jaszczurki na pga
Moderator: Ziemko
jaszczurki na pga
Slann Mage-Priests 545
cupped hands of the old ones 45
scroll 25
scroll 25
cały lore, przeżut 6, dodatkowe kości do czarów i regena/mg 3/eteryk 150
bsb
skin priest 440
engine of the gods 290
2 lvl 35
rod of the storm 25
scroll 25
saurus scar veteran 145
cold one 20
light armor 5
SoM 20
enchanted shield 15
salka 65
salka 65
5 cok 175
4 teradony 120
16xTG 316
FCG, blood statue of spite ( tafnes bond spel )
2x 10 skinków 100
10 skinków w skirmiszu 70
4x11 skinków w skirmiszu 308
razem - 2349pkt.
jest to moja pierwsza lizakowa rozpiska tak więc piszcie jeśli popełniłem gdzieś jakiś karygodny błąd
co wy na to???
ps. jutro pierwszy test, przeciwko WoCh
cupped hands of the old ones 45
scroll 25
scroll 25
cały lore, przeżut 6, dodatkowe kości do czarów i regena/mg 3/eteryk 150
bsb
skin priest 440
engine of the gods 290
2 lvl 35
rod of the storm 25
scroll 25
saurus scar veteran 145
cold one 20
light armor 5
SoM 20
enchanted shield 15
salka 65
salka 65
5 cok 175
4 teradony 120
16xTG 316
FCG, blood statue of spite ( tafnes bond spel )
2x 10 skinków 100
10 skinków w skirmiszu 70
4x11 skinków w skirmiszu 308
razem - 2349pkt.
jest to moja pierwsza lizakowa rozpiska tak więc piszcie jeśli popełniłem gdzieś jakiś karygodny błąd
co wy na to???
ps. jutro pierwszy test, przeciwko WoCh
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
bane head chyba dam zamiast jednego ze scrolli na slanie, a te 20 punktów które połknąłem przy salkach zaoszczędze zastępując scrolla bane headem i wywalając 2 skinki
4 moce u slanna zostają, czwartą będzie mr 3
a co do dispella to czemu napisałeś, że za dużo???
chodzi o to, że nie mieszczą się w 12DD czy, że mniej kostek wystarczy???
warriorzy zagrają pewnie na smoku, więc:
- bane head na smoka
- magia metalu
4 moce u slanna zostają, czwartą będzie mr 3
a co do dispella to czemu napisałeś, że za dużo???
chodzi o to, że nie mieszczą się w 12DD czy, że mniej kostek wystarczy???
warriorzy zagrają pewnie na smoku, więc:
- bane head na smoka
- magia metalu
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
Znaczy się na lorda na smoku ?? Pewnie będzie miał jakiegoś warda.
DD- pula(2)+slann(2)+engine(2)+3 scrolle(5)+CHotOO(1)+odrzucanie "6"(2)=14DD
14DD>12DD xD
Mr jest zbędny po wtedy poprostu cała magia będzie szła po reszcie armii a w TG i tak zazwyczaj mało co idzie ale jeśli już musisz to ten mr jest chyba najlepszy z proponowanych opcji
DD- pula(2)+slann(2)+engine(2)+3 scrolle(5)+CHotOO(1)+odrzucanie "6"(2)=14DD
14DD>12DD xD
Mr jest zbędny po wtedy poprostu cała magia będzie szła po reszcie armii a w TG i tak zazwyczaj mało co idzie ale jeśli już musisz to ten mr jest chyba najlepszy z proponowanych opcji
1 Slann Mage-Priest @ 510 Pts
General; 4 Discipline; Magic Level 4
# Higher State of Consciousness [0]
# Harrowing Scrutiny [0]
# Focused Rumination [0]
# Trancendant Healing [0]
Cupped Hands of the Old Ones [45]
Bane Head [15]
Dispel Scroll [25]
1 Skink Priest @ 440 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25]
Diadem of Power [25]
1 Ancient Stegadon with Engine of the Gods @ [290] Pts
1 Skink Chief @ 405 Pts
Battle Standard
Stegadon War-spear [50]
1 Ancient Stegadon @ [275] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 160 Pts
Light Armour
Piranha Blade [35]
Enchanted Shield [15]
1 Cold One @ [0] Pts
10 Skinks @ 70
Blowpipie
10 Skinks @ 70
Blowpipie
10 SKinks @ 70
Blowpipie
10 Skinks Cohort @ 50
Javelin
3 Kroxigors @ 165 Pts
Great Weapon
3 Kroxigors @ 165 Pts
Great Weapon
4 Terradon Riders @ 120 Pts
Javelin
4 Terradon Riders @ 120 Pts
Javelin
Cannon @ 85
3 Crew
Cannon @ 85
3 Crew
Total Army Cost : 2345
Taką rozpiską zamierzam (o ile dojadę) leciec na PGA . Odszedłem od standardu bo jest taki oklepany , a tą rozpiską chociaż zaskoczę przeciwnika . Kroxigory uważam , że nie są słabe , po prostu ludzie ich nie doceniają , ze względu na to , że się nie mieszczą w standardowej rozpie Lizzaków , która jest nudna . Cannony są , może nie pasują do armii , ale ogólnie do defensywnej taktyki pasują . Co wy myślicie o takiej rozpie ? Wywalic Chiefa i dac kolejnego Engina ? Na razie po testuje , i zdam relację . Pozdrawiam .
