Dwarf na 1500

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Dwarf na 1500

Post autor: Szymon »

Postacie

Tan (Generał Armii)………………………………….……………………………………....65
- Tarcza…………………………………...……………….......................................................2
- Wielka Runa Złośliwości(ward save 4+)………….….……………………………………..45
- Kamień Przysięgi………………………………….………………………………………..20
- Run Furii(+1 atak)..……………………………..….……………………………………….25
Łączny koszt………………………………………………………………………………...157

Mistrz Inżynier…………………………….….…………………………………………….70
- Run Furii(+1 atak)………………………………………………………………………….15
Łączny koszt……………………………………….................................................85

Kowal Run…………………………………………………………………………70
-Wielka Runa Równowagi(+1 kostka z twojego casta do mojego dispella)……….50
- Tarcza……………………………………………………………………………...2
- Scroll……………………………………………………………………………...25
Łączny koszt………………………………………………………………………147

Jednostki Podstawowe

12 Thunderes……………………..……………………………………………………….168
- Tarcza…………………………………………………………………………………...…12
Łączny koszt……………………………………………………………………………….180

12 Thunderers……………………………........................................................................168
- Tarcza…………………………………….……………………………………………….12
Łączny koszt…………………………………………………….............………………...180

Jednostki Specjalne

Działo Krasnoludów…………………………………………….…………..…………….90
- Ru na Kucia(przerzut missfire i zaakceptowanie drugiego wyniku)….............................35
- Runa Spalenia(flaming ataki)……………..…………………………………………….…5
- Runa Męstwa(unbreakable)……………...……………………………………………….20
Łączny koszt………………………………………………………………………..........150

19 Ironbreakers…............................................................................................................247
- FCG…………………………………….………………………………………………..30
- Runa Bitwy(+1 do wyniku walki)….……………………………………………..……..20
- Run Odwagi(odporni na fear&terror).............................................................................. 30
Łączny koszt………………………….…………………………………………………327

10 Troll Slayers…………………………………………………………………………110
- 2x Champion………………………………….………………………………….………30
Łączny koszt…………………….……………………………………………….………140

Jednostki Rzadkie

Organki……………………………………………………..……………………………120
WYKORZYSTANE 1496pkt / 1500pkt

tomasso
Mudżahedin
Posty: 249

Post autor: tomasso »

1. Master engineer - po co mu +1 atak? Zamias tego zainwestuj mu w lepszy pancerz, pistoleciki i GW.
2. Runesmith może być, ale żeby Tanowi dawać warda jest imo głupim pomysłem. Zamiast tego lepiej się sprawdzi save 1+ i przerzut.
3. Thunderersów obetnij do 10, a jeden odział zamień na kuszników.
4. Jeśli chcesz dać Unbreakable na maszynę, musisz podpakować Inżyniera, bo w tej kombinacji runa na mało się przyda.
5. Ironi - Rune of Battle kosztuje 25pkt, nie 20 więc nie możesz jej w tym przypadku jej wystwić. Może Runa Determinacji? Bardzo miła rzecz.
6. Slayerzy w tej ilości są niestrawni. Padną od pierwszej lepszej salwy. Podpakuj ich do minimum 15.
Możesz też zamiast tego zakupić 2 balisty z inżynierami i bajerami (łącznie ok. 180pkt) albo np. katapultę +1 do siły i przerzutem scatterki (120 pkt).
7. Mimo wszystkiego prawie nie masz niczego do bicia. Trzeba pomyśleć o większym klocku wariorów. Nie wiem jak to wciśniesz.

Wysmyrałem coś takiego.
1 Thane @ 162 Pts
General; Oath Stone; Shield
Runic Weapon [25]
Rune of Fury
Runic Armour [50]
Master Rune of Gromril
Rune of Resistance

1 * Runesmith @ 151 Pts
Great Weapon; Shield
Runic Talisman [75]
Master Rune of Balance
Rune of Spellbreaking

1 Master Engineer @ 125 Pts
Brace of Pistols; Great Weapon
Runic Armour [30]
Rune of Resistance
Rune of Stone
Runic Talisman [15]
Rune of Warding

