Skaven 7ed AB - czyli co wyszło z kanałów...
Moderator: Hoax
Re: Skaven 7ed AB - czyli co wyszło z kanałów...
już niedługo
Też mam nadzieję, że to tylko wersja próbna (w końcu jak się przyjrzycie jest z przed 3 miesięcy), bo o ile prawie wszystkie jednostki są mniej lub bardziej grywalne, to większość itemów jest bezużyteczna, albo ze względu na cenę, albo ze względu na badziewną użyteczność (albo ze względu na jedno i drugie). Nie mówiąc o ich ilości. Usunięto ciekawsze itemy. a te niegrywalne w poprzedniej edycji pozostawiono bez zmian. Pozostaje tylko modlić się do rogatego o poprawki w ostatecznej wersji.
Ostatnio zmieniony 18 paź 2009, o 21:00 przez Hobbit, łącznie zmieniany 1 raz.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Oj nieee, ja tutaj widzę znaczny potencjał w itemkach i oddziałach. Tak na pierwszy rzut oka to fajne są:
- super tanie cory bez limitów (np. 10tka giant ratow z packmasterem za 38pkt!)
- slavy ze slingami
- clanraty po 4.5pkt!
- plague priest wymiata, mag z 4 atakami i S6, oporny na psyche... do tego dla oddziału jest banerek który daje raz na gre przerzuty nietrafien i niezranien... kto szarżuje ?
- censer bearersi wymiataja
- banerek co zadaje wrogom w kontakcie po hicie z S3 no asv
- banerek co zmusza przeciwnika do testu na LD aby szarżować unit (w dobie vampirów i demonów b. dobre!)
- rakieta inżyniera. Trafia w oddział i go praktycznie anhiluje...
- assasin może wcale nie będzie taki bezużyteczny, raz że jest czar teleportu, a dwa że ze scoutem i z tymi bombami mógłby być niezłym kamikaze (szarżujesz klocek, zabijasz maga, i potem uciekasz ;p ew. podbiegas pod klocek, zostawiasz bombe, i wracasz do lasu ;p)
jezzaile bez 360 pola widzenia nadal beda imo dobre. Mają 36cali zasięgu, więc wystarczy je mądrze ustawić na rogu stołu i omiatają i tak wszystko co potrzeba ;p
- super tanie cory bez limitów (np. 10tka giant ratow z packmasterem za 38pkt!)
- slavy ze slingami
- clanraty po 4.5pkt!
- plague priest wymiata, mag z 4 atakami i S6, oporny na psyche... do tego dla oddziału jest banerek który daje raz na gre przerzuty nietrafien i niezranien... kto szarżuje ?
- censer bearersi wymiataja
- banerek co zadaje wrogom w kontakcie po hicie z S3 no asv
- banerek co zmusza przeciwnika do testu na LD aby szarżować unit (w dobie vampirów i demonów b. dobre!)
- rakieta inżyniera. Trafia w oddział i go praktycznie anhiluje...
- assasin może wcale nie będzie taki bezużyteczny, raz że jest czar teleportu, a dwa że ze scoutem i z tymi bombami mógłby być niezłym kamikaze (szarżujesz klocek, zabijasz maga, i potem uciekasz ;p ew. podbiegas pod klocek, zostawiasz bombe, i wracasz do lasu ;p)
jezzaile bez 360 pola widzenia nadal beda imo dobre. Mają 36cali zasięgu, więc wystarczy je mądrze ustawić na rogu stołu i omiatają i tak wszystko co potrzeba ;p
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
jak narazie również mam nadzieje że to co jest w necie to tylko wstępna wersja, ze zlymi kosztami punktowymi i z okrojoną ilością itemów. Bo jak narazie to jest tak z 6-7 przedmiotów wartych swoich punktów, reszta to tylko dla funu w klimatycznych-towarzyskich bitwach
A tego nie skomentuje:
A tego nie skomentuje:
karlee pisze:- slavy ze slingami
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
szczęściarz
ja tam się w sumie cieszę, że szczurki zapowiadają się niezbyt przegięte (może poza kretozordem) i losowe. Lubie funowe armie i dlatego zacząłem grac skavenami, przez to, że potrafiły same zabic więcej własnych modeli niż przeciwnik Ten szalony klimacik jeśli pozostanie + duża grywalnośc, duża liczba kombinacji rozpisek etc. to raczej się nie pozbędę gryzoni, a wręcz przeciwnie rozwinę nieco tą armie.
