Wybór armii
Wybór armii
Witam
Zastanawiam się nad trzema armiami. Są to VC/Lizz/HE. Figurki wszystkich tych 3 armii podobają mi się. Powstaje pytanie jak styl gry wymuszaja typowo turniejowe rozpiski? Nie oszukujmy sie , bede chcial grac mocna rozpiska , bedzie zapewne zblizona do standardu.
Dzięki.
Zastanawiam się nad trzema armiami. Są to VC/Lizz/HE. Figurki wszystkich tych 3 armii podobają mi się. Powstaje pytanie jak styl gry wymuszaja typowo turniejowe rozpiski? Nie oszukujmy sie , bede chcial grac mocna rozpiska , bedzie zapewne zblizona do standardu.
Dzięki.
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
VC - ofensywnie + full magii. Zero strzelania (poza Basią). Główną zaletą jest Odporność na psyche na całej armii+strach/terror + wskrzeszanie jednostek.
Lizaki - aktualnie na Silnikach jazda też raczej w ofensie się sprawdzają ale jest już znacznie więcej możliwości kombinowania. Spoko magia, silne klepańsko.
HE - można sie bawic ofensywnie i defensywnie. Szybka, manewrowa armia. Mamy niezłe strzelanie i super jednostki do combata. ASF na całej armii bardzo jej pomaga. Jej głównym minusem jest to, że zazwyczaj jest mało liczna i niezbyt wytrzymała przez co boli ją ostrzał i wszelkie ataki zasięgowe.
Lizaki - aktualnie na Silnikach jazda też raczej w ofensie się sprawdzają ale jest już znacznie więcej możliwości kombinowania. Spoko magia, silne klepańsko.
HE - można sie bawic ofensywnie i defensywnie. Szybka, manewrowa armia. Mamy niezłe strzelanie i super jednostki do combata. ASF na całej armii bardzo jej pomaga. Jej głównym minusem jest to, że zazwyczaj jest mało liczna i niezbyt wytrzymała przez co boli ją ostrzał i wszelkie ataki zasięgowe.
a ktora z nich w zlozeniach turniejowych ( VC na magii i ofensie GG+BK / Lizz na slanie + engine + canony / HE na standardzie SD ) jest najbardziej uniwersalna? czyli na starcie daje rade ze wszystkim a nie np. z jedna armia ma ok , z druga w dupe na starcie a z inna remis ( oczywiscie to tylko zalozenia )
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
- Mhroczny Rycerz
- Falubaz
- Posty: 1146
Chcesz grać na masterach to kup Demony. A z tych trzech najfajniejsze są VC (ale to moja prywatna opinia).
Why so serious?White Lion pisze:Mam prośbę
Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash
marcinmysz pisze:vc to jedna z bardziej przegiętych armi
lizaki też są dobre ale nie aż tak jak vc
he hm...ciężko stwierdzić ale na twoim miejscu wybrałbym vc
a co to za porada od siedmu boleści ? vc bo najbardziej przegięte ? bzdura bzdura bzdura
granie jakąś armią to bardziej indiwidualne własne spojrzenie na grę , armia to przedłużenie ręki więc powinienieś wybrać taką która sprawi ci najwięceje funu z gry.
Lolo pyta o styl gry:
1)VC , zróżnicowany , wysyp piechoty ze wsparciem pieszych wampirów, ofens na kawalerii i varghulfach , generalnie magia którą trzeba dobrze opanować + combat z położonym naciskiem na współprace jednostek bez strzelania (poza banshee)
2)Lizaki dużo szybko i mobilnie z mocną magią i antymagią , silne strzelanie dość silny cc i bardzo silna magia.
