Empire Armylist by Border Princes
Moderator: #helion#
Re: Empire Armylist by Border Princes
IMO, nie powinno się zmieniać zbyt wiele, tylko to co absolutnie trzeba. Przejrzeć Army Book'a i poprawić to, co skopali.
Przykładowo:
Lordowie - grandmaster, arcykapłan, arcymag, generał.
Trzej pierwsi raczej radzą sobie tacy, jacy są. Generał oczywiście nie. Dać gryfowi pancerz (4+ lub 5+), tak jak są pokazywane na ilustracjach. Dodatkowo, reguła, że jeśli masz generała, to jeden oddział greatsword'ów jest jako Core (i musi być co najmniej 1 oddział).
Na dodatek, jeśli generał byłby dołączony do oddziału greatsword'ów, to ci mieliby odporność bądź chociaż przerzut na panikę (gdyby wszystkie powyższe były dane, to koszt Generała powinien wzrosnąć, przynajmniej o 10 punktów).
Herosi - tu raczej radzą sobie jak są, może inżynier mógłby być tańszy lub mieć na starcie pistolet (wówczas z repater pistol miałby 4 strzały).
Odpuście sobie aury dla kapłanów. Chcecie kapłanów ulryka? Weźcie ich żywcem z Warhammer Chronicles razem z kosztem punktowym, modlitwami itd.
Co wy na zmiany tego typu? Można oczywiście później brnąć dalej w oddziały core itd, ale nie zamierzam walić wszystkiego na raz w jeden post.
Przykładowo:
Lordowie - grandmaster, arcykapłan, arcymag, generał.
Trzej pierwsi raczej radzą sobie tacy, jacy są. Generał oczywiście nie. Dać gryfowi pancerz (4+ lub 5+), tak jak są pokazywane na ilustracjach. Dodatkowo, reguła, że jeśli masz generała, to jeden oddział greatsword'ów jest jako Core (i musi być co najmniej 1 oddział).
Na dodatek, jeśli generał byłby dołączony do oddziału greatsword'ów, to ci mieliby odporność bądź chociaż przerzut na panikę (gdyby wszystkie powyższe były dane, to koszt Generała powinien wzrosnąć, przynajmniej o 10 punktów).
Herosi - tu raczej radzą sobie jak są, może inżynier mógłby być tańszy lub mieć na starcie pistolet (wówczas z repater pistol miałby 4 strzały).
Odpuście sobie aury dla kapłanów. Chcecie kapłanów ulryka? Weźcie ich żywcem z Warhammer Chronicles razem z kosztem punktowym, modlitwami itd.
Co wy na zmiany tego typu? Można oczywiście później brnąć dalej w oddziały core itd, ale nie zamierzam walić wszystkiego na raz w jeden post.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
Ja bym powiedzial zeby potanic cala piechote, tak o 2-3 pkt, wlacznie ze strzelcami, i zwiekszyc min do 15 z 10.
Nie po to zeby imperium stalo sie nowymi skavenami, tylko zeby oplacalo sie do tych 15 dokupywac 10 i miec klocek.
Przy obecnej tendencji do pakowania characterow w magie, tzn braniu wizardow gdzie sie da, piechota imperium dostale po kubku z powodu braku mozliwosci nabicia sobie punktow do combat resultu.
Kloc 5x5 nic nie robi, i ma slabego save'a, wiec po prostu splynie, nawet od DE warriorow za 6 pkt.
Rozwiazaniem do przedyskutowania mogliby byc bohaterowie klasy robotniczej, pomys z Cult of Ulric, gdzie mozna bylo dokupic kaplana do kazdego oddzialu piechoty, nie mogli miec normalnych magic itemow, (poza talizmanami ale to byla specyfika armii bez magow), i na tej samej zasadzie widzialbym mozliwosc dokupienia Kaplana Sigmara +65 pkt(zna modlitwy, nie generuje DD, moze kupic taki ekwipunek jak heros, poza magicznymi przedmiotami), Kaplana Ulryka +65pkt (zna modlitwy z Kultu, LUB generuje DD ale nie zna modlitw, moze kupic zwykly ekwipunek ale nie MI), Sierzanta Weterana/Szlachcica za +50 pkt (staty jak Capitan, nie moze uzywac magicznych przedmiotow, moze dokupic ekwipunek. Tych pamprow dokupywaloby sie dodatkowo oprczocz sierzanta.