ja tam się w sumie cieszę, że szczurki zapowiadają się niezbyt przegięte (może poza kretozordem) i losowe. Lubie funowe armie i dlatego zacząłem grac skavenami, przez to, że potrafiły same zabic więcej własnych modeli niż przeciwnik Ten szalony klimacik jeśli pozostanie + duża grywalnośc, duża liczba kombinacji rozpisek etc. to raczej się nie pozbędę gryzoni, a wręcz przeciwnie rozwinę nieco tą armie.
W jakiej cenie kefas?
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
Poprawcie mnie jesli nie myle:
Secudno - brak łatwego do rzucania, silnego magicznego pocisku dla małych magów.
Najwiekszą siłą magii starych szczurów było wlasnie to - powszechny, dobry magiczny pocisk dla malych magów. Jak macie zamiar radzic sobie z magię teraz? Na tym bazują choćby demoniaki i świetnie na tym wychodzą... Idea schorcha z małych mnie nie przekonuje - wylosować, i rzucić z 3 kości na 11+ to g***a taktyka.
Plagomagia tylko troszke lepiej - jedynka jak i w pierwszym lorze sytuacyjna; dwójka szału nie zrobi na słbych w walce szczurach, trójka z takim zasięgiem oznacze że za chwile wróg Was szarzuje, więc tez niewesoło; piąteczka wesoła ale znowuż - nie dla małego maga...
Czy tylko ja mam wrazenie że jest pojazd na całej lini ?
Primo - szajsowe czary numer jeden. Skiterlip jest defensywny, beknięcie ma 8 cali zasięgu lub wymaga kombatu w którym szczury nie wymiatają.Lore of Doom:
1 - Sulfurjump: teleports one character within 12 inches to anywhere on the table. cast on 5+
2 - Warp lightning: magic missile with D6 S 5 hits. a roll of 1 hits the caster.
3 - Howling Warpstorm: Flyers may not fly, and all shooting suffers -1 to hit. Skaven shooting excluded. cast on 7+
4 - Deadly frenzy: one unit gains frenzy with +2 rather than +1 attack. does replace normal frenzy (so you don't get +3 attacks) lasts until unit looses combat.
5 - Scorch: places 3" template within 24 ", causing a flaming S5 attack to any model touched. Cast on 11+
6 - Jaws of the World Rat (seriously, it's named somewhat else, something with chasm or canyon or what ever, but the effect is the same...) Draw a line of 4D6 inches from the caster. Any model touched must take a Initiative test or is removed. War machines and chariots only on 5+.
Lore of plague.
1 - Plagebreath: cast on 5+, S2 breath weapon which ignores armour. In close combat engaged unit sufferd D6 S2 hits without armour.
2 - Poisened Gift: cast on 7+, unit gains poisened attacks. If it has it already, poisened attacks now work on 5+. Last til end of the game (!!)
3 - Wither: one Unit within 12 inches suffers -1 Toughness til end of the game. Cast on 8+
4 - Verminflood: cast on 8+: 5 " template moves 4d6 inches (not through impassible terrain, touched units suffer §d6 s2 hits.
5 - Foul clourd: cast on 11+ all units within 12 " suffer D6 S 5 hits without Armour: enemy on 2+, skaven on 4+, plague monks, censer bearers, globardiers and plague priests on 5+.
6 - the plague: same as before. cast on 12.
Secudno - brak łatwego do rzucania, silnego magicznego pocisku dla małych magów.
Najwiekszą siłą magii starych szczurów było wlasnie to - powszechny, dobry magiczny pocisk dla malych magów. Jak macie zamiar radzic sobie z magię teraz? Na tym bazują choćby demoniaki i świetnie na tym wychodzą... Idea schorcha z małych mnie nie przekonuje - wylosować, i rzucić z 3 kości na 11+ to g***a taktyka.
Plagomagia tylko troszke lepiej - jedynka jak i w pierwszym lorze sytuacyjna; dwójka szału nie zrobi na słbych w walce szczurach, trójka z takim zasięgiem oznacze że za chwile wróg Was szarzuje, więc tez niewesoło; piąteczka wesoła ale znowuż - nie dla małego maga...
