Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)

Wood Elves

Moderator: Gremlin

Zablokowany
Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Re: Rozpiski WE

Post autor: Piotras »

mati.pl pisze:no i jedno ale: na alterze great weapon i shield ? nu nu nu :)
Dlaczego nie? :shock: Toż to sejv na strzelanie 4+, a w combacie 5+ jak używasz gw. Jak uzywasz sh + hw to masz 3+ save'a... Także opcja mega.
Jedyne co bym zmienił: zrzuć altera i waya w jednego herosa, tzn. na altera daj hodę, a waya nobla wyrzuć. Dzięki temu masz więcej pkt i mozesz podpakować resztę oddziałów. dla mnie 5 wildów z wb to nieporozumienie. 6ściu to jeszcze ok. Także jak usuniesz tego herosa to taka 6stka z wb i jest git. No i jak dla mnie muzyk na GR musi być, tak samo jak champion w wayach, ale to już kwestia gustu.

P.S. Obrób rozpiskę, bo aż razi...
Pozdro

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

jak dla mnie 6 z WB to już droga opcja - ponad 300pkt- to już coś co się opłaca ścigać.
5 Sprawdza się świetnie.

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

a mi się 5ciu nigdy nie spłaciło. A 6 owszem, zawsze ;)
Jak widać kwestia gustu...

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

No to jak na tajne, to już tajna nie jest. :D

Widzę że ludzie składają magów tak jak ja. Yupi! :D

To jak się mówi bsb Dębkowy w brecie to będą mówić mag lord i mały mag Kalesonerowy w we i będzie wszystko wiadomo. :wink:
Ostatnio zmieniony 21 paź 2009, o 09:46 przez Kalesoner, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

chodziło mi o kompozycję gw plus sh w combacie :)
Obrazek

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

mati.pl pisze:chodziło mi o kompozycję gw plus sh w combacie :)
A co z nia nie tak? Mozesz miec i GH i shield. Tyle, ze nie mozesz uzywac obu jednoczesnie (przed walka decydujesz, czego uzywasz).
Obrazek

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

dokładnie blesiu o to mi chodziło :) ot co ! :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5353

Post autor: Tutajec »

kalesoner ale żeby osiągnąc poziom żeby ludzie mówili rozpa kalesonerowa to jeszcze troche ale już niedługo ^^

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Kalesoner pisze:No to jak na tajne, to już tajna nie jest. :D
Widzę że ludzie składają magów tak jak ja. Yupi! :D
To jak się mówi bsb Dębkowy w brecie to będą mówić mag lord i mały mag Kalesonerowy w we i będzie wszystko wiadomo. :wink:
Musisz jeszcze troche pograć plewo :lol2: :lol2:
Nie no, joke.
I panie mati.pl, to zdecyduj się, czy chodzi o kombinację ogólnie, czy w combacie, czy może o punkty :roll:

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2243
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

Kalesoner pisze:Widzę że ludzie składają magów tak jak ja. Yupi! :D
Nie ma się co dziwić, jest to dobra kombinacja. :)

Piotras pisze:Także jak usuniesz tego herosa to taka 6stka z wb i jest git.
A mi się właśnie 6 nie spłaca, bo ciężej ją schować, trzeba zabić 3 modele, żeby była połowa pkt, tyle samo co w 5.

Zastanawiałem się czy nie wywalić tego waya z hodą. Z jednej strony można za te punkty kupić jakiś nowy oddział i dopakować inne, z drugiej strony alter bez warda moim zdaniem traci na wartości.

Od czego są testy? :D

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

No to potestuj. Po co pytać się o radę, jak nie chcesz wprowadzać zmian? To napisze inaczej, super mega wypasiona rozpiska, do niczego nie można się przyczepić! Powodzenia :)

Awatar użytkownika
pelzak
Falubaz
Posty: 1195

Post autor: pelzak »

Tez sie zgadzam co to tego ze 5 lepiej mi sie sprawdza.
W glejd rajderach moze muzyka?

Pozdrawiam
Pelzak

EDIT: No i ten waywatcher mi jakos nie lezy, ja bym dal altera z hoda + Briarhearth.
"Lepszy mały ale własny i z przodu, niż duży ale cudzy i z tyłu..."

Awatar użytkownika
Dzidzia
Mudżahedin
Posty: 334
Lokalizacja: Z lasku Athel Loren ;]

Post autor: Dzidzia »

Kurczę, tak ostatnio, gdy byłem chory, zacząłem sobie dosadniej przeglądać dział przedmiotów magicznych we i przyszła mi do głowy pewna ciekawa kombinacja, która akurat tutaj bardzo fajnie pasuje, bo gra na tajne rozpiski. Mianowicie:

Highborn, Wild Rider Kindred;
-Oaken Armour
-Anoyance of Netlings
-Horn of Asrai

Wkładamy takiego pana do 5/6 (przy 6 trochę szeroki front ale większa przeżywalność) wildów z warbannerem. I zyskujemy oddział, który składa wszelkie large targety i może robić fajne akcje z rogiem. Wiadomo z 18" szarży jesteśmy wstanie złapać LT (smoczki itd), mówimy challenge lordem, i jeśli ani jedna ani druga strona nie wbije rany (co jest bardzo prawdopodobne) to wygrywamy oddziałem o 3 (szmata, warszmata, outnumber). Nie mówie już o tym, że możemy próbować przyciągnąć jakieś rzeczy do szarży (np samotnego maga stojącego na skraju lasku itd) na nasz oddział, dzięki horn of asrai. No i wiadomo, dzięki tym dodatkowym 4A s5 od lorda, nasz oddział raczej może sobie łamać nawet frontalnie jakieś słabsze klocki piechoty.