Ze wzgledu na ich kosz piechota bylaby tansza. A zwiekszone minimum poniewaz wolalbym uniknac overtuningu gdzie cory to jeszcze tansze oddzialy.
Nie po to zeby imperium stalo sie nowymi skavenami, tylko zeby oplacalo sie do tych 15 dokupywac 10 i miec klocek.
Przy obecnej tendencji do pakowania characterow w magie, tzn braniu wizardow gdzie sie da, piechota imperium dostale po kubku z powodu braku mozliwosci nabicia sobie punktow do combat resultu.
Kloc 5x5 nic nie robi, i ma slabego save'a, wiec po prostu splynie, nawet od DE warriorow za 6 pkt.
Rozwiazaniem do przedyskutowania mogliby byc bohaterowie klasy robotniczej, pomys z Cult of Ulric, gdzie mozna bylo dokupic kaplana do kazdego oddzialu piechoty, nie mogli miec normalnych magic itemow, (poza talizmanami ale to byla specyfika armii bez magow), i na tej samej zasadzie widzialbym mozliwosc dokupienia Kaplana Sigmara +65 pkt(zna modlitwy, nie generuje DD, moze kupic taki ekwipunek jak heros, poza magicznymi przedmiotami), Kaplana Ulryka +65pkt (zna modlitwy z Kultu, LUB generuje DD ale nie zna modlitw, moze kupic zwykly ekwipunek ale nie MI), Sierzanta Weterana/Szlachcica za +50 pkt (staty jak Capitan, nie moze uzywac magicznych przedmiotow, moze dokupic ekwipunek. Tych pamprow dokupywaloby sie dodatkowo oprczocz sierzanta.
Ze wzgledu na ich kosz piechota bylaby tansza. A zwiekszone minimum poniewaz wolalbym uniknac overtuningu gdzie cory to jeszcze tansze oddzialy.
Shaman says:
-There is no evil spirits, but some just not like you.
-Spirit lives in de temple of flesh, if u devor flesh you devor spirit and get stronge', now pass me im human leg der is some meat left between der toes.
-There is no evil spirits, but some just not like you.
-Spirit lives in de temple of flesh, if u devor flesh you devor spirit and get stronge', now pass me im human leg der is some meat left between der toes.
No i jak tam prace stoją?
Przejrzałem trochę tematu i zupełnie nowe pomysły się ukazują. Myślę, że nie pora na to, bo wtedy nigdy prace nie zostaną zakończone.
No to jak, robimy? Ja już mogę, wcześniej nie bardzo, przepraszam, ale tak to bywa w zawodowym życiu
Przejrzałem trochę tematu i zupełnie nowe pomysły się ukazują. Myślę, że nie pora na to, bo wtedy nigdy prace nie zostaną zakończone.
No to jak, robimy? Ja już mogę, wcześniej nie bardzo, przepraszam, ale tak to bywa w zawodowym życiu
To fight Chaos on the battlefields, not to grow rich and fat in the golden halls of the capital, that is the purpose of our Cult! - Boomed Luthor's voice at the Council
Póki co niewiele się dzieje, bo jest mało chętnych do podjęcia się pracy nad poprawkami, a początkowy skład nieco się "rozszedł". Jak się skompletuje chętnych, to wrócimy do tematu. Zawsze można podciągnąć nieco Lista w mniejszym gronie, bo poprawka ewidentnych spraw to w sumie łatwizna, ale idea była taka by była to praca zbiorowa i przez to, bardziej obiektywna.