3) HE zróżnicowane , generalnie najfajniejsze chyba na stardragonie i 4ech bolcach, ale arcymag też daję radę
drogie i mało liczebne , z wymienionych najcięższe do prowadzenia ale i dające dużo satysfakcji i możliwości taktycznych (nie tak dużo jak lizaki ,ale więcej niż VC z uwagi takiej że tam nie możesz dać flee)
@Jasiuu
Czy czasem się nie pomyliłeś? Bo lizaki za dobrego strzelania nie mają. Skinki mają te dmuchawki - no ale 12' zasięgi i zatrute ataki czynią je dobrymi na krótki zasięg, choć takie skinki schodzą bardzo szybko. Bardziej powiedziałbym, iż lizaki mają mocnego combata. S4,T4... WW tam zaledwie 3-4, ale i tak wg wybitnej tabelki trafiają na 4 ;/
Czy czasem się nie pomyliłeś? Bo lizaki za dobrego strzelania nie mają. Skinki mają te dmuchawki - no ale 12' zasięgi i zatrute ataki czynią je dobrymi na krótki zasięg, choć takie skinki schodzą bardzo szybko. Bardziej powiedziałbym, iż lizaki mają mocnego combata. S4,T4... WW tam zaledwie 3-4, ale i tak wg wybitnej tabelki trafiają na 4 ;/
Lizaki nie maja silnego strzelania przeciwpancernego ( zakladam , ze nie licze mocy engina i cannonow Dow) , jednak strzelanie ogolnie maja mocne - co z tego , ze krotki zasieg jesli 6 ruchu i ok 50/60 takich maluszkow biega wokol Ciebie. (dodatkowo kamienie terkow pod strzelanie tez mozna podciagnac)
Podepnę się pod ten temat i mam nadzieje ,ze uzyskam kilka odpowiedzi ;] . Przestudiowałem już troche tematów i pooglądałem rożne AB ale decyzja dalej nie zapadła ( odnośnie wyboru ) . Co prawda kupiłem już boxa errantow ,ale wydaje mi sie ze bretonia to nie będzie dobry wybór ze względu na mała różnorodność armii i brak konkretnego dojebania <- nie wiem czy można aż tak luźno . Chciałbym usłyszeć jakieś wskazówki co do wyboru pod kryteriami ( Wykluczam : Dwarfy , Lizardy , Ogry , O&G , Tk , Bestie ze względów estetycznych ) wymaganego pomysłu taktycznego czyli nie lecimy tylko na pale , posiadania dobrego strzelania z nastawieniem na combat , żeby wybaczała trochę błędów ze względu na mały staż gry i dało się nią ogarnąć jakiś ew turniej . Dzieki za konstruktywna odpowiedz
A good beginning makes a good ending
Zgadzam sie z Rastim
Ale HE pasuja równie idealnie
Jeśli podoba ci sie duża ilość slotów i ,,atakowanie jako pierwsz'' to bierz HE
A jak wiadro kostek przy strzelaniu i magii (i przerzucaniu kostek przy walce w recz ) to bierz DE
Ale HE pasuja równie idealnie
Jeśli podoba ci sie duża ilość slotów i ,,atakowanie jako pierwsz'' to bierz HE
A jak wiadro kostek przy strzelaniu i magii (i przerzucaniu kostek przy walce w recz ) to bierz DE
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
sarkasm mode on: kurde, a prawie mogły być demony...wymaganego pomysłu taktycznego czyli nie lecimy tylko na pale
mode off...
Jak parę graczy nade mną wspomniało: ogólnie elfy pasują do tego opisu (każda z trzech armii). Ponadto jako, że skaveni są nowi, pewnie i z nimi na potęgę da się kombinować. Może Imperium...
Wszystkie tych pięć armii ma rozwinięte każde z faz gry w takim stopniu, że nie będzie tępo wymiatać, ale też nie będzie z tyłu za przeciwnikiem w czymkolwiek.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
Rebeliantcie ja ci powiem , zostaw sobie bretkę . nie słuchaj mędrków forumowych. naprawdę bretka wciąż daje radę jest dość różnorodna ( fasty , chłopstwo, pegazy , lance , kowboje) można na wiele sposobów ją złożyć i jest dość rzadka
a przy tym taktyczna i ciekawa w prowadzeniu.
a przy tym taktyczna i ciekawa w prowadzeniu.