Nowe szczury, kolejne 2250
Nowe szczury, kolejne 2250
Witam,
poniżej znajduje się moja wizja nowych szczurów. Nie wiem jak to się sprawdzi, jeśli macie jakieś sugestie to zapraszam do komentowania!
Pozdrawiam,
P.
Grey Seer 240
Screaming Bell 200
Rival Hide Talisman 15
Dispell Scroll 25
Prorok na dzwonie dołączony do szturmoszczurów
Plague Priest 100
Level 2, additional hand weapon 37
Warp Scroll 35
Scryying Stone 15
Plague Priest 100
Level 2, flail 39
Dispell Scroll 25
Warlock Engineer 15
Level 2, Warplock Pistol 93
Warp-energy Condenser 20
Dispell Scroll 25
Pozostali magowie wedle potrzebby rozproszeni po regimentach
15 Stormvermin (shield) 120
Full Command Group 25
Banner of the Under-Empire 25
Stormvermini mają za zadanie związać walką co się da i stać. Niełamalni są, wiec mogą się chwile utrzymać. W tym czasie prorok rzuca zaklęcia (najlepiej kryjąc się na szczycie dzwonu, sztandar wypłaca hity (zaboli to tylko elfy, ale zawsze coś). Martwi mnie tylko mała liczba szczurów. Może podnieść do 20?
10 Night Runners 70
Warp-Grinder 60
Ryzykowny oddział współpracujący z innymi oddziałami. Zauważył ktoś jakie przekręty można na tym robić? Krasnoludzka konga line przy tym to mały pikuś! Mogę wystawić oddział dotykając znacznika w linii, dzięki czemu mam około 20 cm dodatkowego zasięgu szarży. Ponadto, oddział jest rank & file, wiec neguje szeregi i daje bonus za np. szarże w tył. Jeżeli to połaczyć w kombo z dzwonkiem/kółkiem to wysoki koszt się spłaci
25 Skaven Slaves (musician) 52
25 Skaven Slaves (musician) 52
25 Skaven Slaves (musician) 52
5 Giant rats (+packmaster) 23
5 Giant rats (+packmaster) 23
5 Poisoned Wind Globadiers 50
Bombardier 5
Death Globe 25
Poisonef Wind Mortar 65
Moździeż może zostać dołączony do innego oddziału, bardziej przeżywalnego...
14 Plague Monks 98
Full Command Group 25
Storm Banner 50
5 Plague Censer Bearers 80
5 Gutter Runners 60
Doomwheel 150
Doomwheel 150
Jeżeli trafiam na niestrzelającą armie to... uruchamiam szztormówke. Na początku mojej tury. Daje to dodatkowe 50% szans że nie strzele z kółka kiedy nie chce.
SUMA: 2244
Kilka punktów zostało jeszcze do zużycia, jakoś się je gdzieś wciśnie.
poniżej znajduje się moja wizja nowych szczurów. Nie wiem jak to się sprawdzi, jeśli macie jakieś sugestie to zapraszam do komentowania!
Pozdrawiam,
P.
Grey Seer 240
Screaming Bell 200
Rival Hide Talisman 15
Dispell Scroll 25
Prorok na dzwonie dołączony do szturmoszczurów
Plague Priest 100
Level 2, additional hand weapon 37
Warp Scroll 35
Scryying Stone 15
Plague Priest 100
Level 2, flail 39
Dispell Scroll 25
Warlock Engineer 15
Level 2, Warplock Pistol 93
Warp-energy Condenser 20
Dispell Scroll 25
Pozostali magowie wedle potrzebby rozproszeni po regimentach
15 Stormvermin (shield) 120
Full Command Group 25
Banner of the Under-Empire 25
Stormvermini mają za zadanie związać walką co się da i stać. Niełamalni są, wiec mogą się chwile utrzymać. W tym czasie prorok rzuca zaklęcia (najlepiej kryjąc się na szczycie dzwonu, sztandar wypłaca hity (zaboli to tylko elfy, ale zawsze coś). Martwi mnie tylko mała liczba szczurów. Może podnieść do 20?
