WE na PGA
Moderator: Gremlin
Re: WE na PGA
Ehh, ja wiem chłopaki. Ale wybaczcie, jeśli na nic nie chcecie wystawiać Altera bez warda itd. to on chyba musi cała bitwę w lesie przesiedzieć. Taka prawda, że byle pierdnięcie z kusz DR go zabija.
Pozdro
Pozdro
nie musi.
czasem jest wiecej celow niz alter i nie zawsze on jest najbardziej oplacalny, pozatym masz tez inne unity zeby go zaslonily...
ale kazdy gra jak lubi.
czasem jest wiecej celow niz alter i nie zawsze on jest najbardziej oplacalny, pozatym masz tez inne unity zeby go zaslonily...
ale kazdy gra jak lubi.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Jasne, że alter potrafi być bardzo fajny i całkiem serio go rozważam. Problem jedynie jest w tym, że jest sporo strzelania u rywali (DE to tego najbardziej jaskrawy przykład) i alter bez warda, po prostu od niego spada. Jasne, że są inne cele, jasne że można go screenować, ale pytanie czy jest sens? Czy nie lepiej skupić się na innym wykorzystaniu potencjału naszych jednostek?
A tak przy okazji jak oceniacie tą rozpę? Mnie gra się nią bardzo dobrze. Dzisiaj przetestowane:
- scouci do trzymania magów, jeśli nie ma ich gdzie wcisnąć świetni
- koleś na orle - chociaż się spłacił to jednak chyba nieco zbyt drogi
- zestaw 2xGR, 2xWR, 2xWD, 2xDriady - znakomity, chociaż GR schodzą jak dzieci
Wrażenia po wszystkich dotychczasowych testach są takie, że zestaw caddy - mag z przerzutem i scrollem - idealny.
A tak przy okazji jak oceniacie tą rozpę? Mnie gra się nią bardzo dobrze. Dzisiaj przetestowane:
- scouci do trzymania magów, jeśli nie ma ich gdzie wcisnąć świetni
- koleś na orle - chociaż się spłacił to jednak chyba nieco zbyt drogi
- zestaw 2xGR, 2xWR, 2xWD, 2xDriady - znakomity, chociaż GR schodzą jak dzieci
Wrażenia po wszystkich dotychczasowych testach są takie, że zestaw caddy - mag z przerzutem i scrollem - idealny.
Kurcze, zagrałem sobie dziś z najlepszym graczem WoCh w lidze (pozdro Kotlet) czymś takim. Na moim stole w domu rozmiar 48 na 60 i ugrałem remis, chociaż, po tym jak rozwaliłem mengili w drugiej turze za pomocą orła powinno być lepiej.
Spellweaver @ 350 Pts
General Magic Level 4
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Calaingor's Stave [25]
Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2
Resplendence of Luminescents [25]
Dispel Scroll [25]
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
5 Glade Riders @ 120 Pts
5 Glade Riders @ 120 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
7 Waywatchers @ 168 Pts
6 Wardancers @ 108 Pts
6 Wardancers @ 108 Pts
1 Great Eagle @ 50 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 116
Total Army Cost: 2347
Łucznicy się zmieścili i było bardzo epicko!
Nadmienię, że to ja całą armią szedłem na przeciwnika, nie odwrotnie.
Spellweaver @ 350 Pts
General Magic Level 4
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Calaingor's Stave [25]
Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2
Resplendence of Luminescents [25]
Dispel Scroll [25]
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
5 Glade Riders @ 120 Pts
5 Glade Riders @ 120 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
7 Waywatchers @ 168 Pts
6 Wardancers @ 108 Pts
6 Wardancers @ 108 Pts
1 Great Eagle @ 50 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 116
Total Army Cost: 2347
Łucznicy się zmieścili i było bardzo epicko!
