Wykminilem takie cus:
Unnamed2333 Pts - Chaos Army
1 Chaos Lord @ 770 Pts
Mark of Tzeentch; General; Lore of Tzeentch; Chaos Armour
Sword of Might [20]
Enchanted Shield [10]
Golden eye of Tzeenth[30]
1 Chaos Dragon @ [360] Pts
1 Exalted Chaos Champion @ 257 Pts
Mark of Tzeentch; Lore of Tzeentch; Chaos Armour; Shield
Gaze of the Gods [30]
Biting Blade [10]
1 Disc of Tzeentch @ [45] Pts
1 * Wargor @ 190 Pts
Mark of Tzeentch; Lore of Tzeentch; Great Weapon; Heavy Armour; Shield
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
5 Chosen Chaos Knights of Tzeentch @ 275 Pts
Mark of Tzeentch; Barding; Chosen Unit; Shield; Standard; Musician
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Marauder Horsemen @ 81 Pts
Flail; Musician
5 Marauder Horsemen @ 81 Pts
Flail; Musician
3 Minotaurs @ 138 Pts
Great Weapon
5 Screamers of Tzeentch @ 165 Pts
5 Chaos Furies @ 75 Pts
3 Dragon Ogres @ 237 Pts
Great Weapon; Light Armour
Casting Pool: 11
Dispel Pool: 6
Models in Army: 47
Total Army Cost: 2329
Przydalby sie herd ale nic jakos damy rade
Chaos na MB
Chaos na MB
Ostatnio zmieniony 17 kwie 2007, o 20:33 przez Siemek, łącznie zmieniany 2 razy.
Oj pomylilem sie w robieniu rozpy:) mialo byc GEoT na lordzie i GoG na exie.Chosena nie zdejme,a wargorem bez herdu ostatnio zaczalem grac i jest w porzadku kitram go dalaczam sie do czegos jak cos i tak latwo nie jest go zdjacHmm jak dla mnie to Lord TZ tylko z GEoT oraz z Staff of Change, Exalted z Gaze of the Gods
pzdr
ja bym dal scrolla na lordzie oraz czaro familiara (ostatnio jak gralem takim lordem to bardzo cierpialem z niemoznosci rzucenia przed bitwa 1dynki na czary..), na wargorze za to dalbym chaos armour albo fur of shargu, w takiej koncepcji moze sie przydac
kolesiowi na dysku warto dac flaila/halabarde zamiast biting blade'a, pare pktow do przodu a ten save o jeden w walce majac gazy juz tak nie robi
chosenom dalbym gore banner/ war banner, skoro juz w nich tak ladujesz to warto zwiekszyc ich szanse na przetrwanie bitwy![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
minoski bez marka imo sa mega srednie, i wlasnie je zamienilbym na herd
punkty mozna kolowac kombinacja z herdem/ odjeciem screamera
oczywiscie IMO![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
pzdr
kolesiowi na dysku warto dac flaila/halabarde zamiast biting blade'a, pare pktow do przodu a ten save o jeden w walce majac gazy juz tak nie robi
chosenom dalbym gore banner/ war banner, skoro juz w nich tak ladujesz to warto zwiekszyc ich szanse na przetrwanie bitwy
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
minoski bez marka imo sa mega srednie, i wlasnie je zamienilbym na herd
punkty mozna kolowac kombinacja z herdem/ odjeciem screamera
oczywiscie IMO
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
pzdr
Dla mnie Mark of Tzeentch na tej rozpisce to jedna wielka pomylka. Z polowa armii (ta w ktorych cos strzela typu krasie, HE, DE, Imperium, Skaveny, O&G) bedziesz musial leciec do przodu, zeby jak najszybciej wejsc do combatu. Jak w drugiej rundzie wpadniesz do combatu, to juz sobie w zasadzie niczym nie poczarujesz. To po co wydawac tyle punktow na magie, ktorej uzywasz przez jedna, gora dwie tury? Chyba ze Lord na smoku, exalted i wargor nie sa do walki, ale wtedy to co walczy w tej rozpisce, czolzeni i trzy minotaury? ![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
chyba masz racje,zreszta nawet z markiem-za latwo spadaja,co do gore bannera to zawsze go daje a tu nie starczylo pkt. no ale zastosuje sie troche to twoich rad,czyli minoskom mowimy pa pa witamy herd,gore bannerminoski bez marka imo sa mega srednie, i wlasnie je zamienilbym na herd
pzdr
magia tzeentcah to tak naprawde = przerzuty = horrory, w mniejszym stopniu pociski i wardEsco pisze:Dla mnie Mark of Tzeentch na tej rozpisce to jedna wielka pomylka. Z polowa armii (ta w ktorych cos strzela typu krasie, HE, DE, Imperium, Skaveny, O&G) bedziesz musial leciec do przodu, zeby jak najszybciej wejsc do combatu. Jak w drugiej rundzie wpadniesz do combatu, to juz sobie w zasadzie niczym nie poczarujesz. To po co wydawac tyle punktow na magie, ktorej uzywasz przez jedna, gora dwie tury? Chyba ze Lord na smoku, exalted i wargor nie sa do walki, ale wtedy to co walczy w tej rozpisce, czolzeni i trzy minotaury?
