Jak dla mnie za szybko niepotrzebny terror wzbudzasz Ale tak czy tak wysypu szczur-graczy się spodziewamLasti pisze:Czy ja wiem czy nie będzie przegięta? Bliżej jej do VC czy Demonów niż DE czy Lizaków. Niektóre rzeczy są naprawde mega mocne. A po miesiącu od wyjścia booka będą już takie gięte rozpy że zobaczycie moc szczurów
Skaven 7ed AB - czyli co wyszło z kanałów...
Moderator: Hoax
Re: Skaven 7ed AB - czyli co wyszło z kanałów...
- Hej móżdżku, co będziemy robić dziś wieczorem?
-To co zwykle Pinky, to co zwykle. Spróbujemy opanować świat.
***
Z cyklu na turnieju:
Master Assassin z Fellbladem wpada w 1 turze w Maga Chaosowego na smoku, wypłaca ataki i wypada: 4x1 pada głośnie K*** i cała sala zaczyna klaskać...
***
A mój Bóg w dłoniach ma błyskawice,
miotając gromy, odbiera życie...
-To co zwykle Pinky, to co zwykle. Spróbujemy opanować świat.
***
Z cyklu na turnieju:
Master Assassin z Fellbladem wpada w 1 turze w Maga Chaosowego na smoku, wypłaca ataki i wypada: 4x1 pada głośnie K*** i cała sala zaczyna klaskać...
***
A mój Bóg w dłoniach ma błyskawice,
miotając gromy, odbiera życie...
Wiesz zawsze figurka może zawsze być lepsza Patrz jak to było z DE zdjęcie hydry beznadzieja a figurka rewelacjaKefas pisze:nie za bardzo mi się podoba ta konstrukcja... trzeba będzie przekonwertować :> ten jakby kamienny łuk mnie zniesmacza... ale też czekam na lepsze zdjęcia, może mi się spodoba...
- Hej móżdżku, co będziemy robić dziś wieczorem?
-To co zwykle Pinky, to co zwykle. Spróbujemy opanować świat.
***
Z cyklu na turnieju:
Master Assassin z Fellbladem wpada w 1 turze w Maga Chaosowego na smoku, wypłaca ataki i wypada: 4x1 pada głośnie K*** i cała sala zaczyna klaskać...
***
A mój Bóg w dłoniach ma błyskawice,
miotając gromy, odbiera życie...
-To co zwykle Pinky, to co zwykle. Spróbujemy opanować świat.
***
Z cyklu na turnieju:
Master Assassin z Fellbladem wpada w 1 turze w Maga Chaosowego na smoku, wypłaca ataki i wypada: 4x1 pada głośnie K*** i cała sala zaczyna klaskać...
***
A mój Bóg w dłoniach ma błyskawice,
miotając gromy, odbiera życie...
Nie ma odporności na psychologię na całej armii, nie ma feara na całej armii, nie ma wskrzeszania/warda, a jak się przegra combat to się traci cały oddział od razu, a nie 2 czy 3 woundy. I co druga rzecz w skavenach ma mieć własne misfire chart. Prawda, zapowiadają się ciekawie, ale nie sądzę żeby szczury były aż tak przegięte jak demony.Lasti pisze:Czy ja wiem czy nie będzie przegięta? Bliżej jej do VC czy Demonów niż DE czy Lizaków.
A piecyk i dzwonek bardzo mi się podobają.
kanister pisze:Fajnie jest cytować siebie.
jawora pisze:Ja tam w lidze online nie startuję, bo za daleko od mojego miasta.
Mam identyczne odczucie. Na szczęście wklejenie tam jakiejś konstrukcji drewnianej zamiast kamiennej nie wydaje się być trudnym zadaniem.Kefas pisze:nie za bardzo mi się podoba ta konstrukcja... trzeba będzie przekonwertować :> ten jakby kamienny łuk mnie zniesmacza... ale też czekam na lepsze zdjęcia, może mi się spodoba...