General; 4 Discipline; Magic Level 4
# Higher State of Consciousness [0]
# Harrowing Scrutiny [0]
# Focused Rumination [0]
# Trancendant Healing [0]
Cupped Hands of the Old Ones [45]
Bane Head [15]
Dispel Scroll [25]
1 Skink Priest @ 440 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25]
Diadem of Power [25]
1 Ancient Stegadon with Engine of the Gods @ [290] Pts
1 Skink Chief @ 405 Pts
Battle Standard
Stegadon War-spear [50]
1 Ancient Stegadon @ [275] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 160 Pts
Light Armour
Piranha Blade [35]
Enchanted Shield [15]
1 Cold One @ [0] Pts
10 Skinks @ 70
Blowpipie
10 Skinks @ 70
Blowpipie
10 SKinks @ 70
Blowpipie
10 Skinks Cohort @ 50
Javelin
3 Kroxigors @ 165 Pts
Great Weapon
3 Kroxigors @ 165 Pts
Great Weapon
4 Terradon Riders @ 120 Pts
Javelin
4 Terradon Riders @ 120 Pts
Javelin
Cannon @ 85
3 Crew
Cannon @ 85
3 Crew
Total Army Cost : 2345
Taką rozpiską zamierzam (o ile dojadę) leciec na PGA . Odszedłem od standardu bo jest taki oklepany , a tą rozpiską chociaż zaskoczę przeciwnika . Kroxigory uważam , że nie są słabe , po prostu ludzie ich nie doceniają , ze względu na to , że się nie mieszczą w standardowej rozpie Lizzaków , która jest nudna . Cannony są , może nie pasują do armii , ale ogólnie do defensywnej taktyki pasują . Co wy myślicie o takiej rozpie ? Wywalic Chiefa i dac kolejnego Engina ? Na razie po testuje , i zdam relację . Pozdrawiam .
Bogins sorry pieprzysz glupoty. Chyba w Swiebodzinie to jest standard. Slann wolnostojacy jest obenie rzadkoscia , ponadto war chief z anciencie to tez nie popularny widok , nie mowie juz o kroxach. Rozpa jest jak najbardziej niestandardowa. Nie wiem po co masz w niej herosa na coldzie - masz tylko jeden oddzial , gdzie sie moze schowac przed strzelaniem (jedna kohorte). Zlozenie slanna - niby dobre , ale OF latwo zarzucic bez wklepywania Ci rany i fryty , bez terroru bym nie wychodzil z domu. Poza tym nie wiem czy lepsza opcja od regenerki nie jest ward na 2...
To że ktoś wziął siakieś kroxigory, czy frajerka z lancą nie tworzy od razu czegoś oryginalnego... bez przesady.
To że ma prawie taka samą konfigurację charakterów, liczbę cannonów, skinków terków, ba nawet liczbę stedziów co ja w ogóle nie świadczy o standardzie?
IMO standard
Hmm co do slana zgodzę się z Ziemko, musi być terror... masz wtedy 3 w armii i żyjesz w miarę dobrze. Przynajmniej straszysz no i nie kazdy tępak cię zaatakuje...
P.s. gram zawsze na loooonerze.
To że ma prawie taka samą konfigurację charakterów, liczbę cannonów, skinków terków, ba nawet liczbę stedziów co ja w ogóle nie świadczy o standardzie?
IMO standard
Hmm co do slana zgodzę się z Ziemko, musi być terror... masz wtedy 3 w armii i żyjesz w miarę dobrze. Przynajmniej straszysz no i nie kazdy tępak cię zaatakuje...
P.s. gram zawsze na loooonerze.