Widze ze macie zamiar poprawiac swoj AB dla Imperium, ale chyba cos stanelo tak? Niezbyt sie orientuje w sytuacji, bo przerwalem na chwile przygode z WFB tak gdzies po tym jak Thrawn przyslal mi Wasze "wypociny" - sam tak to nazwal!:P Moze to troche bedzie za pozno, ale imo "troche" przegieliscie ze swoim AB xD Duzo rzeczy fajnych dodalicie (np.: wyznawcy Ulryka), ale niektore to pozal sie Boze ^^
PS.Ogolnie Thrawn sie tutaj jeszcze udziela? Cos mi na gg nie odpisuje;p
PS.Ogolnie Thrawn sie tutaj jeszcze udziela? Cos mi na gg nie odpisuje;p
moglibyście podać wyniki wal waszego booka w starciu z różnymi armiami? Tak jak ja daje wyniki walk nocnych goblinów. Tylko za pomocą playtestów powiedzieć czy armybook jest przegięty czy też nie. Grałem nocnikami z waszym bookiem.Miałę dużą porażkę, pomimo że nie było żadnego czołgu na stole, ale to była wina moich rzutów. Czy moglibyście nie rozszeżyć zwierzyniec imperialny? np. dać ulepszenie w jakieś oddziału postaci małego gryfa(daje odporność na strach) lub małpki prochowej(przerzut jednego nieudanego trafienia). Imperium ma cała masę fajnych bitsów które można w ciekawy sposób wykorzystać.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
Podaj jakieś konkrety Kolego. I najlepiej jak je naprawić. Im więcej błędów będzie wytkniętych, tym (mam nadzieję) powinien być lepszy efekt końcowy.Duzo rzeczy fajnych dodalicie (np.: wyznawcy Ulryka), ale niektore to pozal sie Boze
Spróbuj na maila. Jeszcze jakiś czas temu odpowiadał regularnie.Ogolnie Thrawn sie tutaj jeszcze udziela? Cos mi na gg nie odpisuje;p
Jestem jak najbardziej za. Pojawiło się kilka "raportów" z bitew w tym temacie. Choć z drugiej strony, lepiej chyba poprawić ewidentne wpadki i dopiero wówczas ostrzej potestować. Ja grałem z i przeciw temu Listowi kilka razy i widziałem jak przegrywał. Wszystko jednak w formie towarzyskiej, bez żyłowanych rozpisek.moglibyście podać wyniki wal waszego booka w starciu z różnymi armiami
Jest pod wrażeniem pomysłowości, choć akurat osobiście nie popieram wprowadzania takich wynalazków Z drugiej strony, im więcej pomysłów i propozycji tym lepiej.małpki prochowej
No ale troche tego bedzie. Na pewno mam zaczac wymieniac?:D Jak tak to mysle ze jutro moglbym cos tam podrzucic.ismael pisze:
Podaj jakieś konkrety Kolego. I najlepiej jak je naprawić. Im więcej błędów będzie wytkniętych, tym (mam nadzieję) powinien być lepszy efekt końcowy.
Ok, thx za info.ismael pisze: Spróbuj na maila. Jeszcze jakiś czas temu odpowiadał regularnie.
O a mozna jakos dostac te raporty? Czy sa gdzies tutaj na forum?ismael pisze:Jestem jak najbardziej za. Pojawiło się kilka "raportów" z bitew w tym temacie. Choć z drugiej strony, lepiej chyba poprawić ewidentne wpadki i dopiero wówczas ostrzej potestować. Ja grałem z i przeciw temu Listowi kilka razy i widziałem jak przegrywał. Wszystko jednak w formie towarzyskiej, bez żyłowanych rozpisek.
Dla mnie to tez brzmi glupio (chyba kolega zbyt sie wzorowal na Golabkach);pismael pisze:Jest pod wrażeniem pomysłowości, choć akurat osobiście nie popieram wprowadzania takich wynalazków Z drugiej strony, im więcej pomysłów i propozycji tym lepiej.małpki prochowej
Dajesz. Z pewnością nikt się nie obrazi Zwłaszcza gdy zaproponujesz jak to zmienić, by było dobrzeNa pewno mam zaczac wymieniac?:D
Na forum są. W tym temacie, albo w jednym pokrewnych. W tej chwili nie pamiętam. Ale były to dość skromne opisy.O a mozna jakos dostac te raporty? Czy sa gdzies tutaj na forum?
Ok:) Mysle ze jutro cos podesle (albo w niedziele).ismael pisze: Dajesz. Z pewnością nikt się nie obrazi Zwłaszcza gdy zaproponujesz jak to zmienić, by było dobrze
Ok, poszukam.ismael pisze: Na forum są. W tym temacie, albo w jednym pokrewnych. W tej chwili nie pamiętam. Ale były to dość skromne opisy.