Nadmienię, że to ja całą armią szedłem na przeciwnika, nie odwrotnie.
tę rozpę nie tą rozpę
ja tylko się przyczepie jeszcze tych scoutów i magów razem. ma to 2 wady pierwsza taka że ma niską ld i drugą że nie możesz wystawić magów w oddziale na początku bitwy. druga wada oczywiście mało znacząca.
kalesoner przecież to nic dziwnego że woch stoi w miejscu i czeka, noi jestem zdumiony spamem jednostek w twojej armii.
powiedz co takiego orzeł zrobił że zabił te paskudy
ja tylko się przyczepie jeszcze tych scoutów i magów razem. ma to 2 wady pierwsza taka że ma niską ld i drugą że nie możesz wystawić magów w oddziale na początku bitwy. druga wada oczywiście mało znacząca.
kalesoner przecież to nic dziwnego że woch stoi w miejscu i czeka, noi jestem zdumiony spamem jednostek w twojej armii.
powiedz co takiego orzeł zrobił że zabił te paskudy
Nie ma co ładować punktów w lipnych herosów do walki, jednostki się sprawdzają znakomicie, natłukliśmy sobie wzajemnie po 1000pkt. W pierwszej turze spanikowałem od tree singing mengili, w jego turze się nie zebrali na 10, a w mojej turze orzeł dopełnił formalności zjadając bydlaków.
W sumie powinienem wygrać, ale po początkowym pechu przeciwnika, ja miałem pełno pechowych rzutów, które zdecydowały o wyniku 10 do 10. Gdyby nie puppet i misfire 3 na helenie nie straciłbym nic na bohaterach, a tak to mały i połowa dużego maga zeszli nie wychodząc z 6 tancerzy ukrytych w lesie.
W sumie powinienem wygrać, ale po początkowym pechu przeciwnika, ja miałem pełno pechowych rzutów, które zdecydowały o wyniku 10 do 10. Gdyby nie puppet i misfire 3 na helenie nie straciłbym nic na bohaterach, a tak to mały i połowa dużego maga zeszli nie wychodząc z 6 tancerzy ukrytych w lesie.
Do tego samego doszedłem po ostatnich turniejach - hordą gra się super. Będę dalej próbował tak grać, na masterach chyba też - ta armia sprawiła, że na nowo odkryłem radość z grania w wfb. A Ty, Kaleson, odstawiasz TK na półkę i wracasz do WE?Nie ma co ładować punktów w lipnych herosów do walki, jednostki się sprawdzają znakomicie
Co byś zabijał? Driady czy łuczników?Inaczej bys spiewal gagatku gdybym mial wsrod 5 czarow na lordzie infernala.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Piotras - zważywszy na to, że się umawialiśmy na browar to jednak nie jest to obojętne raczej
Kalesoner, Jankiel - a tak wszyscy narzekali, jak pisałem o graniu hordą, że WE nie mogą hordy wystawić, a tu proszę Jak się sprawdził Calaingor Kalesonerze? No i bez hody - daj spokój.
Uważam, że Hodę najlepiej dać komuś, kto łatwo przeżyje ostrzał i się schowa - IMHO koleś za 115 punktów brzmi sensownie:) Albo ten orzełek - wyższa przeżywalność od altera.
Jankiel - nie dziwię się, że odzyskałeś radość z grania w batla - WE to sama radość
Kalesoner, Jankiel - a tak wszyscy narzekali, jak pisałem o graniu hordą, że WE nie mogą hordy wystawić, a tu proszę Jak się sprawdził Calaingor Kalesonerze? No i bez hody - daj spokój.
Uważam, że Hodę najlepiej dać komuś, kto łatwo przeżyje ostrzał i się schowa - IMHO koleś za 115 punktów brzmi sensownie:) Albo ten orzełek - wyższa przeżywalność od altera.
Jankiel - nie dziwię się, że odzyskałeś radość z grania w batla - WE to sama radość
18:2 Wiatrof
z smok z pendantem
2x 10 szejdzi
2x magiczki
2x kuszole
2x dr
3x karpie
4 bolce
asasin gwiazdki
hotek
11:9 Żaba DE
podobna rozpa
7:13 Cruss
6 stegadonów
2x kohorta
2x skirmisz
Wyniki ok, granie prześwietne, ale każdą z 3 bitew kończyłem ostatni
dwie ostatnie bitwy grałem pijany
z smok z pendantem
2x 10 szejdzi
2x magiczki
2x kuszole
2x dr
3x karpie
4 bolce
asasin gwiazdki
hotek
11:9 Żaba DE
podobna rozpa
7:13 Cruss
6 stegadonów
2x kohorta
2x skirmisz
Wyniki ok, granie prześwietne, ale każdą z 3 bitew kończyłem ostatni
dwie ostatnie bitwy grałem pijany
No ja bardzo chętnie, ale mój wyjazd na prawdę stoi pod znakiem dużego "?"... Bo jednak wiesz, tułać się samemu pociągiem, potem przez Poznań, samemu łazić po targach itd Ja tam zwierze stadne jestem i lubię towarzystwoksch pisze:Piotras - zważywszy na to, że się umawialiśmy na browar to jednak nie jest to obojętne raczej
@ Kalesoner: Gratulacje wyników, ale może opisz coś bliżej? 6 tuptusiów to ogólnie bardzo... Ile Enginów, czy jakiś z warchiefem itd? DE jak wyszło z magią, antymagią i takim strzelaniem + jak zabijałeś czy coś smoka?