10 Night Runners 70
Warp-Grinder 60
Ryzykowny oddział współpracujący z innymi oddziałami. Zauważył ktoś jakie przekręty można na tym robić? Krasnoludzka konga line przy tym to mały pikuś! Mogę wystawić oddział dotykając znacznika w linii, dzięki czemu mam około 20 cm dodatkowego zasięgu szarży. Ponadto, oddział jest rank & file, wiec neguje szeregi i daje bonus za np. szarże w tył. Jeżeli to połaczyć w kombo z dzwonkiem/kółkiem to wysoki koszt się spłaci
25 Skaven Slaves (musician) 52
25 Skaven Slaves (musician) 52
25 Skaven Slaves (musician) 52
5 Giant rats (+packmaster) 23
5 Giant rats (+packmaster) 23
5 Poisoned Wind Globadiers 50
Bombardier 5
Death Globe 25
Poisonef Wind Mortar 65
Moździeż może zostać dołączony do innego oddziału, bardziej przeżywalnego...
14 Plague Monks 98
Full Command Group 25
Storm Banner 50
5 Plague Censer Bearers 80
5 Gutter Runners 60
Doomwheel 150
Doomwheel 150
Jeżeli trafiam na niestrzelającą armie to... uruchamiam szztormówke. Na początku mojej tury. Daje to dodatkowe 50% szans że nie strzele z kółka kiedy nie chce.
SUMA: 2244
Kilka punktów zostało jeszcze do zużycia, jakoś się je gdzieś wciśnie.
"Przyszliśmy po prośbie-prośbie... daj nam trochę sera... od biedy może być spaczeń..."
Za mało stormow tak jak mowisz . Wywaliłbym gutterow totalnie, aby zwiekszyc liczbe stormow i dorzucic censera.
A i ten doomwheel nie jest taki staszny jedyne co moze sie stac podczas strzelania w swoje oddziały to misfire na kółku, bo strata 2-3 szczurow niespecjalnie boli
A i nie miescisz sie w ograniczeniach BP czyli 12 kostek w fazie magii, jeśli składałes rzecz jasna rozpe pod powszechne ograniczenia
A i ten doomwheel nie jest taki staszny jedyne co moze sie stac podczas strzelania w swoje oddziały to misfire na kółku, bo strata 2-3 szczurow niespecjalnie boli
A i nie miescisz sie w ograniczeniach BP czyli 12 kostek w fazie magii, jeśli składałes rzecz jasna rozpe pod powszechne ograniczenia
ale skoro, bedzie sztormowa, i sa 2 kolka, niejestem pewien czy wystrzelaja te stormverminy tak szybko, bo jesli sie nimi zajma, to co bedzie strzelalo w kolka? 15 stormow do dzwona to nie tak malo, szczegolnie ze dzwonek ma zajmowac 3x5. ja bede wystawial 20 raczej bo 25 stormow z dzwonem pol stolu zajmie
Z moich wyliczeń wynika że mam dokładnie 12 pd i 12 dd... chyba że przedmion na 5+ dodający kostkę też się liczy jako pd. Liczy się?
Właśnie ten misfire mnie martwi, to jednak szczury. Skąd komuś wyszło że storm banner nie działa na magiczne ataki? Opis przedmiotu się praktycznie nie zmienił (poza zniknięciem "one use only"... coś jak "i czasopisma").
Gutter Runners out = +5 stormvermin i zostaje 20 pkt. Może wywalić bombardiera z death globe i jakiegoś niewolnika i dać jeszcze jeden moździeż?
Właśnie ten misfire mnie martwi, to jednak szczury. Skąd komuś wyszło że storm banner nie działa na magiczne ataki? Opis przedmiotu się praktycznie nie zmienił (poza zniknięciem "one use only"... coś jak "i czasopisma").
Gutter Runners out = +5 stormvermin i zostaje 20 pkt. Może wywalić bombardiera z death globe i jakiegoś niewolnika i dać jeszcze jeden moździeż?
"Przyszliśmy po prośbie-prośbie... daj nam trochę sera... od biedy może być spaczeń..."
ale juz nie mowie o wystrzelaniu. Ale wpadnie w to tank, wardancerzy od boku, organki albo cos w tym stylu. !5 panow to straaaasznie malo. Z 3T i save na max 4 beda schodzic jak maliny.
PS. Co do sztormowki, cytuje:
All non-magical missile attaks that dont use BS to his need to rool 4+. Czyli: wszysskie niemagiczne ataki nie uzywajace BS do trafienia musza rzucac na 4+..