Może nie będzie tak źle. Chociaż jeśli armię będzie dało się złożyć sensownie a jednocześnie nie używając przy tym miliona modeli to na pewno "kilku" nowych graczy się pojawi.marcinmysz pisze:wysypka nowych graczy nieunikniona
- Mhroczny Rycerz
- Falubaz
- Posty: 1146
Widze, że go polubiłeś. A tak na temat to mnie sie ta konstrukcja nie podoba. No ale mam nadzieje, że jak tylko któryś z was dorwie model i pomaluje to wrzuci fotki
Why so serious?White Lion pisze:Mam prośbę
Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash
lukam na zgrzewki i żałuję że główki clanratów będą na stałe w kadłubkach:( ale poza tym wyglądają ciekawie;]
http://picasaweb.google.pl/vocart - moja galeria
marcinmysz pisze:gram skavenami od ponad 3 lat armię mam na 8kKefas pisze:marcinamysze już mamy
nowym graczem nie jestem
To czemu nie widziałem cię jeszcze na żadnym turnieju we Wroclawiu?
--
z tego co liczylem to da sie, ale zobaczymy w praniudzoooma pisze: Może nie będzie tak źle. Chociaż jeśli armię będzie dało się złożyć sensownie a jednocześnie nie używając przy tym miliona modeli to na pewno "kilku" nowych graczy się pojawi.
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Wisnias nie jestes sam moje latarki tez pojda na polke (ach gdybym to wczesniej wiedzial to bym ich nie malowal )
Kolko bedzie musem w armii do wybijania duzych celow (tyle ze najpierw bedzie trzeba nim dojechac ), ale powtorek tez bedzie milym rozwiazaniem
Kolko bedzie musem w armii do wybijania duzych celow (tyle ze najpierw bedzie trzeba nim dojechac ), ale powtorek tez bedzie milym rozwiazaniem
nudziło mi się więc coś znalazłem nie wiem czy to było wcześniej jeśli się powtarzam to sorry
dla tych którzy lubią czytać po polsku
W nowym podręczniku znajdą się dwie nowe, skaveńskie zestawy czarów - Ruin (The Skaven Spells of Ruin) i Plagi (The Skaven Spells of Plague). Pierwsza będzie przeznaczona dla Grey Seers, druga dla Plague Priests. Cały czas mowa jest o potężnym, trzynastym czarze. Plotka głosi, że będzie on zmieniał modele o US1 w Clanratów.
wrócić mają Skrolk, Ikit Claw, Throt The Unclean oraz Thanquol ze swoim szczuroogrzym ochroniarzem Boneripperem. Najprawdopodobniej jednak żaden z nich nie dostanie nowego modelu. Pojawić się ma także całkiem nowy bohater imieniem Tretch, o którym jak dotąd nic nie wiadomo.
Wraca także Vermin Lord. Pogłoski mówią, że ma budzić Terror, być Odpornym na Psychologię, liczyć się jako Wielki Cel i mieć statystyki podobne do Giganta, będąc jednak od niego szybszym (M8) i lepszym w walce wręcz (WS8). Jednocześnie będzie magiem czwartego poziomu z dostępem do obu szczurzych magii i otrzyma zasadę Szczurzy Demon (Rat Demon).
Warlord ma pozostać niezmieniony, otrzyma jednak możliwość jazdy na Szczuroogrze lub Wielkim Szczurze.
Grey Seer będzie miał Ld 7 i możliwość jazdy na Kole Zagłady.
Assassin będzie zawsze atakował pierwszy (ASF), otrzyma I8 oraz garść zasad: Zatrute Ataki, uniki dające mu specjalny save (Ward Save) na 4+, jakąś odmianę zwiadu (Scout) oraz jeszcze jedną lub dwie, na razie nieznane, zasady.
Warlock Engineer pozostanie czarodziejem poziomu 1/2. Będzie miał dostęp karabinu, który pozwoli celować w pojedyncze modele w oddziałach, a także do magicznego przedmiotu generującego Kości Mocy (Power Dice) oraz wzmacniającego czar Warp Lightning. Co ciekawe, nie będzie można mu wykupić Koła Zagłady.
Plague Priest otrzyma możliwość wykupienia mu Wielkiego Szczura lub Pieca Plagi (Plague Furnace), który będzie dodawał jakiś bonus pobliskim jednostkom (tylko Klanu Pestilens) i w jakiś sposób pomagał sojuszniczym jednostkom w testowaniu T, ale będzie musiał być pchany, podobnie jak Dzwon Zagłady (Doom Bell).
Clanrats bez zmian.
Stormverminom zniesione zostanie ograniczenie 0-1, będą mogli wykupić magiczny sztandar za 50 pkt., a czempiona będzie można wspomóc magicznym przedmiotem za 15 pkt.
