Zapraszamy serdecznie na turniej "Chrzest Feniksa".
Format: parówka 2x1000, 3 bitwy
Miejsce:
Legnickie Stowarzyszenie Fantastyki Gladius
Libana 4 (przy dworcu głównym)
Legnica
Czas: 8 listopada (niedziela), start o godz. 10:00
Informacje ogólne:
- Turniej klasy - Lokal
- Wstęp na turniej kosztuje 14 zł od osoby
- Turniej zostanie zgłoszony do ligi
- Można proksować
- Liczba miejsc ograniczona (18 osob) - ze wzgledu na ilosc stolow - zgloszenia prosze przesylac do dnia 4 listopada na maila: Alzaw7@wp.pl wraz z danymi kontaktowymi (tel, gg) oraz armią, którą zagracie
- Rozpiski (w formacie txt, doc, docx, xls, xlix, lub html) + dane kontaktowe WRAZ Z PODANIEM ID ze strony http://www.adeon.livenet.pl/players.php proszę nadsyłać na adres: Alzaw7@wp.pl do dnia 7 listopada 2009 PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ROZPISEK W FORMACIE RST!!!
- Pełniący obowiązki sędziego: Alzaw
Jako ze na turnieju bedzie sporo osob rozpoczynajacych przygode w battla, parowanie osob odbedzie sie droga losowa w czwartek 5 listopada. Wszyscy uczestniczy zostana przydzieleni do dwoch koszykow (koszyk A - gracze doswiadczeni, koszyk B gracze poczatkujacy). Gracze z koszyka A beda parowani z graczami z koszyka B. Nie będziemy parowac armii, które się nienawidzą.
Kazda osoba otrzyma dane kontaktowe do gracza z pary, wiec kazdy bedzie mial 3 dni na wspolne obmyslenie strategii i ulozenie rozpisek.
Obowiązuje Balancing Patch
http://strony.aster.pl/barbaros/balancing_patch.pdf
Obowiązuje limit magii -
3 lvl magii na osobe, czyli 1 lvl za kazdy poziom maga, bound spell to rowniez 1 lvl magii. Limit kości magii jak w BP dla bitew poniżej 2000. Obowiązuje parę armii (czyli 8 kości na parę).
Specjalne ograniczenia co do kompozycji armii:
- Nie można łączyć tych samych armii, ani armii z SoC z armią na bazie której jest napisana.
- Każda armia musi mieć: 2+ Core, 0-2 Special, 0-1 Rare, 1-2 Hero. High Elfy: 1+ core, 0-4 Special, 0-2 Rare, 1-2 Hero
- Obowiązuje limit magii - 3 lvl magii na osobe, czyli 1 lvl za kazdy poziom maga, bound spell to rowniez 1 lvl magii.
- Zakaz dublowania magic itemów w sojuszu, za wyjątkiem takich które można normalnie dublować (scrolle itd)
- Każda armia musi posiadać generała
- Tylko jeden BSB na sojusz, działa tylko na armię z której pochodzi. BSB jest obowiązkowy.
- Nie testujemy paniki od nieszczęść które przytrafiają się sojusznikowi
- Stoły 48”x48”
- Jeden rzut - strona lub rozpoczęcie.
- Ten kto zaczyna grę rozstawia jako pierwszy swoją jednostkę. Wystawiamy po 2 na raz, jedną z każdej armii.
Regulamin:
× Armie limited
× Obowiązują wszystkie wydane księgi armii
× Obowiązują wszystkie FAQi i erraty Games Workshop
× Obowiązują polskie uściślenia sędziowskie http://strony.aster.pl/barbaros/uscpl.pdf chyba, że poniżej wskazano odmiennie
× Nie wolno używać bohaterów specjalnych z końca podręcznika
× Nie wolno używać bohaterów specjalnych z wewnątrz listy armii (armybook O&G, Imperium i następne...)
× Nie wolno używać alternatywnych armii z końca podręcznika
× Wolno używać Regiments of Renown za wyjątkiem tych, które będąc pojedynczym modelem zajmują jednocześnie slot bohatera
× Wolno używać jednostek Dogs of War jako wyboru rzadkiego we wszystkich armiach z VII edycji (armybook Dwarfs, O&G, Empire i następne...) oraz w tych, które mają taką wyraźną adnotację (także u Chaos Dwarfów)
× Dogs of War jak samodzielna armia dozwolone
× Dozwolone są nieoficjalne przedmioty do armii Dogs of War
× Działa Dogs of War mogą brać tylko armie Dogs of War
× Wolno używać jednostek Kislevu zgodnie z zasadami w Chronicles 2004. Wolno także używać Kislevu jako samodzielnej armii.
× Chaos Dwarfs Ravening Hordes dozwolone
× Kawaleria Rhinoxów dozwolona
× Do wszystkich oddziałów spoza AB należy posiadać zasady! Nieposiadanie zasad może skutkować rozstrzygnięciem wszelkich wątpliwości na niekorzyść właściciela, a w skrajnych przypadkach może zostać ukarane karniakami.
Zasady turnieju:
- Gramy 3 bitwy;
- Gramy na jawne rozpiski
- Stoły 48”x48”
- Jeden rzut - strona lub rozpoczęcie. Gracz który wygrał rzut rozstawia pierwszą jednostkę.
Progi:
0-200=10:10
201-400=11:9
401-600=12:8
601-800=13:7
801-1000=14:6
1001-1200=15:5
1201-1400=16:4
1401-1600=17:3
1601-1800=18:2
1801-2000=19:1
200)+=20:0
Punkty do zdobycia:
60 z bitew.
14 z oceny armii
1 za zgłoszenie wraz z rozpiską w terminie
Razem do zdobycia 15 dodatkowych punktów.
Ocena przygotowania armii do turnieju
Ogólny wygląd armii 0-6
Ocena malowania
1 punkt - 25% Armii pomalowanych
2 punkty - 50% Armii pomalowanych
3 punkty - 75% Armii pomalowanych
4 punkty - 100% Armii pomalowanych
0-2 wow
Traye 0-3
Wymagane pod każdy odział z wyjątkiem fastów i skirmishy Oceniany będzie fakt posiadania tego jakże ułatwiającego grę dodatku a nie sposób wymodelowania.
Brak takowych 0
Pudełko po CD pod jednym oddziałem 1
Prawie cała armia na trayach 2
Każdy wymagany odział na trayu 3
WYSIWYG 0-3
Na oddziałach: 1 za drobne uchybienia, 2 za kompletny WYSIWYG
Na bohaterach 1
Rozpiska 0-2
Brak, 0 i gratis rozstrzyganie na niekorzyść
Czytelny wydruk, 1
Czytelny wydruk z miejscem na wpisanie czarów, przedmiotów jednokrotnego użycia itd., 2
Każda armia będzie oceniana osobno. Punkty dodawane i dzielone na dwa zaokrąglane w górę..
Zapraszamy do udzialu !!!
Więcej informacji
http://www.sklepfeniks.fora.pl/warhamme ... .html#1543