z czego pociski sa nieprzewidywalne
dlatego warto zaopatrzyc sie w spell familiara, zeby miec wieksze szanse na 1 i 5tke, czary ktore w porownaniu do reszty loru niszcza, a zarazem nie ma problemu z rzuceniem ich bedac w combacie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
a co do rozpy to nie napisalem ze na 99% gralbym czyms identycznym + zmiany przeze mnie opisane, ew. zastanowilbym sie nad helka i polecial juz calkowicie w magio strzelanio terroryzowanie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ale tak czy siak undiv jest mocniejszy, co prawda traci sie fun z az 2 faz tury.. czyli zero magii, zero strzelania (poza smokiem), ale skuteczniejsze
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Dobra,dzis pomyslalem,ze w sumie nie po to mam w domu 15 kightow zeby chociaz z 10 nie wystawic,wiec teraz to wyglada tak:
Unnamed2333 Pts - Chaos Army
1 Chaos Lord @ 670 Pts
Mark of Chaos Undivided; General; Chaos Armour
Sword of Might [20]
Gaze of the Gods[30]
Enchanted Shield [10]
Book of Secrets [40]
1 Chaos Dragon @ [360] Pts
1 * Exalted Chaos Champion @ 249 Pts
Mark of Tzeentch; Lore of Tzeentch; Flail; Chaos Armour; Shield
Golden Eye of Tzeentch [30]
1 Disc of Tzeentch @ [45] Pts
1 Chaos Sorcerer @ 170 Pts
Mark of Chaos Undivided; Lore of Fire; Magic Level 2; Chaos Armour
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
5 Chaos Knights of Khorne @ 220 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Heavy Armour; Shield; Musician
5 Chosen Chaos Knights @ 280 Pts
Mark of Chaos Undivided; Barding; Chosen Unit; Shield; Standard; Musician
War Banner [25]
5 Marauder Horsemen @ 81 Pts
Flail; Musician
5 Marauder Horsemen @ 81 Pts
Flail; Musician
6 Chaos Warhounds @ 36 Pts
6 Chaos Warhounds @ 36 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Screamers of Tzeentch @ 165 Pts
5 Chaos Furies @ 75 Pts
3 Dragon Ogres @ 237 Pts
Great Weapon; Light Armour
Casting Pool: 7
Dispel Pool: 6
Models in Army: 56
Total Army Cost: 2330
Jedyny dylemat to czy wywalic dysk i wtedy 2 lev z sorca zdjac i jechac z 5 DP i 2 DS,ale wystawicminosy i 2 fiendy,pogram i zobacze ale blizej jestem wersji z minosami i fiendami
pzdr
Unnamed2333 Pts - Chaos Army
1 Chaos Lord @ 670 Pts
Mark of Chaos Undivided; General; Chaos Armour
Sword of Might [20]
Gaze of the Gods[30]
Enchanted Shield [10]
Book of Secrets [40]
1 Chaos Dragon @ [360] Pts
1 * Exalted Chaos Champion @ 249 Pts
Mark of Tzeentch; Lore of Tzeentch; Flail; Chaos Armour; Shield
Golden Eye of Tzeentch [30]
1 Disc of Tzeentch @ [45] Pts
1 Chaos Sorcerer @ 170 Pts
Mark of Chaos Undivided; Lore of Fire; Magic Level 2; Chaos Armour
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
5 Chaos Knights of Khorne @ 220 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Heavy Armour; Shield; Musician
5 Chosen Chaos Knights @ 280 Pts
Mark of Chaos Undivided; Barding; Chosen Unit; Shield; Standard; Musician
War Banner [25]
5 Marauder Horsemen @ 81 Pts
Flail; Musician
5 Marauder Horsemen @ 81 Pts
Flail; Musician
6 Chaos Warhounds @ 36 Pts
6 Chaos Warhounds @ 36 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Screamers of Tzeentch @ 165 Pts
5 Chaos Furies @ 75 Pts
3 Dragon Ogres @ 237 Pts
Great Weapon; Light Armour
Casting Pool: 7
Dispel Pool: 6
Models in Army: 56
Total Army Cost: 2330
Jedyny dylemat to czy wywalic dysk i wtedy 2 lev z sorca zdjac i jechac z 5 DP i 2 DS,ale wystawicminosy i 2 fiendy,pogram i zobacze ale blizej jestem wersji z minosami i fiendami
pzdr
Tak, dokladnie, dwa czary sa przydatne, ktore trzeba jeszcze wylosowac. Skonczy sie tak ze od drugiej tury z 11 kosci Powera uzyjesz 6, a pozostale 5 bedzie gnilo w pool-u bezuzytecznie. Wiem co mowie - testowalem identyczna rozpe.thurion pisze:magia tzeentcah to tak naprawde = przerzuty = horrory, w mniejszym stopniu pociski i wardEsco pisze:Dla mnie Mark of Tzeentch na tej rozpisce to jedna wielka pomylka. Z polowa armii (ta w ktorych cos strzela typu krasie, HE, DE, Imperium, Skaveny, O&G) bedziesz musial leciec do przodu, zeby jak najszybciej wejsc do combatu. Jak w drugiej rundzie wpadniesz do combatu, to juz sobie w zasadzie niczym nie poczarujesz. To po co wydawac tyle punktow na magie, ktorej uzywasz przez jedna, gora dwie tury? Chyba ze Lord na smoku, exalted i wargor nie sa do walki, ale wtedy to co walczy w tej rozpisce, czolzeni i trzy minotaury?
z czego pociski sa nieprzewidywalne
dlatego warto zaopatrzyc sie w spell familiara, zeby miec wieksze szanse na 1 i 5tke, czary ktore w porownaniu do reszty loru niszcza, a zarazem nie ma problemu z rzuceniem ich bedac w combacie
a co do rozpy to nie napisalem ze na 99% gralbym czyms identycznym + zmiany przeze mnie opisane, ew. zastanowilbym sie nad helka i polecial juz calkowicie w magio strzelanio terroryzowanie
ale tak czy siak undiv jest mocniejszy, co prawda traci sie fun z az 2 faz tury.. czyli zero magii, zero strzelania (poza smokiem), ale skuteczniejsze