2250 Oldblood z Charmem i trzy silniki

Moderator: Ziemko

ODPOWIEDZ
Kieł
Wałkarz
Posty: 68
Lokalizacja: Piastów - Killing Blow

2250 Oldblood z Charmem i trzy silniki

Post autor: Kieł »

Taka luźna koncepcja

Oldblood
dwurak, tarcza, blade of realities i charm of jaguar warrior (ewentualnie Oldblood złożony ze zbroją Hide of the old one i enchanted shieldem do tego bitting blade żeby mieć magical atack - gośc ma 7 siły i 6 tougha, większość strzelania i magic missiles go nie bolą, 1+ save poza hth - gośc taki na pewno nie zabije smoków i hydr, ale doskonale nada sie na 5 cieżkiej kawalerii i na regony potworów)
273pkt

trzy silniki
dispell scroll, rod of the storm 440
dispell scroll, ixti grubs 440
plague of tepok, blood statuette of spite 430
43 skinki z dmuchawkami
3x 4 terradons

Czy to jest bardzo słabe?

Koncepcje.
Na ofensy możemy się przegrupowywać i czarować zanim przeciwnik do nas nie podejdzie.
Potem albo szarże silników, albo moc niszczenia z nich.
Na defensy streleckie, rzucamy z silników warda, ewentaulnie rzucamy warda na strzelanie z heavena i jedziemy wszystkim do przodu czarując po drodze, ewenta chowamy wszystko, lecimy bohaterem i terrkami na machiny i rzucamy na co się da warda na strzelanie z heavena. ożna też pochować wszystko i rzucać błyskawice.
Na duże mocne cele (jakieś smoki, hydry) rzucamy przeżuty i szarżujemy Oldbloodem z nadzieję że jak najwięcej hitów wejdzie, a przeciwnik nie zda Liderki, oraz strzelamy skinkami.

Wydaje mi sie ze rozpa jest legalna. 11 PD plus jedna za stały bound. Do tego dwa jednorzowe boundy. W dispelu 8DD plus trzy za dwa scrolle.

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Jest ciekawe. Przy 3 silnikach boli brak bsb. Odnosnie zlozenia lorda to dalbym mu pancerz plus 1 T , latanie , warda na 5 , shield , GW. Przy 3 silnikach , az tak nie potrzebujesz magicznych atakow , a tak zlozony lord wezmie smok na klate 0 sejwa , 5 warda , T6. Ewentualnie 2 sejwa , 5 warda , T6 , ale wtedy s7. Wywalilbym itxi grubs i blood statue od spite i zrobil 5ty oddzial skinkow.

Awatar użytkownika
Alister
Chuck Norris
Posty: 619
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Alister »

Przy zlym rzucie na czary lord nie polata.
Przy dobrym tez nieczesto.

Co do setu GW + BoR pamietaj, ze jak OB ma magiczna bron to nie moze korzystac ze zwyklej.

Kieł
Wałkarz
Posty: 68
Lokalizacja: Piastów - Killing Blow

Post autor: Kieł »

Ziemko pisze:Jest ciekawe. Przy 3 silnikach boli brak bsb. Odnosnie zlozenia lorda to dalbym mu pancerz plus 1 T , latanie , warda na 5 , shield , GW. Przy 3 silnikach , az tak nie potrzebujesz magicznych atakow , a tak zlozony lord wezmie smok na klate 0 sejwa , 5 warda , T6. Ewentualnie 2 sejwa , 5 warda , T6 , ale wtedy s7. Wywalilbym itxi grubs i blood statue od spite i zrobil 5ty oddzial skinkow.
Przy zbroi i charmie nie wchodzi już 5+ warda.

Reszta rad bardzo fajna, dzięki.
Alister pisze:Przy zlym rzucie na czary lord nie polata.
Przy dobrym tez nieczesto.

Co do setu GW + BoR pamietaj, ze jak OB ma magiczna bron to nie moze korzystac ze zwyklej.
Wiem że musze deklarowac wybór broni na cały hth (czy moze na jedną turę?)
Co do charma to niestety jest ból, kiedyś biegacz zawsze miał 9 ruchu, to było mega. Lizakom obcieli a Vampom bieganie obtanili - taka filozofia.
Ale ja naprawdę chciałbym pograć na takim lataczu, jest to nieco ryzykowne i lepsze by było danie latania Scarowi, bo mniejsze ryzyko jak się lot nie uda.
Z kolei na takie punkty przeciwnik będzie miał z 4-6 DD, może ryzykować dispell bounda na jednej, dwie to już raczej pewniak, ale nadal może się nie udać. W każdym razie jak zużyje dwie to zasypuje go czarami z heavena, moje 11 PD kontra jego 2-4.
Dlatego też dałem jeszcze dwa boundy, ale rzeczywiście lepiej skinów dołożyć.