Co myślicie o takiej kombinacji?
(niestety drogi oddział :cry: , ale jeśli zatłucze jakiegoś LT to już się spłaci.)

Pozdrawiam!
Parravon pisze:
mi_hau pisze:w RB nie ma ze Terki to Flaing Skirmisza jedynie - cold blod, Poison, flaing cavalary
Człowieku jaka " Flaing Skirmisza" #-o mają zasadę Flying Cavalry a w rulebook-u poczytaj sobie o zasadach Flyers od strony 68 czytaj wszystkie zasady to nie będziesz miał takich problemów.

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Bodaj Bless komibnował coś takiego. Tylko, że zamiast wild ridera był smoczek.
Imho opcja cienka, bo jak wiadomo, wildzi bosko płyną od jakiegokolwiek ostrzału... No i pamiętaj, że trzeba zdać LD, a LT mają zazwyczaj sporo jej. Także wiesz...

pozdro

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

Piotras: w walce, że nie ma szans na użycie obu naraz :) dlatego nu nu, jako warning :)
a czy ktoś gra na jelonku ? bo ja tak dla fanu zakupiłem pana z jelonkiem, raz dla zabawy wrzucilem do WR, dostał dobre fany, tylko nie wiem, czy on jest wystawialny i ma sens strata tylu pkt ?
Obrazek

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

W sobotę kolejny turniej, tym razem na 2000. Chciałem wreszcie zagrać DE, ale Suchy nie chce mi ich oddać (bo podjarał się gejowskim wariantem DE), więc dam kolejną szansę leśniakom. Trzon armii standardowy jak dla mnie, jedyną istotną zmianą będzie inny lord.

Alter z netlingami, wardem na 3+ na niemagiczne i 4+ na magiczne
Waywatcher z hailem
caddy
4x10 GG
2x8driad
5 skautów
2x7 wardancers
5 wild riders
2x6 waywatchers

Mam przewalone z VC, dosyć ciężko z imperium i innymi WE. Tym razem jednak jest jakiś model do kontry, który będzie trzymał w szachu smoki i demony, podczas gdy reszta armii może spokojnie wystrzelać przeciwnika.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Generalnie co tu pisać Jankiel? Ja bym zrezygnował z scoutów. Nie potrzebni są. Lepiej obciąć coś i dać 2gich wildów. Skoro masz tyle strzelania, to może zamiast 1 wayów dzialko ;) A i wtedy się punkty na inne rzeczy znajdą...

Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
ksch
Masakrator
Posty: 2963
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ksch »

Podoba mi się alter, chociaż FO może go skutecznie zneutralizować. Plus - magiczne strzały i pociski tną go na plasterki. Bardzo słaba antymagia, co w połączeniu z bardzo podatnymi na nią wayami wydaje się być sporą słabością Twojej rozpiski. Niezmiennie podziwiam umiejętność wystawienia trzech ekip scoutów.
Brakuje mi też nieco odpowiedzi na LT - smoczydła czy inne GD. Nie masz działka, alter, tak jak pisałem, łapie FO - ale zapewne masz to dobrze przemyślane. Oczywiście rdzeń armii bardzo oki.
--
Krzysztof "ksch" Schechtel
ksch@gazeta.pl
gg 7052764
http://www.veto2ed.pl

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

A mi się alter nie podoba.
Płynie od FO aż miło, podobnie płynie od lekkiego strzelania.
Obrazek

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Podoba mi się alter, chociaż FO może go skutecznie zneutralizować.
W kluczowych miejscach zawsze będzie stał oddział skirmisherów, który ma dać outnumber/szarżę z boku. Mnie wystarczy, że smok czy demon nie wlecą mi w środek armii - nie muszę ich zabijać i gonić po całym stole. Z tego też względu alter nie musi się za bardzo bać magii - będzie sobie stał bezpiecznie na tyłach, za lasem i pilnował, by nic nie podeszło.

Skauci muszą być, bo rzuty mam na nich mega przegięte :mrgreen: A maksymalna ilość waywatcherów to w moich rozpiskach rzecz nie do ruszenia.

Muszę sprawdzić, jak gra się z jednym caddym, bo bez problemu jedne łuki na drugiego caddyego mogę zamienić. Gdyby nie to, że chcę sobie przetestować altera, to miałbym dwóch caddych i 2xwild riders (bez żadnego lorda).
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Zablokowany