Pozdro
P.S. Hordówki są fajne... Ale zabierają więcej czasu
Twoje wyniki z DE, szczególnie strzelającym, ugruntowują mnie jedynie we wrażeniu, że mój skill pozostawia jeszcze baaaardzo wiele do życzenia
Piotras - rozumiem, że Ci się nie chce jechać samemu, mnie by się pewnie też nie chciało, ale przecież na miejscu już sam nie będziesz
Btw póki co 0 zgłoszeń WE na PGA. Nikt się nie przełamie?
Piotras - rozumiem, że Ci się nie chce jechać samemu, mnie by się pewnie też nie chciało, ale przecież na miejscu już sam nie będziesz
Btw póki co 0 zgłoszeń WE na PGA. Nikt się nie przełamie?
Rozpa crussa z tego co pamiętam
3x engine - 3x 3lvl
1x bsb na stedziu warspear czy jakoś tak
2x stegadon
2x kohorta
2x skirmisz
Dwa i pół stegadona zdjęte, bsb i 2 magów zdjętych, ale sam straciłem dużo, mogłem w sumie wygrać tą bitwę, jakbym się tak nie śpieszył.
Z de, wygląda to całkiem zabawnie, driady mocno cisną szejdów i śmietnik po drodze do bolców, bolce muszą strzelać do driad, przeciwnicy się denerwują, że ściągają tylko po 2 driady na turę, a w tym czasie łucznicy idą za driadami i kasują bolczyki i smoka. Waye wyłączają hoteka i popychaczki z loren na driady robią czoko z szejdów z assassinem. Fajna jest też opcja, że ostatnie 5 wystawień to łucznicy i można naprawdę mocno zaskoczyć przeciwnika
3x engine - 3x 3lvl
1x bsb na stedziu warspear czy jakoś tak
2x stegadon
2x kohorta
2x skirmisz
Dwa i pół stegadona zdjęte, bsb i 2 magów zdjętych, ale sam straciłem dużo, mogłem w sumie wygrać tą bitwę, jakbym się tak nie śpieszył.
Z de, wygląda to całkiem zabawnie, driady mocno cisną szejdów i śmietnik po drodze do bolców, bolce muszą strzelać do driad, przeciwnicy się denerwują, że ściągają tylko po 2 driady na turę, a w tym czasie łucznicy idą za driadami i kasują bolczyki i smoka. Waye wyłączają hoteka i popychaczki z loren na driady robią czoko z szejdów z assassinem. Fajna jest też opcja, że ostatnie 5 wystawień to łucznicy i można naprawdę mocno zaskoczyć przeciwnika
Ja nie narzekałem - sprawdź, jak wyglądały moje rozpiski Wystawiałbym jeszcze więcej śmiecia, gdybym nie był ograniczony figurkami (cholernie ciężko jest mi dorwać brakujące modele z V edycji, między innymi 10 glade riders z łukami czy 16 driad).Jankiel - a tak wszyscy narzekali, jak pisałem o graniu hordą, że WE nie mogą hordy wystawić, a tu proszę
Ale jak widać po naszych wynikach spokojnie można dzięki temu nawiązać walkę z najmocniejszymi armiami, zamiast narzekać, że WE są dzisiaj słabe . Wielką niewiadomą pozostaja dla mnie jeszcze VC.P.S. Hordówki są fajne... Ale zabierają więcej czasu
Dlatego mam dwa oddziały waywatcherów i skautów, żeby móc dorzucić bardzo mocne strzelanie w odpowiednie miejsce.Fajna jest też opcja, że ostatnie 5 wystawień to łucznicy i można naprawdę mocno zaskoczyć przeciwnika
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.