nie posiadam raportów z testów, ale na codzień gram kultem Ulryka. Ma podobne jednostki i zasady, więc wiem jakie zastosowania mają nowe jednostki.ismael pisze:Jestem jak najbardziej za. Pojawiło się kilka "raportów" z bitew w tym temacie. Choć z drugiej strony, lepiej chyba poprawić ewidentne wpadki i dopiero wówczas ostrzej potestować. Ja grałem z i przeciw temu Listowi kilka razy i widziałem jak przegrywał. Wszystko jednak w formie towarzyskiej, bez żyłowanych rozpisek.moglibyście podać wyniki wal waszego booka w starciu z różnymi armiami
teutoni, kawaleria z młotami i tańsi archerzy nie mają znaczenia dla gry. archerzy nie są wystawiani prawie wcale, a teutoni/white wolfy prawie się nie różnią od greatswordów/KO. WW dostają +1S w każdej turze walki, ale save mają tylko 2+, co jest fair. teutoni mogą mieć S5 bez strike lasta, ale kosztują wtedy 2p więcej niż greatsword. bloodletter ma to samo
wspaniali są wolfkini. jako skirmisherów przeciwnik ich olewa (to jedyny czysto ofensywny skirmish jaki znam). Nie strzela do nich, bo przeważnie przeciskamy ich przez las/domek.chowamy za wzgórze/jesteśmy już na flance poza LOS. Poza tym to "tylko" 12 chłopa w skirmishu. Fasty się od nich odbijają, piechotę wymanewrują. Potem atakujemy nimi w najbardziej czułe miejsce wroga i okazuje się że sami bez wsparcia rolują klocki piechoty. W jedną turę mogą zwinąc całą flankę (może przewartościowywuję, bo zawsze trzymam u nich bohatera, ale tak działają). Wynika to z faktu, że przeciwnik ich nie zna i w prawie ogóle nie zwraca na nich uwagi, dopóki nie jest za późno. Nie zdarzyło mi się natomiast by skutecznie zwalczyli ciężka kawalerię. Zawsze jednak unikali takich starć, bo przeciwnik nie uważał ich za dostatecznie godny cel.
co mi przychodzi do głowy to:
1) za duży wybór jednostek. legendary orders, greatswords, teutoni, reiksgwardia, wolfkini, flagellanci to wszystko elitarne oddziały, prawie wszystkie mają stubborn/unbreakable. Nie zapominajmy, że prócz takiego wachlarza elity mamy jeszcze mocne strzelanie i czołg. moim zdaniem można się pokusić o wywalenie jednego stubborna. proponuję reiksgwardię lub wolfkinów (między teutonami i greatswords nie ma róznicy). na potrzeby testów, jeśli będzie gorzej wracają
2) zlikwidować legendary orders. na potrzeby testów j/w
3) HA na pistoliersach i outridersach razem z Fast Cav to jednak przeginka. Nieważne jaki by nie był fast i do czego służył, przy AS4+ traci Fasta. Zmieńmy to.
4) jednoczesna obiżka kosztu włócznika i halabardnika oraz poprawa ich zasad (włócznia atakuje z 3 ranków, halabarda ulepszona) również może być przeginka. spearmen/halberder +1p. Pamiętajmy, że przyłączenie do nich priesta daje im zasadę specjalną (hate/reroll) a różne boundy wydatnie zwiększają ich możliwości (np. +d6" szarży). A że takie oddziały mają 25+ modeli podwyżka o 1p będzie miała znaczenie.
5) command group state troops powinien kosztować 10/10/5 a nie 8/8/4. Za bardzo obniżyliśmy koszty state troopów, zwiększając ich możliwości.
6) sztandary do zbalansowania. niektóre są zbyt tanie
moim zdaniem zastosowane pomysły są dobre. Ugrywalniają Empire wystarczająco. Moim zdaniem za bardzo obniżyliśmy ceny jednostek/ulepszeń
"Proch to nic innego jak zmielony spaczeń" - król Bretonni.
Czy moglibyście podać wyniki ostatnich walk testowych?
P.S.
Ta małpka to tylko żart.
P.S.
Ta małpka to tylko żart.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
Udalo mi sie zagrac kilka bitew tym listem ze skrajnie roznymi armiami- od demonow po krasie. Wrazenia jak najbardziej pozytywne. Sporo wygranych gier na pewno wplywa na odbior Oprocz oczywistych plusow, takich jak kult Ulryka czy zakony rycerskie wydaje mi sie, ze mozna znalezc kilka minusow. Przede wszystkim state troopsi- za tani jak na swoje bardzo zwiekszone mozliwosci. W tej sprawie jestem za zmianami Niglafara. Druga sprawa: AS 4+ z zostawieniem fast cav, to ostre przegiecie. No i zbalansowac sztandary, niektore sa za tanie.
