kilka pytań początkującego
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: kilka pytań początkującego
Marek Golan dal rozwiazanie, ktore pasuje do smoka WoCh. Jednak, przenoszac sposob salamandr na smoka moze byc troche naciagany. Glownym problem jest Look Out Sir! czy policzyc to jako dwa zioniecia czy jedno podwojne(tu Look Out Sir! by zawsze dzialal)? :< Z tego co pamietam smok moze ziac na dwie rozne jednostki, a to chyba odpowiada na pytanie
Dwa pytania:
-czy łucznicy/bolce multiplem/kusznicy strzelający do engina w kohorcie skinków mają +1 do trafienia za duży cel i czy udane trafienia wchodzą w skinki dopóki zostało ich minimum pięciu ?
-czy engine będący w skinkach traci odporność na psychologię a tym samym może spanikować jeśli dość dużo skinków zginie ?
-czy łucznicy/bolce multiplem/kusznicy strzelający do engina w kohorcie skinków mają +1 do trafienia za duży cel i czy udane trafienia wchodzą w skinki dopóki zostało ich minimum pięciu ?
-czy engine będący w skinkach traci odporność na psychologię a tym samym może spanikować jeśli dość dużo skinków zginie ?
@Grolshek:
1. Jesli Large Target (LT) jest w oddziale o normalenj wielkosci, to mozesz wziasc na cel oddzial (nie masz mozliwosci trafienia LT) lub LT (+1 do hita, trafiasz zawsze LT).
2. Oddzial w ktorym stoi heros Immune to Psychology (ITP) nie zyskuje ITP czyli moze spanikowac.
Gdy oddzial spanikuje, to wszyscy herosi w nim musza uciekac wraz z oddzialem.
Nie znaczy to jednak, ze engine traci ITP (na przyklad w relacji do efektow czarow).
1. Jesli Large Target (LT) jest w oddziale o normalenj wielkosci, to mozesz wziasc na cel oddzial (nie masz mozliwosci trafienia LT) lub LT (+1 do hita, trafiasz zawsze LT).
2. Oddzial w ktorym stoi heros Immune to Psychology (ITP) nie zyskuje ITP czyli moze spanikowac.
Gdy oddzial spanikuje, to wszyscy herosi w nim musza uciekac wraz z oddzialem.
Nie znaczy to jednak, ze engine traci ITP (na przyklad w relacji do efektow czarow).
Według mnie smok WoCH zieje dwoma głowami jednocześnie. Drugą głową może wybrać inny cel ale nie zmienia to faktu, że zionięcia są w tej samej chwili. Czyli obydwa zionięcia rozpatruje się na tą samą ilość modeli. Co do Look outa to według mnie robi się dwa razy ale na początkową ilość modeli.
Dla mnie to jest tak samo jak ze strzelaniem z bolca 6 strzał. Przecież bolec tych 6 strzał nie wypuszcza w tym samym momencie lecz strzela pokolei, a i tak liczy się ilośc modlei na początku strzału a nie po każdym strzale.
Dla mnie to jest tak samo jak ze strzelaniem z bolca 6 strzał. Przecież bolec tych 6 strzał nie wypuszcza w tym samym momencie lecz strzela pokolei, a i tak liczy się ilośc modlei na początku strzału a nie po każdym strzale.
Fear me mortals!!!
jak trafisz i zranisz to zabijasz jednego, no chyba ze będzie ich mniej niż 5 i bedzie bohater i z randomizacji on zostanie trafiony to potem jeszcze rzucasz na ilość ran
EDIT: i pytanko, jesli jednostka lub bohater ma 2 rózne bronie strzeleckie (np: proca i jakas broń rzucana) to czy moze użyć obu czy musi wybrać jedną?
EDIT: i pytanko, jesli jednostka lub bohater ma 2 rózne bronie strzeleckie (np: proca i jakas broń rzucana) to czy moze użyć obu czy musi wybrać jedną?
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
przebija szeregi tylko jeśli strzelasz pojedynczym.Rasti pisze:A np balista powtarzalna(DE) która wystrzeliwywuje 6 bełtów?
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
jednostek
Przyklad: Strzelasz 6 beltami w 10 harcowników. bierzesz 6 kości i rzucasz na trafienie, zranienie, on na sv jak ma jakiś. wszystko trafilo, zranilo, on nie zdal sv więc zabijasz 6 z 10.
Przyklad: Strzelasz 6 beltami w 10 harcowników. bierzesz 6 kości i rzucasz na trafienie, zranienie, on na sv jak ma jakiś. wszystko trafilo, zranilo, on nie zdal sv więc zabijasz 6 z 10.
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
Czy moge dawać bonusy z kotla na jednostki DoW?Pick a single friendly unit with 24' of the Cauldron.
Pytanie to chyba już kiedyś padlo, ale nie pamiętam odpowiedzi a wyszukać też mi się nie udalo
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
Czy potwory z handlersami czy tam jak sie nazywa tych treserow (np hydra), mogą oberwać czwartym czarem z domeny bestii (Kinos the Beast Cowers) ? Czy on dziala tylko na monstery samotne, np. smok po zabiciu jezdzca? (no i na kawalerie, swarmy, rydwany). A co jest z oddziałami rydwanów? (chodzi o TK)
Mi sie wydaje ze tak, ale posiadacz owej hydry jest na nie xD
OK. doczytałem, jezeli smok ma jezdzca to i tak moze się wystraszyc, z potworami z handlersami jest tak samo?
Mi sie wydaje ze tak, ale posiadacz owej hydry jest na nie xD
OK. doczytałem, jezeli smok ma jezdzca to i tak moze się wystraszyc, z potworami z handlersami jest tak samo?
zarówno hydra, jak i rydwany, jak i smok z jeźdźcem mogą zostać potraktowani tym czarem
A teraz pytanko, czy szarża jest możliwa jeśli podczas koniecznego aby dojść do przeciwnika wheelu lub pivota fragment szarżującego modelu/oddziału wychodzi za stół (częsta sytuacja kiedy szarżujące modele stoją przy krawędzi i nie mają przeciwnika na wprost)?
A teraz pytanko, czy szarża jest możliwa jeśli podczas koniecznego aby dojść do przeciwnika wheelu lub pivota fragment szarżującego modelu/oddziału wychodzi za stół (częsta sytuacja kiedy szarżujące modele stoją przy krawędzi i nie mają przeciwnika na wprost)?