Zarówno Stormverminom, jak i Clanratom będzie można wykupić dodatki - Ratling Gun, Warpfire Thrower, Poison Wind Mortar lub Doom Flayer (ruchome ostrza do walki wręcz). Trzymając się blisko swoich oddziałów macierzystych, drużyny otrzymają specjalny rzut ochronny na 4+.
Slaves bez zmian.
Night Runners będą biegać w szeregu, a nie jako harcownicy, za to z zasadą Slinking Advance, która ma im pozwolić na dodatkowy ruch. Dostaną też nową drużynę do pomocy - Warp Grinder, która pozwoli im atakować z tunelów. Ich figurki pozostaną takie same, zmieni się jedynie opakowanie.
Giant Rats, poza możliwością wykupienia Skweela, pozostaną bez zmian.
Rat Swarms nie będą mogły zostać ulepszone w żaden sposób.
Plague Monks bez Zatrutych Ataków.
Censer Bearers będą mieli w profilu A2, podwyższane o jeden dzięki zasadzie Frenzy.
Jezzaile stracą zasadę Harcownicy (Skirmishers), za to ich dowódca otrzyma BS4 i/lub możliwość strzelania do bohaterów w oddziałach.
Poison Wind Globadiers staną się Jednostką Specjalną w ilości 5-15, z możliwością wykupienia specjalnej amunicji i Poison Wind Mortar.
Gutter Runners stracą zasadę wykopywania się na planszy, ale otrzymają jakąś odmianę zasady Zwiadowcy (Scouts) oraz możliwość wykupienia Warp Grindera, która pozwoli im znów atakować z tunelów.
Ratogres otrzymają Frenzy.
Hell Pit Abomination to nowa, duża bestia z 3k6 ruchu, S, T i W jak Gigant, automatycznymi trafieniami przy szarży, specjalnymi atakami (możliwe, że na wzór Giganta), Regeneracją, Upartością (Stubborn), budzący Terror i będący Wielkim Celem. Otrzyma także 3 nieznane na razie zasady specjalne o nazwach: "Too Horrible to Die" (wskrzeszenie na 4+?), "Shambling Horror", "Warpstone spikes".
Doom Wheel będzie się ruszał na 3k6 cali, będzie Odporny Na Psychologię i otrzyma jeszcze jakąś zasadę.
Plague Claw Catapult będzie strzelać z siłą 2, bez rzutów ochronnych wynikających ze zbroi, trafienie korzysta z większego wzornika i będzie zmuszać do testowania Paniki.
Warp Lightning Cannon będzie strzelać podobnie do zwykłego działa z małym wzornikiem tam, gdzie ostatecznie upadnie pocisk, z losową siłą, bez rzutów ochronnych, powodując k6 ran.
screamingBell za tę samą cenę, co teraz. O nowych zasadach nic nie wiadomo.
te plotki odbiegają od innych ale część z tego na pewno jest prawdą
na pewno niektóre nazwy się nie zgadzają
znalazłem jeszcze wiele śmiesznych rzeczy ale nie będę tego wklejał
myślę że poprawiłem wam wszystkim humor
dla tych którzy lubią czytać po polsku
W nowym podręczniku znajdą się dwie nowe, skaveńskie zestawy czarów - Ruin (The Skaven Spells of Ruin) i Plagi (The Skaven Spells of Plague). Pierwsza będzie przeznaczona dla Grey Seers, druga dla Plague Priests. Cały czas mowa jest o potężnym, trzynastym czarze. Plotka głosi, że będzie on zmieniał modele o US1 w Clanratów.
wrócić mają Skrolk, Ikit Claw, Throt The Unclean oraz Thanquol ze swoim szczuroogrzym ochroniarzem Boneripperem. Najprawdopodobniej jednak żaden z nich nie dostanie nowego modelu. Pojawić się ma także całkiem nowy bohater imieniem Tretch, o którym jak dotąd nic nie wiadomo.
Wraca także Vermin Lord. Pogłoski mówią, że ma budzić Terror, być Odpornym na Psychologię, liczyć się jako Wielki Cel i mieć statystyki podobne do Giganta, będąc jednak od niego szybszym (M8) i lepszym w walce wręcz (WS8). Jednocześnie będzie magiem czwartego poziomu z dostępem do obu szczurzych magii i otrzyma zasadę Szczurzy Demon (Rat Demon).
Warlord ma pozostać niezmieniony, otrzyma jednak możliwość jazdy na Szczuroogrze lub Wielkim Szczurze.
Grey Seer będzie miał Ld 7 i możliwość jazdy na Kole Zagłady.