Mimo wszystko, bardzo dobra robota. Trzeba tylko troche poprawic.
Mimo wszystko, bardzo dobra robota. Trzeba tylko troche poprawic.
Nie ma co narzekać ostatnio poczułem wiatr w plecy Empire tym da się grac bez żadnych robótek ręcznych typu AB by BP co nie znaczy ze praca jest zła ale niekonieczna. Poza tym koniec 2010 8 ed bądź 7,5. a 2011 Empire nowe co tu zmieniać czekać i bawić się...
_________________
stosując chronologię z ostatnich kilku lat:
w 7 edycji nie wyszły Bestie, Ogry, Tomb Kings, Bretonia, Wood Elves
w 8 edycji przed Imperium można się spodziewać jeszcze Dwarfs i Orków
w sumie ok. 7 armii nim znów dojdzi do zmian w Imperium
przy średniej GW 2-3 armii na rok, przyjdzie nam czekać 2-3,5 roku
teraz argumenty za poprawkami do armylistu by border princes:
1. jest gotowa, wymaga tylko korekty. 90% roboty odfajkowane. to jak przerwać sex gdy zaczyna się szczytować
2. jeśli będziemy mieli pecha i GW zwolni z wydawaniem armii do poziomu 2 na rok, to z tym podręcznikiem będziemy się tłuc jeszcze 3,5 roku
3. nie wiem czemu zakładamy że GW dokona zmian na lepsze. Moim zdaniem równie mozliwe że stworzy jakis pozbawiony fluffu retro-pierwowzór space marines. Zostawi rakietnicę, czołgi, działa i altary, wsparte granatnikami, koniem na korbkę i gołębiami samonaprowadzającymi a doda tylko parowe transportery piechoty i zeppeliny z hellblasterami. przy misfire wybucha im wodór i każdy w promieniu 24" dostaje hita z S4
jeśli się tak stanie alternatywny armylist by BP będzie gotów. a przy dwóch skopanych podręcznikach pod rząd zainteresowanie nim jako odskocznią od chorej polityki GW wzrośnie
4. zawsze jest szansa, że jakiś pracownik GW odpowiedzialny za region Polski (40milionowy rynek zbytu!) przeczyta nasze dzieło, wyśle szefowi w anglii, ten się przerazi oddolną inicjatywą Polaków, pokaże podręcznik managerom odpowiedzialnym za rozwój firmy, a Ci wykorzystają rozwiązania przez nas wymyślone. Sam w to nie wierzę, ale czemu by nie spróbować, skoro p-kt 1. jest jak najbardziej prawdziwy
w 7 edycji nie wyszły Bestie, Ogry, Tomb Kings, Bretonia, Wood Elves
w 8 edycji przed Imperium można się spodziewać jeszcze Dwarfs i Orków
w sumie ok. 7 armii nim znów dojdzi do zmian w Imperium
przy średniej GW 2-3 armii na rok, przyjdzie nam czekać 2-3,5 roku
teraz argumenty za poprawkami do armylistu by border princes:
1. jest gotowa, wymaga tylko korekty. 90% roboty odfajkowane. to jak przerwać sex gdy zaczyna się szczytować
2. jeśli będziemy mieli pecha i GW zwolni z wydawaniem armii do poziomu 2 na rok, to z tym podręcznikiem będziemy się tłuc jeszcze 3,5 roku
3. nie wiem czemu zakładamy że GW dokona zmian na lepsze. Moim zdaniem równie mozliwe że stworzy jakis pozbawiony fluffu retro-pierwowzór space marines. Zostawi rakietnicę, czołgi, działa i altary, wsparte granatnikami, koniem na korbkę i gołębiami samonaprowadzającymi a doda tylko parowe transportery piechoty i zeppeliny z hellblasterami. przy misfire wybucha im wodór i każdy w promieniu 24" dostaje hita z S4
jeśli się tak stanie alternatywny armylist by BP będzie gotów. a przy dwóch skopanych podręcznikach pod rząd zainteresowanie nim jako odskocznią od chorej polityki GW wzrośnie
4. zawsze jest szansa, że jakiś pracownik GW odpowiedzialny za region Polski (40milionowy rynek zbytu!) przeczyta nasze dzieło, wyśle szefowi w anglii, ten się przerazi oddolną inicjatywą Polaków, pokaże podręcznik managerom odpowiedzialnym za rozwój firmy, a Ci wykorzystają rozwiązania przez nas wymyślone. Sam w to nie wierzę, ale czemu by nie spróbować, skoro p-kt 1. jest jak najbardziej prawdziwy
"Proch to nic innego jak zmielony spaczeń" - król Bretonni.
