Nasze Hordy na Imperium
Moderator: Kołata
Re: Nasze Hordy na Imperium
Definitywnie na magii. Szótska z małej Łaa!! kasuje czołg gdży ten automatycznie nie zadaje inicjatywy, tak samo gigant maczugą może nabić mu 2k6 woundów ciosem maczugą(chociaż jak go nie wystawiam).
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
1. Wyrzuć najpierw "6" przy losowaniu czarów, a potem 12 podczas rzucania czaru (i módl się, żeby przeciwnik nie miał Srolli) .likaon pisze:Definitywnie na magii. Szótska z małej Łaa!! kasuje czołg gdży ten automatycznie nie zadaje inicjatywy, tak samo gigant maczugą może nabić mu 2k6 woundów ciosem maczugą(chociaż jak go nie wystawiam).
2. Gigant to faktycznie nie jest najlepszy pomysł (nie dość, że losowy to jeszcze oberwie od maszyn przeciwnika )
3. Jeżeli już mówimy o skrajnościach to na duże punkty osobiście byłbym zdolny poświęcić slot "hero" i wrzucić Goblina samobójcę z One-Hit-Wounda.
4. Oczywiście zgadzam się z parkiem maszyn (mnie najzupełniej wystarczają 4 Chukki i Doom Diver na kawe). Reszta wg. uznania.
Czołg automatycznie zdaje wszystkie testy, więc "szóstka z łaa" może go po piętach pogilaćlikaon pisze:Definitywnie na magii. Szótska z małej Łaa!! kasuje czołg gdży ten automatycznie nie zadaje inicjatywy, tak samo gigant maczugą może nabić mu 2k6 woundów ciosem maczugą(chociaż jak go nie wystawiam).
Owszem zdaje wszyskie testy ale za wyjątkiem testu inicjatywy.Wisnias pisze:Czołg automatycznie zdaje wszystkie testy, więc "szóstka z łaa" może go po piętach pogilać
niezdany test inicjatywy= k6 hitów z siłą 10, czyli pod dwóch takich czarach czołg nadaje się na złom
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii