White Power

Daemons of Chaos

Moderator: KrzysiekW

ODPOWIEDZ
qwer
Mudżahedin
Posty: 238

White Power

Post autor: qwer »

Tudzież Pink Power, Zgniły Zielony Power, albo też ten pod czerwonym sztandarem
czyli o armiach czysto boskich z jedyną domieszką ateistycznych furii

jaka jest skuteczność takich armii opartych stricte na jednostkach jednego boga - korniszona, nurgla, czy też pana różowego (o czinczu nie wspominam, bo na BP niemożna wystawić tej armii na 2000)

Pan Śmierdzący na chyba najbardziej pod górę z powodu nadwagi i zwyrodniałych stawów - ale reszta ??

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

nurgle jak dla mnie ma kijowy klimat i brzydkie figurki 8) (nie piszemy brzydko! Chyba że już nie da się inaczej ;) K.)

slaanesh:
- stosunkowo niska sile na calej armii (poza KoSem) z niektorymi rzeczami bylby dosc powazny problem
- mala wytrzymalosc jednostek
+/- niezla magia i dispell, przy KoSie i 2 heraldach z levelami, 8 PD i 6 DD, IMO nie najgorzej (szczegolnie przy 3 stupidity rzucanych na ture w polaczeniu z Greater Icon of Despair)
+ mega szybka armia (siedzisz na przeciwniku wszystkim od 2 tury, a jak on zacznie to i od 1 :P)
+ najzajebistszy klimat z w.w. :)

khorne:
- brak antymagii, 2 DD i 1 scroll to za malo nawet przy MR na calej armii
- brak magii, grasz tylko 2 fazami, ruch i combat - moim zdaniem strasznie nudne
+ przeogromna sila przebicia: zarowno duze klocki ze skull totemem z heraldami, jak i psy oraz blodzio niszczą
+ wieksza wytrzymalosc od jednostek slaanesha


pzdr

symek
Chuck Norris
Posty: 523

Post autor: symek »

skoro koleg nie napisał o wielkim nieczystym to moze ja coś powiem bo chyba chciałeś znać opinie o każdym z wielkiej czwórki :D
nurgl jest niestety mało mobilny ale niezwykle twardy, oddział core który ma statica 5 do tego odporny na psychologie i sieje strach a w dodatku ma wytrzymałość 4 i WSeiwa i regenke

nurdlingi potrafią namieszać i zająć słabsze oddziały a bestie nie są w prawdzie jakieś super ale też coś mogą zrobić
magia jest nawet fajna

ogólnie jest tak że masz 4 typy oddziałów
-mocne udeżenie
-duża szybkość
-mocna magia
-duża wytrzymałość

ogólnie demony nie są pomyślane tak aby grać na jednym bogu bo każdy specjalizuje się w czymś innym (więc tylko kombinacja daje naprawde duze efekty) alebyło by miło zobaczyć taką klimatyczną armię na stole :D

qwer
Mudżahedin
Posty: 238

Post autor: qwer »

mi własnie chodzi o specjalizacje :-)

no a ze szlaneszysta jest szybki to widac po statach, a korniszon mocno bije tak samo, bardzie mi chodzi oto, czy ktoś coś takiego prkatykował i jak mu to wychodziło w praniu, z czym najwieksze problemy itd. ??????

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

qwer pisze:czy ktos coś takiego prkatykował?
od czasow SoCowego DLu oraz od wejscia BP+R napewno nie

Awatar użytkownika
RAFIX
Falubaz
Posty: 1264
Lokalizacja: WAWA Przyczółek Inkwizytorów

Post autor: RAFIX »

czystym khornem udało mi się kilka razy zagrać i największy bul to brak anty magii

Awatar użytkownika
KrzysiekW
Wielki Śląski Ninja
Posty: 3850
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"

Post autor: KrzysiekW »

U nas Eldritch długi czas grał czystym Khornem na turniejach.

Ja natomiast w domowych grach wystawiłem pure Nurgle (pozdro, Thurion ;) ) na 2500 w scenariuszu "3 graczy, każdy na każdego". Przeciwnicy (HE i lizaki) coś tam rzucili na siebie, ale tak bardziej dla formy, a główny impet poszedł na mnie. Fakt, z siłą przebicia u mnie był róznie, ale za to wytrzymałość armii robiła niesamowite wrażenie.

Gdybym miał tyle modeli, to jeszcze bym spróbował "pure Slaanesh".

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

KrzysiekW pisze:
Gdybym miał tyle modeli, to jeszcze bym spróbował "pure Slaanesh".
to niestety bylby zbyt duzy wydatek jak na czestotliwosc uzywania figurek, przynajmniej dla mnie (bo od razu licze na wszystko malarzy =P~ )
ale napewno jak tylko sie pomaluje bede pociskal moja nietypowa rozpa Slaa+Tzee+psy :D, mysle ze moze juz w 2 polowie listopada sie uda...

Awatar użytkownika
KrzysiekW
Wielki Śląski Ninja
Posty: 3850
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"

Post autor: KrzysiekW »

thurion pisze: to niestety bylby zbyt duzy wydatek jak na czestotliwosc uzywania figurek
Dokładnie.
Zbieram Tego-Co-Go-Nie-Lubisz, bo podoba mi się klimat i modele. :) Może ktoś sobie na tej zasadzie pozbiera Slaanesha i zacznie pociskać, ale rzeczywiście wydatek na modele + malarza tylko po to, zeby mieć armię jednegej potęgi to dla prawdziwych wielbicieli. :)
thurion pisze: przynajmniej dla mnie (bo od razu licze na wszystko malarzy =P~ )
No tak.
Ja z kolei podjąłem wysiłek malowania siłami własnymi (i żonki - męczy plagusów :) ) - teraz na tapecie są nurglingi.

Poza tym, obserwuję coraz więcej nietypowych rozp demonicznych. Na ostatnim lokalu (w sobotę) w Katowicach na 18 uczestników było ze 6 armi DoCh (ups ;) ) z czego jedna na GUO (i bez modeli Khorna), dwie na niespotykanej u nas dotychczas wronie, jedna bez greatera i dwie (jeśli się nie mylę) na BT .

qwer
Mudżahedin
Posty: 238

Post autor: qwer »

czyżby 4fun nie miało racji bytu w turniejowych demonach i aby być skutecznym na turnieju trzeda cały klimat i fluff wsadzić głęboko do kieszeni ?? :-(

Awatar użytkownika
RAFIX
Falubaz
Posty: 1264
Lokalizacja: WAWA Przyczółek Inkwizytorów

Post autor: RAFIX »

turnieje są po to aby wygrywać :mrgreen: a nie bawić się a demony to najlepsza wyścigówka do pociśnięcia przeciwnika :D :wink: :twisted:

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Z takim podejsciem sie jeszcze czesto spotkasz. Nie patrz na innych graj jak TY lubisz.

ODPOWIEDZ