1 rozbawiłeś mnie 40 milinowy rynek zbytu? W Finlandii, Czechach lub Słowacji gra dużo więcej ludzi niż w Polsce. Nasz kraj to bardzo słaby rynek zbytu.
2 Gw prawie nigdy nie bierze pomysłów od fanów. Oni mają swoją własną chciwą politykę firmy ignorującą fanów i zatrudniają ludzi którzy robią pomysły więc raz nie bierą pomysłów od fanów gdyż to by oznaczało że nie wiadomo po co płacą dla gości od pomysłów, dwa goście od pomysłów nie wezmą pomysłów od graczy, gdyż ich pomysły są "lepsze"(acz wydaje się czasem że goście nigdy nie w wbf) i za im płacą.
3 Wiesz ile autorskich i "poprawionych" booków dostają ludzie z GW z całego świata? Co prawda na tych pierwszych jest jest ogrom, ale na angielskich lub amerykańskich turniejach można nimi grać.
4 zmontowany przez was book według mnie jest dobry, każdy nowy book ma kilka swoich przegięć. By się przebić nad innymi podręcznik(nie GW) musi mieć coś nowego i innowacyjnego
5 Ma pytanie ile jest nowych jednostek w stosunku do starego?
6 W obecnej chwili GW zwolniło z wydawaniem armii, ciesz się jeżeli to będzie 1,5 armii na rok. A poza tym Gw ponoć ma wydać jeszcze w tej edycji kolejną armię, ale powrócić do jakieś bardzo starej(krasi chaosu lub pieski).Więc na nowy armybook trochę poczekamy
7 wasz armybook bardzo mi się podoba, tylko pamiętajcie że stare imperium, bretka czy krasie nie mają z nim praktycznie żadnych szans.
8. chcecie wybić się z tym bookiem polecałbym go przetłumaczyć i wysłać nie do gw lecz do WD, co pewien czas drukują autorskie jednostki a czasem całe armie.
9 GW nie znosi babrania się w swoich jednostkach, więc jak są jednostki w których są jakieś drastyczne zmiany zmieńcie im nazwy lub dajecie zmianę statystyk jako formę ulepszenia(taki elitarny trening jak debeściaki u orków)
10 wysyłacie pracę do WD dajcie trochę zdjęć swoich skonwetowanych na te jednostki modeli.
2 Gw prawie nigdy nie bierze pomysłów od fanów. Oni mają swoją własną chciwą politykę firmy ignorującą fanów i zatrudniają ludzi którzy robią pomysły więc raz nie bierą pomysłów od fanów gdyż to by oznaczało że nie wiadomo po co płacą dla gości od pomysłów, dwa goście od pomysłów nie wezmą pomysłów od graczy, gdyż ich pomysły są "lepsze"(acz wydaje się czasem że goście nigdy nie w wbf) i za im płacą.
3 Wiesz ile autorskich i "poprawionych" booków dostają ludzie z GW z całego świata? Co prawda na tych pierwszych jest jest ogrom, ale na angielskich lub amerykańskich turniejach można nimi grać.
4 zmontowany przez was book według mnie jest dobry, każdy nowy book ma kilka swoich przegięć. By się przebić nad innymi podręcznik(nie GW) musi mieć coś nowego i innowacyjnego
5 Ma pytanie ile jest nowych jednostek w stosunku do starego?
6 W obecnej chwili GW zwolniło z wydawaniem armii, ciesz się jeżeli to będzie 1,5 armii na rok. A poza tym Gw ponoć ma wydać jeszcze w tej edycji kolejną armię, ale powrócić do jakieś bardzo starej(krasi chaosu lub pieski).Więc na nowy armybook trochę poczekamy
7 wasz armybook bardzo mi się podoba, tylko pamiętajcie że stare imperium, bretka czy krasie nie mają z nim praktycznie żadnych szans.