10 Thunderers @ 150 Pts
Shield

10 Quarrellers @ 120 Pts
Shield

18 Ironbreakers @ 327 Pts
Shield; Standard; Musician
Runic Banner [50]
Rune of Courage
Rune of Determination

1 Ironbeard @ [12] Pts

1 Cannon @ 150 Pts
Engineer
Engineering Runes [40]
Rune of Burning
Rune of Forging

1 Engineer @ [20] Pts
Brace of Pistols; Light Armour

1 Bolt Thrower @ 95 Pts
Engineer
Engineering Runes [30]
Master Rune of Skewering

1 Engineer @ [20] Pts
Brace of Pistols; Light Armour

1 Bolt Thrower @ 95 Pts
Engineer
Engineering Runes [30]
Rune of Burning
Rune of Penetrating

1 Engineer @ [20] Pts
Brace of Pistols; Light Armour

1 Organ Gun @ 120 Pts

Total Army Cost: 1495


Nie jest dobre, ale moim zdaniem odrobinę lepsze od wcześniejszej. Pokombinuj z różnymi możliwościami.

Awatar użytkownika
Longbeard
Wałkarz
Posty: 90
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Longbeard »

Albo spróbuj tej: :shock:
Tan 65pt szt. armii 25pt rune of gromrill 25pt rune of resistance (przerzut AS) 25pt rune of preservation (odporność na zab. atak i poison) 15pt 155pt
Runesmith 70pt tarcza 2pt 2x scrolle 50pt GENERAŁ 122pt
Master Enginer 70pt para pistolów 10pt 80pt
10 wojowników shields 10pt 90pt
20 longbeards 220pt fcg 25pt shields 20pt runa przodków 10pt 275pt
14 hammerers 168pt shields 14pt fcg 30pt 212pt
10 thunderers 140pt shields 10pt 150pt
10 kuszników 110pt shields 10pt 120pt
Cannon 90pt enginer 15pt 2x pistols 5 pt 110pt
Balista 45pt enginer 15pt 2x pistols 5 pt 65pt
Organki 120pt 120pt
1.Tana wsadzasz do hammerersów i masz mocny klocek (prawie nigdy ci nie ucieknie LD 9 i przerzut breaka, determinacja).Ponadto tan jest nie do ubicia (AS na +1,re-roll,odp. na killing blow i poisony)
2.Runesmith powinien się uporać z rozproszeniem czarów
3.Master Enginera wsadzasz do cannona
4.Słaby klocek warriorów (niezbędny do longbeardów)
5.Longbeardzi (w takiej ilości powinni coś zdziałać)
6.Hammerersi (w.wym.)
7,8.Tanie i skuteczne jednostki strzelające.
9. Z M.enginerem zadaje D6 hitów, więc na luzie rozwalisz jakiegoś beasta
10. Balista (każdy wie do czego służy)
11.Organki (jebudubu)
Grałem nią tylko kilka razy, ale myślę że się sprawdzi :wink:
,,System polityczny Bretonii? U nas to się nazywa wymuszeniem haraczu i jest karalne"
Matthias von Pfeildorf, były ambasador Imperium

Awatar użytkownika
Grunaldi
Mudżahedin
Posty: 313
Lokalizacja: Wrocław Castle Town

Post autor: Grunaldi »

Kilka mankamentów się znalazło :
1 Runa Furii (Rune of Fury) kosztuje 25 p ( przy m.inż. masz ją za 15p) . Ponadto Tan ma też na broni tylko RofFury więc masz 2 takie same runiczne itemy .
2 Runa bitwy (Rune of Battle) kosztuje 25 p wiec nie mieści z Rune of Courage [(Runa odwagi) 30p] ponieważ przekracza 50p na runiczny sztandar. Dla Ironów preferuje 2 kombinacje 1sza Rune of Courage + Rune of Determination(raz w grze łamiesz się na jednej d6) albo Rune of battle + Rune of Stoicism(podwojona siła jednostki[US]).

Proponował bym ci przerobić Tana na Bsb , przez co musisz mu wywalić tarcze ale masz jeszcze 5 pkt wolnych na runic itemy wiec wykuj mu jeszcze Rune of Stone (Rune kamienia). M inż daj zamiast R.fury Master Rune of Gromril (as1+) i niech on albo Runesmith będzie generałem . 10 Slayerów to Ihmo trochę za mało aby coś zrobić , może zamiast nich wziąć Górników i dokupić małego inż na canonie ? Jak braknie pkt to wymień jednych thundów na kuszoli .

Tyle , mnie osobiście bardzo się twoja rozpa podoba i tkwi w niej spory potencjał.

ODPOWIEDZ