jaka jest na takie pkt optymalna ich ilość, żeby był sens wystawienia. Czy ktoś testował wystawienie dwa oddziały wayów ?
imho 2 x 7 z championami. Jak zauważył kalesoner, 6 czy 8 schodzi tak samo, a i o panikę taka sama szanse (tylu samo trza zabić).
A champion to takie moje zboczenie Nie raz mi w grze uratował tyłek, także ja zawsze biorę.
Resztę trzeba przetestować na własnej skórze. Bo Tobie się może sprawdzać goła 5tka, a komuś 10 z championem
Pozdro
A champion to takie moje zboczenie Nie raz mi w grze uratował tyłek, także ja zawsze biorę.
Resztę trzeba przetestować na własnej skórze. Bo Tobie się może sprawdzać goła 5tka, a komuś 10 z championem
Pozdro