RARE:
WLC 90
Kretozord 250 (z MR i magic atakami)
SPECIAL:
8 Censerów 128
8 Censerów 128
CORE:
5 rats i packmaster 23
24 Slaves i muzyk 50
25 Slaves i muzyk 52
10 NR z drillem 130
26 Clanrats + FCG 137
26 Clanrats + FCG 137
25 Clanrats + FCG 132.5
HEROES:
Inzynier 145
2 lvl, DS + condenser
BSB 122
sztormowa,ha,tarcza
Plague Priest 189
flail,2 level,Warp Scroll,Rival Hide Talisman
Seer 535
Dzwon,Pipes,2DS,PS
Suma:2248.5
Ogolnie ciezko cos w tej armii zmiescic
New Skaven 2250
New Skaven 2250
Ostatnio zmieniony 21 paź 2009, o 00:16 przez Chory, łącznie zmieniany 3 razy.
jakos sie tych nowych, w odroznieniu od starych, szczurow nie boje
za to figurki bardzo ladne
nie do konca przekonuje mnie ta abominacja, ale to pewnie z racji posiadania jednostek zdejmujacych to prawie jak free frag... jak widze hydre to sie usmiecham i pewnie tak samo bedzie z tym, dla mnie duzo grozniejsze latarki czy kólka
za to figurki bardzo ladne
nie do konca przekonuje mnie ta abominacja, ale to pewnie z racji posiadania jednostek zdejmujacych to prawie jak free frag... jak widze hydre to sie usmiecham i pewnie tak samo bedzie z tym, dla mnie duzo grozniejsze latarki czy kólka
kolko robi tak samo duzo co abominacja wiadomo ze abominacja ma te rozne fajne w pytke ataki itp itd, ale kolko jak wjedzie to tez ladnie sprzedaje a pioruny sa milym dodatkiem jak sie odpowiednio uzyje sztormowki i swoich innych jednostek to nie powinno byc problemu z pykaniem piorunow w cos mniej lub bardziej sensownego, a przynajmniej tak sie wydaje, wiadomo ze nie od razu bedzie to GD ale pieski czy flamery sa juz IMO spoko celem...Morrok pisze:kółka nic Ci nie robią, bo strzelają do najblizszego celu i to jeszcze z losową siłą i nie mają NIC oprócz 5W 6T i save na 4+
jutro wrzucę moją dopieszczoną już rozpiskę
ogolnie poraza losowosc tej armii, po prostu szok w trampkach
i poza kilkoma fajnymi przedmiotami i mega gitowym serem na wozku to za wiele fajnych rzeczy nie ma...
a o przerzucie brejka slyszales:D, szczegolnie przy stubbornowej abominacji?mallaki pisze:co do rozpy
masz wolny slot special.
Wiec wywal sztandarowego i jeden oddzial clanratow. i kup za to odzial mnichow z bannerem. Wyjdzie na to samo, ale zyskasz niezla jednostke jednostkę.
ja bym bsb napewno nie wywalal, IMO jest to mus w tej armii, co do clanratow to faktycznie IMO bardziej sie oplaca wywalic jeden oddzial i tych przecietnych slabych kopaczy za 130 pkt... i wziasc za to porzadny klocek monkow ze storm bannerem, a na bsb dac sztandar z minus do LD, na takie demony np rzecz zajebista no i nawrzucac ile sie da tych oddzialkow za 23 pkt
mnie ciekawi jedna rzecz, jak klocek z dzwonem jest unbrk a jest chyba dosc jasno napisane ze tylko unit pchajacy, to czy do takiego oddzialu mozna dolaczac innych herosow? mi sie wydaje ze nie bo jest to zgodne z zasada unbreakable, tylko ciekawe czy taka byla tego intencja
pzdr
U mnie to chyba beda oddziałki za 35 pkt . Tak samo jak w przypadku NR wolę żeby te oddziały miały potencjał cos zrobić, a przy 10 modelach mam 10 atakow, rankę i można spokojnie pakować się w klocki od bokunawrzucac ile sie da tych oddzialkow za 23 pkt
@Thurion:
Moze i tak zrobie choc z magic itemami pomysle.Fakt ze kopacze za 130 pkt to najtansi kopacze w armii ale jak sie zakopia to 130 w plecy a nie te 85 jak kiedys.No i misfire gorszy ciupke.
@Mallaki: Thurion juz napisal.Przerzut jest bardzo wazny w tej armii.Szkoda ze nie mozna sie chowac w tylnich szeregach co jest dla mnie wielkim minusem.
PS.Ciekawe czy pipes dzialaja na rzeczy ItP?Jak tak to bedzie fajny przedmiot:P
Szkoda ze autor booka nie rozwial od razu watpliwosci.
Moze i tak zrobie choc z magic itemami pomysle.Fakt ze kopacze za 130 pkt to najtansi kopacze w armii ale jak sie zakopia to 130 w plecy a nie te 85 jak kiedys.No i misfire gorszy ciupke.
@Mallaki: Thurion juz napisal.Przerzut jest bardzo wazny w tej armii.Szkoda ze nie mozna sie chowac w tylnich szeregach co jest dla mnie wielkim minusem.