Boginsie obecny standard grania na slannie to:
Slann , engine , hero na CO , 2x4 terki , 16xTG , 2xdziala i do tego czegos dochodza rozne kombinacje jednostek , ktore z reguly zamykaja sie w wiekszej ilosci skinkow lub mniejszej w zaleznosci czy bedzie wziety drugi heros na CO lub 3ecie terki.
Slann jakos do mnie nie przemawia wolnostojacy obecnie, mimo , ze przez 2 lata gralem na takowym w 6ed. Jak wycisne z niego cos ciekawego to sie zastanowie
Slann , engine , hero na CO , 2x4 terki , 16xTG , 2xdziala i do tego czegos dochodza rozne kombinacje jednostek , ktore z reguly zamykaja sie w wiekszej ilosci skinkow lub mniejszej w zaleznosci czy bedzie wziety drugi heros na CO lub 3ecie terki.
Slann jakos do mnie nie przemawia wolnostojacy obecnie, mimo , ze przez 2 lata gralem na takowym w 6ed. Jak wycisne z niego cos ciekawego to sie zastanowie
Zalezy , ktore armie. Nie jest to remedium na wszystko. 3 Enginy na 1500 to 3xenginy plus 2xkohorta - zajebista armia nie ma co Poza tym towarzyszu Bogins , nie spamujemy w tematach innych graczy.
Jak dla mnie rozpa zdecydowanie niestandardowa.
Ludzie niestety zapominają że niektóre rzeczy trzeba wystawić, jak generała, czy cory. Dlatego zawsze są 3x10 skinki i albo Slann, albo Oldblood. To że co najmniej jeden engine się opłaca wystawiać też większośc graczy wie. Zatem ponad pół armi jest prawie zawsze bardzo podobna. To że lataczy każdy kto ma możliwość zawsze wystawia też jest w miarę oczywiste. Nie lubię ludzi którzy grają cudzymi rozpiskami, ale trudno żeby ktos wystawiał coś tylko dlatego żeby mieć co innego nż wszyscy.
Mi bardzo podoba się opcja grania na lonerze i sam tak zaczynam właśnie grać (bo w ogóle zaczynam z Lizakami). Ja z kolei daję regenkę i 2+ ward na zasięgowe ataki, do tego terror, żeby nie był FO i raczej będe grał na sztandarze armijnym i War banner, w przeciwnym wypadku ktoś może do mnie dokleić jakichś lataczy lub skirmish i sobie nie poczaruję, a tak mam odbijaczkę słabszych rzeczy, bo daje też niewrażliwośc na niemagiczne ataki. Do tego dodatkowy czar i dodatkową D6 do czarów.
Rzeczywiście Scar Veteran nie ma za bardzo gdzie się schować. Ja uważam że mając już Engine i Slanna masz już taki potencjał magiczny że warto zrobć pieszego slanna (miało być oczywiście Scara) z lataniem. Jak poleci to ma super zasięg, a jak przeciwnik zdispeluje to ma mniej kości na magie Priesta i Slanna.
Ludzie niestety zapominają że niektóre rzeczy trzeba wystawić, jak generała, czy cory. Dlatego zawsze są 3x10 skinki i albo Slann, albo Oldblood. To że co najmniej jeden engine się opłaca wystawiać też większośc graczy wie. Zatem ponad pół armi jest prawie zawsze bardzo podobna. To że lataczy każdy kto ma możliwość zawsze wystawia też jest w miarę oczywiste. Nie lubię ludzi którzy grają cudzymi rozpiskami, ale trudno żeby ktos wystawiał coś tylko dlatego żeby mieć co innego nż wszyscy.
Mi bardzo podoba się opcja grania na lonerze i sam tak zaczynam właśnie grać (bo w ogóle zaczynam z Lizakami). Ja z kolei daję regenkę i 2+ ward na zasięgowe ataki, do tego terror, żeby nie był FO i raczej będe grał na sztandarze armijnym i War banner, w przeciwnym wypadku ktoś może do mnie dokleić jakichś lataczy lub skirmish i sobie nie poczaruję, a tak mam odbijaczkę słabszych rzeczy, bo daje też niewrażliwośc na niemagiczne ataki. Do tego dodatkowy czar i dodatkową D6 do czarów.
Rzeczywiście Scar Veteran nie ma za bardzo gdzie się schować. Ja uważam że mając już Engine i Slanna masz już taki potencjał magiczny że warto zrobć pieszego slanna (miało być oczywiście Scara) z lataniem. Jak poleci to ma super zasięg, a jak przeciwnik zdispeluje to ma mniej kości na magie Priesta i Slanna.
Ostatnio zmieniony 8 paź 2009, o 00:21 przez Kieł, łącznie zmieniany 1 raz.