
Czy jednostki z MR mogą korzystać z tej zasady kiedy mają LoS do Kaszkieta rzucającego LoD żeby zdispelować ten czar?
Moderator: Shino
Jak dla mnie MR nie działa na fireballa, bo najpierw go rzucam, a dopiero po 3 sek. lotu uderza w oddział z MRsymek pisze:jak dla mnie MR powinien nie działać ponieważ najpierw rzucami inkantacje a potem sprawdzamy które jednostki widzą ołtarz
przeciez jest jasno to napisane w faqu do tkMR działa na ołtarz to proszę o jakiś konkretny cytat z FAQ albo innej publikacji
wlasny LoS mozna sprawdzac w dowolnym momencietylko ze przy fireballu najpierw wybieramy target a potem rzucamy czar a przy ołtarzu najpierw rzucamy inkantacje a potem sprawdzamy które oddziały znajdują się pod działaniem LoD
nie musisz ;]Kalesoner pisze:No niestety, muszę pogadać o tym w sobotę z Shino, może za jakiegoś browara zacznie mały lobbing na LS w tej kwestii. Ja bym z chęcią zagrał na kaszkiecie jakby można tak było kitrać liczkę.
dokladnieShakin' Dudi pisze:nie musisz ;]Kalesoner pisze:No niestety, muszę pogadać o tym w sobotę z Shino, może za jakiegoś browara zacznie mały lobbing na LS w tej kwestii. Ja bym z chęcią zagrał na kaszkiecie jakby można tak było kitrać liczkę.
liczka musi stac 1 cal od cascetu. Jezeli jest ustawiona tak, ze canon jej nie widzi i nie jest na lini strzału działo/casket to nie może być trafiona