Cos jeszcze musze tłumaczyc?
PS. Co do sztormowki, cytuje:
All non-magical missile attaks that dont use BS to his need to rool 4+. Czyli: wszysskie niemagiczne ataki nie uzywajace BS do trafienia musza rzucac na 4+..
Cos jeszcze musze tłumaczyc?
No właśnie, bo mamy sprzeczne zeznania?trikk pisze:To jak działa Storm Banner? Całą grę, wyczerpuje się, czy jak?
Mariusz 'Marios' Krakowczyk
Inkwizytor Warszawa
Niekończąca się krucjata przeciw "wujkowi dobra rada".
Inkwizytor Warszawa
Niekończąca się krucjata przeciw "wujkowi dobra rada".
trikk pisze:Z głupotą można żyć.
z tego co mi wiadomo to sztormowke odpala sie na poczatku swojej tury, potem na poczatku kazdej nastepnej tury na 4+ przestaje dzialac... ale nie jest one use only wiec w jeszcze kolejnej turze mozna go odpalic ponownie...
trikk pisze:To jak działa Storm Banner? Całą grę, wyczerpuje się, czy jak?
STORM BANNER. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 50 points
The banner can be activated at the beginning of any
player’s turn. No flying movement is allowed across the
entire battlefield and missile fire is at -2 to hit. All nonmagical
missile attacks that don’t use BS to hit their
target need to roll a 4+ on a D6 before they can fire.
Roll a D6 at the beginning of each following player turn
– the effects of the banner will end on a D6 roll of 4+.
nic nie ma o zniszczeniu przedmiotu, ani o jednokrotnym użyciu. Pewnie niedopatrzenie ze strony autora, ale wynika, że jak się wyłączy, to można go znowu włączyć.
Teraz pozostaje pytanie czy można go uruchomić w tej samej turze, gdy się wyłączył
dla mnie jest to pewne jak slonce ze o ile bedzie tak w final princie booka to i tak zostanie to od razu uscislone na one use only, bo ze pojawi sie w pierwszej erracie do booka to jestem pewny na 99%
a co do nonmagical missile attacks to IMO jest to bledna interpretacja, IMO dizala na krasnoludzkie dziala i wszystko inne, odejmijcie sobie non i macie magical missile... co IMO jednoznacznie sugeruje ze sztormowka po prostu nie dziala na czary, jesli chodzi o maszyny dziala na wszystkie
pzdr
a co do nonmagical missile attacks to IMO jest to bledna interpretacja, IMO dizala na krasnoludzkie dziala i wszystko inne, odejmijcie sobie non i macie magical missile... co IMO jednoznacznie sugeruje ze sztormowka po prostu nie dziala na czary, jesli chodzi o maszyny dziala na wszystkie
pzdr
Po uwzględnieniu zmian:
1. Wypadł level na elektryku
2. Wypadli gońcy
3. Doszło więcej szturmoszczurów
4. Doszedł tercet jezzaili
5. Mortar zminił parent unit
SUMA: 2249
Grey Seer 240
Screaming Bell 200
Rival Hide Talisman 15
Dispell Scroll 25
Plague Priest 100
Level 2, additional hand weapon 37
Warp Scroll 35
Scryying Stone 15
Plague Priest 100
Level 2, flail 39
Dispell Scroll 25
Warlock Engineer 15
Level 1 50
Warp-energy Condenser 20
Dispell Scroll 25
20 Stormvermin (shield) 160
Full Command Group 25
Banner of the Under-Empire 25
10 Night Runners 70
Nightleader 8
Warp-Grinder 60
25 Skaven Slaves (musician) 52
25 Skaven Slaves (musician) 52
25 Skaven Slaves (musician) 52
5 Giant rats (+packmaster) 23
5 Giant rats (+packmaster) 23
5 Poisoned Wind Globadiers 50
Bombardier 5
Death Globe 25
14 Plague Monks 98
Full Command Group 25
Storm Banner 50
Poisonef Wind Mortar 65
5 Plague Censer Bearers 80
3 Jezzails 60
Doomwheel 150
Doomwheel 150
1. Wypadł level na elektryku
2. Wypadli gońcy
3. Doszło więcej szturmoszczurów
4. Doszedł tercet jezzaili
