TAKTYKA: piechota VC vs Warriors of chaos
Moderator: JarekK
- Wiewior-lbn
- Chuck Norris
- Posty: 484
TAKTYKA: piechota VC vs Warriors of chaos
Witam.
Od zawsze panowało przekonanie , że chaos to armia na jedno kopyto. Przy wystawianiu jednostek brana była pod uwagę tylko konnica i DragonOgry. Każdy z graczy chaosu (no prawie każdy) uważa ze chaos nie ma racji bytu na piechocie. Uzasadniają to w ten sposób , że chaos nie ma czym zmusić przeciwnika do podejścia (nie ma strzelania, prócz hellcanona), a zanim sam dojdzie to zostanie wystrzelany.
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=39&t=19288
LINK do stronki bliźniaczego tematu na forum w dziale VC
Mam nadzieje , że dzięki temu w jakis sposób ugrywalnimy naszą piechotę.
Zapraszam też do małego pojedynku , która ze stron zrobi ciekawszą i bardziej grywalną rozpiskę z użyciem piechoty.
pozdrawiam
Wg. mnie piechota chaosu ma parę wad, ale nie jest aż tak tragiczna jak to "wszyscy" uważają.
Wady
1.Większe podstawki, nie jest to straszna wada, ale napewno nie jest to tez zaleta.
2.Mamy skromny wybór jeśli chodzi o piechotę
3.W żadnym z wypadków nie możemy dać piechocie włóczni.
4.Jest droga. Przez co StaticCR za szeregi nie jest tak opłacalny. Można zrobić klocek 20 maruderów za 80 pkt, tylko że on jest praktycznie nic nie wart, i sa to punkty wyżucone w błoto
5.Nie ma strzelania, ale w chaosie to normalne.
Zalety
1.flail dla maróderów za 1 pkt, to swietna rzecz.
2.Możliwość dania marków
3.W chosenach świetny jest chempion.
to chyba na razie tyle
czekam co macie wy do powiedzenia , a co gracze VC. Mam nadzieje , że nie ośmieszymy się w ich oczach i pokażemy , zę my tez mamy piechotę.
Od zawsze panowało przekonanie , że chaos to armia na jedno kopyto. Przy wystawianiu jednostek brana była pod uwagę tylko konnica i DragonOgry. Każdy z graczy chaosu (no prawie każdy) uważa ze chaos nie ma racji bytu na piechocie. Uzasadniają to w ten sposób , że chaos nie ma czym zmusić przeciwnika do podejścia (nie ma strzelania, prócz hellcanona), a zanim sam dojdzie to zostanie wystrzelany.
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=39&t=19288
LINK do stronki bliźniaczego tematu na forum w dziale VC
Mam nadzieje , że dzięki temu w jakis sposób ugrywalnimy naszą piechotę.
Zapraszam też do małego pojedynku , która ze stron zrobi ciekawszą i bardziej grywalną rozpiskę z użyciem piechoty.
pozdrawiam
Wg. mnie piechota chaosu ma parę wad, ale nie jest aż tak tragiczna jak to "wszyscy" uważają.
Wady
1.Większe podstawki, nie jest to straszna wada, ale napewno nie jest to tez zaleta.
2.Mamy skromny wybór jeśli chodzi o piechotę
3.W żadnym z wypadków nie możemy dać piechocie włóczni.
4.Jest droga. Przez co StaticCR za szeregi nie jest tak opłacalny. Można zrobić klocek 20 maruderów za 80 pkt, tylko że on jest praktycznie nic nie wart, i sa to punkty wyżucone w błoto
5.Nie ma strzelania, ale w chaosie to normalne.
Zalety
1.flail dla maróderów za 1 pkt, to swietna rzecz.
2.Możliwość dania marków
3.W chosenach świetny jest chempion.
to chyba na razie tyle
czekam co macie wy do powiedzenia , a co gracze VC. Mam nadzieje , że nie ośmieszymy się w ich oczach i pokażemy , zę my tez mamy piechotę.
Ostatnio zmieniony 23 paź 2009, o 23:21 przez Wiewior-lbn, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mhroczny Rycerz
- Falubaz
- Posty: 1146
Ja zawsze brałem 10 gołych marauderów bez marka. Strasznie sie przydawali, żeby trzymać ćwiartke 

Why so serious?White Lion pisze:Mam prośbę
Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash

- Wiewior-lbn
- Chuck Norris
- Posty: 484
faktycznie zapomniałem o tym , to dobra rozwiązanie.
Tak
Tak
Ostatnio zmieniony 23 paź 2009, o 21:51 przez Wiewior-lbn, łącznie zmieniany 1 raz.
ORGANIZUJEMY SPOTKANIA MALARZY FIGUREK W LUBLINIE , A W DZIALE SPRZEDAM SPRZEDAJE FIGURKI;)
-
- Masakrator
- Posty: 2297
No to tak:Witam.
Od zawsze panowało przekonanie , że chaos to armia na jedno kopyto. Przy wystawianiu jednostek brana była pod uwagę tylko konnica i DragonOgry. Każdy z graczy chaosu (no prawie każdy) uważa ze chaos nie ma racji bytu na piechocie. Uzasadniają to w ten sposób , że chaos nie ma czym zmusić przeciwnika do podejścia (nie ma strzelania, prócz hellcanona), a zanim sam dojdzie to zostanie wystrzelany.
viewtopic.php?f=39&t=19288
LINK do stronki bliźniaczego tematu na forum w dziale VC
Mam nadzieje , że dzięki temu w jakis sposób ugrywalnimy naszą piechotę.
Zapraszam też do małego pojedynku , która ze stron zrobi ciekawszą i bardziej grywalną rozpiskę z użyciem piechoty.
pozdrawiam
Wg. mnie piechota chaosu ma parę wad, ale nie jest aż tak tragiczna jak to "wszyscy" uważają.
Wady
1.Większe podstawki, nie jest to straszna wada, ale napewno nie jest to tez zaleta.
2.Mamy skromny wybór jeśli chodzi o piechotę
3.W żadnym z wypadków nie możemy dać piechocie włóczni.
4.Jest droga. Przez co StaticCR za szeregi nie stat tak opłacalny. Można zrobić klocek 20 maruderów za 80 pkt, tylko że on jest praktycznie nic nie wart, i sa to punkty wyżucone w błoto
5.Nie ma strzelania, ale w chaosie to normalne.
Zalety
1.flail dla maróderów za 1 pkt, to swietna rzecz.
2.Możliwość dania marków
3.W chosenach świetny jest chempion.
to chyba na razie tyle
czekam co macie wy do powiedzenia , a co gracze VC. Mam nadzieje , że nie ośmieszymy się w ich oczach i pokażemy , zę my tez mamy piechotę.
Piechotę Chaosu postrzegam zupełnie inaczej

Zalety:
1)Wyjątkowo Tani Maruderzy(4 pkt.podstawowo,5 z flailami z gw),wystawiamy 25,dajemy jakiś mark i zapychamy wroga

2)Warriorsi sa nieźli,jak na cory zaś jak najbardziej fajni.Mocni,możemy ich dopakowac markami,dajemy magiczny banner i do przodu.Screenujemy ich tanimi psami.
3)Skromny wybór?No nie no,właśnie jak najbardziej nie:)Marki,bannery,bronie...trochę tego jest:)
Wady:
1)Koszt Warriorów/Chosenów
2)4 ruchu...
- Wiewior-lbn
- Chuck Norris
- Posty: 484
4pkt. to mało ale nie dostajemy nic prócz ws4.
Jeśli chcemy dać i GW czy flaila to juz jest 5 okt. a jesli chcemy jakis save to juz 6 pkt.
Marki też nie są za tanie(oprócz slaanescha)
ale fakt, marudy nie wychodzą tak źle.
25 ziomów z GW/Flailem i light armourem plus markiem khorna to 180.
Moze też być inna opcja , 25 z flailem i za miast kupować za 1 pkt. light armour można kupic im warda na 6+ z marka za 20 pkt.(czyli wychodzi taniej niż light armour)
i taki klocek kosztuje 135pkt.
Jeśli chcemy dać i GW czy flaila to juz jest 5 okt. a jesli chcemy jakis save to juz 6 pkt.
Marki też nie są za tanie(oprócz slaanescha)
ale fakt, marudy nie wychodzą tak źle.
25 ziomów z GW/Flailem i light armourem plus markiem khorna to 180.
Moze też być inna opcja , 25 z flailem i za miast kupować za 1 pkt. light armour można kupic im warda na 6+ z marka za 20 pkt.(czyli wychodzi taniej niż light armour)
i taki klocek kosztuje 135pkt.
ORGANIZUJEMY SPOTKANIA MALARZY FIGUREK W LUBLINIE , A W DZIALE SPRZEDAM SPRZEDAJE FIGURKI;)
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Kupowanie im La jest bez sensu- tak działa tylko przy niskiej sile atakującego, i tylko na 6+.
Wg.mnie,dajemy im MoKa.Niektórzy nie lubią zfrenzowanych oddzialów,ale i ich możemy screenowac psami,robić taktyczne flee i zaszarżowac cel.Wywalami 10 ataków z s5 i ws4.
Czy to źle? No nie wiem:)
Ostatnio kombinuję nad wsadzaniem do marasów Exalteda.On daje Cr za zabijanie,oni za rangi i outnumber.Bsbk na juggerze z niemagicznym bannerem i Runeswordem/Enchanted Shieldem+Słomką brzmi perfidnie dobrze
Wg.mnie,dajemy im MoKa.Niektórzy nie lubią zfrenzowanych oddzialów,ale i ich możemy screenowac psami,robić taktyczne flee i zaszarżowac cel.Wywalami 10 ataków z s5 i ws4.
Czy to źle? No nie wiem:)
Ostatnio kombinuję nad wsadzaniem do marasów Exalteda.On daje Cr za zabijanie,oni za rangi i outnumber.Bsbk na juggerze z niemagicznym bannerem i Runeswordem/Enchanted Shieldem+Słomką brzmi perfidnie dobrze