8. chcecie wybić się z tym bookiem polecałbym go przetłumaczyć i wysłać nie do gw lecz do WD, co pewien czas drukują autorskie jednostki a czasem całe armie.
9 GW nie znosi babrania się w swoich jednostkach, więc jak są jednostki w których są jakieś drastyczne zmiany zmieńcie im nazwy lub dajecie zmianę statystyk jako formę ulepszenia(taki elitarny trening jak debeściaki u orków)
10 wysyłacie pracę do WD dajcie trochę zdjęć swoich skonwetowanych na te jednostki modeli.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
likaon: w Czechach i Slowacji gra wiecej osob niz u nas. Ich jest razem z 20 mln. Tu nie chodzi o to gdzie gra wiecej, bo w Anglii jest 50-60 mln (czyli niewiele wiecej jak u nas) ludzi a graczy ze 100 razy wiecej. Tu chodzi o to ilu moze ich byc potencjalnie. Nie widze powodu by gralo u nas mniej osob na 100 tys mieszkancow niz np w czechach. Wszystko zalezy od POLITYKI firmy.
To czy GW nas olewa czy nie i czy ich polityka, o ile jakas jest, to zupelnie inna para kaloszy
To czy GW nas olewa czy nie i czy ich polityka, o ile jakas jest, to zupelnie inna para kaloszy
"Proch to nic innego jak zmielony spaczeń" - król Bretonni.
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1258
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Michale ja tu jestem ale niestety ostatnio nie tak często jak bym chciał (wychowawstwo w szkole mi wpadło więc roboty mam w ...). GG od kwietnia nie używam więc nie mam jak odpisać ale numer kom mam ten sam
Na tygodniu na 100% zamieszczę co i jak widzę dalszą pracę. I zgadzam się przy okazji z rozmówcami co do tego co już zostało zrobione - 80-90% pracy za Nami jest. Osobiście pozmieniałbym w szczególności przedmioty magiczne bo na nie było/jest/będzie najwięcej żalu.
To tyle na dziś. Miłej niedzieli życzę wszystkim.
Na tygodniu na 100% zamieszczę co i jak widzę dalszą pracę. I zgadzam się przy okazji z rozmówcami co do tego co już zostało zrobione - 80-90% pracy za Nami jest. Osobiście pozmieniałbym w szczególności przedmioty magiczne bo na nie było/jest/będzie najwięcej żalu.
To tyle na dziś. Miłej niedzieli życzę wszystkim.
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.
80-90% to według mnie liczenie nieco na wyrost. Faktem jednak jest, że choćby kwestie techniczne są już dopracowane (układ pracy, opisy, grafika itd.). Do tego nieźle zrobiona kawaleria, w porządku elitarna piechota. Poza wyeliminowaniem ewidentnych zonków (czołg, HA na fastach, koszt kuszników, halka, banner of reloading i parę innych), najbardziej kluczowe wydają się chyba kwestie:
- magiczne przedmioty - Nasza daleko idąca ingerencja, raczej nie wzbudziła zachwytów, więc może trzeba tylko nieco podretuszować to co jest obecnie, ewentualnie dodać drobiazgi z CoU + zero wymyślonych od nowa
- core piechota walcząca - ten temat wraca jak bumerang niestety. Osobiście podobało mi się podejście Kal Toraka, które przedstawił jakiś czas temu. Nie wiem jak innym
- commanding presence - sprecyzować lub zmienić
No i pytanie - póki co wiem o 3 osobach chętnych do pracy przy poprawkach (Saint, Thrawn i ja). Niglafar także wydaje się być zainteresowany . Ktoś jeszcze ?
pozdro
-ism
- magiczne przedmioty - Nasza daleko idąca ingerencja, raczej nie wzbudziła zachwytów, więc może trzeba tylko nieco podretuszować to co jest obecnie, ewentualnie dodać drobiazgi z CoU + zero wymyślonych od nowa
- core piechota walcząca - ten temat wraca jak bumerang niestety. Osobiście podobało mi się podejście Kal Toraka, które przedstawił jakiś czas temu. Nie wiem jak innym
- commanding presence - sprecyzować lub zmienić
No i pytanie - póki co wiem o 3 osobach chętnych do pracy przy poprawkach (Saint, Thrawn i ja). Niglafar także wydaje się być zainteresowany . Ktoś jeszcze ?
pozdro
-ism