Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski WE
No i właśnie mi się wydaje, iż taki wild rider, jest lepszy od takiego biegacza, bo wraz z oddziałem może złamać LT a nie tylko zatrzymać wraz z ryzykowaniem FO.
Pzdr
Pzdr
Parravon pisze:Człowieku jaka " Flaing Skirmisza"mi_hau pisze:w RB nie ma ze Terki to Flaing Skirmisza jedynie - cold blod, Poison, flaing cavalarymają zasadę Flying Cavalry a w rulebook-u poczytaj sobie o zasadach Flyers od strony 68 czytaj wszystkie zasady to nie będziesz miał takich problemów.
Zmiany mogę wprowadzic, ale argument, że szóstka mi się lepiej sprawdza to nie argument, no ale ok, koniec tematu.Piotras pisze:No to potestuj. Po co pytać się o radę, jak nie chcesz wprowadzać zmian? To napisze inaczej, super mega wypasiona rozpiska, do niczego nie można się przyczepić! Powodzenia
Napiszę jak mi poszło po bitwie z imp i ogrami

Pozdro
wystawiasz kolesia ze spearem na piechotę...? Bo mam nadzieję, że nie wstawiasz kolesia na koniu do WD -.-"mati.pl pisze:a mi ostatnio się podobi lord w WD z ES, wardem wyczerpywalnym, Spear of twilight i netlingamicałkiem fajny wypierd jak wpadają chłopaki do combatu
A nawet jeśli to spear na piechote...
Dobra, z resztą ja jestem plewa, nie wypowiadam się xD

Wild rider nie ma 360 stopni pola widzenia, a to dla mnie jest kluczowe.No i właśnie mi się wydaje, iż taki wild rider, jest lepszy od takiego biegacza, bo wraz z oddziałem może złamać LT
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Jankiel pisze:Wild rider nie ma 360 stopni pola widzenia, a to dla mnie jest kluczowe.No i właśnie mi się wydaje, iż taki wild rider, jest lepszy od takiego biegacza, bo wraz z oddziałem może złamać LT
Hmm, a może skoro ma i tak stać na tyłach to standardowa kombinacja? Czyli siateczki, stone, horn i hełm?
Imho Jankiel ma rację. Lord WR to lipny pomysł. Już wole kolesia na piecho w tancerzach.
nie lipny ale chwilowo niepraktyczny.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Stone jest dla mnie do dupy, bo rzucę jedną dwójkę i po zabawie. Pewnie, mogę mieć farta i zdać cztery wardy pod rząd, ale nie znoszę liczyć na takie rzeczy. A z taką barierą mogę się nawalać naprawdę długo z każdym. Jedyną opcją dla mnie jest szarża alterem z mojego lasu stojącego na środku razem z dowolnymi tancerzami/driadami/wild riderami. Nie będzie wtedy fear outnumber i nie bedę raczej przegrywał combatów (chyba, że badziewnie rzucę). Taki mam plan, jak to wyjdzie, okaże się w sobotęHmm, a może skoro ma i tak stać na tyłach to standardowa kombinacja? Czyli siateczki, stone, horn i hełm?

Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
z blodziem jest ciężko a nawet najciężej, ze smokami powinieneś wygrywać chyba że z de gdzie lorda dostanie kb z magicznej weponki a reszta do wessania. wiec raczej spoko najfajniejsze jest to że nie jest generałem i te 280 ciężko oddać

Z blodziem to w ogóle jest ciężko. Dalej, smok DE z hatem może Cię zabić tak samo. I reszta to wiadomo. Chociaż mówisz, że alter liczy się 360 stopni + 18" ok. To pytanie, jak chcesz do jego szarży dokładać np. driady?
Wildów rozumiem ok. Ale pamiętaj, że musisz liczyć się z tym, że takiego jebaki w 1-2 combaty nie sypniesz.
Wildów rozumiem ok. Ale pamiętaj, że musisz liczyć się z tym, że takiego jebaki w 1-2 combaty nie sypniesz.
Hm, alter kombinowany z driadami na np. smoka albo GD? Około 6 ataków leci w driady 3+, 2+ no wsv. Daje to jakieś cztery driady mniej na bazie. I już jest FO 

nie mam army buildera na tym kompie ale i tak wam pokaże
to będzie na sobte 31
kalesonerowi magowie ^^ czyli
spellweaver 3x skroll i caligor 4 poziom
spellsinger skroll i magiczne ataki 1 poziom (maly wyjątek)
5x 10 dlade guards w jednych champion
3x 8 dryads
3x glade riders
3x 5 tancerzy
treeman
10 x wayów
champion
to będzie na sobte 31
kalesonerowi magowie ^^ czyli
spellweaver 3x skroll i caligor 4 poziom
spellsinger skroll i magiczne ataki 1 poziom (maly wyjątek)
5x 10 dlade guards w jednych champion
3x 8 dryads
3x glade riders
3x 5 tancerzy
treeman
10 x wayów
champion
Osz kur....Piotras pisze:No jak Pelzak pisze
Wtedy challenge, po to są netlingi...
Oj Krzysiu, Krzysiu