-
- Masakrator
- Posty: 2297
Chyba po reakcji widać,że to nie działa tak dobrze.Phe,przynajmniej jest oryginalne. 

-
- Masakrator
- Posty: 2297
No w przypadku Wochowskiej piechoty warto wspomnieć o Paru zaletach
Wady każdy zna!(Wszak do nich należy wyjątkowo ograniczona grywalność-armia stricte piechotna nie ma sensu!)

Wady każdy zna!(Wszak do nich należy wyjątkowo ograniczona grywalność-armia stricte piechotna nie ma sensu!)
- Wiewior-lbn
- Chuck Norris
- Posty: 484
Jasiuuu pisze:nie nie ja z pierwszego posta tak jakoś : ) wzruszyła mnie ta analiza : )
Nie obraz sie ale mam wrażenie , że nosisz długie włosy
Occ za szeregi można mieć max 3 punkty
ORGANIZUJEMY SPOTKANIA MALARZY FIGUREK W LUBLINIE , A W DZIALE SPRZEDAM SPRZEDAJE FIGURKI;)
nie obrażam się : )
podszedłem do tego bardziej merytorycznie...
czarne zdania : te z którymi się zgadzam i w których Cię popieram
czerwone zdania: mijasz się z prawdą
niebieskie zdania : zdanie bez sensu lub nic z niego nie wynika
zielone zdania: nie do końca prawda lub lekkie przekłamanie
podszedłem do tego bardziej merytorycznie...
czarne zdania : te z którymi się zgadzam i w których Cię popieram
czerwone zdania: mijasz się z prawdą
niebieskie zdania : zdanie bez sensu lub nic z niego nie wynika
zielone zdania: nie do końca prawda lub lekkie przekłamanie
Wiewior-lbn pisze:Witam.
Od zawsze panowało przekonanie , że chaos to armia na jedno kopyto. Przy wystawianiu jednostek brana była pod uwagę tylko konnica i DragonOgry. Każdy z graczy chaosu (no prawie każdy) uważa ze chaos nie ma racji bytu na piechocie. Uzasadniają to w ten sposób , że chaos nie ma czym zmusić przeciwnika do podejścia (nie ma strzelania, prócz hellcanona, a zanim sam dojdzie to zostanie wystrzelany.
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=39&t=19288
LINK do stronki bliźniaczego tematu na forum w dziale VC
Mam nadzieje , że dzięki temu w jakis sposób ugrywalnimy naszą piechotę.
Zapraszam też do małego pojedynku , która ze stron zrobi ciekawszą i bardziej grywalną rozpiskę z użyciem piechoty.
pozdrawiam
Wg. mnie piechota chaosu ma parę wad, ale nie jest aż tak tragiczna jak to "wszyscy" uważają.
Wady
1.Większe podstawki, nie jest to straszna wada, ale napewno nie jest to tez zaleta.
2.Mamy skromny wybór jeśli chodzi o piechotę
3.W żadnym z wypadków nie możemy dać piechocie włóczni.
4.Jest droga. Przez co StaticCR za szeregi nie stat tak opłacalny. Można zrobić klocek 20 maruderów za 80 pkt, tylko że on jest praktycznie nic nie wart, i sa to punkty wyżucone w błoto
5.Nie ma strzelania, ale w chaosie to normalne.
Zalety
1.flail dla maróderów za 1 pkt, to swietna rzecz.
2.Możliwość dania marków
3.W chosenach świetny jest chempion.
to chyba na razie tyle
czekam co macie wy do powiedzenia , a co gracze VC. Mam nadzieje , że nie ośmieszymy się w ich oczach i pokażemy , zę my tez mamy piechotę.
- Wiewior-lbn
- Chuck Norris
- Posty: 484
JAkiej piechocie można dac włócznię?(czy to też miało być na niebiesko:) )
Dlaczego czempion jest wg. ciebie zły/słaby/nieopłacalny ?
Obiecuję ze przy nastepnej bitwie wystawie klocek 20 maruderów i powiem jak sie spisali
Flail faktycznie, jest fajny tylko przy konnicy.
Jeśli mozesz to podaj pare wad i zalet
Dlaczego czempion jest wg. ciebie zły/słaby/nieopłacalny ?
Obiecuję ze przy nastepnej bitwie wystawie klocek 20 maruderów i powiem jak sie spisali

