Zielona ekipa na 2250

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Yahoo82
Kradziej
Posty: 970
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Zielona ekipa na 2250

Post autor: Yahoo82 »

Wataha

Black Orc Big Boss @ 175 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Martog's Best Basha [15] <- +1 Ws, S, I
Bigged's 'ed Kickin Boots [30] <- +1 A
Boar

Orc Great Shaman @ 305 Pts
General; Magic Level 4; Big Waagh; Choppa
Staff of Baduumm [40] <- +1 do casta
Nibbla's Itty Ring [20] <- bound spell (S5 hit no Sv w dowolny model w LoS 24")
Warboss Um's Best Big Boss At [30] <- Wsv 5+

Night Goblin Shaman @ 125 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Staff of Sorcery [30] <- +1 do dispella
Magic Mushrooms [10]

Night Goblin Shaman @ 135 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Staff of Sneaky Stealin' [50] <- zapiera 1 PD od przeciwnika i daje mi jako DD

5 Goblin Spider Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Shield; Musician

5 Goblin Wolf Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Light Armour; Musician

5 Goblin Spider Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Shield; Musician

27 Night Goblins @ 189 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician, Boss
2 Fanatic @ [50] Pts

26 Night Goblins @ 186 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician, Boss
2 Fanatic @ [50] Pts

10 Savage Big 'Uns @ 155 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Choppa; Warpaint; Standard; Musician

22 Orc Big 'Uns @ 285 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Morks Spirit Totem [50] <- dodaje DD za rank bonus

3 Squig Herd @ 90 Pts

1 Rock Lobber @ 70 Pts

2 Spear Chukka @ 70 Pts

2 Spear Chukka @ 70 Pts

1 Doom Diver @ 80 Pts

1 Cannon @ 85 Pts


Casting Pool: 10
Dispel Pool: 6 (+1-3 z totemu, +1 zabrane z PD przeciwnika, +1 do dispella z pałki szamana)

Models in Army: 153
Total Army Cost: 2248
Ostatnio zmieniony 6 paź 2009, o 12:46 przez Yahoo82, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

I może następnym razem ktoś łaskawie napisze co jest nieregulaminowe w podpisie zanim go wypierdzieli?

Kube
Warzywo
Posty: 10

Post autor: Kube »

Ja bym dal pod BSBka swinke, dodatkowy save od dzika nie jest zly. I dorzucilbym championow do BigUnsow, a za to wyrzucilbym command grupe z klockow NG.

Awatar użytkownika
Dasieq
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 151
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Dasieq »

A sneaky stealin nie powinny używać jedynie goblińscy szamani a nocniaki już nie?
Wolf riderzy wyszli ci o 5 pkt za drodzy. Command na gobosach owszem też może się przydać, a czempion big uns prawie się nie różni od zwykłego big uns.
Bigi były by owiele bardziej skuteczne mając po 2 choppy. Ale skąd na to punkty znaleść to nie wiem xP
"Kobieta powinna być na tyle wykształcona, żeby przyciągnąć głupich mężczyzn i na tyle wulgarna, by kusić inteligentnych"

Awatar użytkownika
Yahoo82
Kradziej
Posty: 970
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Post autor: Yahoo82 »

Kube pisze:Ja bym dal pod BSBka swinke, dodatkowy save od dzika nie jest zly. I dorzucilbym championow do BigUnsow, a za to wyrzucilbym command grupe z klockow NG.
Tam jest świnia, ale źle wkleiłem :)
Dasieq pisze:A sneaky stealin nie powinny używać jedynie goblińscy szamani a nocniaki już nie?
Wolf riderzy wyszli ci o 5 pkt za drodzy. Command na gobosach owszem też może się przydać, a czempion big uns prawie się nie różni od zwykłego big uns.
Bigi były by owiele bardziej skuteczne mając po 2 choppy. Ale skąd na to punkty znaleść to nie wiem xP
Hmm sneaky stealin jest dla wszystkich gobbo.
Cena wolfów się zgadza - dałem im łuki, speary i muzyka przecież.
A gdzie tam jest boss w big unsach? Oni mają generalnie wytrzymac jak najwięcej i generować DD za totemu. Osłaniane na skrzydłach przez NG z fanolami.
Obrazek

I może następnym razem ktoś łaskawie napisze co jest nieregulaminowe w podpisie zanim go wypierdzieli?

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Skomentowalem na naszym forum klubowym , zczekaltuj ;)

Awatar użytkownika
Yahoo82
Kradziej
Posty: 970
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Post autor: Yahoo82 »

Sprawdzone, zrozumiane - jak tylko znajdę chwilę w pracy (i akurat Byrasy, Filipy i inne nie wyciągną do maszyny na kawę) to złożę coś uwzględniając Twoje rady :wink:
Obrazek

I może następnym razem ktoś łaskawie napisze co jest nieregulaminowe w podpisie zanim go wypierdzieli?