1300 na demony (2 heraldów Khorna z AS 0+ 2x6 psy 6x falmery i jakiś chłam
)
1 Noble @ 179 Pts
Longbow; Light Armour; Shield
Arcane Bodkins [25]
Pageant of Skrikes [25]
1 Great Eagle @ [50] Pts
1 Wardancer Noble @ 130 Pts
General; Wardancer; Wardancer Weapons
Annoyance of Netlings [25]
7 Dryads @ 108 Pts 1 Branch Nymph @ [12] Pts
7 Dryads @ 108 Pts 1 Branch Nymph @ [12] Pts
7 Dryads @ 108 Pts 1 Branch Nymph @ [12] Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
6 Wardancers @ 140 Pts 1 Bladesinger @
1 Treeman @ 285 Pts
Wardancerzy raczej zostaną (mam ich nobla i chcę wypróbować figurkę
) co do reszty pewności brak

1 Noble @ 179 Pts
Longbow; Light Armour; Shield
Arcane Bodkins [25]
Pageant of Skrikes [25]
1 Great Eagle @ [50] Pts
1 Wardancer Noble @ 130 Pts
General; Wardancer; Wardancer Weapons
Annoyance of Netlings [25]
7 Dryads @ 108 Pts 1 Branch Nymph @ [12] Pts
7 Dryads @ 108 Pts 1 Branch Nymph @ [12] Pts
7 Dryads @ 108 Pts 1 Branch Nymph @ [12] Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
6 Wardancers @ 140 Pts 1 Bladesinger @
1 Treeman @ 285 Pts
Wardancerzy raczej zostaną (mam ich nobla i chcę wypróbować figurkę

Jankiel ma rację, w tej konfiguracji raczej mistrzostwem świata dla Ciebie byłoby osiągnięcie remisu
Driady vs psy, które mają magiczne ataki, to jest bardzo zły pomysł. Obydwaj bohaterowie kiepsko złożeni- tego na orle zamieniłbym na 2lvl czarodziejkę z calaingorem i czymś tam razem z boundem treemana masz już spoko magię), a kolesiowi w WD raczej zamiast tych netlingów Blades of Loec-ktoś te psy zabijać musi, ale z drugiej strony nie będziesz mógł sobie tak gładko brać challendżów, więc tu trzeba się zastanowić. Ogólnie wywal wszystkie driady, wstaw za nie dodatkowe łuki i 7 wardencerów z czempionem, można się też zastanowić nad jakimiś wildami do szybkiej kontry i tego orzełka na maga i może coś zrób z tym wardencerem, powinno być wtedy w miarę ok.
Pozdrawiam

Driady vs psy, które mają magiczne ataki, to jest bardzo zły pomysł. Obydwaj bohaterowie kiepsko złożeni- tego na orle zamieniłbym na 2lvl czarodziejkę z calaingorem i czymś tam razem z boundem treemana masz już spoko magię), a kolesiowi w WD raczej zamiast tych netlingów Blades of Loec-ktoś te psy zabijać musi, ale z drugiej strony nie będziesz mógł sobie tak gładko brać challendżów, więc tu trzeba się zastanowić. Ogólnie wywal wszystkie driady, wstaw za nie dodatkowe łuki i 7 wardencerów z czempionem, można się też zastanowić nad jakimiś wildami do szybkiej kontry i tego orzełka na maga i może coś zrób z tym wardencerem, powinno być wtedy w miarę ok.
Pozdrawiam
Parravon pisze:Człowieku jaka " Flaing Skirmisza"mi_hau pisze:w RB nie ma ze Terki to Flaing Skirmisza jedynie - cold blod, Poison, flaing cavalarymają zasadę Flying Cavalry a w rulebook-u poczytaj sobie o zasadach Flyers od strony 68 czytaj wszystkie zasady to nie będziesz miał takich problemów.