Flail faktycznie, jest fajny tylko przy konnicy.

Jeśli mozesz to podaj pare wad i zalet

Ostatnio zmieniony 23 paź 2009, o 23:49 przez Wiewior-lbn, łącznie zmieniany 1 raz.
ORGANIZUJEMY SPOTKANIA MALARZY FIGUREK W LUBLINIE , A W DZIALE SPRZEDAM SPRZEDAJE FIGURKI;)
- Wiewior-lbn
- Chuck Norris
- Posty: 484
Jeśli sporej liczbie pieszych jednostek można dać dzidy i jest to opcja bardzo często wybierana, i jeśli naszym jednostkom ta opcja nie jest udostepniona , to mozna to nazwać wada.
Wyobraź sobie klocek 15 maruderów z dzidami i markiem khorna za powiedzmy 105pkt.
hmm. moze właśnie dlatego nie dali nam opcji włóczni
mówimy o czempionie do chosenów, jak dla mnie to jeśli ten odział to tylko z tym panem (faworka albo hełm)
Jak możesz to dopisz rospiske do takiego regimentu i opisz jego funkcje .
JA i wielu innych ludzi będziemy ci bardzo wdzięczni.
Wyobraź sobie klocek 15 maruderów z dzidami i markiem khorna za powiedzmy 105pkt.

hmm. moze właśnie dlatego nie dali nam opcji włóczni

mówimy o czempionie do chosenów, jak dla mnie to jeśli ten odział to tylko z tym panem (faworka albo hełm)
Jak możesz to dopisz rospiske do takiego regimentu i opisz jego funkcje .
JA i wielu innych ludzi będziemy ci bardzo wdzięczni.
Ostatnio zmieniony 24 paź 2009, o 00:14 przez Wiewior-lbn, łącznie zmieniany 1 raz.
ORGANIZUJEMY SPOTKANIA MALARZY FIGUREK W LUBLINIE , A W DZIALE SPRZEDAM SPRZEDAJE FIGURKI;)
nie sądzę że wielu ludzi będzie potrzebować tego, Wiewiórku pograj trochę jeszcze , potestuj sobie 15 marauderów khorna z dzidami itd a może już po palu latach przestaniesz przeliczać siłę jednostek na liczbę ataków. a jak jeszcze niektóre ortografy poprawisz to będziesz świetnym partnerem do rozmowy o taktach wochu i poradach dotyczących grania i zadania piechoty na polu bitwy : )
- Wiewior-lbn
- Chuck Norris
- Posty: 484
ok
ORGANIZUJEMY SPOTKANIA MALARZY FIGUREK W LUBLINIE , A W DZIALE SPRZEDAM SPRZEDAJE FIGURKI;)
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Wiem.Occ za szeregi można mieć max 3 punkty
3 za rangi,1 za sztandar,1 za outnumber-5 statika.
Chyba,że 3+1+1 nie równa się 5
- PIOTROSLAV
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 153
ja sie zastanawiam czemu nikt nie pisze o marudach z GW - jak nie szarzuja t i tak wala ostatni, a sila 5 maja zawsze za cene tę samą co flail
ale fakt ze marudy glownie do blokowania cwiartek sie sprawdzaja
ale fakt ze marudy glownie do blokowania cwiartek sie sprawdzaja
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Gw jest okej,ale zważ,że marasy mają 4 I,co czasems się przydaje(norma to 3).