Kube
Warzywo
Posty: 10

Post autor: Kube »

A z ciekawosci Squig Herdy sie sprawdzaja ? Tak po prawdze to jeszcze nigdy na nich nie gralem :)
Czasami do rozpiski wrzucam Hoppersow.

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Jakiś scroll by się przydał :P, chociaż jeden na wszelki wypadek.
Przydałby się też ten przedmiocik za 5 punktów co to daje że stworki gorzej trafiają - np. dla BSB.
Reszta standardowa - prawie :)

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

Ja bym zamienił staff of sneaky stealin na 2 skrole. Czasem są czary które musisz rozproszyć a na kościach to zawsze loteria - czasem się uda, czasem nie. 2 DSy + 9kości które po tej zmianie bedziesz generował to bardzo mocny dispell. (jak grasz na BP to pamiętaj że totem się nie wlicza do limitu kostek, bo nie generuje stałej ich liczby, więc z +1 do rozproszenia sie wtedy i tak zmieścisz w limicie).

Zamienił bym też herde na hopki - ich mobilnosc + mocne ugryzienie przydaje się w defensie, a i tak masz juz sporo klocków.

Jak znajdziesz punkty to bullych na część maszyn wrzuć - z moich doświadczeń wynika że są przydatni.

Awatar użytkownika
Yahoo82
Kradziej
Posty: 970
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Post autor: Yahoo82 »

Kube - do tej pory herd mi się sprawdzał, hoopkami grałem tylko raz testowo i zabrakło im 0,5" żeby doskoczyć do BK (na 3 kościach rzuciłem 7). Od ostrzału padają, ale jak już w coś wejdą to 12 ataków z s5 (gram 6cioma w szeregu) daje radę. No i wybuch też często coś skosi. Generalnie pcham się nimi w skupiska wrogów licząc na to, że coś zdejmę atakami, a jak nie to może chociaż wybuchem :)

Co do scrolla - wrzucę jak tylko zupdateuje o uwagi Ziemka
Znajdę gdzieś punkty to może i bullych się wciśnie.
Obrazek

I może następnym razem ktoś łaskawie napisze co jest nieregulaminowe w podpisie zanim go wypierdzieli?

Awatar użytkownika
Dasieq
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 151
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Dasieq »

Yahoo82 pisze:
Hmm sneaky stealin jest dla wszystkich gobbo.
Cena wolfów się zgadza - dałem im łuki, speary i muzyka przecież.
Ah..człowiek uczy się przez całe życie :)
"Kobieta powinna być na tyle wykształcona, żeby przyciągnąć głupich mężczyzn i na tyle wulgarna, by kusić inteligentnych"

Awatar użytkownika
Yahoo82
Kradziej
Posty: 970
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Post autor: Yahoo82 »

Po wprowadzeniu zmian

WATAHA 2250 Pts - Orcs & Goblins Army

1 Black Orc Big Boss @ 175 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Warboss Um's Best Big Boss At [30]
Martog's Best Basha [15]
1 Boar @ [0] Pts

1 Orc Great Shaman @ 305 Pts
General; Magic Level 4; Big Waagh; Choppa
Staff of Baduumm [40]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Night Goblin Shaman @ 130 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Nibbla's Itty Ring [20]
Dispel Scroll [25]

1 Night Goblin Shaman @ 135 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Staff of Sneaky Stealin' [50]

5 Goblin Spider Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Shield; Musician

5 Goblin Wolf Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Light Armour; Musician


5 Goblin Spider Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Shield; Musician


27 Night Goblins @ 189 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
1 Night Goblin Boss @ [8] Pts
2 Fanatic @ [50] Pts

28 Night Goblins @ 192 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
1 Night Goblin Boss @ [8] Pts
2 Fanatic @ [50] Pts

13 Savage Boyz @ 109 Pts
Frenzy; Choppa; Warpaint; Musician

25 Orc Big 'Uns @ 290 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; Standard; Musician
War Banner [25]

8 Squig Hoppers @ 120 Pts

1 Rock Lobber @ 70 Pts

2 Spear Chukka @ 70 Pts

2 Spear Chukka @ 70 Pts

1 Doom Diver @ 80 Pts

1 Cannon @ 85 Pts

Casting Pool: 10 + ring + staff

Dispel Pool: 6 +1 DD z PD przeciwnika + 3DS

Models in Army: 154
Total Army Cost: 2248
Obrazek

I może następnym razem ktoś łaskawie napisze co jest nieregulaminowe w podpisie zanim go wypierdzieli?