PS.Ciekawe czy pipes dzialaja na rzeczy ItP?Jak tak to bedzie fajny przedmiot:P
Szkoda ze autor booka nie rozwial od razu watpliwosci.
To jest gites.
Finalna wersja rozpy pod ktora juz sklejam modele .
Finalna wersja rozpy pod ktora juz sklejam modele .
RARE:
WLC 90
Abominacja 250 (z MR i magic atakami)
SPECIAL:
8 Censerów 128
8 Censerów 128
24 Plague Monks 243
FCG,Storm Banner
CORE:
5 rats i packmaster 23
5 rats i packmaster 23
5 rats i packmaster 23
25 Slaves i muzyk 52
25 Slaves i muzyk 52
26 Clanrats + FCG 137
26 Clanrats + FCG 137
HEROES:
Inzynier 145
2 lvl, DS + condenser
BSB 82
ES,,ha
Plague Priest 201
censer,2 level,Warp Scroll,Rival Hide Talisman
Seer 535
Dzwon,Pipes,2DS,PS
Suma:2249
Ostatnio zmieniony 21 paź 2009, o 19:56 przez Chory, łącznie zmieniany 2 razy.
bez kitu
na maksa będzie brakowało jezzaili i wykopek w nowych szczurkach
niby censerzy są teraz wyjebani w walce ale to zawsze skirmish z frenzy i ogarniety gracz ustawi się tak, ze tylko jeden z tych pojebów będzie miał zasięg szarży
abominacja niby spoko ale niestety w dobie działek DoW nie będzie moim zdaniem grywalna
chyba nie ma tu mocy...
...kombinujmy dalej
na maksa będzie brakowało jezzaili i wykopek w nowych szczurkach
niby censerzy są teraz wyjebani w walce ale to zawsze skirmish z frenzy i ogarniety gracz ustawi się tak, ze tylko jeden z tych pojebów będzie miał zasięg szarży
abominacja niby spoko ale niestety w dobie działek DoW nie będzie moim zdaniem grywalna
chyba nie ma tu mocy...
...kombinujmy dalej
Censerzy sa wyjebani.A jeszcze dzwon na 3 wynikach daje im +1 atak a wtedy kazdy ma 4A S5 i T test.Fisch pisze:bez kitu
na maksa będzie brakowało jezzaili i wykopek w nowych szczurkach
niby censerzy są teraz wyjebani w walce ale to zawsze skirmish z frenzy i ogarniety gracz ustawi się tak, ze tylko jeden z tych pojebów będzie miał zasięg szarży
abominacja niby spoko ale niestety w dobie działek DoW nie będzie moim zdaniem grywalna
chyba nie ma tu mocy...
...kombinujmy dalej
Pamietaj ze gracz skavenow nie musi byc niedorozwojem i ogarniety moze tez byc;).
Na pewno dzialka Dow beda sciagac Abominacje .Nawet jakby byla patelnia to bys sie troche nastrzelal zanim bys zabil bestie.A storm banner jest w armii.
Moc IMO porownywalna ze stara armia szczurow.Wiecej jest walki wrecz.magia inna ale nie gorsza.Warp Scroll juz zabiera 2 DD przeciwnika a jak dzown walnie bounda (9-10) to magia ma kopa.
ten sztandar na monkach to jakies pitu pitu... daj im sztormowke a bsb zrob golegoz enchanted shieldem, zawsze to save 2+ w combacie (ten sztandar za 70 jednak przy 1st rankowym bsb sie nie opyla...), mowie ci
warp scroll to zalezy z kim grasz, ja bym to wpuszczal albo zbijal z resista
jeszcze ten przedmiot na priescie drugi IMO jakis malo przydatny... ja bym se odpuscil, a za punkty jakie bym zdobyl z w.w. + jeden censer wzial kolejne slavy
no i zamienilbym miejscami condenser ze scrollem, w sensie condenser na seera
i wtedy jest juz naprawde bardzo fajna rozpa, ktora zaspokaja moje duze oczekiwania co do jakosci przeciwnika
warp scroll to zalezy z kim grasz, ja bym to wpuszczal albo zbijal z resista
jeszcze ten przedmiot na priescie drugi IMO jakis malo przydatny... ja bym se odpuscil, a za punkty jakie bym zdobyl z w.w. + jeden censer wzial kolejne slavy
no i zamienilbym miejscami condenser ze scrollem, w sensie condenser na seera
i wtedy jest juz naprawde bardzo fajna rozpa, ktora zaspokaja moje duze oczekiwania co do jakosci przeciwnika
Condenser musi byc na elektryku bo z bazy zna warp lightning .
A ja po ponownej analizie booka obczaiłem dzis kolejna ciekawą opcje . Myśle ze jest naprawde duzo kombinacji i dopiero po jakies pol roku wykrystalizuje mi się ostateczna rozpa
A ja po ponownej analizie booka obczaiłem dzis kolejna ciekawą opcje . Myśle ze jest naprawde duzo kombinacji i dopiero po jakies pol roku wykrystalizuje mi się ostateczna rozpa