Czym grać, przeciw komu?
Moderator: Yudokuno
Re: Czym grać, przeciw komu?
niestety, ale tak
dużo testowania tafa i posiadanie kilku mocnych rzeczy odpornych na terror smoka i hydry sprawia, że skaveny już niestety nie będą chłopcami do bicia...
dużo testowania tafa i posiadanie kilku mocnych rzeczy odpornych na terror smoka i hydry sprawia, że skaveny już niestety nie będą chłopcami do bicia...
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
Jakby kiedykolwiek byłykamelot pisze:niestety, ale tak
dużo testowania tafa i posiadanie kilku mocnych rzeczy odpornych na terror smoka i hydry sprawia, że skaveny już niestety nie będą chłopcami do bicia...
kanister pisze:Fajnie jest cytować siebie.
jawora pisze:Ja tam w lidze online nie startuję, bo za daleko od mojego miasta.
Szczóry mają niskie LD więc wylatywało się smokiem przed ich "armię" (pisze w cudzysłowie bo to raczej nie jest armia tylko zbieranian łachmaniaży) i połowa uciekała. Teraz pewnie dostali jakieś nowe bajery co temu zapobiegają.
Tullaris Dredbringer was dying. He knew this, and he cared not.... At last, he knew the truth that Khain had tried to share with him all theas years, and it was glorius.
"Kings of Ulthuan!" the Pheniks King spat the words sa a curse. "You are usurpres and thieves. You owne me a debt. In my name, and thad of my fadher, I call upon you to repey it now."
"Kings of Ulthuan!" the Pheniks King spat the words sa a curse. "You are usurpres and thieves. You owne me a debt. In my name, and thad of my fadher, I call upon you to repey it now."
Tullaris jak Cie prosze zanim coś napiszesz wrzuć to do worda i wy poprawiaj te błędy.
Jankiel jak używasz PD z jednej i dwóch kości to wychodzi taki przelicznik:
1 kość : 2x
2 kości : 1,5
A jak wejdzie to możesz zyskać minimalnie 1 kość a maksymalnie 3 kości dodatkowe, natomiast ja rzucasz z 2 to możesz albo nic albo maksymalnie 2.
Tyle ze ja gram zazwyczaj: " No Risk, No Fun"
Jankiel jak używasz PD z jednej i dwóch kości to wychodzi taki przelicznik:
1 kość : 2x
2 kości : 1,5
A jak wejdzie to możesz zyskać minimalnie 1 kość a maksymalnie 3 kości dodatkowe, natomiast ja rzucasz z 2 to możesz albo nic albo maksymalnie 2.
Tyle ze ja gram zazwyczaj: " No Risk, No Fun"
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Jak wyjdzie. Jeśli Ci wygodniej nie uwzględniać w obliczeniach tego, że masz 50% szans na utrtę kości, ok.Jankiel jak używasz PD z jednej i dwóch kości to wychodzi taki przelicznik:
1 kość : 2x
2 kości : 1,5
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Jankiel pisze:Jak wyjdzie. Jeśli Ci wygodniej nie uwzględniać w obliczeniach tego, że masz 50% szans na utrtę kości, ok.Jankiel jak używasz PD z jednej i dwóch kości to wychodzi taki przelicznik:
1 kość : 2x
2 kości : 1,5
Napisałem wcześniej ze jest większe ryzyko przecieżGarG pisze:Wiesz co to zalezy, bo masz zdecydowanie większy zysk rzucając z 1 kości przy większym ryzyku, natomiast rzucając z 2 masz mniejszy zysk i mniejsze ryzyko ze nie wejdzie. Zresztą bez ryzyka nie ma zabawy
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
jak myślicie, na bestie na 2250 lepszy będzie ofens na smoku czy smok i gejowisko???
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
Jeśli chodzi o DE to na Kozy wszystko jest dobre.
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
- Andronicus
- Chuck Norris
- Posty: 566
- Lokalizacja: Warszawa
A czemu pytasz? Zwykła masakra Ci nie wystarczy? Chcesz Wybić biednym kozom 100% modeli nie tracąc żadnego??
problem w tym, że będę grać z osobą bardzo czepialskom, lubiącą naginać zasady i dużo się kłócić, więc chcę zagrać takim combem żebym nie musiał wymyślać żadnych specjalnych zagrywek i żeby nie miał się o co uczepić
chodzi mi o zagrania w stylu "to teraz zaszarżuję na twój herd, nie zdałeś terroru, więc lecę dalej i wpadam w minotaury", a nie "w takim razie zaszarżuje taktycznie herd ( ustawiam się tak by potem wpaść w bok minotaurów, a mój przeciwnik kłóci się, że tak nie mogę i na chama przesuwa mojego smoka, tak żebym potem wpadł w przód)"
mam nadzieję, że dobrze to zobrazowałem
chodzi mi o zagrania w stylu "to teraz zaszarżuję na twój herd, nie zdałeś terroru, więc lecę dalej i wpadam w minotaury", a nie "w takim razie zaszarżuje taktycznie herd ( ustawiam się tak by potem wpaść w bok minotaurów, a mój przeciwnik kłóci się, że tak nie mogę i na chama przesuwa mojego smoka, tak żebym potem wpadł w przód)"
mam nadzieję, że dobrze to zobrazowałem
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
jak będę chciał grać na klockach piechoty zmienię armie, a tak na serio to stan ma rację, muszę przeboleć tą bitwę i postarać się zmiażdżyć jego kozy
nie wiem tylko czy bardziej skuteczne będzie wystrzelanie go i terroryzowanie smokiem czy pójście na pałe i zmiażdżenie w combacie...
nie wiem tylko czy bardziej skuteczne będzie wystrzelanie go i terroryzowanie smokiem czy pójście na pałe i zmiażdżenie w combacie...
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
A ja radze wystrzelać i panikować:
1-kozy mają malo As
2- w fazie strzelania trudniej o coś się klucić niż przy szarżach
1-kozy mają malo As
2- w fazie strzelania trudniej o coś się klucić niż przy szarżach
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
Chętnie bym zagrał z Tobą bestiami
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
proszę napiszcie szybko taktyki i rodzaj rozpiski na 2250 przeciw HE na smoku, 2 bolcach, być może dziale, orle, 2x dragonach, 2 magach, silverach i łucznikach
będę bardzo wdzięczny
będę bardzo wdzięczny
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.