Assassin będzie zawsze atakował pierwszy (ASF), otrzyma I8 oraz garść zasad: Zatrute Ataki, uniki dające mu specjalny save (Ward Save) na 4+, jakąś odmianę zwiadu (Scout) oraz jeszcze jedną lub dwie, na razie nieznane, zasady.
Warlock Engineer pozostanie czarodziejem poziomu 1/2. Będzie miał dostęp karabinu, który pozwoli celować w pojedyncze modele w oddziałach, a także do magicznego przedmiotu generującego Kości Mocy (Power Dice) oraz wzmacniającego czar Warp Lightning. Co ciekawe, nie będzie można mu wykupić Koła Zagłady.
Plague Priest otrzyma możliwość wykupienia mu Wielkiego Szczura lub Pieca Plagi (Plague Furnace), który będzie dodawał jakiś bonus pobliskim jednostkom (tylko Klanu Pestilens) i w jakiś sposób pomagał sojuszniczym jednostkom w testowaniu T, ale będzie musiał być pchany, podobnie jak Dzwon Zagłady (Doom Bell).
Clanrats bez zmian.
Stormverminom zniesione zostanie ograniczenie 0-1, będą mogli wykupić magiczny sztandar za 50 pkt., a czempiona będzie można wspomóc magicznym przedmiotem za 15 pkt.
Zarówno Stormverminom, jak i Clanratom będzie można wykupić dodatki - Ratling Gun, Warpfire Thrower, Poison Wind Mortar lub Doom Flayer (ruchome ostrza do walki wręcz). Trzymając się blisko swoich oddziałów macierzystych, drużyny otrzymają specjalny rzut ochronny na 4+.
Slaves bez zmian.
Night Runners będą biegać w szeregu, a nie jako harcownicy, za to z zasadą Slinking Advance, która ma im pozwolić na dodatkowy ruch. Dostaną też nową drużynę do pomocy - Warp Grinder, która pozwoli im atakować z tunelów. Ich figurki pozostaną takie same, zmieni się jedynie opakowanie.
Giant Rats, poza możliwością wykupienia Skweela, pozostaną bez zmian.
Rat Swarms nie będą mogły zostać ulepszone w żaden sposób.
Plague Monks bez Zatrutych Ataków.
Censer Bearers będą mieli w profilu A2, podwyższane o jeden dzięki zasadzie Frenzy.
Jezzaile stracą zasadę Harcownicy (Skirmishers), za to ich dowódca otrzyma BS4 i/lub możliwość strzelania do bohaterów w oddziałach.
Poison Wind Globadiers staną się Jednostką Specjalną w ilości 5-15, z możliwością wykupienia specjalnej amunicji i Poison Wind Mortar.
Gutter Runners stracą zasadę wykopywania się na planszy, ale otrzymają jakąś odmianę zasady Zwiadowcy (Scouts) oraz możliwość wykupienia Warp Grindera, która pozwoli im znów atakować z tunelów.
Ratogres otrzymają Frenzy.
Hell Pit Abomination to nowa, duża bestia z 3k6 ruchu, S, T i W jak Gigant, automatycznymi trafieniami przy szarży, specjalnymi atakami (możliwe, że na wzór Giganta), Regeneracją, Upartością (Stubborn), budzący Terror i będący Wielkim Celem. Otrzyma także 3 nieznane na razie zasady specjalne o nazwach: "Too Horrible to Die" (wskrzeszenie na 4+?), "Shambling Horror", "Warpstone spikes".
Doom Wheel będzie się ruszał na 3k6 cali, będzie Odporny Na Psychologię i otrzyma jeszcze jakąś zasadę.
Plague Claw Catapult będzie strzelać z siłą 2, bez rzutów ochronnych wynikających ze zbroi, trafienie korzysta z większego wzornika i będzie zmuszać do testowania Paniki.
Warp Lightning Cannon będzie strzelać podobnie do zwykłego działa z małym wzornikiem tam, gdzie ostatecznie upadnie pocisk, z losową siłą, bez rzutów ochronnych, powodując k6 ran.
screamingBell za tę samą cenę, co teraz. O nowych zasadach nic nie wiadomo.
te plotki odbiegają od innych ale część z tego na pewno jest prawdą
na pewno niektóre nazwy się nie zgadzają
znalazłem jeszcze wiele śmiesznych rzeczy ale nie będę tego wklejał
myślę że poprawiłem wam wszystkim humor