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Gdyby zostawili hosty i mozliwosc brania lord of shadow , to taki lord bylby na pewno bardzo popularny. Jesli masz magiczna bron i zwykla to zawsze musisz brac magiczna ,wiec zastanow sie nad tym BB. Jesli chcesz juz magiczna bron to daj mu Slome i wtedy bez Gw. Rzeczywiscie ward o 5 pktow nie wchodz. Daj mu wtedz pancerz , bound i e.shield plus GW. Na strzelanie ma 0 sejwa w walce moze minus jeden wykrecic. (jaka szkoda ze venonm of the firefly frog to tez enchanted item , bo mega kombo by wchodzilo wtedy).

Kieł
Wałkarz
Posty: 68
Lokalizacja: Piastów - Killing Blow

Post autor: Kieł »

Ziemko pisze:Gdyby zostawili hosty i mozliwosc brania lord of shadow , to taki lord bylby na pewno bardzo popularny. Jesli masz magiczna bron i zwykla to zawsze musisz brac magiczna ,wiec zastanow sie nad tym BB. Jesli chcesz juz magiczna bron to daj mu Slome i wtedy bez Gw. Rzeczywiscie ward o 5 pktow nie wchodz. Daj mu wtedz pancerz , bound i e.shield plus GW. Na strzelanie ma 0 sejwa w walce moze minus jeden wykrecic. (jaka szkoda ze venonm of the firefly frog to tez enchanted item , bo mega kombo by wchodzilo wtedy).
Możesz wyjaśnić co masz na myśli w pierwszym zdaniu, Lizakami gram tylko w VII edycji.
BB zatem na bank odpada, ale wolę dwuraka. 2+ save z dwurakiem, 0+ na strzlanie i -1+ za enchanted shield i hand weapon, dobrze liczę.
A nad venomem już nie raz płakałem, super przedmiot, świetnie się z dwurakiem komponuje.

Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3109

Post autor: Crusader »

Bardzo fajna rozpa. Boundspelle zostawiają przeciwnikom dużo DDków odłożonych na nie. Sam bym chętnie tym zagrał. Co prawda nie wiem czy jest to mocne, ale ostatnio lubie rozpy funowe.
Itxi grubs bym sobie odpuścił.
Dałbym przynajmniej jedną cohortę przynajmniej 16chłopa, aby odlblood mógł przyjmować smoka z rank bonusem i go wziąć na static. Również będzie mógł tam przyjąć masowy ostrzał. Fajne że z lataniem moze szarzowac czesto od pierwszej tury.

Pozdro

Kieł
Wałkarz
Posty: 68
Lokalizacja: Piastów - Killing Blow

Post autor: Kieł »

Spoko, zdejmę Ixti i spite i bitting blade, zmniejszę skinki do dziesiątek i wchodzi spokojnie kohorta 20 skinów, warto taką większą brać? Można 19 i jeszcze jeden skirmisher wejdzie.

Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3109

Post autor: Crusader »

Spite nie wywalaj, bo to bardzo dobry boundspell, a Twoja siłą jest to że masz ich aż 3 na wysokim levelu i jeżeli uzyjesz wszystkich w jednej turze to przeciwnik musi poswiecic przynajmniej 6 DDków, aby chcieć je zastopować. Spite jest bardzo dobry na DE na Pendant, a czesto pojawia sie wersja hotek + jeden caddy. Hotek nie działa na komete, wiec jak bedziesz miał je to szybko zmiezdzysz ochrone magiczna przeciwnika.

Itxi wywal i bitting(nie mozesz uzywac dwuraka jak masz magic weapon), a na charioty czy inne rzecz fajnie mieć dużą siłe.
Jedne najlepiej dwie srednie cohorty, ale jedna duza tez spoko moze byc.

pozdro

Kieł
Wałkarz
Posty: 68
Lokalizacja: Piastów - Killing Blow

Post autor: Kieł »

Wszystko co powiedziałeś to prawda, skorzystam z tych rad i wniosę poprawki do rozpy.
Dzięki i pozdro.

ODPOWIEDZ