Czy tylko ja mam wrazenie że jest pojazd na całej lini ?
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
W tym małym pdfie przy szarym serze i dużym rogatym jest
Tam nie ma tryhc osobnych opisów ludzików, tylko sam army list. Czy w.w. mają w zasadach coś, że mogą losować czary na raz z dwóch lorów, tak jak kiedyś slann?
Zastanawia mnie te AND ??may take spells from lore of doom and/or plague
Tam nie ma tryhc osobnych opisów ludzików, tylko sam army list. Czy w.w. mają w zasadach coś, że mogą losować czary na raz z dwóch lorów, tak jak kiedyś slann?
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
Gdzieś czytałem że ponoć jest tak: Kulasz kostkami wypada ci 2,3,5,6 teraz porównujesz zestawy i bierzesz np. 2 i 5 z Doom i resztę z plagueMUKER pisze:W tym małym pdfie przy szarym serze i dużym rogatym jestZastanawia mnie te AND ??may take spells from lore of doom and/or plague
Tam nie ma tryhc osobnych opisów ludzików, tylko sam army list. Czy w.w. mają w zasadach coś, że mogą losować czary na raz z dwóch lorów, tak jak kiedyś slann?
- Hej móżdżku, co będziemy robić dziś wieczorem?
-To co zwykle Pinky, to co zwykle. Spróbujemy opanować świat.
***
Z cyklu na turnieju:
Master Assassin z Fellbladem wpada w 1 turze w Maga Chaosowego na smoku, wypłaca ataki i wypada: 4x1 pada głośnie K*** i cała sala zaczyna klaskać...
***
A mój Bóg w dłoniach ma błyskawice,
miotając gromy, odbiera życie...
-To co zwykle Pinky, to co zwykle. Spróbujemy opanować świat.
***
Z cyklu na turnieju:
Master Assassin z Fellbladem wpada w 1 turze w Maga Chaosowego na smoku, wypłaca ataki i wypada: 4x1 pada głośnie K*** i cała sala zaczyna klaskać...
***
A mój Bóg w dłoniach ma błyskawice,
miotając gromy, odbiera życie...
Magia jest niezła. Jest ozna powiedziec zarąbista. tylko trzeba wiedziec kiedy ja uzyc. Np czar który krytykujesz czyli z -1T. Wiec wyobras sobie sytuacje. Masz priesta w plague beerers. idziesz do przodu, wystawiasz sie na szarże i walisz ten czar. A potem odzial wroga szarżuje w ciebie z t2 lub 3. Koles testuje T i pada mu prawie caly pierwzy szereg. A ty oddajesz 15 atakow jeszcze. Rozumiesz idee?
Dalej. Poison na odziele. Mega! masz monkow, 15 atakow z poisonem robi z nich rzeźników. A potem powtarzasz i masz go na 5+. Cos pieknego.
Dalej z lore of doom
frenzy: cos pieknego. Bo daje 2 ataki a nie jeden. Walisz takie cos na clanratty i maja juz 15 atakow. Z marnej jednostki robi sie calkiem znosny oddzial. Albo jeszcze lepiej. Walisz to na gutter runerow i maja 20 atakow z poisonem. Nie oplaca sie? Dalej. -1 do bs. To cudo. W polaczenie ze storm bannerem armia jest nie to trafienia przez strzelcow. alfy trafiaja cie na 6 a inni na 7+. A ty idziesz zgraja.
magia daje rade i tyle.
Dalej. Poison na odziele. Mega! masz monkow, 15 atakow z poisonem robi z nich rzeźników. A potem powtarzasz i masz go na 5+. Cos pieknego.
Dalej z lore of doom
frenzy: cos pieknego. Bo daje 2 ataki a nie jeden. Walisz takie cos na clanratty i maja juz 15 atakow. Z marnej jednostki robi sie calkiem znosny oddzial. Albo jeszcze lepiej. Walisz to na gutter runerow i maja 20 atakow z poisonem. Nie oplaca sie? Dalej. -1 do bs. To cudo. W polaczenie ze storm bannerem armia jest nie to trafienia przez strzelcow. alfy trafiaja cie na 6 a inni na 7+. A ty idziesz zgraja.
magia daje rade i tyle.
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt: