Pytania początkujących i niepewnych
Moderator: Yudokuno
Re: Pytania początkujących i niepewnych
Dobra zmienie troche temat . Ja osobiście nie widze co by na polu bitwy robili shades ?
janior a gwiazdę śmierci z asasinami widziałeś?
Shades to najlepsze moim skromnym zdaniem aktualnie jednostki scautów w całym Warhammerze, więc Remx oni nie służą do przedzierania, oni mają jak najdłużej strzelać, a jak się da to również powalczyć wręcz i odciągać uwagę od twoich pozostałych jednostek, które podejdą i wykonają swoję. Combo Harpie+Shades, daje radę
Shades to najlepsze moim skromnym zdaniem aktualnie jednostki scautów w całym Warhammerze, więc Remx oni nie służą do przedzierania, oni mają jak najdłużej strzelać, a jak się da to również powalczyć wręcz i odciągać uwagę od twoich pozostałych jednostek, które podejdą i wykonają swoję. Combo Harpie+Shades, daje radę
Pytanie związane z rozstawianiem shadesów. Muszą być ukryci, tak? Bo np grałem z WE no i musiałem ich rozstawić w lesie, czy np mogłem za lasem tylko tak, aby przeciwnicy mnie nie widzieli? Bo jeśli muszę w lesie to straszna dupa ;/ Los pochłania shadesów na 4+ ;/
Przyznam się że chyba też wole BG jak gram na większe punkty ale może po ostatniej bitwie będę próbował Shadow też wsadzić.
Rozmyślam nad taką kombinacją:
10 Shades @ 170 Pts
2ndWeapon; Rptr Crossbow
20 Black Guard @ 355 Pts
Standard; Musician
Standard of Hag Graef [35]
Tower Master:
Crimson Death [25]
6 Cold One Knights @ 252 Pts
Standard; Musician
Banner of Murder [25]
Dread Knight:
Ring of Hotek [25]
Models in Army: 36
Total Army Cost: 777
Sheidsi może i o 70p drożsi ale na 2+ trafiają, potrafią niezłą siekę zrobić, szkoda że nie można wymienić w kuszach tego AP na 4 siły
Dzisiaj też się przekonałem że bez Mastera z pedantem + item +S to kicha grać jak na małe punkty hehe
I chyba też dziś potwierdziłem swoje wcześniejsze słowa "Magia DE jest do Du.....!" Udany czar = wiele kostek = mistcast :/
Rozmyślam nad taką kombinacją:
10 Shades @ 170 Pts
2ndWeapon; Rptr Crossbow
20 Black Guard @ 355 Pts
Standard; Musician
Standard of Hag Graef [35]
Tower Master:
Crimson Death [25]
6 Cold One Knights @ 252 Pts
Standard; Musician
Banner of Murder [25]
Dread Knight:
Ring of Hotek [25]
Models in Army: 36
Total Army Cost: 777
Sheidsi może i o 70p drożsi ale na 2+ trafiają, potrafią niezłą siekę zrobić, szkoda że nie można wymienić w kuszach tego AP na 4 siły
Dzisiaj też się przekonałem że bez Mastera z pedantem + item +S to kicha grać jak na małe punkty hehe
I chyba też dziś potwierdziłem swoje wcześniejsze słowa "Magia DE jest do Du.....!" Udany czar = wiele kostek = mistcast :/
Daemons, X-Wing & Black Tea
No i drugie pytanie - jak proponujecie wyposażyć mistrza(magiczne przedmioty)? Próbowałem z klingą zniszczenia(ignoruje pancerz) i dzisiaj z pancerzem, który daje regeneracje i mieczem z cechami broń wielka i przebicie pancerza. Przepraszam za brak nazwRasti pisze:Pytanie związane z rozstawianiem shadesów. Muszą być ukryci, tak? Bo np grałem z WE no i musiałem ich rozstawić w lesie, czy np mogłem za lasem tylko tak, aby przeciwnicy mnie nie widzieli? Bo jeśli muszę w lesie to straszna dupa ;/ Los pochłania shadesów na 4+ ;/
to zależy gdzie ich rozstawiasz... jeśli chcesz użyć ich umiejętności 'scout' wystawiasz ich według zasad z podręcznika:Rasti pisze:Pytanie związane z rozstawianiem shadesów. Muszą być ukryci, tak? Bo np grałem z WE no i musiałem ich rozstawić w lesie, czy np mogłem za lasem tylko tak, aby przeciwnicy mnie nie widzieli? Bo jeśli muszę w lesie to straszna dupa ;/ Los pochłania shadesów na 4+ ;/
a jeśli gdzieś na swojej połowie to jak chceszrulebook pisze:page 96: (Scouts) "They can be set up anywhere on the table, more than 10" away from the enemy and must be out of the sight of any enemy troops and in or behind interposing terrain (not out in the open!)."
To zależy, gdzie ma siedzieć. Najbardziej uniwersalna wersja to Master z pendantem (odwrotny ward) i sword of might (+1 do S). Możesz go wsadzic albo na konika (szybszy, gorszy pancerz, brak głupoty) albo na cold one'a (wolniejszy, bardziej pancerny, głupota). Zazwyczaj też warto robić go bsb.Rasti pisze: No i drugie pytanie - jak proponujecie wyposażyć mistrza(magiczne przedmioty)? Próbowałem z klingą zniszczenia(ignoruje pancerz) i dzisiaj z pancerzem, który daje regeneracje i mieczem z cechami broń wielka i przebicie pancerza. Przepraszam za brak nazw
AAAAAaa...boze!!
Pomylił mi sie mistrz z mistrzem wiezy
Master moim zdaniem na Coldzie to jedyne sęsowne rozwiazanie
Z mrocznego lorda mozna zrobic puszke (osobiscie gram 2 opcja)
(Puszka to dla mnie combo:
Pancerz mroku
Naszyjnik... No jakiegos tam goscia
Dwurak)
Pomylił mi sie mistrz z mistrzem wiezy
Master moim zdaniem na Coldzie to jedyne sęsowne rozwiazanie
Z mrocznego lorda mozna zrobic puszke (osobiscie gram 2 opcja)
(Puszka to dla mnie combo:
Pancerz mroku
Naszyjnik... No jakiegos tam goscia
Dwurak)
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
A moim zdaniem 2h Sworda nie opłaca się dawać walisz ostatni a jak siedzisz na moucie to tylko +1S wiec już lepiej sword +1sEltharion pisze: Dwurak
No chyba że na piechotę chodzisz
A co do wypowiedzi twojej że nie opłaca się mastera to się mylisz...
Sword of Might + Pedant + Mount a nawet +BSB potrafi z takiego mastera zrobić przeszkodę nie do przejścia nie raz dwa unity na klate przymowałem i stałem z nimi do końca gry bez ran powoli skubiąc przeciwnika
Nie tylko na Coldzie ale i na Koniu super się spisuje taka maszynka szybkiego reagowania, może mocne unity trzymać szarżując z boku z racji 18" prawie jak latawce
Daemons, X-Wing & Black Tea