5. Mortar zminił parent unit
SUMA: 2249
Grey Seer 240
Screaming Bell 200
Rival Hide Talisman 15
Dispell Scroll 25
Plague Priest 100
Level 2, additional hand weapon 37
Warp Scroll 35
Scryying Stone 15
Plague Priest 100
Level 2, flail 39
Dispell Scroll 25
Warlock Engineer 15
Level 1 50
Warp-energy Condenser 20
Dispell Scroll 25
20 Stormvermin (shield) 160
Full Command Group 25
Banner of the Under-Empire 25
10 Night Runners 70
Nightleader 8
Warp-Grinder 60
25 Skaven Slaves (musician) 52
25 Skaven Slaves (musician) 52
25 Skaven Slaves (musician) 52
5 Giant rats (+packmaster) 23
5 Giant rats (+packmaster) 23
5 Poisoned Wind Globadiers 50
Bombardier 5
Death Globe 25
14 Plague Monks 98
Full Command Group 25
Storm Banner 50
Poisonef Wind Mortar 65
5 Plague Censer Bearers 80
3 Jezzails 60
Doomwheel 150
Doomwheel 150
"Przyszliśmy po prośbie-prośbie... daj nam trochę sera... od biedy może być spaczeń..."
Absolutnie zgadzam się z Thurionem. Co to za pomysł, żeby używać jakiegokolwiek przedmiotu 2 razy.thurion pisze:dla mnie jest to pewne jak slonce ze o ile bedzie tak w final princie booka to i tak zostanie to od razu uscislone na one use only, bo ze pojawi sie w pierwszej erracie do booka to jestem pewny na 99%.
O ile wiem, nie ma żadnego itemu, który (nie działając co turę) można odpalać więcej niż raz. Zresztą opis jasno mówi "aktywujesz... Przestaje działać na 4+". Inne interpretacje to dla mnie zwykłe "wishful thinking".
Nie ma nic o zniszczeniu bannera - jest po prostu "effects end on 4+". Jak można to inaczej interpretować?
Kwestia maszyn z magicznymi atakami jest moim zdaniem bardziej problematyczna. Co prawda uważam, że tu też Thurion ma rację, ale RAW-owo już tak nie jest.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
Zapis z obecnego booka jest niemalże IDENTYCZNY z tym tutaj. Jedyne różnice to:
- ostatnie zdanie (łatwiej się wyczerpuje)
- cena
- zniknięcie "one use only" z nad opisu przedmiotu
I jakoś w poprzedniej edycji nie było większych problemów z interpretacją na co banner działa a na co nie. Maszyny krasnoludów musiały rzucać, ale też musiały szczurze działa czy rattlingi. Jeżeli chcecie coś zmienić proszę bardzo, ale z cała pewnością to nie skaveni na takiej zmianie ucierpią.
Co do braku "one use only", dla mnie jest to zwykłe przeoczenie, ale z całego serca kibicuję wstrętnym RAWowcom pokroju Shina (pozdro) aby udowodnili, że się mylę
Co do rozpy to 15 SV to zamało do pchania. unieruchomienie dzwonu to będzie pikuś.
P.. i jakbyś mógł następnym razem popracować nad wyglądem rozpiski, bo takie masy zbitego tekstu koszmarnie się czyta.
- ostatnie zdanie (łatwiej się wyczerpuje)
- cena
- zniknięcie "one use only" z nad opisu przedmiotu
I jakoś w poprzedniej edycji nie było większych problemów z interpretacją na co banner działa a na co nie. Maszyny krasnoludów musiały rzucać, ale też musiały szczurze działa czy rattlingi. Jeżeli chcecie coś zmienić proszę bardzo, ale z cała pewnością to nie skaveni na takiej zmianie ucierpią.
Co do braku "one use only", dla mnie jest to zwykłe przeoczenie, ale z całego serca kibicuję wstrętnym RAWowcom pokroju Shina (pozdro) aby udowodnili, że się mylę
Co do rozpy to 15 SV to zamało do pchania. unieruchomienie dzwonu to będzie pikuś.
P.. i jakbyś mógł następnym razem popracować nad wyglądem rozpiski, bo takie masy zbitego tekstu koszmarnie się czyta.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"