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14640
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Fajnie, ze wystawiles pomidory. Przy takiej antymagii powinny dac rade.
IMO na BSB lepszy bylby effigy i martog - wrathy trafiaja wtedy tylko na 6tkach. Czesto korzystalem z tego kombosa i moim zdaniem jest calkiem w pytke. Mozna sprobowac lyknac errantow na klate :]

Awatar użytkownika
Yahoo82
Kradziej
Posty: 970
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Post autor: Yahoo82 »

Hmmm w sumie to nie wiem co da mi większą przeżywalność -1 do hita, czy ward 5+? BSB ma stać w klocku big unsów generując 7CR, co chyba pozwoliłoby nawet lorda na smoku w challange wołać (7 ran chyba nie wbije... chyba :/)
Co do antymagii - kusi wstawienia totema zamiast war bannera, ale z drugiej strony i tak nie ułatwię przeciwnikowi czarowania.
Hoopki wstawiłem bo wszyscy je chwalą, więc może w końcu mi tez się sprawdzą :)
Obrazek

I może następnym razem ktoś łaskawie napisze co jest nieregulaminowe w podpisie zanim go wypierdzieli?

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14640
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Mnie tez to zawsze kusi - 9 kostkow dispela, + 1 do dispela i 2 skrole :] Solidna antymagia, latwo ja wyciagnac (shaman 1: 2xds, shaman 2: staff of sneaky stealin, shaman 3: bound, staff of wizardry, totem na BigUnsach). Malo kto sie przez to przebija... Tyle, ze zaklada to gre na lordzie wojowniku, a Ty chciales maksowac magie - tez sie da, tyle ze bez sneaky stealin.

Hopki sa ok, ale glownie jako defensywna jednostka. W ataku za szybko siadaja.

tetsuo
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 177

Post autor: tetsuo »

Dobra rozpiska do poczarowania i postrzelania. Ale do walki wrecz sie raczej nie nadaje. Nie masz nigdzie impact hitow. Latwo Cie wymanewrowac. Podoba mi sie klocek bigunsow z BOBSB. 13 savagy bez dodatkowej broni to lipa, nie bierz ich wogole. Zamien jednego szamana nocnika na zwyklaka i za punkty z savagy kup mu rydwan. Za reszte punktow ktore zostaly z savagy kup bullych do spearchuck i dodatkowego hopera jak starczy punktow.

Awatar użytkownika
Yahoo82
Kradziej
Posty: 970
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Post autor: Yahoo82 »

savage mają domyślnie kitrac dużego szamana i iść za szeregiem NG ORKOWIE NG
Wtedy liderka generała idzie na wszystko, przerzut z BSB w orkasach też, fanatycy stopują troszkę szarże od frontu.

Banner jednak zostaje jak jest, antymagia na 7 DD i 3 DS to i tak sporo.

Wciąż sie waham co z BSB - martog + ward 5+, czy martog + effigy (-1 HtH)? A może buty? :)
Obrazek

I może następnym razem ktoś łaskawie napisze co jest nieregulaminowe w podpisie zanim go wypierdzieli?

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Savyge w takiej ilosci do trzymania magow sa imho jak najbardziej sensownym oddzialem i na pewno bym ich nie zmienial.
Co dac na bsb oto jest pytanie...Propozycja Barbary z -1 do hita jest bardzo tez sensowna , szczegolnie , ze BO z mieczykiem ma 7 WS , wiec ws3 trafia go na 6.

tetsuo
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 177

Post autor: tetsuo »

Savyge w takiej ilosci do trzymania magow sa imho jak najbardziej sensownym oddzialem i na pewno bym ich nie zmienial.
Moja opinia jest taka ze raczej nie trzymalbym magow w odziale ktory ma animozje a juz napewno nie duzego shamana. Shamanow mozna trzymac w spearchuckach a jak sa w nich jeszcze bulli to dolaczajac shamana do takiej maszyny mozesz zajmowac/niwelowac cwiartki.

Kube
Warzywo
Posty: 10

Post autor: Kube »

Yahoo82 pisze:Hoopki wstawiłem bo wszyscy je chwalą, więc może w końcu mi tez się sprawdzą :)
Taki ich urok, losowy ruch u Hoopkow potrafi czasem zepsuc caly misterny plan ;) Ale maja tez duzo zalet, zwlaszcza jak to oni sie w kogos wbija :D Ja ich uzywam w dwoch wariantach - albo biegaja na flankach, chowaja sie po lasach, staraja sie komus wjechac w bok, lub jak przeciwnik pozwoli to wbic mu sie w jakis lucznikow albo maszynki. W drugiej opcji calkiem spoko sprawdzaja sie jako oslona dla innych jednostek przed ostrzalem - nie kosztuja duzo, sa skirmisherami (-1 do trafienia), maja odpornosc na psychologie (wiec nie uciekna po ostrzale) i na pewno Cie nie przyblokuja - bo nie testuja sie na Animosity.

ODPOWIEDZ